Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA phip begon leuk maar is nu na 50 uren zonder slaap wel effe genoeg.

A phip begon leuk maar is nu na 50 uren zonder slaap wel effe genoeg.

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hier al even niets meer gepost, dus verwacht geen uitgebreidt report, ik schrijf dit op dit moment met bibberende bezwete handen, ik hoef ook geen commentaar over hoe onverantwoord het wel kon zijn, dat had ik zelf ook al bedacht.

Anyways ik heb het op drie manieren geprobeerd, vapen lukte maar niet en gaf een korte sterke rush, bommetjes gaven teveel bijwerkingen dus ben ik het uiteindelijk gaan snuiven.

iN Totaal 1gr op die 48 h gespreid dus.

Eten lukt voor geen meter maar dat had ik wel al voorzien, qua effect kan ik het moeilijk vergelijken. Het heeft de noradrenaline en lichtjes serotine release denk ik ook maar het ontbreekt me aan dopamine release bij dit stofje wat je dan wel weer hebt bij coke.

Coke doe ik niet meer omdat dat voor mij 'a slippery slope all over again zou worden'... Ik heb dan ook besloten het ook bij deze ene keer A-PHIP te houden.

Al bij al heb ik wel een fijne tijd gehad, veel minder paranoia gevoelens dan bij coke in die hoeveelheden maar zoals ik al zei miste toch wat scherpheid.

Ik heb dit niet meer nagelezen omdat deftig schrijven nu niet meer lukt... Ik denk dat ik het voorlopig toch nog ga houden bij een goede oude joint !

Ik had eerder ook 3cmc wat mij redelijk beviel, minder krachtig als 3mmc maar toch niet slecht.

Dat is ook geen optie meer omdat ik meer en meer reports zie over de neurotoxiteit van 3CMC, alhoewel als ik me lichaam al zo zwaar te verduren aandoe moet ik hier zeker niet over zeuren.

Ik schrijf binnenkort nog eens een report en dan veel beter en WAKKERDER !

(Next on the try list 3FPM) blijkbaar veel softer naar wat ik gehoord heb en eerder functioneel.

1 tip als je het gaat doen eet en slaap dan als het lukt ook al is het nog maar een beetje.

Ik heb het mezelf aangedaan uiteraard dus verwacht zeker geen medelijden, maar ik waarschuw nieuwsgierigen graag voor de shit die erna komt, ik voel de helt van me hand niet meer kan niet meer recht lopeb dus ga maar eens na bed na nu ondertussen al 50+ uren.

OW JA SHIT ik moet werken, dat gaan we dus niet doen gisteren wel onder invloed maar nu ga ik dus echt wel passen dus nog even half uurtje wakker blijven en het werk bellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Protip: schrijf een report als je nuchter bent.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik het mij goed herinner is het juist heel veel dopa en heel weinig sero (lees geen).

Maar ik kan het verkeerd hebben onthouden.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Protip: schrijf een report als je nuchter bent.
Klik om te vergroten...
Haha pro ervaarder: als je nuchter bent heb je daar dus geen zin meer in. Althans, ik iig niet
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je A-pihp na 50u al niet meer leuk vindt zou ik je adviseren om nooit 73% pure pep te beginnen bingen. 😄



Ik adviseer eigenlijk niemand om ooit maar 1 drug te bingen voor alle duidelijkheid.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flower123 zei:
Haha pro ervaarder: als je nuchter bent heb je daar dus geen zin meer in. Althans, ik iig niet
Klik om te vergroten...
In dit geval wellicht beter :wink:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, no offense maar dit is wel de minst inhoudelijke trip report die ik ooit heb gelezen :tearsofjoy:

"Al bij al heb ik wel een fijne tijd gehad" is het enige wat je over je ervaring vertelt. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat A-pihp doet, kun je er meer over vertellen?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."