#1
Geslacht: man
Leeftijd: 18
wat: Hollandia truffels 11g
waar: Thuis in mijn kamer
Wanneer: Avond
Afgelopen vrijdagavond heb ik mijn eerste bad trip gehad op truffels, en een flinke ook.
Rond 21:30 nam ik mijn truffels in. Denk dat deze toch wel de meest smerige waren die ik ooit heb gegeten en de smaak bleef nog zeker een half uur hangen. Nadat ik de truffels had ingenomen besloot ik om wat te lezen uit een van mijn spirituele boeken om mezelf een beetje in de stemming te krijgen en meestal helpt het mij om tot rust te komen. Dit omdat ik vaak nogal wat spanning ervaar voordat het in begint te werken.
Ongeveer een half uur na inname kwam ineens de gedachte op dat ik mijn hamster al 2 dagen niet uit zijn nestje had zien komen. Ik besloot om even te kijken of er wat mis was. Ik stak mijn vinger in het nestje en meestal reageert hij hier wel op. Deze keer niet dus ik haalde zijn nestje uit elkaar en trof mijn hamster aan. Op dit moment begonnen ook de truffels in te kicken. Max zag er heel zwak uit en was helemaal gedesoriënteerd. Ik schrok me dood en het deed me zo veel pijn om hem zo te zien. Hij probeerde uit zijn nestje te komen maar viel de hele tijd om en bleef dan voor een tijdje op zijn zij liggen. Je zag dat hij erg veel pijn had en hij hapte naar lucht. Het gaf mij erg veel angst en door de come up werd dit alleen maar erger en erger.
Ik heb mijn moeder erbij gehaald. Die wist overigens niet dat ik aan het trippen was dus ik moest dat zien te verbergen. Mijn ma probeerde hem uit de kooi te halen maar ik kon gewoon niet aanzien hoeveel pijn hij had. Hij lag helemaal opgekruld in zijn kooi. Hij wilde niet eten of drinken en ik kon het niet meer aan. Het was allemaal teveel voor me dus ik besloot om naar buiten te gaan voor een sigaretje om even tot rust te komen.
Eenmaal buiten realiseerde ik me dat de trip veel intenser was dan wat ik voor ogen had. De bodyload was erg heftig en mijn hartslag was erg hoog. De visuals begonnen nu ook in te kicken maar deze waren niet mooi en rustig zoals ik ze normaal ken. Deze zagen er vijandelijk uit en bewogen aggressief. Ze gaven een onveilig gevoel en ik raakte erg gestressed. Ik probeerde het over me heen te laten komen en me er niet tegen te verzetten. Helaas werkte dit niet. Ik kon het idee niet loslaten dat mijn hamster daar zo enorm lag te lijden en dat ik tot morgen moest wachten om hem in te laten slapen.
Ik kwam terug van mijn sigaret en moest weer terug naar mijn kamer. Hier waren mijn moeder en zusje (L) nog steeds bezig met mijn hamster. Ze probeerde hem wat te laten drinken maar hij bleef maar omvallen van de pijn. Ik kon het even niet hebben dat er zo veel mensen in mijn kamer stonden terwijl ik aan het trippen was dus heb ik ze gezegd weg te gaan.
Nu zat ik daar alleen met mijn lijdende hamster. Af en toe hoorde ik een piepje vanuit de kooi komen en ik moest enorm huilen omdat ik het zo zielig vond. Ik was ook aan het trillen van angst en de trip bleef maar intenser worden. Dit was echt niet wat ik wilde. Ik had erg lang nagedacht over deze trip omdat ik het al zo lang niet meer had gedaan. De laatste keer was met "Geert" daar ging hij heel bad en ben hierdoor sindsdien van psychelica afgebleven. Ik heb hier ook een trip report van genaamd "vriend gaat bad op truffels" voor de mensen die dat willen lezen.
Ik heb gevraagd of L bij me kwam zitten. Ook zij wist niet dat ik aan het trippen was. Het enige wat zij wist was dat ik gespannen was door mijn hamster. Ik stelde voor om een potje Overwatch te spelen op me computer in de hoop dat dit mij af zou leiden. Dit werkte helaas niet en ik snapte helemaal niks van het spel. Ondertussen was ik bang dat L zou zien dat ik aan de truffels zat.
Gevoelens van angst, schuld en schaamte gingen door mij heen. Ik had spijt dat ik truffels had genomen en wist dat ik niet meer uit deze negatieve trip zou gaan komen. Het was geen kwestie van "het over je heen laten komen". Dit had niks met mijn ego te maken, ik had gewoon een paniekaanval.
In de hoop de stress een beetje weg te nemen besloot ik L uit mijn kamer te sturen en zei dat ik ging slapen. Zo hoefde ik me in ieder geval geen zorgen te maken dat het ontdekt werd dat ik truffels had genomen. Helaas bleek dit een erg domme beslissing te zijn geweest want toen ik alleen was werd ik nog angstiger.
Ondertussen hadden mijn buren een hele heftige ruzie en het ging flink tekeer met een hoop geschreeuw en gescheld.(mijn flat is erg gehorig) Dit gaf me nog meer stress en het geluid van geschreeuw begon te vervormen in demonische kreten. Ik dacht echt dat ik gek aan het worden was.
Ik kwam met het idee om wat muziek op te zetten. Op een of andere manier maakte dit het nog erger. Alle liedjes die ik normaal wel leuk vind klonken nu ontzettend lelijk en verdrietig. Ik heb snel de muziek uitgezet. Met elke stap die ik nam in de hoop de bad trip te beëindigen, werd ik steeds radelozer en meer gespannen.
De tijd zat mij ook enorm tegen. Het ging zo ontzettend langzaam. Allez wat ik hierboven heb verteld heeft zich afgespeeld in ongeveer 30-45 minuten. Voor mij voelde het eerder als 2 uur dus toen ik erachter kwam dat er nog maar zo weinig tijd voorbij was gegaan, schoot ik helemaal in de paniek. Ik vond de trip nu al veels te heftig, en ik zat nog maar in de come up.
De visuals waren erg intens. Ik weet nog dat ik naar de klok zat te kijken en letterlijk kon zien hoe de seconde wijzer steeds langzamer en dan weer sneller ging. Het was allemaal veels te overweldigend. Ondertussen was het niet meer mijn hamster die mij de angst gaf. Hij had het alleen in gang gezet.
Ik dacht dat het misschien toch mijn ego was die mij op dit moment de angst bezorgde. Dus ik besloot even een filmpje van psychedsubstance te kijken op YouTube waarin hij je begeleid uit de bad trip. Het werkte helaas niet. Ik heb echt voor mijn gevoel op dat moment een half uur geprobeerd om het over me heen te laten komen en gewoon rustig adem te halen maar ik kon mezelf op geen manier kalmeren.
Vervolgens maakte ik de domme keuze om te gaan slapen. En ja, in het donker. Het kwam even niet in me op dat dit de trip alleen maar zou versterken. De ruzie van de buren ging ook vrolijk verder en deze kwam nog intenser binnen als eerst. Ik voelde weer een paniekaanval opkomen. Ik deed snel de lichten aan en ik appte L dat ze bij me moest komen slapen . Zij dacht dat het gewoon kwam door mijn hamster. Ook dit hielp helaas niet en de trip bleef intensiviseren.
Ik moest naar de WC en moest daarvoor over L heen kruipen. Toen ik dat deed zag ik ineens dat haar gezicht er heel eng uitzag nu de lichten weer uit waren. Het leek op een soort demoon en ik schrok me rot. Ik was er klaar mee, ik moest het vertellen. Dus dat deed ik. Het was 00:00 uur op dat moment.
Gelukkig is mijn zusje het wel gewend dat ik zo nu en dan wel eens drugs gebruik dus ze was er niet boos over oid. Ze gaf me een knuffel en dit gaf mij enigszins een gevoel van veiligheid.
We zijn vervolgens naar haar kamer gegaan. Ook zodat ik even weg was van mijn hamster. We hebben daar even gepraat en ze was gelukkig erg goed in mij tot rust laten komen. De angst bleef echter wel gedurende de hele trip doorgaan.
We hebben de rest van de avond YouTube gekeken in haar bed. Om ongeveer 01:00 was de trip zodanig afgezwakt dat ik geen visuals meer zag. Echter waren mijn hersenen gefrituurd en was communiceren erg lastig met mijn zusje. Het leek erg op de keer dat ik wiet had gecombineerd mdma. Ik had extreem geheugenverlies en vergat waar ik het over had terwijl ik de zin zei. Dit maakte het erg ongemakkelijk. Ik schaamde me heel erg en wilde eigenlijk niet dat me zusje mij zo zag. Ik probeerde uit te leggen dat ze zich geen zorgen hoefde te maken maar ik kwam niet uit mijn woorden en kwam dus over als een mongool.
Ik heb uiteindelijk op mijn telefoon moeten typen wat ik wilde zeggen omdat het anders gewoon niet lukte. Hele rare situatie dus.
De dag erna voelde ik me erg moe en had ook slecht geslapen. Gelukkig heb ik tot nu toe geen na effecten gehad van mijn bad trip.
Nouja, dat is dus hoe mijn hamster mijn bad trip in gang heeft gezet.
Het is wel jammer want dit heeft psychelica wel een beetje voor me verpest aangezien ik heel lang na heb moeten denken om deze trip ook al te doen. Als ik het nog een keer doe doe ik het op een lage dosering.
Bedankt voor het lezen.
Gr,
Ufo piloot.
Leeftijd: 18
wat: Hollandia truffels 11g
waar: Thuis in mijn kamer
Wanneer: Avond
Afgelopen vrijdagavond heb ik mijn eerste bad trip gehad op truffels, en een flinke ook.
Rond 21:30 nam ik mijn truffels in. Denk dat deze toch wel de meest smerige waren die ik ooit heb gegeten en de smaak bleef nog zeker een half uur hangen. Nadat ik de truffels had ingenomen besloot ik om wat te lezen uit een van mijn spirituele boeken om mezelf een beetje in de stemming te krijgen en meestal helpt het mij om tot rust te komen. Dit omdat ik vaak nogal wat spanning ervaar voordat het in begint te werken.
Ongeveer een half uur na inname kwam ineens de gedachte op dat ik mijn hamster al 2 dagen niet uit zijn nestje had zien komen. Ik besloot om even te kijken of er wat mis was. Ik stak mijn vinger in het nestje en meestal reageert hij hier wel op. Deze keer niet dus ik haalde zijn nestje uit elkaar en trof mijn hamster aan. Op dit moment begonnen ook de truffels in te kicken. Max zag er heel zwak uit en was helemaal gedesoriënteerd. Ik schrok me dood en het deed me zo veel pijn om hem zo te zien. Hij probeerde uit zijn nestje te komen maar viel de hele tijd om en bleef dan voor een tijdje op zijn zij liggen. Je zag dat hij erg veel pijn had en hij hapte naar lucht. Het gaf mij erg veel angst en door de come up werd dit alleen maar erger en erger.
Ik heb mijn moeder erbij gehaald. Die wist overigens niet dat ik aan het trippen was dus ik moest dat zien te verbergen. Mijn ma probeerde hem uit de kooi te halen maar ik kon gewoon niet aanzien hoeveel pijn hij had. Hij lag helemaal opgekruld in zijn kooi. Hij wilde niet eten of drinken en ik kon het niet meer aan. Het was allemaal teveel voor me dus ik besloot om naar buiten te gaan voor een sigaretje om even tot rust te komen.
Eenmaal buiten realiseerde ik me dat de trip veel intenser was dan wat ik voor ogen had. De bodyload was erg heftig en mijn hartslag was erg hoog. De visuals begonnen nu ook in te kicken maar deze waren niet mooi en rustig zoals ik ze normaal ken. Deze zagen er vijandelijk uit en bewogen aggressief. Ze gaven een onveilig gevoel en ik raakte erg gestressed. Ik probeerde het over me heen te laten komen en me er niet tegen te verzetten. Helaas werkte dit niet. Ik kon het idee niet loslaten dat mijn hamster daar zo enorm lag te lijden en dat ik tot morgen moest wachten om hem in te laten slapen.
Ik kwam terug van mijn sigaret en moest weer terug naar mijn kamer. Hier waren mijn moeder en zusje (L) nog steeds bezig met mijn hamster. Ze probeerde hem wat te laten drinken maar hij bleef maar omvallen van de pijn. Ik kon het even niet hebben dat er zo veel mensen in mijn kamer stonden terwijl ik aan het trippen was dus heb ik ze gezegd weg te gaan.
Nu zat ik daar alleen met mijn lijdende hamster. Af en toe hoorde ik een piepje vanuit de kooi komen en ik moest enorm huilen omdat ik het zo zielig vond. Ik was ook aan het trillen van angst en de trip bleef maar intenser worden. Dit was echt niet wat ik wilde. Ik had erg lang nagedacht over deze trip omdat ik het al zo lang niet meer had gedaan. De laatste keer was met "Geert" daar ging hij heel bad en ben hierdoor sindsdien van psychelica afgebleven. Ik heb hier ook een trip report van genaamd "vriend gaat bad op truffels" voor de mensen die dat willen lezen.
Ik heb gevraagd of L bij me kwam zitten. Ook zij wist niet dat ik aan het trippen was. Het enige wat zij wist was dat ik gespannen was door mijn hamster. Ik stelde voor om een potje Overwatch te spelen op me computer in de hoop dat dit mij af zou leiden. Dit werkte helaas niet en ik snapte helemaal niks van het spel. Ondertussen was ik bang dat L zou zien dat ik aan de truffels zat.
Gevoelens van angst, schuld en schaamte gingen door mij heen. Ik had spijt dat ik truffels had genomen en wist dat ik niet meer uit deze negatieve trip zou gaan komen. Het was geen kwestie van "het over je heen laten komen". Dit had niks met mijn ego te maken, ik had gewoon een paniekaanval.
In de hoop de stress een beetje weg te nemen besloot ik L uit mijn kamer te sturen en zei dat ik ging slapen. Zo hoefde ik me in ieder geval geen zorgen te maken dat het ontdekt werd dat ik truffels had genomen. Helaas bleek dit een erg domme beslissing te zijn geweest want toen ik alleen was werd ik nog angstiger.
Ondertussen hadden mijn buren een hele heftige ruzie en het ging flink tekeer met een hoop geschreeuw en gescheld.(mijn flat is erg gehorig) Dit gaf me nog meer stress en het geluid van geschreeuw begon te vervormen in demonische kreten. Ik dacht echt dat ik gek aan het worden was.
Ik kwam met het idee om wat muziek op te zetten. Op een of andere manier maakte dit het nog erger. Alle liedjes die ik normaal wel leuk vind klonken nu ontzettend lelijk en verdrietig. Ik heb snel de muziek uitgezet. Met elke stap die ik nam in de hoop de bad trip te beëindigen, werd ik steeds radelozer en meer gespannen.
De tijd zat mij ook enorm tegen. Het ging zo ontzettend langzaam. Allez wat ik hierboven heb verteld heeft zich afgespeeld in ongeveer 30-45 minuten. Voor mij voelde het eerder als 2 uur dus toen ik erachter kwam dat er nog maar zo weinig tijd voorbij was gegaan, schoot ik helemaal in de paniek. Ik vond de trip nu al veels te heftig, en ik zat nog maar in de come up.
De visuals waren erg intens. Ik weet nog dat ik naar de klok zat te kijken en letterlijk kon zien hoe de seconde wijzer steeds langzamer en dan weer sneller ging. Het was allemaal veels te overweldigend. Ondertussen was het niet meer mijn hamster die mij de angst gaf. Hij had het alleen in gang gezet.
Ik dacht dat het misschien toch mijn ego was die mij op dit moment de angst bezorgde. Dus ik besloot even een filmpje van psychedsubstance te kijken op YouTube waarin hij je begeleid uit de bad trip. Het werkte helaas niet. Ik heb echt voor mijn gevoel op dat moment een half uur geprobeerd om het over me heen te laten komen en gewoon rustig adem te halen maar ik kon mezelf op geen manier kalmeren.
Vervolgens maakte ik de domme keuze om te gaan slapen. En ja, in het donker. Het kwam even niet in me op dat dit de trip alleen maar zou versterken. De ruzie van de buren ging ook vrolijk verder en deze kwam nog intenser binnen als eerst. Ik voelde weer een paniekaanval opkomen. Ik deed snel de lichten aan en ik appte L dat ze bij me moest komen slapen . Zij dacht dat het gewoon kwam door mijn hamster. Ook dit hielp helaas niet en de trip bleef intensiviseren.
Ik moest naar de WC en moest daarvoor over L heen kruipen. Toen ik dat deed zag ik ineens dat haar gezicht er heel eng uitzag nu de lichten weer uit waren. Het leek op een soort demoon en ik schrok me rot. Ik was er klaar mee, ik moest het vertellen. Dus dat deed ik. Het was 00:00 uur op dat moment.
Gelukkig is mijn zusje het wel gewend dat ik zo nu en dan wel eens drugs gebruik dus ze was er niet boos over oid. Ze gaf me een knuffel en dit gaf mij enigszins een gevoel van veiligheid.
We zijn vervolgens naar haar kamer gegaan. Ook zodat ik even weg was van mijn hamster. We hebben daar even gepraat en ze was gelukkig erg goed in mij tot rust laten komen. De angst bleef echter wel gedurende de hele trip doorgaan.
We hebben de rest van de avond YouTube gekeken in haar bed. Om ongeveer 01:00 was de trip zodanig afgezwakt dat ik geen visuals meer zag. Echter waren mijn hersenen gefrituurd en was communiceren erg lastig met mijn zusje. Het leek erg op de keer dat ik wiet had gecombineerd mdma. Ik had extreem geheugenverlies en vergat waar ik het over had terwijl ik de zin zei. Dit maakte het erg ongemakkelijk. Ik schaamde me heel erg en wilde eigenlijk niet dat me zusje mij zo zag. Ik probeerde uit te leggen dat ze zich geen zorgen hoefde te maken maar ik kwam niet uit mijn woorden en kwam dus over als een mongool.
Ik heb uiteindelijk op mijn telefoon moeten typen wat ik wilde zeggen omdat het anders gewoon niet lukte. Hele rare situatie dus.
De dag erna voelde ik me erg moe en had ook slecht geslapen. Gelukkig heb ik tot nu toe geen na effecten gehad van mijn bad trip.
Nouja, dat is dus hoe mijn hamster mijn bad trip in gang heeft gezet.
Het is wel jammer want dit heeft psychelica wel een beetje voor me verpest aangezien ik heel lang na heb moeten denken om deze trip ook al te doen. Als ik het nog een keer doe doe ik het op een lage dosering.
Bedankt voor het lezen.
Gr,
Ufo piloot.