#1
ik heb ooit eens 4 zaden gegeten. Ik kan me nog goed herinneren hoe ongelooflijk stoned ik was. Het was absurd. Ik had moeite met mijn arm optillen toen ik op de bank lag helemaal lam.
Jou ervaring klinkt een stuk leuker
Ik krijg ook altijd vredige gevoelens van psychedelics. De natuur is dan zo fijn. Dan zie ik brandnetels als lieve planten. Ze prikken alleen uit zelfverdediging.
Toen ik op LSA door het park liep was de zon zo intens. Kleuren knalde op me af. Alsof de hele wereld verblindend mooi was.
Ik heb zelf ook nog 10 van die zaden. Ik heb ook geen idee of ik het nog een keer wil doen. Ik vond het wel intens, maar Ik kreeg sterk het idee dat ik iets had gegeten dat een plant voor mij had gemaakt om me een lesje te leren. Als je mijn zaadje eet dan zul je het krijgen ook. hahaha.
Ik heb ze maar in een zakje gedaan en weg gestopt in een kastje.
Ervaring leert de beste les :P
Volgens wiki komt er een mooie klimplant uit. Een tropische dacht ik.
Jou ervaring klinkt een stuk leuker
Toen ik op LSA door het park liep was de zon zo intens. Kleuren knalde op me af. Alsof de hele wereld verblindend mooi was.
Ik heb zelf ook nog 10 van die zaden. Ik heb ook geen idee of ik het nog een keer wil doen. Ik vond het wel intens, maar Ik kreeg sterk het idee dat ik iets had gegeten dat een plant voor mij had gemaakt om me een lesje te leren. Als je mijn zaadje eet dan zul je het krijgen ook. hahaha.
Ik heb ze maar in een zakje gedaan en weg gestopt in een kastje.
Ervaring leert de beste les :P
Volgens wiki komt er een mooie klimplant uit. Een tropische dacht ik.