Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC + Lachgas

XTC + Lachgas

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
IllegaalinNederlandLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ongelofelijk rare trip gehad toen ik een ballon van een vriend kreeg toen wij op stap waren na dat ik ander halve roze dolfijn xtc pillen had genomen, toen ik de ballon op had kreeg ik een erg rare ervaring het leek er heel erg op dat ik dood ging, langzaam ging mijn zicht weg en kon ik alleen nog maar zwart zien met draaiende verkleurende figuurtjes.

Ik kon niet naar links of naar rechts kijken en kon helemaal niks, langzaam begonnen er allemaal enge hallucinaties om mij heen te vormen waar ik ook niks tegen kon doen tot dat een vriend van mij de hele tijd mij aantikte en ik terug naar de realiteit snapte.

Toen ik weer terug op de wereld was was ik best angstig en was ik maar even ergens anders naartoe gegaan om tot rust te komen? Heeft iemand eerder ook al zoiets beleefd?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Redelijk normale ervaring, de combinatie MDMA + Lachgas krijg je wel rare dingen van. De meeste mensen kunnen deze combi wel waarderen maar zo'n eerste keer kan wel even schrikken zijn ja lol.
I
IllegaalinNederlandLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Redelijk normale ervaring, de combinatie MDMA + Lachgas krijg je wel rare dingen van. De meeste mensen kunnen deze combi wel waarderen maar zo'n eerste keer kan wel even schrikken zijn ja lol.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb wel vaker lachgas met XTC gecombineerd maar toen was het niet zo erg, lol
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zelf vond deze combi echt te heftig, ook omdat het zo onverwachts kwam.....

Weet niet of ik het nog vaker zal doen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMA + lachgas is echt gekkenhuis.

Ik had er nooit aan gedacht om het te doen, tot ik een keer op een festival was en (nog) niet kon slapen van de M. Toen lag ik me een beetje te vervelen in mijn tent tot ik me realiseerde dat ik nog wat lachgaspatronen had liggen. Ik dacht, nou, lachen, ff dat proberen dan.

BOEM. PATS. Helemaal van de wereld.

Tjonge, dat had ik niet zien aankomen. Echt gekkenhuis. Het is al een tijd geleden en sindsdien nooit meer lachgas genomen bij MDMA, maar het was wel even een andere dimensie hoor. Tjonge.

Het verschil is dus dat ik zulke hallucinaties en droomwerelden supervet en megainteressant vind. Als je het eng vind dan kun je het beter laten natuurlijk.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een ballon in je mdma space kan je echt in zo een diepe wereld brengen.
Ik kan echt 3 minuten zo ver gaan met me gedachte.
Een soort realiteits besef.
Een confrontatie met je onzekerheid.
Je moet het gewoon laten gaan!

Soms op een avond kom je elke keer op de zelfde gedachtes terug elke keer als je een balon hebt genomen, dat gaat heel diep.
Iets wat jou dus bezig houd.
Dus voor mij is het ook echt het verkennen
Van de geest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."