#1
Hoi, ik wil 2 cb pillen gaan bestellen, maar vind de dosis te hoog. Is het mogelijk om deze pil fijn te stampen en dit af te wegen naar de hoeveelheid die ik wil. Om vervolgens capsules ervan te maken?
Hoi, ik wil 2 cb pillen gaan bestellen, maar vind de dosis te hoog. Is het mogelijk om deze pil fijn te stampen en dit af te wegen naar de hoeveelheid die ik wil. Om vervolgens capsules ervan te maken?
Kan je aan het gewicht zien wat de dosis ongeveer zal zijn? Of is dit een stomme vraag?Dat is zeker mogelijk. Het meest accuraat is om eerst meerdere, of het liefst alle, pillen tegelijk te wegen en daarmee het gemiddeld gewicht per pil te bepalen. Dat gemiddeld gewicht stel je gelijk aan de dosis 2C-B per pil en zo kan je vaststellen hoeveel mg 2C-B je hebt per mg gecrushte pil. Die berekening kun je vrij gemakkelijk maken met een kruistabel. Op die manier kun je gewoon al je pillen tegelijk verpoederen en samen in een zakje of sealtje doen. Vervolgens weeg je het poeder dat je hebt en stop je het in capsule.
Als je niet helemaal snapt hoe je die berekening moet maken laat je me het maar weten, dan zal ik het ff beter voor je uitschrijven
Nee, in een pil zitten altijd nog vulstoffen en dingen om ervoor te zorgen dat de pil niet uit elkaar valt waardoor de pil altijd zwaarder is dan de dosis. Testen is dus de enige manier om zeker te weten hoe sterk ze zijn.Kan je aan het gewicht zien wat de dosis ongeveer zal zijn? Of is dit een stomme vraag?
Ik heb er 2...in de vorm van een geldzakje.. Diegene van wie ik ze kreeg is een betrouwbaar iemand, maar zegt niet te weten wat de hoeveelheid is.
Is een test dan echt noodzakelijk?
Ik heb het nog nooit geprobeert en wil eigenlijk gewoon een heel klein stukje eraf breken.
Ze waren als ik het me goed herinner ongeveer 0.30g 🤔
Of kan ik daar echt niets door bepalen? 🙂
Kan je aan het gewicht zien wat de dosis ongeveer zal zijn? Of is dit een stomme vraag?
Ik heb er 2...in de vorm van een geldzakje.. Diegene van wie ik ze kreeg is een betrouwbaar iemand, maar zegt niet te weten wat de hoeveelheid is.
Is een test dan echt noodzakelijk?
Ik heb het nog nooit geprobeert en wil eigenlijk gewoon een heel klein stukje eraf breken.
Ze waren als ik het me goed herinner ongeveer 0.30g 🤔
Of kan ik daar echt niets door bepalen? 🙂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."