Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 biertje, dan ga ik naar huis

1 biertje, dan ga ik naar huis

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EarlyBirdieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit koste mij eigenlijk best wel veel moeite... om zo in dat acount te komen met al die wachtwoorden en als dat dan is gelukt vraag ik mijn eigen vrijwel meteen af... wat doe fuck ik hier?
Een tripreport schrijven is vast super leuk, hoor, ik twijfel dr niet aan, maar het is ook echt heel vermoeiend hoor.
Maar goed, ik ben nu zo ver gekomen dan ga ik het afmaken ook.
Ik kom thuis van werk en ik realiseerde mij vrijwel meteen dat ik nog bier in de koelkast had staan.Na dat biertje naar de appie gegaan voor wijn, aangezien ik altijd van die succesverhalen voorbij hoor komen over het combineren van bier en wijn. Voordat je oordeelt over de trietste levenbeslissingen die ik zo nu en dan maak...wacht even. Ik zou ik ook niet zijn als ik niet inmiddels mijn hersenen aan het breken was over intellectuele vraagstuken zoals: “To snif, or not to Snif.” Oui, lets go snif.
So we snif and we snif, with some nice drinks on the side... je kent t wel en toen wilde ik slapen. Lang leve de stilnoct.. Slapen doe je maar ergens in je eigen tijd, want nu zijn we aan t trippen

sorry guys jullie zetten at allemaalonderverdeeld in alineas met tijdstippen, I cant
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed verhaal.

Lekker kort.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht ohhhhh hier komt echt een turbodrugscocktailtripreport. Beetje een anticlimax man.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eén biertje en dan ga ik naar huis, maar je was al thuis?

Trippen, waarop? Wie zijn ‘we’?

Zoveel vragen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit tripreport voelt een beetje als een hele slechte drop op een hard technofeest. Anticlimax! Terwijl de opbouw zo goed is..
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#6
In tegenstelling tot de mensen hierboven vindt ik dit wel een tof report. Herkenbaar!!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
EarlyBirdie zei:
Slapen doe je maar ergens in je eigen tijd, want nu zijn we aan t trippen
Klik om te vergroten...

Lollll, moest hier even hardop om lachen, geweldig 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."