Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTo vega and back with O-PCE

To vega and back with O-PCE

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, zoals de rest zegt vind ik het ook fascinerend dat je dit met je vader doet. Mijn ouders zouden moeten weten dat ik met psychedelica experimenteer het zou PANIEK PANIEK PANIEK PANIEK PANIEK zijn en ik ben in de 30 :tearsofjoy:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal dit report zo goed mogelijk proberen te beschrijven naar me gevoel al hoewel dat een uitdaging kan zijn aangezien ik alle besef kwijt ben van praktisch alles.

Ik denk dat het nu al een 1 of 2 weken is dat ik dit adderlijk goedje heb gebruikt op een dagelijks ritme. Zoals ik hier al verteld heb gebeurt het wel eens dat ik met me vader eens te samen gebruik en dan natuurlijk kan je aan de gekste verhalen verwachten. Het is nu al een grote opgave om alles op te vatten en te schrijven. We hadden al ketamine te samen gedaan en we hadden gedacht dat niks dit zou kunnen overtreffen maar daar hebben we verkeerd gedacht. Ons zakje bleef precies maar vol zitten en daaraan kan je al weten dat dit spul gewoon weg lethal is. Nu we zijn gisteren, normaal gezien zouden we niks nemen maar anders ging het daar toch liggen dus hebben we de keuze gemaakt om 3 lijnen te leggen en te snuiven op een korte tijd en de rest vloog in de vuilbak.
Het eerste lijntje dat we hebben gelegd was eigenlijk heel klein. Alles begint er zowat HD uit te zien en het voelt precies aan zoals een cartoon. Me pa zit me uit te lachen omdat ik eruit zie als die kreeft van spongebob squarepants en ook omdat ik zoals hem wandelde. Ik had dan ook in de zon gelegen voor een 4-5 uur, welke dag dat het was weten we ook niet door het verlies van tijdsbesef.
Nu het 2e lijntje word opgesnoven achter een 2 uur ongeveer. Hierdoor word het effect precies versterkt maar eigenlijk niet zwaarder, het houdt misschien gewoon wat langer aan. Plots zit ik te wenen over het leven van ik en me pa, wat vooral over het privé-leven gaat. We hebben elkaar geknuffeld en gezegd wat er moest gezegd zijn en daardoor hebben we zeg maar weer zin in het leven om door te gaan met onze dromen die we al hebben bereikt en die we nog gaan bereiken.
Het 3e lijntje en dit was DE BOM of gewoon de "big bang" zeg maar.
Nu begint onze realiteit zich te hervormen naar het beeld van Vega zoals in de film Contact. Het rukt ons precies weg naar een ander melkwegstelsel.
Ik herinner me nog dat het iets van 21u30 was en dat ik hier post van dat ik ga slapen. Nu ik kruip in me bed naast me pa en we sluiten onze ogen en we worden instant weg geschoten in de ruimte al zwevend door de sterren. Dit gevoel kan je haast niet omschrijven, het is gewoon pure zaligheid en love. Wat een rust is dit. We zijn ons ook nog bewust van alles wat rondom ons gebeurt en zo horen we ook nog een paar auto's voorbij rijden en een brommer. Zelfs met onze ogen gesloten kunnen we de living zien en de modem die ook 4 blauwe lichtjes knippert. Uiteindelijk vallen we in slaap en komen we vandaag wakker en zijn we nog altijd niet terug geland maar wel ergens dichtbij.
Dit report schrijven is eigenlijk niet echt eenvoudig gewoon weg door alle tijdsbesef die verloren is en de rest. Het verhaal dat hier geschreven is gaat misschien van links en rechts omdat het ook zo aanvoelt.
Maar het doet toch goed om weer terug in de "normale wereld" te zijn met me vader. We gaan nu naar de winkel een toertje wandelen om alles nog even te bevatten, maar nu is het tijd voor een lange rust pauze.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel mooi om dat samen met je pa te doen. Doen jullie dat vaker? Hoe ja dat ontstaan? Vast niet aan de ontbijttafel? :sweatsmile:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blijf het ook fascinerend vinden dat je dit samen met je pa kan doen.

Ben ook wel heel benieuwd naar hoe dat is ontstaan! Ik zou me denk ik niet helemaal op mijn gemak voelen als ik dit samen met mijn ouders zou doen, ondanks dat ik er wel een goede band mee heb.

Maar super tof joh, geniet er maar van met je pa.

Dankzij jou toch maar wat bestellen ook. Je hebt me veel te nieuwsgierig gemaakt. 😝
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harmless zei:
Wel mooi om dat samen met je pa te doen. Doen jullie dat vaker? Hoe ja dat ontstaan? Vast niet aan de ontbijttafel? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Het is moeilijk uit te leggen maar ik en me pa zijn naar Australië en we hebben ook al andere reizen gedaan rond de wereld.
Me pa had al ervaringen van vroeger met dit soort producten van in zijn tijd en hij wou dit op een veilige manier aan ik tonen. Nu er zijn wel al veel evoluties gebeurd zegt me pa. Maar met me zoon is dit de top!
Nu gaan we het even rustig aan doen en herstellen en als het begin mei is dan gaan we een nieuw avontuur doen.
We liggen nu krom van het lachen als ik dit schrijf. Holy sh*t man 🤣🤣🤣
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist terug van de winkel.
Het voelt net alsof we nog op de maan wandelen in een bubbel met een soort van druk.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
transformated zei:
Juist terug van de winkel.
Het voelt net alsof we nog op de maan wandelen in een bubbel met een soort van druk.
Klik om te vergroten...
Hahaha same hier, alleen zonder mijn pa..

Leuk om het te lezen, klinkt als een quality quarantine, zeker ook omdat we vanacht enigzins hetzelfde voelde. Ik heb ook 3 lijntjes genomen. Rond de 35mg totaal (iets minder denk ik).

Wat duurt dit spul lang zeg, jezus. 8/9uur na laatste inname en ben echt overduidelijk nog onder invloed. EXTREEM moe, zoals geplant.

Hopen dat de katrr meevalt!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
f
Hahaha same hier, alleen zonder mijn pa..

Leuk om het te lezen, klinkt als een quality quarantine, zeker ook omdat we vanacht enigzins hetzelfde voelde. Ik heb ook 3 lijntjes genomen. Rond de 35mg totaal (iets minder denk ik).

Wat duurt dit spul lang zeg, jezus. 8/9uur na laatste inname en ben echt overduidelijk nog onder invloed. EXTREEM moe, zoals geplant.

Hopen dat de katrr meevalt!
Klik om te vergroten...
Ja het duurt wel lang, zeker als je het in een capsule doet.
Ik kan het nog altijd niet geloven dat er 1-2 weken voorbij gepasseerd zijn en als je wandelt zo gek dat het aanvoelt.
Precies alsof iemand anders je lichaam bestuurt. Eerst lijkt het alsof je zat bent maar als je nog een niveau dieper gaat dan voelt het voor mij alsof je bijna als een robot gaat dat op de maan wandelt in een zeebubbel als ik het moet beschrijven.
Gister avond toen we in bed lagen zaten we ook in dezelfde vibe precies alsof we gelinkt waren met elkaar.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zat hier aan te denken. Heb ook weer een ego-dood gehad dat blijft nog altijd moeilijk uit te leggen maar dit is wel de 2e maal dat het meemaak. Op ketamine de eerste keer had ik dit ook precies.
Nu begin mei ga ik voor 150ug 1P-LSD en een hogere dosis O-PCE want eigenlijk heb ik O-PCE voor de eerste keer op de 1P-LSD gedaan en dat gaf de trip wat meer visuals maar juist niet genoeg omdat ik praktisch niks binnen had van de O-PCE. Maar toch als ik me ogen dicht deed kwam ik terecht in een wereld van sterren alsof ik neerzat op de maan en ik voelde het dat ik net niet genoeg O-PCE of 1P-LSD binnen had omdat de doorbreken.
Zelfs met me ogen open als ik World of Warcraft speelde voelde dat onze wereld en de WoW wereld in elkaar samenvoegde waardoor ik bijna de WoW wereld ging betreden.
Daarom dat ik nu geen tripmiddelen of dissoactieven ga nemen zo kan ik begin mei een mooi trip plannen waar ik hopelijk zal kunnen doorbreken. Dat zou wel het nirvana zijn voor mij als ik dat kan tijdens het trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."