Een hele goede avond,
Dit is mijn eerste trip report en gelijk ook een lange, dus bereid je maar voor:
Na meerdere trips achter de rug gehad over de jaren heen besloot ik uiteindelijk om een truffel trip alleen te ervaren, iets in me vond dit een juist idee. Door de jaren heen heb ik ongeveer 4 a 5 keer truffels gebruikt en 1x LSD. Helaas waren deze trip ervaringen niet top gezien mijn mede tripper en vriend vrijwel elke keer bad ging en ik voor hem moest zorgen. Ik had een paar brandende vragen in het leven die ik met aandacht wilde onderzoeken
ondankst de spanning besloot ik toch het alleen te doen. Ik had gehoord dat de trip veel intenser is gezien je geen feedback van andere ontvangt en je echt volledig alleen voor staat, iets in me vond dit wel een uitdaging.
Set en Setting: In een natuurpark en daarna een prachtig bos
Drug: The Golden Teacher ( een truffel soort voor een innerlijke trip ervaring ) 12 gram
Personen: 1
Sitters: 0
Tijd van inname: 14:00
14:00
Nadat ik naar een natuurpark was afgereisd waarvan ik mooie herrieneringen heb van toen ik nog kind was heb ik een rustige plek gevonden aan het water, ik schreef een paar dringende vragen op over mijn leven die ik beantwoord wilde hebben. De specifieke truffel die ik had, staat bekent om het geven van nieuwe mooie inzichten. Eerst heb ik een halve portie van de totale 12 gram opgegeten. Ik besloot te gaan wandelen om zo langzaam toegang te krijgen in de psychedelische dimensie.
Zoals gewoonlijk begon mijn ego te zeggen dat is allemaal een slecht idee is, gelukkig kon ik dit opzij zetten en begon ik rustig door te wandelen tot ik een mooie plek had gevonden om te zitten.
14:30
Ik had een mooie kleed meegenomen en ging hierop liggen om even op rust te komen. Ik voelde nog vrijwel niks en ik had eigenlijk het idee dat ik al iets had moeten voelen. Ik besloot om nog een eind te wandelen.
14:50
Ik kwam bij een prachtig duin gebied aan, ik voelde de truffel erg licht opkomen. Ik had het idee dat mijn benen langzaam spaghetti slierten werden, deze ervaring was echter nog erg licht. Ik besloot weer eens te gaan zitten en me ogen dicht te doen. Langzaam werd ik licht teleurgesteld in het effect dus besloot ik de rest (6 gram) naar binnen te werken. En oh hier werd ik voor beboet..
15:10
Een lichte paniek kwam langzaam naar boven, ik was volledig alleen in een gigantisch natuurpark en dit raakte me even. Ik begon snel alles in te pakken met het idee om snel te bewoonde wereld op te zoeken. ik kon de paniek nog enig zins onder controle houden, en ik begon langzaam richting de uitgang van het park te lopen.
15:30
Langzaam en zeker kwamen sterke hallucinaties binnen. Mijn benen werden weer spaghetti slieren en ik voelde mij een gnome in een eenzaam groot bos. De natuur was prachtig maar ik had toch echt behoefte om weer een andere ziel tegen te komen, het werd allemaal erg eenzaam. Ik kwam langzaam bij de uitgang van het park, hier zag ik naar mijn geluk een klein kind spelen wat me weer enigszins tot rust stelde
Ik liep over een groot bloemenveld met prachtige paarsen bloemen, deze begonnen allemaal te draaien en van kleur te veranderen, op dit moment realiseerde dat het keihard aan het inkicken was. Dit echter ging gepaard met pure paniek, ik begon steeds sneller te lopen om de uitgang te vinden, voor me ik zag een boom letterlijk in een vos veranderen wat mij een grote mind fuck bezorgde. Op dit moment schoot me te binnen dat is wel allemaal te veel werd.
15:45
Eenmaal bij de uitgang van het natuurpark dat begrenst is aan een publiek park besloot ik even te zitten op een witte bank. Het was een zonnige en drukke dag in het park. Ik keek opzij en ik zag de witte bank in oneindigheid doorgaan. Ik schudde mij hoofd om alles weer helder te krijgen. Nog steeds vrijwel in groot paniek kreeg ik het idee om misschien gewoon naar huis te gaan om op rust te komen. Ik had een ijs thee meegenomen die ik langzaam aan het drinken was om wat suiker binnen te krijgen ( suiker is een echte aanrader voor als het trippen minder gaat !! )
16:00
Ik liep langs een groot veld waar veel honden aan het spelen waren dit ging gepaard met prachtige licht patronen, dit gaf mij erg veel rust en vrede en schudde mij wakker. Opeens realiseerde ik waarom ik deze truffel trip aan het doen was. Om wijsheden over mijzelf te ontvangen. Ik realiseerde dat de paniek die ik voelde, mijn onzekerheden waren waar ik al een tijdje mee zit in mijn prive and werk leven. Vrijwel gelijk toen ik dit realiseerde stroomde alle paniek als water uit mijn lichaam en voelde ik mij ontzettend vrij.
Ik ging op een bankje zitten en genoot vollop van prachtige close eye visuals. Ik zag prachtige energie met elkaar dansen ik onbeschrijfelijke kleuren, ik had de meest mooiste inzichten over mijn leven en voelde een grote deken van liefde die mij omringden. Toen hoorde ik opeens: geniet je lekker van het zonnetje?
ik deed me ogen open en een typische haagse oude man kwam naast me zitten, hij liet zijn hond los die ervan door ging. De hallucinaties op dit moment waren erg heftig en gezien de man erg veel rimpels had begreep ik niks van zijn gezicht structuur. In mijn ogen zag hij er precies uit als Meerminman en Mosseljongen van Spongebob.
Na een grappig en leuk gesprek gehad te hebben met de man over zijn hond en zijn jeugd besloot ik om weer terug te gaan naar het bos.
16:15
Ik betreed een prachtig bos, ik was op dit moment op mijn piek. Het bos was werkelijk prachtig, ik realiseerde op dit moment dat de natuur en onze aarde zo prachtig is en voelde me misselijk over het feit dat we moeder aarde eigenlijk zo slecht behandelen. Ik liep alsmaar rechtdoor en besloot uiteindelijk om mij volledig over te laten aan het bos en me niet meer zorgen te maken over of ik wel het juiste pad bewandelden.
Toen ik mij overliet en begon rond te lopen kwam ik op de meeste prachtige plekken uit. Grote boomstronken die leken op gigantisch handen die uit de grond kwamen, torenhoge bomen die leken te ademen. Het leek als of rondliep in een 'Lord Of The Rings' wereld. Ik was 100% in de truffel wereld terecht gekomen.
16:30
Ik voelde me ontzettend een met de natuur en nam af en toe de tijd om te zitten en mijn ogen dicht te doen. Dit leverde ook fantastisch closed eye visuals op. Sinds ik het bos betreed, werd ik overbeladen met europhie, het voelde zo geweldig. Naar mijn idee leefde het bos en dit gaf mij ook zoveel wijsheden. Onderaan zal ik wat inzichten opnoemen die ik heb opgekregen:
1. Wij zijn tegenwoordig zoveel afgeleid door onze telefoons en andere schermen dat we nooit meer eens te tijd nemen om tot rust te komen en eens een lange wandeling in de natuur maken zonder enige afleiding. Leef meer in het moment, geniet er van.
Het leven op deze aarde is zo geweldig complex, het zou zonde zijn als je je meeste tijd doorbreng op Instagram.
Advies: neem vaker wandelingen, geniet van de wereld, geniet van het echte contact met mensen, mediteer 10 minuten per dag. Geluk ligt echt in het moment, en niet in de toekomst of verleden.
2. Het verliefd worden op een persoon is echt all about het verliefd worden op een persoonlijkheid en zijn of haar ziel. Het gaat er niet om of je grote billen or tieten hebt, uiteindelijk word je verliefd op hoe iemand is. Dit is wat 'unconditional' love betekend. Ik geloof wel enigszins in een vinden van een soul mate.
3. Heb je ouders lief, we worden langzaam ouder en lijken allemaal te vergeten dat zij ook ouder worden. Bel zo en dan met je moeder / vader om te kijken hoe het met hen gaat.
4. Het leven is zo geweldig complex, het zou absurd zijn als we alleen bestaan om onze rekeningen te betalen om vervolgens te overlijden. We leven in een geweldig on eindig universum met miljarden gas bollen in de lucht die onze nacht oplichten als sterren. Ons zonnestelsel is perfect 'ge finetuned' zodat wij zuurstof kunnen inademen.
Jou leven is een speciale ervaring, maak het beste van het, jaag je dromen na. Je ambities en dromen zijn zo gek nog niet tegenover een oneindig universum waar je in leeft.
5 Liefde is een krachtige energie dat meer verspreid moet worden. Het ontvangen van een glimlach of een compliment geeft ons een natuurlijke europhie / dopamine shot. Het ontvangen van liefde word lekker direct beloond door ons lichaam op een natuurlijke manier. Hieruit zou je kunnen beweren dat het verspreiden van liefde misschien wel een van de grote doelen in dit leven is. Dezelfde lichamelijk reactie is namelijk niet aanwezig bij ruzie of conflicten.
6 Probeer awareness te verspreiden over het feit dat we op een prachtige planeet wonen en dat we helaas gezamenlijk dit aan het verwoesten zijn. De ozonlaag is beschadigd, de amazon staat in brand. De mensheid is niet goed bezig op een natuurlijke wijze.
18:00
Ik ga er maar een eind aan binden. Ik zat op een grote boomstronk en had een appeltaart in mijn handen die ik had meegenomen, dit smaakte echt helemaal nergens naar. Ik realiseerde dat het eten van natuurlijke voeding stoffen wellicht veel beter voor je is. Na velen wijsheden die ik ontvangen heb van deze truffel soort, voelde ik me daarnaast erg vrij en super blij. By far is dit de meest aan te raden truffel ( golden teacher )
Ook het 'alleen' trippen is aan te raden, je bent alleen met je eigen energie en ontvangt geen feedback van andere. Je gedachten gaan er volledig op los en je krijgt hierdoor prachtige inzichten. Mocht je vast zitten in het leven of het moeilijk hebben, een trip alleen in de natuur kan de oplossing zijn.
Hou er alsjeblieft wel rekening mee dat dit een goede voorbereiding vereist, het alleen trippen kan bij het begin eng zijn maar je moet je volledig overgeven. Ik kan deze trip zeker categoriseren onder een van de mooiste momenten in mijn leven.
Graag hoor ik wat jullie vinden van de bovenstaande punten en ook wat jullie ervaring is met de 'Golden Teacher'
Geniet van het leven! Cheers!
<3