Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD trip. Het intens blije vogelmeisje.

1P-LSD trip. Het intens blije vogelmeisje.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van het weekend heb ik 240ug 1p-LSD tot mij genomen. Thuis samen met mn vriendin.
We hadden samen al getript op 180ug dus dit was de volgende dosis die we wouden proberen.

Het begin:
Na ongeveer 30min begon er visueel wat te bewegen. We hebben vooral een beetje met elkaar zitten klieren om tijd te doden. Ik lag op bed en de hallucinaties begonnen redelijk op gang te kopen. Doorzichtige licht paarsige geometrische patronen kropen over de muren en plafond. Met ogen dicht zag ik geometrische vormen die zichzelf herhaalde en de sensatie van mijn lichaam begon wazig te worden.

Douche:
Mn vriendin vind douche leuk op drugs, dus we zijn samen gaan douche. Ik zat op de bodem van de douche cel en zat naar de kalkaanslag op de deur van de douche te staren.
De normaal ronde druppel afdrukken waren net ijskristallen die in elkaar over liepen. Ze bewogen naar elkaar toe en vormde prachtige patronen.
De sensatie van douche was niet zo heel memorabel, maar toen ik naakt uit de warme badkamer kwam en de woonkamer in liep merkte ik dat alles blauw werd. Ik had het koud en de geometrische patronen leken wel ijs blauw te worden.

De piek:
Na de douche ging ik op de bank zitten. Mijn vriendin dwaalde door de kamer en stond een beetje spaced out te staan. De geometrische patronen werden intenser en licht blauw van kleur. Soms leek het wel alsof m'n vriendin een werd met de achtergrond. Ik kan me herinneren dat haar gezicht net een ruis was. Een ruis van allemaal verschillende versies van haarzelf. Knap, lelijk, kwaadaardig, mager etc, Allemaal door elkaar heen tegelijk.
De patronen waren overweldigend. Niet meer op de achtergrond zoals bij mijn eerste trip op 120ug maar ze spoten over de muren en het plafond heen.
Met ogen dicht leek ik wel bijna niks te voelen. Als ik me liet zakken in het lege gevoel dan kreeg het idee alsof mijn hele leven een 2dimentionale mandelbrot fractal was.
Het voelde zeer fijn maar niet op een energieke manier. De sensaties van mijn lichaam waren soms vrijwel afwezig met uitzondering van een soort vaag misselijk achtig gevoel.
Ik kan me ook niet herinneren hoe lang ik zo was. Als ik me de visuele sensaties probeer te herinneren krijg ik het idee dat ik door dingen heen kon kijken. Alsof dingen uit elkaar vielen in energie dat zich visualiseerde als geometrische vormen. Ik had erg het idee dat ik in een simulatie zat.

Zonsondergang:
Het begon te schemeren en ik kreeg weer een beetje puf om op te staan. Ik keek naar buiten. Ik woon 12 hoog dus ik zag dat het uitzicht rood was door de schemer. Alle bomen en gebouwen leken wel bol te zijn en in een lijn naar elkaar toe te trekken.
Ik zat een beetje te staren en toen zag ik een vrouw lopen buiten. Ze liep heel opvallend. Eerst dacht ik dat ze bang was. Ze leek heel lang haar te hebben, maar ik hallucineerde nog behoorlijk dus ik kon van 12 hoog geen detail maken. Ze leek meer op een computer animatie dan een mens.

Op de hoek van de straat zag ik opeens dat ze iets gooide naar de grond. En seconde later vlogen er meeuwen om haar heen en liepen er overal ganzen en eenden om haar heen. Ze begon bijna te dansen terwijl ze overal om haar heen eten strooide. Ik zat vol vreugde naar haar te staren. Haar lichaamstaal was zo oprecht gelukkig terwijl ze daar dansend voer rond zat te strooien. Toen ze terug naar huis rende zag ik aan haar lichaamsbewegingen dat het toch een kind was en haar haar was helemaal niet lang.

Conclusie:

Op 240ug begint 1p-LSD wel behoorlijk intens te worden. Mijn vriendin dacht dat ze permanent ging verdwijnen en ik heb wel het gevoel gehad dat ik in de achtergrond verdween.

Toch vind ik de ervaring niet heel erg diep. Vooral geometrische vormen. Geen beelden zoals ik wel bij paddo's en DMT heb gezien. Daarnaast was DMT vele malen helderder zelfs op lage dosis.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kun je op 240 ug relatief weinig voelen. Waren deze zegels getest?
Wanneer hadden jullie 180ug dosis genomen?
Ik hoop dit weekeind mijn echte eerste volledige 100ug P-LSD gebruiken. Niet getest.

More is less?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lees nergens dat @Martinus weinig voelde. (Edit: oh wacht nu wel maar ja daar gaat het ff niet om 😉) De beschrijving komt heel erg overeen met mijn 250ug trip, al had ik daarbij ook veel “last” van dissociatieve elementen.

Dit soort dosissen is (voor velen) het recreatieve wel voorbij maar bewerkstelligt meestal ook niet een heel spirituele ervaring (ego-dood). Wel ga je gewoon snoeihard. Ik vond het ook wat minder daarom. Less is more idd.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwak zei:
Hoe kun je op 240 ug relatief weinig voelen. Waren deze zegels getest?
Wanneer hadden jullie 180ug dosis genomen?
Ik hoop dit weekeind mijn echte eerste volledige 100ug P-LSD gebruiken. Niet getest.

More is less?
Klik om te vergroten...

Sorry, je begrijp me verkeerd. Het effect van LSD is voor mij dat ik de sensatie van mijn lichaam niet meer voel. Dat is juist een teken dat het effect sterk is.

Als je nog nooit een intense psychedelische trip heb gehad zou ik eerst 100-120ug proberen. Voor mij was dat nog redelijk normaal. Zag wel patronen en ademende muren, maar op die dosis kun je nog wel redelijk jezelf zijn.

Op 180ug begon het wel vaag te worden en op 240ug was het een grote wilde stroom van geometrische hallucinaties.

Ik denk dat 300ug ook nog wel te doen is voor mij. Mn vriendin had op 240ug al moeite terwijl ze op 180ug nog meer wou.

Als je recreatief lsd wil nemen zou ik niet meer 100ug nemen. Op hogere dosis word de body load voor mij best zwaar en mijn lichaam voelt naar bijna niks. Dan leg ik alleen nog maar zoned out naar de hallucinaties te staren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report en heftige ervaring zo te lezen! Pfff 240 ug dat moet wel visuals (en mindfucks) geven...

Martinus zei:
Toch vind ik de ervaring niet heel erg diep. Vooral geometrische vormen. Geen beelden zoals ik wel bij paddo's en DMT heb gezien. Daarnaast was DMT vele malen helderder zelfs op lage dosis.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je dan precies met beelden, ten opzichte van geometrische vormen?

Martinus zei:
Als je recreatief lsd wil nemen zou ik niet meer 100ug nemen. Op hogere dosis word de body load voor mij best zwaar en mijn lichaam voelt naar bijna niks.
Klik om te vergroten...
Heb je dan niet juist dat de trip de bodyload gaat overstemmen?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Leuk report en heftige ervaring zo te lezen! Pfff 240 ug dat moet wel visuals (en mindfucks) geven...
Klik om te vergroten...

Ja, ik vind de mindfucks wel leuk. Vooral vage inzichten. Alles was visueel beïnvloed, maar LSD visuals zijn voor mij een soort geometrische ruis. Allemaal polygons die rond kruipen. En objecten die in elkaar over lopen.
Mindless zei:
Wat bedoel je dan precies met beelden, ten opzichte van geometrische vormen?
Klik om te vergroten...
Met DmT had ik dat de hallucinaties niet ruis waren maar heel scherp en helder. En voorwerpen transformeerde echt in iets. Mijn vriendin veranderde in een soort Indische god, maar tegelijk was ze nog totaal herkenbaar als haarzelf. Met ogen dicht op DmT zag ik een soort grote bal waar vierkantjes omheen draaide. Als een soort planeet ofzo.

Op paddo's heb ik wel eens een plant uit het plafond zien groeien en ook met ogen dicht echt beelden gezien zoals voorwerpen die uit elkaar vielen in DNA en een raar zwevend blok dat van vorm veranderde. In het donker op de WC zag ik een soort van duizendpoot die rond kronkelde.

Op LSD zie ik alleen maar ruis. Polygon ruis. Soms met ogen dicht herhalende patronen, maar meestal meer 2d fractal achtige visuals.

Mindless zei:
Heb je dan niet juist dat de trip de bodyload gaat overstemmen?
Klik om te vergroten...

Hmm, ik weet het niet.
Ik voel bij LSD een soort suf stoned gevoel. En een soort raar misselijk iets. Dit noem ik de body load. Het is alsof mijn lichaam me dwingt om te gaan liggen. Als ik helemaal vlak en goed leg. En vervolgens me totaal ontspan en overgeef, dan is de body load weg en dan kan ik heerlijk zweven.
De sensatie van bijna helemaal weg zijn is op een rare manier heel fijn. Het is een soort euforie. Alleen dan een hele rustige neutrale euforie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."