Man,
37 jaar,
1m90
95kg
In mijn studietijd eind jaren 90 begin jaren 00 in het hoge Noorden nam ik met regelmaat een half pilletje bij het uitgaan of nog beter zelfs, een envelopje Sos. Die Sos kwam direct van de marinebasis in Den Helder en was wauw. Van de pilletjes ben ik af omdat ik de lange MDMA katers niet vind opwegen tegen die paar uur euforie, ben er al meermaals een week van plat geweest.
De kwaliteit Sos die ik in die jaren kon krijgen is nu niet meer verkrijgbaar. Bij verschillende dealers nog wel gekocht maar het is overal hetzelfde, pep met een beetje Sos. Je proeft het, begint te tandenknarsen en raakt voornamelijk opgefokt ipv euforisch. Laatste poging tot Sos is al 8 jaar geleden, zou goed spul zijn maar in mijn ogen te versneden bagger. 3 jaar geleden nog wel xtc met de buurvrouw gebruikt voor een sfeervol avondje. Doodziek en de hele nacht en ochtend kotsen, wij beide. Sindsdien is alcohol mijn enige echte drug. Na een cyclus van 6 dagen werken heb ik er 4 vrij, bij de eerste kom ik uit de nachtdienst dus dat is altijd een verloren dag. Lekker de hele middag Karmelietjes drinken tot je omvalt. Verrukkelijk maar prijzig en ook die katers kunnen hels zijn. Daar wilde ik vanaf, wel een lekkere onder invloed eerste vrije dag maar geen alcohol meer.
Met mijn beste maatje waar ik ook vaak zuip weekendjes heb had ik het al eens gehad over RC's. Hij ziet de lol er ook van in en is de Sos kwaliteit-standaard die er nu is ook zat, MDMA vind hij ook net teveel van het goede en niet opwegend tot de dagen daarna.(voor huiskamer gebruik)
Hier op dit forum wat rondgesneupt en doorgelezen, wat vragen gesteld aan mijn "meer dan recreatieve gebruiker' buurman. 2cb, 3mmc of 4-FMA. 4-FMA is mijn ding niet en de echte 2CB is inmiddels al illegaal. vorige week meteen een gram 3mmc besteld en de hele week moeten wachten tot mijn weekend eindelijk begon op maandag. om 6,20 uur thuisgekomen van het werk na de nachtdienst. Geslapen, de 2 mormels uitgelaten en wat huishouden + boodschapjes gedaan.
Om 15.40 uur heb ik met veel voorpret de eerste dosis van 200mg opgelost in water. Dezelfde spannende voorpret als ik had bij de eerste keer een gram Sos. Op tafel staat 3 liter multivitamine en een paar rollen fruitella. Queen live at Wembley opgezet en ik was klaar voor een hele dag lekker onder zeil zijn.
Om 16.00 uur begint het, geen hartkloppingen of andere narigheid, een zoete rush door mijn keel en hoofd. Mijn ogen voelen raar, alsof er achter mijn oogballen oogleden zaten die elk moment van vermoeidheid dicht konden vallen. Ik word zweverig en licht, mijn ledematen bewegen licht en soepel, mijn hoofdhuid heeft kippenvel.
Ik voel mij heerlijk zweverig en vooral erg lekker! Queen was zo'n ongelofelijk goede band, ik zet de tv luider. Ook fruitella is fantastisch
![:)]()
Als ik ga staan komt het opkomende gevoel nog harder aan. Mijn mond is inmiddels kurkdroog al lijkt de fruitella daar wel in te helpen. Wat voel ik mij verdomde fijn! Om 16,20 begin ik met die droge bek van mij te kaakbijten terwijl de mormels lekker op de bank liggen te maffen en niet eens opkijken naar de baas die duidelijk op pad is naar een hele fijne euforische rit. Ik kan ook al niet meer zitten, ik moet bewegen en meedansen in de woonkamer op Queen. Ik heb het warm en zweet, hup alle kleren uit. Boeit mij het en het gordijn is dicht. Wat een verrekt mooie stem had die man, kippenvel! Dit op een live concert flikken. Who wants to live forever komt voorbij. Ik trek mij terug in de luie stoel terwijl er een warme deken over mij heen valt. Ik moet diep ademhalen, bijna kreunend zo fijn is dit. Ik had een schrijfblok bij me waar ik alles in opschreef. Er volgt nu 5 pagina's aan lang gewouwel over de mijn leven van vroeger en alle sexuele uitspattingen die ik had met ex-vriendjes en ex-vriendinnetjes. Ik gebruikte solo dus had geen gesprekspartner om tegen aan te wouwelen, pagina's volgeklad met zaken die ik een ander nooit zou vertellen
Om 16,48 de muziek nog luider gezet, luider is immers beter! Mijn maatje even gebeld via facetime over de 3-MMC. Normaliter heb ik via de telefoon of facetime niet zoveel te vertellen, nu wouwelde ik maar door over van alles en nog wat. 17,00 uur een klein bumpje. Na een kwartier zit ik weer in die warme deken die bij mijn piek gepaard gaat. en ineens *Poef* komt meneer geilheid om de hoek kijken. Prima, Queen op 1 scherm te schreeuwen en pornub op de andere. Net als bij Pep en Sos is de pielemuis offline gehaald. Akelig, een drugs die schreeuwt om een ejaculatie maar het tegelijk onmogelijk maakt.
Tot en met bumpje 3 kwam ik steeds weer terug in die heerlijke zwemerige piek van een warme deken waar dit mee begon. Vanaf bumpje 4 (avond / nachtvullend programma) gaat alles wat minder soepel en ook die piek komt niet meer terug. De helderheid die ik nog had bij de eerste bumpjes is ook weg merk ik. Voor ik het weet is het al 02.00 uur. De hele avond een beetje in de huiskamer meedansen op Queen, Coldplay en Roger waters vliegt gewoon voorbij. Elke keer als ik mij even terug trok in de warme stoel met een sigaartje en een blik palm kwam die heerlijke zweem weer en kon ik alleen maar blije gedachtes naar boven toveren. Het laatste bumpje en dan nog even de honden uitlaten. Hier ging het fout, ik had beter in de middag de hoofddosis en alle bumpjes kunnen klaarmaken. Vanaf bumpje 3 ging inschattingsvermogen volledig uit het raam.
In mijn gedachte had ik nog een klein bumpje gemaakt maar het blijkt later toch wel wat meer te zijn. Tijdens het wandelen komt die bedoelde rush, zweem en piek weer terug. Mijn benen beginnen raar te doen en krijgen een zwabberende eigen wil alsof ze beide ladderzat zijn en ik er zonder controle aan vast zit. Meteen maar terug met de honden voordat het erger word en ik in het park strand met mijn drugshoofd. Mijn ogen beginnen heen en weer te schieten wat het naar huis coördineren moeilijker maakt. Met enige meewerking van de mormels zijn we alweer in de straat, mijn benen en ogen doen inmiddels alweer normaal. Rustig gezeten tot 4.00 uur en naar bed, wat een heerlijke dag!
Om 8,30 vanmorgen werd ik weer wakker. Een droge mond en een ietwat wankel gevoel is alles wat mij mankeerde
![:)]()