Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FMA. Een test ronde.

2FMA. Een test ronde.

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zojuist een beetje ( 80 mg) van deze rc oraal ingenomen.
Het is niet mijn middel, maar ik had het liggen na een foutieve zending, en nu probeer ik dit rc eens.
Nu, na ca. 10 minuten. Ik voel nog niets...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Zojuist een beetje ( 80 mg) van deze rc oraal ingenomen.
Het is niet mijn middel, maar ik had het liggen na een foutieve zending, en nu probeer ik dit rc eens.
Nu, na ca. 10 minuten. Ik voel nog niets...
Klik om te vergroten...
En na 40 minuten nu?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu, ik ben een beetje geagiteerd, heb het nogal warm.
Klein beetje euforisch gevoel, maar het is maar zeer weinig.
Er begint een stevige hoofdpijn op te komen.
Of dat een bijwerking is, weet ik niet.
Ik heb vrij vaak hoofdpijn, ik heb er normaliter medicatie voor.
Laat deze nou net op zijn....(recept is nodig)
Ik heb nu 2 x 30 mg bijgekomen.
Meer neem ik niet.
Eén nacht ervan wakker liggen dat is het mij niet waard....
Ooit heb ik een keer 2fma mix 3fma tabletje genomen.
Dat was dus meteen goed voor een nachtje zonder slaap. Verder niets van gemerkt.
Niet kunnen slapen, nou, kort gezegd...
Geen interesse in dat soort zaken...
Daar
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mag ik vragen hoe je bij deze manier van formuleren komt? Ik vind het soms nog al lastig lezen als het veel tekst is.

Puur uit interesse..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Allereerst: deze boodschap heb ik in mijn hele leven van nu 63, bijna 64 ( volgende maand) nog n o o i t mogen vernemen!!
Maar alles heeft een eerste keer, nietwaar?
Anyway . Ik zal bij mijzelf ( er is niemand anders) te rade gaan.

Off topic re...inzake het overbrengen van informatie, door woord en geschrift, runen en hieroglyfen incluis.

Lectorii Salutum

Of ik dit verander, dit waag ik te betwijfelen.
Want,
Het schrijven van een tekst is bedoeld om informatie over te brengen naar een, of meerdere anderen.
Spraak evenzo. Of, je bent een introverte redenaar natuurlijk.
In mijn geval wil ik in zo weinig mogelijk regels maximaal informatie overdragen.
Dit controleer ik, door vast te stellen hoe vaak ik tekst moet herhalen, of dit gedeeltelijk moet doen.
Zonodig stel ik mijn manier van communiceren bij.
Daartoe heb ik geen noodzaak ontdekt tot op dit exaxte moment, dus laat ik het ontcijferen en beantwoorden aan de andere (n) over.
Genoeg hierover, terug on topic!

Ik merk nu 4 uren na de eerste inname, en 2 uur na de laatste ongeveer, dat ik weergaloos tekst kan samenstellen en intypen. Jazeker..
Verder. Hoofdpijn, bevende handen, onrustig bezig zijn met bewegen.
Zweterig gevoel.
Verder niets.
Ik stel bij deze het navolgende vast:
Ik denk, als ik er echt iets van zou willen merken, dat ik eigenlijk meteen een heel gram zou moeten wegwerken.
Of: andere manier van innemen.
Aangezien dit spul zeer agressief reageert is dit wat mij betreft niet aan de orde.
Dit rc heeft voor mij weinig toegevoegde waarde.
Want, een nacht ervan wakker liggen dat niet wat ik wens. Integendeel.
Ik heb in effectieve dienst zoals bekend, vaker een nacht, soms meerdere achter elkaar, nog altijd meer dan bovengemiddeld moeten kunnen presteren.
Dat was toen nodig, maar nu dus niet meer.
Dus, ongewenst.
Het middel heeft dus verder behalve schrijfvaardigheden, voor mij weinig toegevoegde waarde. Helemaal niets, eigenlijk.
Nu afwachten hoe de nachtelijke uren gaan verlopen. Dat zal Ik hier nog bij neerzetten.

Dus, eindconclusie:

EXIT. 2FMA.

Toevoegen:
Soms, bij speciale gebeurtenissen in de nacht krijg je in dat legioen Eén of twee kleine tabletjes.
Maximaal 1 per nacht. Volgens militaire voorschriften.
Pour le nuit, seulement pour le nuit!
Ne jamais dans le jour...
Wat was dit dan?
Ik weet dit niet precies, maar ik meen, dat het Dexedrine bevatte.
Daarvan kan je wel een hele week achter elkaar door zeer aardig presteren.
Maar, de rekening moet zoals alle, wel worden betaald. ( enkele dagen nogal brak zijn).
Maïs, pour aujoudui, le moment, fini!!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik doseer 2-FMA normaal gesproken op zo'n 20-25mg.

Ik krijg de indruk dat je meer in de recreatieve hoek zoekt waarvoor je beter af bent met bijvoorbeeld MDMA / 5-MAPB of A-PHP, de laatste gevaped en niet oraal.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind je manier van schrijven altijd grappig 😊 vooral als je temperamentvol wordt!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu, (toch nog even een vervolg, oftewel post scriptum, enkele regels tekst, en met name in dit gedeelte zoveel mogelijk informatie.
Want ja, in de laatste 3 uren ongeveer, relatief korte tijd, maar o zoveel gebeurd. Jazeker, dat kan ik wel zeggen !
Kort en krachtig, dit onderzoek van de rc 2FMA heeft naast een moordende koppijn nu, zeer, nee, weldegelijk vervelende eigenschappen.
Dat is neem ik aan, bij iedere gebruiker van dit type rc' bekend.
Wat deze dan voor andere users zijn, daarvan zeg ik niks, ook al omdat speedgerelareerde zaken,vrijwel allemaal zelf deze weten, en homorechten
Jmths zei:
Ik doseer 2-FMA normaal gesproken op zo'n 20-25mg.

Ik krijg de indruk dat je meer in de recreatieve hoek waarvoor je beter af bent met bijvoorbeeld MDMA / 5-MAPB of A-PHP, de laatste gevaped en niet oraal.
Klik om te vergroten...

@ Jhtms, waarde collega,
Ik vind, na ampele overwegingen, dat je volkomen gelijk hebt.
Daarbij is het van tenminste enig belang om te vermelden, dat volgens enige artikelen staande in het Burgerlijk Wetboek, dat in principe a l l e gevonden voorwerpen en met name als deze een waarde hebben, moeten worden afgegeven bij in de allereerste plaats de gemeente, alwaar de vondst is gedaan, en in de tweede plaats bij een politie bureau zo mogelijk ( alweer dat laatste gedeelte) alwaar de vondst is gedaan.
Punt van groot belang ditmaal:
Noteer de navolgende markante punten!
En voeg hierbij toe:
Zo precies mogelijk de locatie van de vondst
Tijdstip van de vondst
Waren er getuigen? Zo mogelijk van minimaal twee de personalia noteren
Maak zo mogelijk foto's van de vondst!
En, vanuit meerdere invalshoeken te nemen!
Hierna kunt u de vondst(en) met u meevoeren naar uw woonplaats en woonadres.
Vervolgens kunt u verdere actie ondernemen zoals hierboven al is beschreven.
Tussen supplement:
De derde mogelijkheid, jazeker want die is er natuurlijk óók, ga ik kort benoemen.
Deze derde editie van actie ondernemen is:
De vondst meenemen naar huis, en deze als ware het jouw eigendom verder ook zo bejegenen.
Het moge duidelijk zijn dat ik zelf, dus niet en nooit deze route ga nemen.
Want dan slaap ik helemaal niet meer....
Ik wil mijzelf iedere dag, iedere avond in de spiegel staande vóór dit uiterst confronterend geval, recht in de ogen van mijn spiegelbeeld kunnen aankijken.
Iedere avond weer!
Zonder het schaamrood op de kaken te krijgen...
Eén is niemand anders meer die ditzelfde voor en bij mij kan doen, ik leef solitair, de redenen hiervoor zijn, dat ik het simpelweg
Geen vrouw kan aandoen om met deze ouwe veteraan samen te leven.
Want ik heb nog enkele naweeën die direct te linken zijn aan de zes jaren en enkele jaren dienen in het legioen....
Dus, dames?
Ik zeg het dan nu nog maar een keertje:
Ik ben. NIET vacant voor een huwelijk, latrelatie, of alles, wat dies meer zij!

Zo, on topic nu. (Voor sommigen hier, ja! Eindelijk!)

En ja, gisteren avond was het na een zeer lange tijd weer eens raak. Godverdomme nog niet aan toe!
Eén wel heel vervelende zaak, vlgs mij niet te linken aan die kutzooi met de naam 2FMA .
In het kort gezegd:
Gisteren avond, met die 2FMA in mijn lijf, het was al bijna donker ( en dan ben ik nog altijd extra alert, een kleine erfenis nog) toch maar even te voet naar de pin automaat hier vlakbij. Op zich niets vreemds vind ik.
Toen ik mijn ledig geldbuidetje niet had kunnen vullen, jazeker die kleredingen sluiten al vroeg af tegenwoordig goddome! En dit was niet eerder bij mij opgekomen, nee... en de wens had om in alle rust weer naar huis te lopen, ( en ja, dit "voel" ik aankomen, nog altijd!,) gebeurde het.
Vanuit een soort gangetje kwamen er enkele donkere gedaanten op mij toe.
En dan handel ik vrijwel full auto, nu met die 2FMA wellicht nóg sneller, dit zou kunnen, zoek ik een muur, boom, of wat dan ook om mijn rug gedekt te hebben, en wachtte heel eventjes af, beide handen voor mijn lichaam houdend en ja, er klonk een stem met een accent die zei iets van geef op man...je geld!en daarna weet ik niet meer precies wat er gebeurde, wie wat deed. Nee, want dat gaat zó snel...mijn actie is te classificeren als zo effectief mogelijk ordinair straatvechten, Michael met wat Krav Maga. Voor diegenen die hierover geïnteresseerd zijn. Ik zeg hier alleen dit nog over, Het is uitermate geschikt en effectief om jezelf in dit soort noodgevallen i.i.g. een goede kans te geven om er goed vanaf te komen...tsjaaa. Legio patria nostra, marche ou Creve!!
I.i.g. rende er 1 hard weg, een andere lag op de grond, en nog een stond dubbel gevouwen te kreunen.
Dat was een goeie, want aan mijn rechterknie te voelen heeft dat sujet deze knie vol in zijn edele delen mogen ontvangen, edoch dit deze handeling zeer kortdurend, en met zoveel mogelijk kracht die ik nog kan inzetten.
Het moge duidelijk zijn dat deze knaap naast te zijn uitgeschakeld, deze avond (althans dat hoop ik) nog lang moge heugen!
En nu, na weer een nacht wakkergebleven te zijn, goddome, ga ik schriftelijk aangifte doen van deze gebeurtenis uiteraard der zaak.
I.I.g. doe ik alvast een beroep op één van de strafuitsluitingsgronden. Uiteraard!
Wie kent deze hier op DF?
Kan je goed van pas komen om ze te weten.
Ook nee zeer zeker met, of door drugsgerelateerde zaken. Jazeker!

Om dit reporter niet langer te maken dan nodig is, zal ik de drie strafuitsluitingsgronden die voor de hele kutzooi kunnen worden aangevoerd in een eventuele rechtszaak, mocht deze er komen en dat betwijfel ik nu met corona omdat er enorme drukte heerst op ons rechtssysteem, daarbij is er niemand gedood of zwaargewond.
Dat is nu zeer belangrijk....ik wil uiteraard géén mediacircus en niemand weet wie ik ben in deze zaak. Tenminste, bij mijn weten..
Neemt niet weg dat uk mij byzonder KUT voel.
De reden hiervoor is dat ik niet houd van dit soort zaken. Nee.absoluut niet!

Nu volgen de grote drie.
Allereerst en wie kent deze niet, het is de allerbekendste van alle, met de naam:

zelfverdediging.
Betere naam is: Noodweer.
Behelst: het in nood verkerende mogen verdedigen van eigen lijf, eerbaarheid, of goed, e.e.a. met inachtneming van de beginselen proportionaliteit .

Pats, mond vol!
De navolgende is: noodweer exes.
Bij deze is er altijd sprake van een hevige gemoedstoestand, die geleid heeft tot het over proportionele geweld, dat bij het zelfverdedigen is aangewend.
Alweer.
Mondvol!

En dan nog nummer drie, deze is nog niet zo erg lang geleden in het Wvsv gezet door de Wetgevende macht.

Zo, we gaan weer on topic.
Nogmaals gisteravond.
Bah. Altijd leuk om te zien dat ik het nog altijd goed beheers, maar...ik wil dit niet. Nee. Nu heb ik overal spierpijn, en een kuthumeur.
Ik heb waarachtig zin in een enorme zuippartij. Ja.
Maar, dat lost niets op..Dus gaat dit niet gebeuren!
Ik wacht af, wat er verder gaat gebeuren.
Want in ons land kan, nee, moet je ervan uitgaan, dat er altijd en overal mensen zijn, die allemaal een telefoon bij zich hebben en direct aan het filmen gaan...
M.a.w. Wellicht komt oom Hermandad vanzelf wel aan de deur.
Dat moeten ze zelf weten, ik zeg er géén woord over.
Nooit doen! Mondje dicht!
Niet meteen je zaak al volkomen naar de klote brengen, dat kan later altijd nog. Geef ze geen enkele info. Want deze wordt tegen je gebruikt!

Van de 2FMA voel ik nog een klein beetje bevende handen.
Vannacht ging, althans dat wilde ik volgens dr normale manier, maar, ik maakte een smak, dat het hele huis ervan dreunde en trilde tot in alle voegen.
Opstaan lukte eerst niet, mijn benen waren niet meer aanstuurbaar....
Uiteindelijk toch weer in bed geraakt en ik vervloekte mijzelf Dat ik geen benzos had aangeschaft, de prijs hiervoor was dus meteen goed voor een nachtje zonder slaap. Zo als reeds is opgemerkt.
Verder geen kater.
Maar, autorijden is niet verantwoord.
Zeer zeker niet.
Gaat dus niet gebeuren!
En nu, stop ik met alles, wat met speed te maken heeft.
Echte rotzooi is het, deze analoog.
Nee. Afgelopen!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Legio Patria Nostra zei:
De vondst meenemen naar huis, en deze als ware het jouw eigendom verder ook zo bejegenen.
Het moge duidelijk zijn dat ik zelf, dus niet en nooit deze route ga nemen.
Klik om te vergroten...
Een aardig punt dat je maakt. :tongueout:
Legio Patria Nostra zei:
Echte rotzooi is het, deze analoog.
Klik om te vergroten...
Downer drugs zijn rotzooi, jonge. Als je in gezonde staat om de 3 uur 20mg 2-FMA neemt is er niets aan de hand.

Ik zou zeggen, probeer eens 80mg Methylfenidaat. Ik garandeer je dat je jezelf 2x zo ellendig zult voelen achteraf door de fysieke bijwerkingen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat 2fma precies doet wat het moet doen, maar dat jij het effect gewoon niks vind. Het wordt gezien als een functionele stim, handig voor wanneer er werk verzet moet worden. En de lading tekst die je produceerde is daar het bewijs van.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ehhh. nee dank u beleefd, deze ronde sla ik maar over!!
Ieder bekkie lust een ander spekkie, daarmee is alles wel gezegd over deze rc.
Ik ben op blessures na, en behalve de bypassoperatie, afgetraind.
Uitstekende bloedwaarden, BMI van precies 25.
Ik eet opzich zeer gezond.
Dus, dat is allemaal in mijn voordeel.
Dat je dan ineens in een soort van netelige positie komt te staan, en daarnaar moet handelen, heeft niets te maken met deze rc.
Wel, omdat mij vanalles aangeleerd is, daarvan maak ik gebruik.
Dat dit voor mijn confrere (s) pijnlijk kan aflopen, is niet aan mij toe te rekenen. Nee.
Maar, mbt burgers, ik heb er achteraf wel wat last van. Ik wil dit niet. Ik word ertoe gedwongen.
Enfin.
Verder hierover nog niets vernomen.
Ik ga ervan uit dat deze lieden zich koest zullen houden.
Omdat, logisch geredeneerd, dat alleen maar in hun nadeel zal zijn.
I.i.g. over dit geval stilte verder.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wauw, dit is net een dagboek.
Bedankt voor het delen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vraag
Als dat zo is dan vraag ik me af waarom dat spul dan zo enorme populair is?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgend punt:
Een goed tripreport
Is toch een soort van dagboek?
Of moet het een soort van proces verbaal zijn?
Of
Een soort van dictee?
Of
Een soort van romannetje? (Boeketreeks)
Of...
Zeg het zelf maar eens.

Wat hebben alle bovenstaande mogelijkheden van iets beschrijven gemeen?

In alle gevallen zijn deze beschrijvingen een weergave van een belangrijke gebeurtenis, die zo nauwkeurig mogelijk moet zijn vastgelegd.
Tijd, plaats, wie, wat waar, en waarom wanneer, moeten a la seconde en op de millimeter precies zakelijk, emotieloos, schriftelijk dus, zijn vastgelegd.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoals al gezegd is 2fma vooral een functionele stimulant en niet zo'n recreatieve stimulant. Volgens mij is ie ook helemaal niet zo populair, er zijn echt veel betere stimulanten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Legio Patria Nostra zei:
Volgend punt:
Een goed tripreport
Is toch een soort van dagboek?
Of moet het een soort van proces verbaal zijn?
Of
Een soort van dictee?
Of
Een soort van romannetje? (Boeketreeks)
Of...
Zeg het zelf maar eens.

Wat hebben alle bovenstaande mogelijkheden van iets beschrijven gemeen?

In alle gevallen zijn deze beschrijvingen een weergave van een belangrijke gebeurtenis, die zo nauwkeurig mogelijk moet zijn vastgelegd.
Tijd, plaats, wie, wat waar, en waarom wanneer, moeten a la seconde en op de millimeter precies zakelijk, emotieloos, schriftelijk dus, zijn vastgelegd.
Klik om te vergroten...

Ik vind dat een goed tripreport bestaat uit details en juist wel emoties beschreven mogen worden, zodat je je goed kan inleven in wat diegene beleefd heeft. Met veel bijvoeglijke naamwoorden, zodat je het helemaal voor je ziet in je beleving.

Jouw manier van schrijven vind ik erg leuk, altijd als ik iets van jou lees, hoor ik je gewoon praten in mijn verbeelding!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Als dat zo is dan vraag ik me af waarom dat spul dan zo enorm populair is?
Klik om te vergroten...
Ik vraag mij wel eens af waarom Methylfenidaat (Ritalin) zo enorm populair is.

Je dondert eventjes 140mg 2-FMA naar binnen bij je eerste ervaring met en vervolgens herhaal je meerdere keren dat het een waardeloze substantie is, idk men. :womantippinghand:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ Jhtms, en anderen
Excuses. Een en ander heeft te maken gehad met het door deze stof onder invloed te zijn geweest.
Je hebt natuurlijk volkomen gelijk met deze opmerking.
Te vaak, teveel, overdaad schaadt.
Er zullen geen verdere posts van mijn kant meer over geplaatst worden. Plus:
Waarvan akte is genomen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
@ Nazolato:
Thnx voor deze positieve waardering!
Doet een mens als ik goed!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
@ Nazolato:
Thnx voor deze positieve waardering!
Doet een mens als ik goed!
Ik heb het gevoel namelijk dat ik in mijn laatste activiteiten op DF enigzins ben doorgeslagen...
Waarvoor nogmaals, mijn excuses.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."