Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums340ug lsd gaf me zelfmoordgedachtes

340ug lsd gaf me zelfmoordgedachtes

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Bunni020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hee
ik was aan t trippen en ik denk dat ik een bad trip had , want uiteindelijk had ik het gevoel alsof de trip mij vertelde dat ik zelfmoord moest plegen. alles in de trip was kut en ik wilde dat het stopte. kleuren waren niet meer regenboog maar werden grijs en vlak met een beetje groen. de stemming daarbij was slecht. ik kreeg tijdens het trippen het gevoel dat er letterlijk niks in het leven is, dus dat ik maar het best zelfmoord kon plegen omdat niks toch nut heeft. het leek ook als de enige oplossing om de trip te stoppen. de neiging werd me heel sterk. beelden van bloed en dat ik verdronk flitste ook een paar keer voor me. Alles maakte mij echt gek en ik ben blij dat ik gewoon gewacht had tot alles voorbij was. een echt tripreport schrijf ik nog later.
ik vroeg me af of andere mensen dit ook hebben gehad.
Ik voelde me de dag dat ik het nam gewoon wel prima , dus ik had niet verwacht dat mijn trip zo zou worden .
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bunni020 zei:
hee
ik was aan t trippen en ik denk dat ik een bad trip had , want uiteindelijk had ik het gevoel alsof de trip mij vertelde dat ik zelfmoord moest plegen. alles in de trip was kut en ik wilde dat het stopte. kleuren waren niet meer regenboog maar werden grijs en vlak met een beetje groen. de stemming daarbij was slecht. ik kreeg tijdens het trippen het gevoel dat er letterlijk niks in het leven is, dus dat ik maar het best zelfmoord kon plegen omdat niks toch nut heeft. het leek ook als de enige oplossing om de trip te stoppen. de neiging werd me heel sterk. beelden van bloed en dat ik verdronk flitste ook een paar keer voor me. Alles maakte mij echt gek en ik ben blij dat ik gewoon gewacht had tot alles voorbij was. een echt tripreport schrijf ik nog later.
ik vroeg me af of andere mensen dit ook hebben gehad.
Ik voelde me de dag dat ik het nam gewoon wel prima , dus ik had niet verwacht dat mijn trip zo zou worden .
Klik om te vergroten...
Dat is ook een flinke dosis. Trip je vaker?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bunni020 zei:
hee
ik was aan t trippen en ik denk dat ik een bad trip had , want uiteindelijk had ik het gevoel alsof de trip mij vertelde dat ik zelfmoord moest plegen. alles in de trip was kut en ik wilde dat het stopte. kleuren waren niet meer regenboog maar werden grijs en vlak met een beetje groen. de stemming daarbij was slecht. ik kreeg tijdens het trippen het gevoel dat er letterlijk niks in het leven is, dus dat ik maar het best zelfmoord kon plegen omdat niks toch nut heeft. het leek ook als de enige oplossing om de trip te stoppen. de neiging werd me heel sterk. beelden van bloed en dat ik verdronk flitste ook een paar keer voor me. Alles maakte mij echt gek en ik ben blij dat ik gewoon gewacht had tot alles voorbij was. een echt tripreport schrijf ik nog later.
ik vroeg me af of andere mensen dit ook hebben gehad.
Ik voelde me de dag dat ik het nam gewoon wel prima , dus ik had niet verwacht dat mijn trip zo zou worden .
Klik om te vergroten...
Klinkt als een bad trip. Hoe zat je in je vel voor dat je trip begon? En heb je ervaring met trippen? En waar was je? En met wie? Allemaal zaken die veel invloed hebben op je trip. Neem ook medicatie ergens voor?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi @Bunni020 , wat naar om te horen dat je zo’n ongelofelijk duistere trip hebt gehad zeg! Suïcidale gedachten kunnen inderdaad opkomen tijdens een trip maar dat is gelukkig vrij zeldzaam.
Je geeft aan dat je de dag zelf goed in je vel zat dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Maar dan blijven er nog heel veel andere mogelijke oorzaken over. Misschien zit je langdurig wat minder goed in je vel, misschien was je omgeving of de muziek niet helemaal comfortabel en veilig. Bovendien is 340ug (als je daadwerkelijk zoveel hebt binnengekregen) echt een enorm hoge dosis! Dat zou bij veel mensen behoorlijk verkeerd kunnen vallen…

hopelijk kun je jouw ervaring een plekje geven. Veel mensen geven na een tijdje aan juist van hun moeilijke duistere trips veel te hebben geleerd.

veel sterkte in ieder geval. Ben benieuwd naar je uitgebreidere report!
B
Bunni020Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Dat is ook een flinke dosis. Trip je vaker?
Klik om te vergroten...
Dit was mijn vierde keer trippen. Ik had een jaar daarvoor geleden kort na elkaar 150ug en 300ug gedaan en de laatste keer voor deze trip was een week ervoor geleden 150ug.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bunni020 zei:
het gevoel dat er letterlijk niks in het leven is, dus dat ik maar het best zelfmoord kon plegen omdat niks toch nut heeft.
Klik om te vergroten...
Dit is een gevaarlijke gedachte, maar waarschijnlijk door de LSD heb je er in een ander daglicht naar gekeken, in mijn ogen het verkeerde pessimistische daglicht. In principe klopt het wat er staat, maar het is de uiteindelijk grootste vraag van het leven, de filosofische zelfmoord. Is het leven waar om geleefd te worden? Er zijn twee opties:

1. Je accepteert de absurde nutteloosheid van het bestaan, maar kiest ervoor om door te leven en het leven met beide handen aan te grijpen, te doen wat je leuk vind, te houden van de mensen om je heen, en de goede kanten van het leven na te jagen. Of het leven zinloos bleek te zijn na je dood maakt niet uit, je hebt er alles aan gedaan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor jezelf en voor anderen.
2. Je accepteert de absurde nutteloosheid van het bestaan niet, en stapt eruit. Ik vind dat ieder mens het recht heeft om zelfmoord te plegen sinds we nooit hebben gekozen om geboren te worden. Maar dit is de snelle angstige uitweg. Dan is het ook gelijk onmogelijk om terug te keren.

Er valt zoveel meer te behalen in optie 1. Een van de natuurwetten is dat de dood onomkeerbaar moet zijn, als dat niet het geval was zou het leven niet kunnen bestaan. Ik denk dat je in je hoofd niet helemaal lekker in je vel zat, en teveel bezig was met de dood en zelfmoord. Dan is 340 microgram niet slim om te nemen. Ik zal het een half jaar tot een jaar rust geven, en dan misschien voorzichtig 100 microgram nemen. En ik zeg bewust voorzichtig. Het blijft een gecompliceerde drug. Pas alsjeblieft op volgende keer.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoop dat je je nu weer goed voelt en dat je de ervaring kunt omdraaien naar iets positiefs. Je bent altijd belangrijk en deel van dit universum. Vergeet dat niet. Sterkte en bedankt dat je je verhaal deelt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wilde nog even toevoegen aan mijn reactie toen ik zelf 300 microgram LSD had genomen ik momenten heb meegemaakt die niet uit te leggen zijn, een soort universum waar ik in gezogen werd, op meerdere plekken tegelijk zijn, je identiteit langzaam kwijt te voelen raken, maar ik heb nooit ook maar één moment aan zelfmoord gedacht. Ik was me er namelijk heel goed van bewust dat het door de LSD kwam. Ik zag het als een soort achtbaan (slecht voorbeeld want ik haat achtbanen) maar just go with it. Je gaat erin zitten, en je weet niet wat er komen gaat. Je weet dat je er veilig uit komt, maar je weet niet wat je allemaal tegenkomt. Zelfs de meest ervaren tripper kan dingen tegenkomen die pijnlijk zijn of beangstigend.

Zelf zou ik nu niet klaar zijn voor 300 microgram. Misschien in de toekomst weer eens 200 proberen, kijken wat dat doet, maar zelfs die dosering is nooit compleet voorspelbaar.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik wilde nog even toevoegen aan mijn reactie toen ik zelf 300 microgram LSD had genomen ik momenten heb meegemaakt die niet uit te leggen zijn, een soort universum waar ik in gezogen werd, op meerdere plekken tegelijk zijn, je identiteit langzaam kwijt te voelen raken, maar ik heb nooit ook maar één moment aan zelfmoord gedacht. Ik was me er namelijk heel goed van bewust dat het door de LSD kwam. Ik zag het als een soort achtbaan (slecht voorbeeld want ik haat achtbanen) maar just go with it. Je gaat erin zitten, en je weet niet wat er komen gaat. Je weet dat je er veilig uit komt, maar je weet niet wat je allemaal tegenkomt. Zelfs de meest ervaren tripper kan dingen tegenkomen die pijnlijk zijn of beangstigend.

Zelf zou ik nu niet klaar zijn voor 300 microgram. Misschien in de toekomst weer eens 200 proberen, kijken wat dat doet, maar zelfs die dosering is nooit compleet voorspelbaar.
Klik om te vergroten...

400ug en om en nabij 4 ons space cake was het mooiste schouwspel ooit!


O-PCE daarintegen heb ik gisteren een ervaring op gehad, dat was gruwelijk intens.

Een zelfmoordneiging was niet eens mogelijk, als een idioot met een dwarslaesie was er geen realiteit meer.


Maar ik was niet bang, eigenlijk nooit.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier wel zelfmoordneigingen op paddos maar zat toen ook enorm slecht in m'n vel.
Psychedelica versterkt alles wat er in je om gaat maal tien. Let voor je eventuele volgende trip goed op je mindset, stay safe.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deviant Rabbit zei:
Hier wel zelfmoordneigingen op paddos maar zat toen ook enorm slecht in m'n vel.
Psychedelica versterkt alles wat er in je om gaat maal tien. Let voor je eventuele volgende trip goed op je mindset, stay safe.
Klik om te vergroten...

Absoluut!

Psychedelica zijn geen grappen, denk er serieus over na.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn enige echte LSD trip was ook een echte bad ervaring....het begon allemaal heel mooi, met intense kleuren en ervaringen, maar toen verdween mijn medetripper uit zicht en ging ik op zoek naar mezelf.
Het werd steeds angstiger en donkerder, en aangezien alle indrukken en gedachten maal 100 x zo sterk waren, werd het een heel angstige zaak.
Ik heb ooit nog eens 100 ug 1- lp LSD genomen, maar deze gaf eigenlijk geen enkel effect.
Sindsdien heb ik nooit meer LSD durven nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."