#1
Heb jij het wel echt over trippen? Dus hallucineren, anders gaan nadenken, anders voelen, kleuren veeeeel intenser? Als je tript van wiet is er namelijk een knop om in je hersenen, en kan je niet een andere soort roken en het niet hebben (het is namelijk gewoon zo dat THC je doet hallucineren, en dat is in elke strain precies hetzelfde). Het gaat op dezelfde receptor als bijvoorbeeld LSD of truffels (serotonine). Van LSD ga je ook altijd trippen, als je genoeg neemt. Was het maar zo dat ik sommige strains wel nog kon rokenMisschien heeft voor jou de soort niks te maken met of je gaat trippen (bij mij ook) maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Ik begon pas iets te voelen van wiet na 3 maanden. Nadat ik de eerste keer wat voelde werd het steeds erger. Omgekeerde tolerantie dus. Hasj heb ik de laatste tijd ook nooit meer gesmoked, misschien dat dat nu eindelijk ook wat doet met me.