#1
Heb hier al even niets meer gepost, dus verwacht geen uitgebreidt report, ik schrijf dit op dit moment met bibberende bezwete handen, ik hoef ook geen commentaar over hoe onverantwoord het wel kon zijn, dat had ik zelf ook al bedacht.
Anyways ik heb het op drie manieren geprobeerd, vapen lukte maar niet en gaf een korte sterke rush, bommetjes gaven teveel bijwerkingen dus ben ik het uiteindelijk gaan snuiven.
iN Totaal 1gr op die 48 h gespreid dus.
Eten lukt voor geen meter maar dat had ik wel al voorzien, qua effect kan ik het moeilijk vergelijken. Het heeft de noradrenaline en lichtjes serotine release denk ik ook maar het ontbreekt me aan dopamine release bij dit stofje wat je dan wel weer hebt bij coke.
Coke doe ik niet meer omdat dat voor mij 'a slippery slope all over again zou worden'... Ik heb dan ook besloten het ook bij deze ene keer A-PHIP te houden.
Al bij al heb ik wel een fijne tijd gehad, veel minder paranoia gevoelens dan bij coke in die hoeveelheden maar zoals ik al zei miste toch wat scherpheid.
Ik heb dit niet meer nagelezen omdat deftig schrijven nu niet meer lukt... Ik denk dat ik het voorlopig toch nog ga houden bij een goede oude joint !
Ik had eerder ook 3cmc wat mij redelijk beviel, minder krachtig als 3mmc maar toch niet slecht.
Dat is ook geen optie meer omdat ik meer en meer reports zie over de neurotoxiteit van 3CMC, alhoewel als ik me lichaam al zo zwaar te verduren aandoe moet ik hier zeker niet over zeuren.
Ik schrijf binnenkort nog eens een report en dan veel beter en WAKKERDER !
(Next on the try list 3FPM) blijkbaar veel softer naar wat ik gehoord heb en eerder functioneel.
1 tip als je het gaat doen eet en slaap dan als het lukt ook al is het nog maar een beetje.
Ik heb het mezelf aangedaan uiteraard dus verwacht zeker geen medelijden, maar ik waarschuw nieuwsgierigen graag voor de shit die erna komt, ik voel de helt van me hand niet meer kan niet meer recht lopeb dus ga maar eens na bed na nu ondertussen al 50+ uren.
OW JA SHIT ik moet werken, dat gaan we dus niet doen gisteren wel onder invloed maar nu ga ik dus echt wel passen dus nog even half uurtje wakker blijven en het werk bellen.
Anyways ik heb het op drie manieren geprobeerd, vapen lukte maar niet en gaf een korte sterke rush, bommetjes gaven teveel bijwerkingen dus ben ik het uiteindelijk gaan snuiven.
iN Totaal 1gr op die 48 h gespreid dus.
Eten lukt voor geen meter maar dat had ik wel al voorzien, qua effect kan ik het moeilijk vergelijken. Het heeft de noradrenaline en lichtjes serotine release denk ik ook maar het ontbreekt me aan dopamine release bij dit stofje wat je dan wel weer hebt bij coke.
Coke doe ik niet meer omdat dat voor mij 'a slippery slope all over again zou worden'... Ik heb dan ook besloten het ook bij deze ene keer A-PHIP te houden.
Al bij al heb ik wel een fijne tijd gehad, veel minder paranoia gevoelens dan bij coke in die hoeveelheden maar zoals ik al zei miste toch wat scherpheid.
Ik heb dit niet meer nagelezen omdat deftig schrijven nu niet meer lukt... Ik denk dat ik het voorlopig toch nog ga houden bij een goede oude joint !
Ik had eerder ook 3cmc wat mij redelijk beviel, minder krachtig als 3mmc maar toch niet slecht.
Dat is ook geen optie meer omdat ik meer en meer reports zie over de neurotoxiteit van 3CMC, alhoewel als ik me lichaam al zo zwaar te verduren aandoe moet ik hier zeker niet over zeuren.
Ik schrijf binnenkort nog eens een report en dan veel beter en WAKKERDER !
(Next on the try list 3FPM) blijkbaar veel softer naar wat ik gehoord heb en eerder functioneel.
1 tip als je het gaat doen eet en slaap dan als het lukt ook al is het nog maar een beetje.
Ik heb het mezelf aangedaan uiteraard dus verwacht zeker geen medelijden, maar ik waarschuw nieuwsgierigen graag voor de shit die erna komt, ik voel de helt van me hand niet meer kan niet meer recht lopeb dus ga maar eens na bed na nu ondertussen al 50+ uren.
OW JA SHIT ik moet werken, dat gaan we dus niet doen gisteren wel onder invloed maar nu ga ik dus echt wel passen dus nog even half uurtje wakker blijven en het werk bellen.