#1
Hallo iedereen
Ik wou al een tijdje paddo's doen met mijn vriend. Uiteindelijk kwamen de truffels aan en kwam hij eens langs. We sneden ze in kleine stukjes en aten ze op met wat appelsap rond 13.30. Ik had ongeveer 15g double vision op van een pakje met 25g totaal. We gingen even naar buiten naar de frisse lucht omdat de misselijkheid al snel opkwam (vooral bij mijn vriend). We rookte een stukje van een jointje tot dat hij even weg stapte om over te geven. De misselijkheid was over en we gingen naar binnen.
15.00-
Mijn zicht begint wat te vervagen en we spelen samen nog wat virtual reality spelletjes
15.30-
We besluiten om buiten de rest van de joint op te roken. Ineens raakt het mij vrij hard. Kleuren zijn heel intens, alles is verschrikkelijk helder, ik heb de slappe lach. We staan zeker nog een goed halfuur met een joint in onze handen wat te lullen.
16.00-
We stappen rustig naar de bushalte want hij moet weer vertrekken. Nu was de trip op z'n hoogtepunt. Het was een hele lange straat en de zonsondergang ging precies gelijk met het verlengde van die straat. Het zou al verschrikkelijk mooi geweest zijn moest ik nuchter zijn maar nu tijdens de trip werd de hele lucht fel oranje. Ik dacht even dat ik aan het dromen was of dat ik dood was want het leek alsof ik in de hemel was. Die felle oranje lucht en dan die robotmachines (auto's) die voorbij kwamen was adembenemend.
17.00-
Ik ging naar huis alleen en ging in mn bed liggen. De trip was nogsteeds hard aan de gang maar ik was minder bewust van de wiet. Ik lag in mn bed te rollen en vloog precies door tunnels van kleuren die tegelijkertijd alle kanten uit draaide. Ik dacht wat na over hoe dat de mensheid wel raar in elkaar zit (het gewoonlijke eigenlijk)
18.00-
Ik kreeg een bericht om mee te gaan naar de stad. Ik spring al trippend uit mn bed en haast me naar de bus. Terwijl ik op de bus zit merk ik dat de trip al op een einde komt.
Dit is de meest aangename trip die ik ooit heb gehad en ben van plan om het gauw nog eens te proberen maar dan eens in de natuur.
Ik wou al een tijdje paddo's doen met mijn vriend. Uiteindelijk kwamen de truffels aan en kwam hij eens langs. We sneden ze in kleine stukjes en aten ze op met wat appelsap rond 13.30. Ik had ongeveer 15g double vision op van een pakje met 25g totaal. We gingen even naar buiten naar de frisse lucht omdat de misselijkheid al snel opkwam (vooral bij mijn vriend). We rookte een stukje van een jointje tot dat hij even weg stapte om over te geven. De misselijkheid was over en we gingen naar binnen.
15.00-
Mijn zicht begint wat te vervagen en we spelen samen nog wat virtual reality spelletjes
15.30-
We besluiten om buiten de rest van de joint op te roken. Ineens raakt het mij vrij hard. Kleuren zijn heel intens, alles is verschrikkelijk helder, ik heb de slappe lach. We staan zeker nog een goed halfuur met een joint in onze handen wat te lullen.
16.00-
We stappen rustig naar de bushalte want hij moet weer vertrekken. Nu was de trip op z'n hoogtepunt. Het was een hele lange straat en de zonsondergang ging precies gelijk met het verlengde van die straat. Het zou al verschrikkelijk mooi geweest zijn moest ik nuchter zijn maar nu tijdens de trip werd de hele lucht fel oranje. Ik dacht even dat ik aan het dromen was of dat ik dood was want het leek alsof ik in de hemel was. Die felle oranje lucht en dan die robotmachines (auto's) die voorbij kwamen was adembenemend.
17.00-
Ik ging naar huis alleen en ging in mn bed liggen. De trip was nogsteeds hard aan de gang maar ik was minder bewust van de wiet. Ik lag in mn bed te rollen en vloog precies door tunnels van kleuren die tegelijkertijd alle kanten uit draaide. Ik dacht wat na over hoe dat de mensheid wel raar in elkaar zit (het gewoonlijke eigenlijk)
18.00-
Ik kreeg een bericht om mee te gaan naar de stad. Ik spring al trippend uit mn bed en haast me naar de bus. Terwijl ik op de bus zit merk ik dat de trip al op een einde komt.
Dit is de meest aangename trip die ik ooit heb gehad en ben van plan om het gauw nog eens te proberen maar dan eens in de natuur.