#1
Tof! Hoe veel had je genomen? En wat maakte het verschil tussen deze en je vorige trip?@Geneesmiddel @Boyman Gisteren met twee vrienden weer 4-ho-met gedaan en dit was m’n beste psychedelische ervaring tot nu toe! Geinig hoe dat zo kan verschillen door de mensen waarmee je tript.
Erg intens maar wel erg leuk. Vond het ook leuk dat dit voor het eerst voor mij was dat ik ook een beetje meer met het mentale gedeelte bezig was!