Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels met cannabis erbij

Eerste keer truffels met cannabis erbij

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Fredje rookt groentjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen

Ik wou al een tijdje paddo's doen met mijn vriend. Uiteindelijk kwamen de truffels aan en kwam hij eens langs. We sneden ze in kleine stukjes en aten ze op met wat appelsap rond 13.30. Ik had ongeveer 15g double vision op van een pakje met 25g totaal. We gingen even naar buiten naar de frisse lucht omdat de misselijkheid al snel opkwam (vooral bij mijn vriend). We rookte een stukje van een jointje tot dat hij even weg stapte om over te geven. De misselijkheid was over en we gingen naar binnen.

15.00-
Mijn zicht begint wat te vervagen en we spelen samen nog wat virtual reality spelletjes
15.30-
We besluiten om buiten de rest van de joint op te roken. Ineens raakt het mij vrij hard. Kleuren zijn heel intens, alles is verschrikkelijk helder, ik heb de slappe lach. We staan zeker nog een goed halfuur met een joint in onze handen wat te lullen.
16.00-
We stappen rustig naar de bushalte want hij moet weer vertrekken. Nu was de trip op z'n hoogtepunt. Het was een hele lange straat en de zonsondergang ging precies gelijk met het verlengde van die straat. Het zou al verschrikkelijk mooi geweest zijn moest ik nuchter zijn maar nu tijdens de trip werd de hele lucht fel oranje. Ik dacht even dat ik aan het dromen was of dat ik dood was want het leek alsof ik in de hemel was. Die felle oranje lucht en dan die robotmachines (auto's) die voorbij kwamen was adembenemend.
17.00-
Ik ging naar huis alleen en ging in mn bed liggen. De trip was nogsteeds hard aan de gang maar ik was minder bewust van de wiet. Ik lag in mn bed te rollen en vloog precies door tunnels van kleuren die tegelijkertijd alle kanten uit draaide. Ik dacht wat na over hoe dat de mensheid wel raar in elkaar zit (het gewoonlijke eigenlijk)
18.00-
Ik kreeg een bericht om mee te gaan naar de stad. Ik spring al trippend uit mn bed en haast me naar de bus. Terwijl ik op de bus zit merk ik dat de trip al op een einde komt.

Dit is de meest aangename trip die ik ooit heb gehad en ben van plan om het gauw nog eens te proberen maar dan eens in de natuur.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er naar uit dat je het leuk hebt gehad!

Ik zou het niet kunnen, zo overal in het openbaar en met de bus gaan etc... Voel me dan veel te ongemakkelijk en door iedereen aangekeken en dan ga ik alleen nog maar vreemder doen :sweatsmile:.

Ooit ÊÊn keer iets heel snel gehaald in een winkel en heb er nog altijd spijt van haha
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha ik ben ook altijd heel territoriaal wat betreft mijn spacebubbel... En na veel waarschuwingen hier ook wel errag voorzichtig met wiet (in de piek van/) tijdens truffels.

Maar wat fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad! Thanks voor t delen.
F
FlowriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ziet er naar uit dat je het leuk hebt gehad!

Ik zou het niet kunnen, zo overal in het openbaar en met de bus gaan etc... Voel me dan veel te ongemakkelijk en door iedereen aangekeken en dan ga ik alleen nog maar vreemder doen :sweatsmile:.

Ooit ÊÊn keer iets heel snel gehaald in een winkel en heb er nog altijd spijt van haha
Klik om te vergroten...
Pfff nee zou ik ook echt niet kunnen, overigens met truffels wel, die werken bij mij niet zo optimaal. Maar met een goede hoeveelheid gedroogde paddo's.... ik kan dan ook niets bedienen ofzo, zou denk ik ook de sleutel niet in het sleutelgat krijgen.

@Fredje rookt groentjes super leuk report! Ik heb zelf ook wel eens getript met mijn vriend samen, maar eigenlijk vinden we dat allebei heel stom haha! Dus sindsdien doen we het apart en zijn elkaars tripsitter. De ander rommelt dan gewoon een beetje in huis en is beschikbaar voor ondersteuning. Niet altijd nodig maar wel fijn om te hebben. Als ik flink in de trip zit dan ziet mijn vriend er altijd uit als zo'n boeddhistische aap 🙈😂 Echt grappig want het is altijd hetzelfde, ik schiet daar echt zo van in de lach 😂
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flowrider zei:
Pfff nee zou ik ook echt niet kunnen, overigens met truffels wel, die werken bij mij niet zo optimaal. Maar met een goede hoeveelheid gedroogde paddo's.... ik kan dan ook niets bedienen ofzo, zou denk ik ook de sleutel niet in het sleutelgat krijgen.

@Fredje rookt groentjes super leuk report! Ik heb zelf ook wel eens getript met mijn vriend samen, maar eigenlijk vinden we dat allebei heel stom haha! Dus sindsdien doen we het apart en zijn elkaars tripsitter. De ander rommelt dan gewoon een beetje in huis en is beschikbaar voor ondersteuning. Niet altijd nodig maar wel fijn om te hebben. Als ik flink in de trip zit dan ziet mijn vriend er altijd uit als zo'n boeddhistische aap 🙈😂 Echt grappig want het is altijd hetzelfde, ik schiet daar echt zo van in de lach 😂
Klik om te vergroten...
Haha wat leuk! Ik zou ook graag een keertje met mijn vriend samen truffels willen eten, maar ben ook een een beetje bang dat het dan niet leuk wordt en dan zit je daar nog je hele trip haha. Weet jij waarom het niet leuk is met je vriend?

@Fredje rookt groentjes heerlijk joh! Vooral dat stuk over de oranje hemel. Wel knap hoe snel je schakelt zeg! Ik ben vaak gesloopt en overprikkeld na een trip en heb dan echt tijd nodig om weer bij te komen. Maar verder wel herkenbaar kwa slappe lach en felle kleuren. Nog nooit buiten in de natuur getript. Staat nog op mijn to do.
F
FlowriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemberthee zei:
Haha wat leuk! Ik zou ook graag een keertje met mijn vriend samen truffels willen eten, maar ben ook een een beetje bang dat het dan niet leuk wordt en dan zit je daar nog je hele trip haha. Weet jij waarom het niet leuk is met je vriend?

@Fredje rookt groentjes heerlijk joh! Vooral dat stuk over de oranje hemel. Wel knap hoe snel je schakelt zeg! Ik ben vaak gesloopt en overprikkeld na een trip en heb dan echt tijd nodig om weer bij te komen. Maar verder wel herkenbaar kwa slappe lach en felle kleuren. Nog nooit buiten in de natuur getript. Staat nog op mijn to do.
Klik om te vergroten...
Het is meer zo dat we allebei erg naar binnen keren en meer met onze eigen gedachten bezig zijn dan met de ander. Het had voor mij geen meerwaarde om het samen te doen omdat we toch allebei ons eigen weg gingen. Onlangs heb ik een keer 1P-LSD gedaan, daarbij was ik wel iets minder 'in mezelf' dus nadat mijn vriend het ook een keer heeft geprobeerd, gaan we het een keer samen proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."