Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA - Een zaadje heeft water nodig om te bloeien

LSA - Een zaadje heeft water nodig om te bloeien

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb ooit eens 4 zaden gegeten. Ik kan me nog goed herinneren hoe ongelooflijk stoned ik was. Het was absurd. Ik had moeite met mijn arm optillen toen ik op de bank lag helemaal lam.

Jou ervaring klinkt een stuk leuker :) Ik krijg ook altijd vredige gevoelens van psychedelics. De natuur is dan zo fijn. Dan zie ik brandnetels als lieve planten. Ze prikken alleen uit zelfverdediging.

Toen ik op LSA door het park liep was de zon zo intens. Kleuren knalde op me af. Alsof de hele wereld verblindend mooi was.


Ik heb zelf ook nog 10 van die zaden. Ik heb ook geen idee of ik het nog een keer wil doen. Ik vond het wel intens, maar Ik kreeg sterk het idee dat ik iets had gegeten dat een plant voor mij had gemaakt om me een lesje te leren. Als je mijn zaadje eet dan zul je het krijgen ook. hahaha.

Ik heb ze maar in een zakje gedaan en weg gestopt in een kastje.
Ervaring leert de beste les :P

Volgens wiki komt er een mooie klimplant uit. Een tropische dacht ik.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog 7 zaadjes over.
Wat doe ik daarmee?
Die ga ik voorlopig echt niet nemen. Kan ik ze bewaren? Hoe dan en hoe lang?
Weken? Maanden?
Klik om te vergroten...
Donker en droog tientallen tot honderden jaren. Laatst nog een bericht gelezen over dat ze duizenden jaren oude zaadjes hadden kunnen ontkiemen.
C
CocosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus,
Wellicht was het nu heel leuk omdat ik de dagen ervoor bewust had gevast en me helemaal kon laten meevoeren.
De laatste paar keer trippen was met Trip-E van Happy Caps en toen was ik ook alleen maar heel erg stoned met maar een klein beetje visuals. Toen had ik niet gevast en ook gewoon wat kleine dingen gegeten tussendoor. Overigens rookte ik toen nog en best veel tijdens de trip. Of misschien moest ik aan de zaadjes wennen, dat kan ook. In de Trip-E zit ook Woodrose Baby zaadjes.
Ik vond het wel jammer dat het tweede gedeelte (de specht) wat minder mooi was. Ik dacht dat het al aan het af nemen was en had verder geen idee meer wat ik er nou mee moest. Beetje dolend. Volgende keer echt beter voor bereiden. Zoals de lollie de kick off gaf met de count down muziek, zo had de tweede set ook een sprinkplank nodig gehad.

Bad Ass Junkie,
De zaadjes gaan in een zakje in een potje in de koele en donkere kelder.

Vandaag nog wat na effecten gehad. Dat trekt nu weg.
Ik wil voor een volgende keer een lava lamp aanschaffen.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, Ik denk dat er op die dag iets was wat me gegrond hield. Ik wou me niet mee laten voeren en gaf me niet over. Misschien omdat ik de body load niet fijn vond of omdat ik samen met iemand was die 5 gram paddo's op had.

Persoonlijk vind ik het "de specht" deel van een trip ook altijd wel leuk. Ik ga dan vaak buiten in het park lopen. Er is vlak bij mij een heemtuin met een vijver wat echt schitterend is dan. In de zomer pootjebaden.

Maar ik had bij mijn laatste paddo trip na afloop ook wel een beetje het idee dat ik het jammer vond dat het hoogtepunt snel over was. Ik had een paar golven van intense visuals. Die waren echt zo absurd en geweldig. Dat ik als ik terug denk spijt heb dat ik niet langer die state of mind had kunnen vast houden. Ik kreeg het als ik ging liggen en mijn ogen dicht hield en dan mijn lijf en geest helemaal ontspande. Dan ontspande ik me zo hard dat ik de misselijkheid in mijn maag niet meer voelde en dan ging mijn 3de oog helemaal los.

Vaak laat ik me ook te veel afleiden door aardse dingen zoals mede trippers of lichamelijke sensaties. Ik vind het nog best een kunst.
C
CocosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat omschrijf je goed, Martinus.
De kleuren flow was echt prachtig. Heel heftig.
Het stopte omdat de muziek afgelopen was en ik even op aarde moest komen om te drinken.
Daarna kreeg ik het niet meer terug. Het is inderdaad een kunst om het dan nog een keer los te laten.

In de omschrijving van de smartshop staat dat 5 tot 10 zaadjes genomen kan worden voor een normale trip.
Dit waren er 3.....
Ik ben heel blij dat ik het voorzichtig heb opgebouwd. Ik had er 5 klaarliggen, omdat tellen nog wel eens ingewikkeld kan zijn.

Vandaag voel ik me nog wat wankel. Beetje wiebelig en onzeker. Dat zal wel bijtrekken. Ik hoef gelukkig geen belangrijke dingen te doen. Straks extra naar buiten met de honden voor een lange wandeling.
Back to reality.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik had zelf eerst 3 genomen omdat dat de beginners dosis was. Maar ik had geprobeerd de schilletjes er af te halen en er een bende van gemaakt. Dus ik dacht, laat ik een zaadje meer voor de zekerheid. Ik had niet verwacht dat het zo intens zou zijn.

Na jou ervaring ben ik toch wel weer nieuwsgierig geworden om het nog eens te proberen.
Misschien de volgende keer als ik zin heb in een psychedelic dat ik dan voor een paar zaden ga.

Komt misschien wel door het vasten dat je een beetje wankel ben. Ik raak vaak wel een beetje van de rel omdat mijn maag totaal blokkeert als ik een psychedelic neem. Laatste keer met LSA had ik 1 hap van een stroopwafel gegeten en dat was genoeg om over mijn nek te gaan.
C
CocosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is de muziek waar het zo goed op ging:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."