Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB trip report, we love it!! 😍

6APB trip report, we love it!! 😍

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
M'n vriend Fudgey had al eerder een trip report geschreven over 6APB, dit was echt een hele slechte ervaring, vooral omdat we er eigenlijk bijna niks van voelde. We hebben het niet getest maar ik ben er 100% zeker van dat we toen troep hadden gekregen.

Dus bij deze een nieuwe tripreport! We doen het bij ons thuis met z'n 2en. We hebben de HCL variant.

Fudgey: Man, 26, 119kg, 2 meter
Ik: 22, 59kg, 1m74

17:30 Eerste dosis ingenomen met wat water. Smaakt echt smerig en m'n maag vindt het ook niet zo leuk. Fudgey nam 90mg en ik nam rond de 120-130mg. Ik ben excited!

18:15 Ik begin hem al zeeeker te voelen. Fudgey voelt er nog niet echt wat van. 45 minuten is snel maar bij mij duurt het nooit lang voordat drugs inwerkt, volgens mij heb ik gewoon een heel snel metabolisme. Heb wel een flinke bodyload en wat moeite met m'n temperatuur, dus ga ff lekker chillen en wat muziek luisteren.

Mijn bodyload slaat over in een hele aangename euforie. Nu ik dit typ vallen me de visuals ook ineens op. We zitten Juice Wrld te luisteren en de album cover leeft gewoon. Net als het schilderij aan de muur

19:00 Fudgey zit nog niet op het gewenste niveau en snuift -+ 25 mg. Ik wilde even een makeupje op doen, dus keek in de spiegel en man wat een gigantische kijkers xD Lijkt op een alien

18:45 Still feeling amaaaazing. Fudgey voelt zich ook lekker maar nog steeds niet op het gewenste niveau. Snuiven heeft duidelijk minder effect dan oraal. Hij neemt nog 50mg oraal.

80:45 Fudgey voelt zich nu ook net zo lekker als ik, yaayy!! Ik ben echt 1 hoopje euforie

22:30 Fudgey voelt zich nog steeds heel lekker, en ik ook maar heb het gevoel dat ik al wat nuchterder begin te worden somehow. Ik neem nog 65mg waarvan ik 15mg snuif ongeveer en neem wat kratom.

23:00 Ik voel me weer heeerlijk, en seks voelt zoooo fucking goed. Beste drug ooit, ik verkies het absoluut boven MDMA. Ik ga het trip report hier voor nu ook eindigen, want heb er geen zin meer in :tongueout: Mocht ik nog wat te zeggen hebben edit ik de post wel
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een soort live-tripreport, nice! Fijn dat jullie nu een goede ervaring hebben gehad met dit leuke stofje.
Enne grote ogen worden hier erg gewaardeerd! Zoek maar naar het "doppen topic" 🤩
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rat zei:
M'n vriend Fudgey had al eerder een trip report geschreven over 6APB, dit was echt een hele slechte ervaring, vooral omdat we er eigenlijk bijna niks van voelde. We hebben het niet getest maar ik ben er 100% zeker van dat we toen troep hadden gekregen.

Dus bij deze een nieuwe tripreport! We doen het bij ons thuis met z'n 2en. We hebben de HCL variant.

Fudgey: Man, 26, 119kg, 2 meter
Ik: 22, 59kg, 1m74

17:30 Eerste dosis ingenomen met wat water. Smaakt echt smerig en m'n maag vindt het ook niet zo leuk. Fudgey nam 90mg en ik nam rond de 120-130mg. Ik ben excited!

18:15 Ik begin hem al zeeeker te voelen. Fudgey voelt er nog niet echt wat van. 45 minuten is snel maar bij mij duurt het nooit lang voordat drugs inwerkt, volgens mij heb ik gewoon een heel snel metabolisme. Heb wel een flinke bodyload en wat moeite met m'n temperatuur, dus ga ff lekker chillen en wat muziek luisteren.

Mijn bodyload slaat over in een hele aangename euforie. Nu ik dit typ vallen me de visuals ook ineens op. We zitten Juice Wrld te luisteren en de album cover leeft gewoon. Net als het schilderij aan de muur

19:00 Fudgey zit nog niet op het gewenste niveau en snuift -+ 25 mg. Ik wilde even een makeupje op doen, dus keek in de spiegel en man wat een gigantische kijkers xD Lijkt op een alien

18:45 Still feeling amaaaazing. Fudgey voelt zich ook lekker maar nog steeds niet op het gewenste niveau. Snuiven heeft duidelijk minder effect dan oraal. Hij neemt nog 50mg oraal.

80:45 Fudgey voelt zich nu ook net zo lekker als ik, yaayy!! Ik ben echt 1 hoopje euforie

22:30 Fudgey voelt zich nog steeds heel lekker, en ik ook maar heb het gevoel dat ik al wat nuchterder begin te worden somehow. Ik neem nog 65mg waarvan ik 15mg snuif ongeveer en neem wat kratom.

23:00 Ik voel me weer heeerlijk, en seks voelt zoooo fucking goed. Beste drug ooit, ik verkies het absoluut boven MDMA. Ik ga het trip report hier voor nu ook eindigen, want heb er geen zin meer in :tongueout: Mocht ik nog wat te zeggen hebben edit ik de post wel
Klik om te vergroten...
Fijn dat jullie er zo van genoten hebben, en je het euforische zo vet ervaarde. Jij net nog wat meer van genoten, doordat het bij jou sneller werkte.
Haha die giga pupillen, die zijn op bepaald moment echt bijna volledig zwart en blijven minstens tot 12u en ook makkelijk tot 15u duidelijk verwijdt. En hierdoor blijf ik ook lang na de piek nog lichte visuals hebben, echt alles waar ik ff nr kijk beweegt of is golvend.

Nice dat jullie de HCL variant hadden, eerste keren had ik ook HCL en da's gewoon potenter in lagere dosering. Maar ik vind bij m'n gekende vendors enkel nog de succinate variant, neem ik vb nu 200mg oraal van (ni nu nu, mr de laatste keren.

Toch vind ik dat je al vrij snel, na 5u al soort van meer nuchterheid ervaarde. Eerste keer hci was 130 mg en dat ging toch qua piek nr de 8u en tot 12 nog zalige afterglow en pas na 15u de pupillen terug normalere grootte.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Fijn dat jullie er zo van genoten hebben, en je het euforische zo vet ervaarde. Jij net nog wat meer van genoten, doordat het bij jou sneller werkte.
Haha die giga pupillen, die zijn op bepaald moment echt bijna volledig zwart en blijven minstens tot 12u en ook makkelijk tot 15u duidelijk verwijdt. En hierdoor blijf ik ook lang na de piek nog lichte visuals hebben, echt alles waar ik ff nr kijk beweegt of is golvend.

Nice dat jullie de HCL variant hadden, eerste keren had ik ook HCL en da's gewoon potenter in lagere dosering. Maar ik vind bij m'n gekende vendors enkel nog de succinate variant, neem ik vb nu 200mg oraal van (ni nu nu, mr de laatste keren.

Toch vind ik dat je al vrij snel, na 5u al soort van meer nuchterheid ervaarde. Eerste keer hci was 130 mg en dat ging toch qua piek nr de 8u en tot 12 nog zalige afterglow en pas na 15u de pupillen terug normalere grootte.
Klik om te vergroten...
Ik snap ook niet helemaal hoe dat kan. Misschien heeft het met mijn ADD (of andere diagnoses) te maken, ik heb nogal een raar brein. Ik merk dat drugs bij mij iets anders werkt dan bij anderen, ik heb bijvoorbeeld ook vaak veel meer nodig dan Fudgey die dubbel zo groot is, iig bij stimulerende middelen.🤔 Bij Fudgey werkte de 6apb ook veel langer.

De rest van de high was ook super leuk, op een gegeven moment werd het behoorlijk psychedelisch, mentaal & mooie visuals en hallucineerde ook een beetje net als Fudgey. De dag daarna was niet echt een pretje, maar het viel me nog heel erg mee gezien we een paar keer hebben hebben bijgedoseerd. 6APB is echt geweldig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."