#1
Van het weekend heb ik 240ug 1p-LSD tot mij genomen. Thuis samen met mn vriendin.
We hadden samen al getript op 180ug dus dit was de volgende dosis die we wouden proberen.
Het begin:
Na ongeveer 30min begon er visueel wat te bewegen. We hebben vooral een beetje met elkaar zitten klieren om tijd te doden. Ik lag op bed en de hallucinaties begonnen redelijk op gang te kopen. Doorzichtige licht paarsige geometrische patronen kropen over de muren en plafond. Met ogen dicht zag ik geometrische vormen die zichzelf herhaalde en de sensatie van mijn lichaam begon wazig te worden.
Douche:
Mn vriendin vind douche leuk op drugs, dus we zijn samen gaan douche. Ik zat op de bodem van de douche cel en zat naar de kalkaanslag op de deur van de douche te staren.
De normaal ronde druppel afdrukken waren net ijskristallen die in elkaar over liepen. Ze bewogen naar elkaar toe en vormde prachtige patronen.
De sensatie van douche was niet zo heel memorabel, maar toen ik naakt uit de warme badkamer kwam en de woonkamer in liep merkte ik dat alles blauw werd. Ik had het koud en de geometrische patronen leken wel ijs blauw te worden.
De piek:
Na de douche ging ik op de bank zitten. Mijn vriendin dwaalde door de kamer en stond een beetje spaced out te staan. De geometrische patronen werden intenser en licht blauw van kleur. Soms leek het wel alsof m'n vriendin een werd met de achtergrond. Ik kan me herinneren dat haar gezicht net een ruis was. Een ruis van allemaal verschillende versies van haarzelf. Knap, lelijk, kwaadaardig, mager etc, Allemaal door elkaar heen tegelijk.
De patronen waren overweldigend. Niet meer op de achtergrond zoals bij mijn eerste trip op 120ug maar ze spoten over de muren en het plafond heen.
Met ogen dicht leek ik wel bijna niks te voelen. Als ik me liet zakken in het lege gevoel dan kreeg het idee alsof mijn hele leven een 2dimentionale mandelbrot fractal was.
Het voelde zeer fijn maar niet op een energieke manier. De sensaties van mijn lichaam waren soms vrijwel afwezig met uitzondering van een soort vaag misselijk achtig gevoel.
Ik kan me ook niet herinneren hoe lang ik zo was. Als ik me de visuele sensaties probeer te herinneren krijg ik het idee dat ik door dingen heen kon kijken. Alsof dingen uit elkaar vielen in energie dat zich visualiseerde als geometrische vormen. Ik had erg het idee dat ik in een simulatie zat.
Zonsondergang:
Het begon te schemeren en ik kreeg weer een beetje puf om op te staan. Ik keek naar buiten. Ik woon 12 hoog dus ik zag dat het uitzicht rood was door de schemer. Alle bomen en gebouwen leken wel bol te zijn en in een lijn naar elkaar toe te trekken.
Ik zat een beetje te staren en toen zag ik een vrouw lopen buiten. Ze liep heel opvallend. Eerst dacht ik dat ze bang was. Ze leek heel lang haar te hebben, maar ik hallucineerde nog behoorlijk dus ik kon van 12 hoog geen detail maken. Ze leek meer op een computer animatie dan een mens.
Op de hoek van de straat zag ik opeens dat ze iets gooide naar de grond. En seconde later vlogen er meeuwen om haar heen en liepen er overal ganzen en eenden om haar heen. Ze begon bijna te dansen terwijl ze overal om haar heen eten strooide. Ik zat vol vreugde naar haar te staren. Haar lichaamstaal was zo oprecht gelukkig terwijl ze daar dansend voer rond zat te strooien. Toen ze terug naar huis rende zag ik aan haar lichaamsbewegingen dat het toch een kind was en haar haar was helemaal niet lang.
Conclusie:
Op 240ug begint 1p-LSD wel behoorlijk intens te worden. Mijn vriendin dacht dat ze permanent ging verdwijnen en ik heb wel het gevoel gehad dat ik in de achtergrond verdween.
Toch vind ik de ervaring niet heel erg diep. Vooral geometrische vormen. Geen beelden zoals ik wel bij paddo's en DMT heb gezien. Daarnaast was DMT vele malen helderder zelfs op lage dosis.
We hadden samen al getript op 180ug dus dit was de volgende dosis die we wouden proberen.
Het begin:
Na ongeveer 30min begon er visueel wat te bewegen. We hebben vooral een beetje met elkaar zitten klieren om tijd te doden. Ik lag op bed en de hallucinaties begonnen redelijk op gang te kopen. Doorzichtige licht paarsige geometrische patronen kropen over de muren en plafond. Met ogen dicht zag ik geometrische vormen die zichzelf herhaalde en de sensatie van mijn lichaam begon wazig te worden.
Douche:
Mn vriendin vind douche leuk op drugs, dus we zijn samen gaan douche. Ik zat op de bodem van de douche cel en zat naar de kalkaanslag op de deur van de douche te staren.
De normaal ronde druppel afdrukken waren net ijskristallen die in elkaar over liepen. Ze bewogen naar elkaar toe en vormde prachtige patronen.
De sensatie van douche was niet zo heel memorabel, maar toen ik naakt uit de warme badkamer kwam en de woonkamer in liep merkte ik dat alles blauw werd. Ik had het koud en de geometrische patronen leken wel ijs blauw te worden.
De piek:
Na de douche ging ik op de bank zitten. Mijn vriendin dwaalde door de kamer en stond een beetje spaced out te staan. De geometrische patronen werden intenser en licht blauw van kleur. Soms leek het wel alsof m'n vriendin een werd met de achtergrond. Ik kan me herinneren dat haar gezicht net een ruis was. Een ruis van allemaal verschillende versies van haarzelf. Knap, lelijk, kwaadaardig, mager etc, Allemaal door elkaar heen tegelijk.
De patronen waren overweldigend. Niet meer op de achtergrond zoals bij mijn eerste trip op 120ug maar ze spoten over de muren en het plafond heen.
Met ogen dicht leek ik wel bijna niks te voelen. Als ik me liet zakken in het lege gevoel dan kreeg het idee alsof mijn hele leven een 2dimentionale mandelbrot fractal was.
Het voelde zeer fijn maar niet op een energieke manier. De sensaties van mijn lichaam waren soms vrijwel afwezig met uitzondering van een soort vaag misselijk achtig gevoel.
Ik kan me ook niet herinneren hoe lang ik zo was. Als ik me de visuele sensaties probeer te herinneren krijg ik het idee dat ik door dingen heen kon kijken. Alsof dingen uit elkaar vielen in energie dat zich visualiseerde als geometrische vormen. Ik had erg het idee dat ik in een simulatie zat.
Zonsondergang:
Het begon te schemeren en ik kreeg weer een beetje puf om op te staan. Ik keek naar buiten. Ik woon 12 hoog dus ik zag dat het uitzicht rood was door de schemer. Alle bomen en gebouwen leken wel bol te zijn en in een lijn naar elkaar toe te trekken.
Ik zat een beetje te staren en toen zag ik een vrouw lopen buiten. Ze liep heel opvallend. Eerst dacht ik dat ze bang was. Ze leek heel lang haar te hebben, maar ik hallucineerde nog behoorlijk dus ik kon van 12 hoog geen detail maken. Ze leek meer op een computer animatie dan een mens.
Op de hoek van de straat zag ik opeens dat ze iets gooide naar de grond. En seconde later vlogen er meeuwen om haar heen en liepen er overal ganzen en eenden om haar heen. Ze begon bijna te dansen terwijl ze overal om haar heen eten strooide. Ik zat vol vreugde naar haar te staren. Haar lichaamstaal was zo oprecht gelukkig terwijl ze daar dansend voer rond zat te strooien. Toen ze terug naar huis rende zag ik aan haar lichaamsbewegingen dat het toch een kind was en haar haar was helemaal niet lang.
Conclusie:
Op 240ug begint 1p-LSD wel behoorlijk intens te worden. Mijn vriendin dacht dat ze permanent ging verdwijnen en ik heb wel het gevoel gehad dat ik in de achtergrond verdween.
Toch vind ik de ervaring niet heel erg diep. Vooral geometrische vormen. Geen beelden zoals ik wel bij paddo's en DMT heb gezien. Daarnaast was DMT vele malen helderder zelfs op lage dosis.