Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-CB + XTC + Ket: Een nieuwe wereld

2-CB + XTC + Ket: Een nieuwe wereld

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heerlijk report haha, de combi klinkt ook wel echt nice van 2cb/m/keta, ben benieuwd hoe het in lagere doseringen zou samenspelen.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raad het niet aan om mij na ge doen met de doseringen! Het is onverantwoordelijk en gevaarlijk!


Het was vrijdag avond. Was niks bijzonders van plan, beetje tv kijken en een beetje gamen. Op een gegeven moment belde een vriend van me op dat hij wel weer een keer zin had om drugs te gebruiken. Personelijk had ik er al een tijdje zin in dus vond het een goed plan.


Wie: J en ik

Gewicht: 60 kg

Waar: Buiten


Een uur later om 21:00 was J in me woonplaats aangekomen. Ik had inmiddels al een mooie bestelling geplaatst bij me dealer. Voor de nieuwsgierige onder ons. 3x XTC - 4x 2-CB - 1 g Ketamine & 2 g wiet.


Deze avond had J gewerkt dus nog geen avond gegeten. We besloten samen om naar Happy Italia te gaan, om daar rustig te eten en te wachten tot half 11. Rond half 11 besloten we dat het tijd werdt om naar me dealer te gaan.


Me dealer was gearriveerd, het is ook een vriend van me dus het is eigenlijk standaard dat we dan samen een jointje roken. J en ik besloten ook meteen om onze gekochte waar te gaan benuttigen. J had 1 Phillips Plein + 20 mg 2-CB in genomen. Dat tegen mijn advies in, het is erg zwaar voor je lichaam om 2 verschillende drugs soorten in 1x in te nemen, en vaak gaan mensen er van kotsen. Ik zelf begon met 40 mg 2cb.


Ongeveer ander half uur later ging me dealer weer naar een volgende klant toe en besloten wij een stuk te gaan lopen. Toen we dus begonnen te lopen besefte ik me dat ik al behoorlijk aan het trippen was. J vond dat ik erg stil was en vroeg of het met me ging. Waarop ik reageerde, de tyfus ey wat heb jij een dikke kop opeens, het flubbert alle kanten op. Hierdoor kregen wij beiden een lachkick.


Mijn vrienden en ik zijn buiten mensen, wij gebruiken zelden drugs binnen. Buiten is een grote speeltuin. Er valt veel te doen, te ontdekken en op rustige plekken hoef je met niemand rekening te houden.


Ik weet niet waarom maar in had ontzettende zin om in de polder een jointje te roken. Zo gek als wij zijn (was 12 km lopen) deden wij dit. Het was een helle mooie toch erheen en demm wat voelde het lekker om zoveel in beweging te zijn.


Onderweg hebben we heel veel gepraat. Vooral over moeilijke gevoelige onderwerpen waar je nuchter niet zo over zou beginnen. We hebben zelfs onze frustraties naar elkaar bekend gemaakt. Het was confronterend, maar toch fijn om te kunnen bespreken. We hadden ook afgesproken om die irritatie punten te laten zoals het is. Wij vonden het normaal dat er in vriendschappen dingen zijj waaraan je je kunt irriteren.


Eenmaal aangekomen in de polder besloot ik me ketamine kristallen te gaan verstampen om wat te kunnen benuttigen. J had ook geen zin om stil te zitten en ging 2 jointjes draaien. De ketamine verstampen was een helle lastige opgave, ik heb zeker de helft mis geslagen. Het zakje bewoog me veel ste erg.



Laten we zeggen zo'n half uur later was ik eindelijk klaar en J niet veel later als me. We hebben beiden ontzettend zitten lachen om hoe moeilijk het was. Maar het moest en zal ons lukken, een heuse uitdaging.


Nadat ik 3 sleutelpuntjes ketamine had genomen stak ik me joint aan. Het was echt bizar hoe lekker die joint Was, zowel de effecten en de smaak. Die had ik nog nooit eerder mogen ervaren.


We hadden een plek uitgezocht in de polder waar je nog mooi over een meertje kon kijken. Toen ik me joint aan het roken was had ik even muziek over me oortjes in gedaan.


Met dit nummer:




Vanaf het moment dat het nummer begon tot het einde heb ik extreem genoten van het moment, alles was goed aan dit moment. Niks was slecht, beter kan toch niet!


Ongeveer een kwartier later besloten we weer verder te lopen. We zijn nog 1 kilometer doorgelopen opzoek naar een mooie plek voor een jointje. Onderweg waren we alleen maar aan het klooten. Ik dacht dat ik over een hekje kon springen, maar mijn gedachte hadden het niet goed want ik lag vervolgens het gras te kussen. Dit was ook mede door de ketamine die ik steeds tussen door nam. Ik besefte pas dat me lichaam niet meer zo lenig was toen ik al op de grond lag.


We hadden het volgende plekje gevonden en we besloten ook gelijk bij te nemen. J nam nogmaals 20 mg 2cb en ik 1 xtc. We besloten een jointje te delen omdat we ook nog terug moesten lopen.


Toen het jointje op was begonnen we aan onze wereld reis weer terug naar mijn woonplek. Na ongeveer een half uurtje begon de xtc te werken en had ik een heel nieuw gevoel wat ik nog nooit eerder heb mogen ervaren.


Iedereen kent die tintelingen in je lichaam, ze zijn niet vervelend maar super chill juist. Ik had het heerlijk warm maar die tintelingen waren van een heerlijke warmte, het gaf me een ontzettend relaxte gevoel maar ondertussen een heel druk gevoel. Het is moeilijk te beschrijven, maar heb nog nooit eerder zo lekker gevoel ervaren.


We waren uiteindelijk in een woonwijk die gewoon onbegrijpbaar is als je drugs hebt gebruikt. Het was letterlijk een doolhof. Zo hebben we 8x het zelfde stukje gelopen zonder het te beseffen. We snapte echt niks van die woonwijk maar we vonden wel een bankje met een wipwap, we daagde elkaar uit wie er het langste op kon blijven staan. Het record zal wel iets van 3 seconden zijn geweest. Ik weet niet waarom maar ik wou al een helle tijd nog harder gaan dan ik al ging. Normaal gesproken neem ik niet zoveel drugs op 1 avond, is ook nog niet eerder voorgekomen en gaat ook niet meer gebeuren.


Maar ik wou het 1x doen, 1x ervaren hoe het was. Dus ik besloot dat het voor 1x zou mogen en nam nog 1 xtc in. Dit was rond 04:00 gok ik.


Het zal een uurtje geduurd hebben voordat ie begon te werken. Het gevoel was uniek, alles werd uniek... Ik was uniek?


Er gingen 10.000 dingen door me hoofd. Kon niet stil blijven staan, dus begon me omgeving maar is te verkennen. Ik stond echt bizar strak, te strak kun je wel zeggen. Ik was op een plek waar ik al me helle leven kwam, maar het was alsof ik hier voor het eerst kwam.


Ik ben nooit meer in de buurt gekomen van me eerste keer xtc. Maar deze avond kwam toch wel erg dichtbij. Ik was al zwaar verbaasd toen ik een takje zag met een rare bult erop. Mijn reactie was dan ook: naaaaaaah dit kun je toch niet maken! Sinds wanneer hebben takken bulten?!?!?! Het is godverdomme toch geen mens?!?!

J moest hier zo ontzettend van lachen hiervan, dat ik door hem begon te lachen terwijl ik het serieus bedoelde.

We zijn uiteindelijk naar een industrieterrein gelopen waar we al 3 jaar komen. We zijn bekend bij de beveiliging en weet dat we daar drugs gebruiken. Ze vinden het geen enkel probleem omdat we nooit voor onverlast hebben gezorgd.

Toen we aankwamen wou ik weer wat ketamine nemen. Maar die gripzakjes zijn gemaakt om drugs in te doen, maar iemand met drugs op krijgt hem never nooit open? Goed gedaan! :grin:
Ik heb ruim een half uur geprobeerd om dat zakje open te maken, volste concentratie maar het wou maar niet lukken.

We hadden afgesproken om nog 1 jointje op een mooie locatie te roken en om daarna naar huis te gaan. Het industrieterrein bevatte een kleine haven, dus hup wij der heen.

Er stond zo graafmachine om de boten met zand te lossen, en wij wouden daarop onze jointje roken. Het was een helle klim naar boven, vond het lijken op een berg beklimmen. J zat voor me en nam een helle grote stap, is besefte me niet waarom en viel dus in een gat. En ja hoor toen zat ik in de machine kamer... Hadden ze de klep niet dicht gedaan...

We zaten toen boven op die graafmachine naar de zonsopkomst te kijken. Het een ontzettend mooi moment, we zeiden niks tegen elkaar. Maar toch was het een super mooi moment.

Na heel lang uitstellen zijn we rond 9 uur naar huis gaan lopen. Half 10 kwamen we aan en stond ik nog behoorlijk strak. Inmiddels wel geluk me ketamine op een folder te krijgen zodat ik wat kom Gebruiken. Rond 11 a 12 kwam ik in me come down en voelde me heel relaxt.

We hebben de helle dag nog wat tv gekeken, gepraat. Ketamine gebruik in combinatie met wiet (mijn favoriete combi). En we zijn rond 23:15 gaan slapen.

Ik voelde me de dag erna goed, amper een kater. Wel heel moe, dus heb rustig aan gedaan.

Nogmaals ik spoor geen mensen aan om dit ook te doen! Dit is gevaarlijk voor je gezondheid! Bij mij is het goed gegaan maar dat gaat het niet altijd als je zoveel neemt.

Ook wil ik geen commentaar over de doseringen. Normaal neem ik niet zoveel, het komt niet eens in de buurt. Ik wist heel goed waarmee ik bezig Was, wou het gewoon 1x ervaren en heb er heel lang over nagedacht. Maar nu zal ik het niet meer doen, was geweldig... Maar wel voor 1 keer...

-HardcoreGabber:stoned:
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Topic is af! Veel lees plezier :grin:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gast, HOE heb jij geen kater. De wereld is zo oneerlijk verdeeld. :joycat: (Zegt iemand die na één XTC-pil drie dagen gevloerd is.) Nu was ik persoonlijk waarschijnlijk sowieso met deze hoeveelheden ergens met epileptische stuiptrekkingen in een greppel beland, vind het dan ook wel knap dat jullie nog zo actief hebben kunnen blijven.

Maar wat was nu echt de meerwaarde van die combo van vier drugs bij elkaar? Op welke manier vulden ze elkaar al dan niet aan, wat was de wisselwerking? Dat mis ik een beetje in je report, al klinkt het wel alsof je echt een vette nacht hebt gehad.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Gast, HOE heb jij geen kater. De wereld is zo oneerlijk verdeeld. :joycat: (Zegt iemand die na één XTC-pil drie dagen gevloerd is.) Nu was ik persoonlijk waarschijnlijk sowieso met deze hoeveelheden ergens met epileptische stuiptrekkingen in een greppel beland, vind het dan ook wel knap dat jullie nog zo actief hebben kunnen blijven.

Maar wat was nu echt de meerwaarde van die combo van vier drugs bij elkaar? Op welke manier vulden ze elkaar al dan niet aan, wat was de wisselwerking? Dat mis ik een beetje in je report, al klinkt het wel alsof je echt een vette nacht hebt gehad.
Klik om te vergroten...

Ik baalde er zelfs een beetje van dat ik amper een kater had. Ik heb er nou niet van geleerd. Kwa werking merkte ik echt dat ik xtc op had met een warme gloed eroverheen van de 2cb. En ik zag nog visuels van de 2cb, en de ketamine maakte me gewoon heel vaag.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een vraagje. Ik lees dat je ervaring hebt met hoge dosis 2c-b. Heb jij vanaf een bepaalde dosis visuals, en zo ja, vanaf welke dosis? Ik heb namelijk nu een keer 22mg, 26mg en 36mg gedaan en had amper visuals. Wel was ik bij de 36mg bijna te high om me nog fijn te voelen en tripte ik wel flink, maar weer zonder visuals. Vandaar mijn vraag, omdat ik me afvraag of het de moeite waard gaat zijn nog hoger te gaan voor mij.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Nog een vraagje. Ik lees dat je ervaring hebt met hoge dosis 2c-b. Heb jij vanaf een bepaalde dosis visuals, en zo ja, vanaf welke dosis? Ik heb namelijk nu een keer 22mg, 26mg en 36mg gedaan en had amper visuals. Wel was ik bij de 36mg bijna te high om me nog fijn te voelen en tripte ik wel flink, maar weer zonder visuals. Vandaar mijn vraag, omdat ik me afvraag of het de moeite waard gaat zijn nog hoger te gaan voor mij.
Klik om te vergroten...

Ik heb bij 2-cb al milde Visuals bij 20 mg. Zie alles een beetje bewegen wat kleuren. Bij 60 mg tripte ik hem zo hard dat ik op een gegeven moment de tv niet meer zag. Dat kan behoorlijk eng zijn voor mensen en raad ik niet zomaar aan. Heb daar ook mee gewacht tot ik het gevoel had het aan te kunnen. Je zegt zelf dat je van 36 mg al te hard tripte om je goed te voelen, dus raad je niet aan hoger te gaan. Iedereen reageerd anders op 2cb. Ik denk dat je het maar gewoon moet accepteren.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat idee had ik al inderdaad. Ben gewoon niet zo visueel ingesteld blijkbaar. Thanks voor je reactie!
D
DwergsnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaaha Baas!
Xtc, 2cb en ket zijn mijn top drie favoriete drugs. Heb al een xtc en 2cb gedaan, ik dacht letterlijk dat ik in de hemel was😍

Heb wel nog een vraag voordat ik het ga proberen. 2cb/xtc heeft nexusflippen, maar hoe heet deze combinatie?

Als er nog geen naam voor bestaat vind ik dat jij de eer krijgt om een officiële naam aan de heldhaftige combi te geven. Held!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nice report. Jullie hebben zich goed vermaakt zo te lezen. En idd geen kater chapeau, met zo een dosis krijg je mij op de day after niet van de bank :tearsofjoy:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt als een leuke nacht, zeker niet stil gezeten zeg. :grin: Leuk rapport!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."