Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas, van lachen tot egoloss

Lachgas, van lachen tot egoloss

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met psychedelica is die confrontatie er ook hoor. Alleen moet je er meer bewust naartoe werken.

En angst is een apart iets ja. Mensen willen het ontwijken, maar zijn er ook gefascineerd door.

Maar BrionBarbosa, even een vraagje. Hoeveel patronen lachgas zou jij zeggen dat je nodig hebt om zo'n doorbraak te krijgen daarmee? En hoe snel opeenvolgend moet je ze innemen? Moet de volgende er eigenlijk al in als de vorige nog volledig werkt? Want ze werken bij mij nogal kort.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Maar BrionBarbosa, even een vraagje. Hoeveel patronen lachgas zou jij zeggen dat je nodig hebt om zo'n doorbraak te krijgen daarmee? En hoe snel opeenvolgend moet je ze innemen? Moet de volgende er eigenlijk al in als de vorige nog volledig werkt? Want ze werken bij mij nogal kort.
Klik om te vergroten...
Wat ik altijd doe als ik wat dieper wil gaan op lachgas is twee patronen in de bus doen, die passen dan net niet in 1 ballon. Die ballon houd ik vast en dan doe ik nog een keer 2 patronen in de bus en blaas de volgende ballon op. Dan zitten er net geen 4 patronen in 2 ballonnen. Die twee ballonnen zuig ik direct achter elkaar leeg. Misschien lukt het ook wel met 3 ballonnen, maar wordt een beetje lastig vast houden.

EDIT Net even de proef op de som genomen, als ik mijn lachgas fles rustig leeg spuit passen er precies 2 patronen in 1 ballon. Om 3 ballonnen direct op te blazen was even een uitdaging, maar daarna kon ik dus wel in 1 keer 6 patronen wegwerken. Fijn gevoel, maar lachgas op zichzelf lukt het me maar niet om echt heel diep te gaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel dat je dat zomaar even wilde testen voor me! :P

Maar ik neem aan dat jij dus echt een slagroomspuit gebruikt hiervoor ofzo? Ik gebruik zelf zo'n cracker, dus het is wel een stuk lastiger om er meerdere te vullen denk ik... Dat er trouwens 2 patronen passen in één ballon had ik niet gedacht. Misschien moet ik ook maar zo'n spuit kopen. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dankjewel dat je dat zomaar even wilde testen voor me! :P

Maar ik neem aan dat jij dus echt een slagroomspuit gebruikt hiervoor ofzo? Ik gebruik zelf zo'n cracker, dus het is wel een stuk lastiger om er meerdere te vullen denk ik... Dat er trouwens 2 patronen passen in één ballon had ik niet gedacht. Misschien moet ik ook maar zo'n spuit kopen. :wink:
Klik om te vergroten...
Geen dank, had vervelendere dingen kunnen bedenken :wink:.

Ik gebruik inderdaad een slagroomspuit, heb ook zo'n cracker maar die dingen vind ik niet chill werken. Zo'n slagroomspuit is wel even een investering, maar dat ding heeft zich bij mij al makkelijk terug verdiend over de jaren. Als je dan zo'n spuit gaat kopen, koop dan ook echt een slagroomspuit. Ik heb ooit een soda siphon gekocht aangezien die goedkoper zijn, maar dat werkte ook niet helemaal chill.

Hoeveel patronen er in een ballon passen hangt natuurlijk ook van de ballon af, maar ik heb gewoon hele simpele en normale ballonnen ervoor. 2 patronen is wel echt de max hoor, moet het ook heel rustig erin legen want anders knapt de ballon.

Ik zit er aan te denken volgende keer te zoeken naar grotere ballonnen zodat er misschien wel 3 of 4 in kwijt kunnen. Aangezien ik nogal groot ben heb ik ook nogal veel lachgas nodig voor een leuk effect, zelfs als ik het combineer met paddo's of MDMA voldoet 1 patroon niet meer helaas.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
He he :wink:

Ik ga eens op zoek naar zo'n slagroomspuit. :)

En je zei dat lachgas op zichzelf niet echt voldoende was voor jou om heel diep te gaan. Wat is dan de drug die je zou aanraden om een zo groot mogelijke kans te hebben om 'door te breken'? Psilo denk ik? Helaas heb ik tijdens psilo trips nooit zoveel zin om lachgas te gaan gebruiken omdat die trips op zichzelf al veel te interessant zijn of dat er dan al een (gedeeltelijke of niet) ego-oplossing is. Of toch MDMA? Tijdens MDMA heb ik er ook niet zo'n zin in, maar daarbij kan ik me nog voorstellen dat ik me er wel tot kan zetten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Huh waar jij dingen meten gezien dan? :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ok, dat zou je meten kunnen noemen :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb lachgas met zo goed als alles gecombineerd. Het bijzondere aan lachgas vind ik altijd dat het een heel duidelijk eigen karakter heeft wat je altijd terug ziet in waar je het ook mee combineert. Maar als de drug waarmee je het combineert sterk genoeg is krijg je echt een mix van beiden.

Met psilo vond ik persoonlijk wel echt veruit het diepste dat ik gegaan ben. Uit mijn lichaam treden, in een oneindige loop van creatie terecht komen, echt onbeschrijfelijk. Maar snap dat je er aan de psilo niet altijd zin in hebt aangezien de psilo ervaring op zichzelf al bijzonder genoeg is. Ik doe het ook niet altijd bij psilo hoor. Paar keer dat ik het deed was ik met anderen waardoor mijn trip toch al niet extreem spiritueel van aard was. Met alle andere psychedelica vond ik lachgas een vergelijkbare ervaring geven, maar geen een was zo diep als met psilo zelf.

Lachgas aan de MDMA is wel een stuk minder diep trouwens, vooral ontzettend euforisch. Zo heb ik eens op een feestje thuis er ruim 30 patronen doorheen gejaagd omdat het de euforie van de MDMA ongeveer keer 10 deed gaan. Was totaal besef van de rest kwijt, kwam weer bij toen mijn zwager me aan tikte en zei 'ga je lekker?'. Bleek al een hele tijd met mijn tong uit mijn mond en hand op mijn borst te liggen :rolleyes:.

Met ketamine vond ik lachgas trouwens ook wel bijzonder. Daarbij trad ik ook uit mijn lichaam en de vaagheid van de keta werd redelijk versterkt. Visueel leek het of er allemaal wit licht om mij uit het niets ontstond.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jongens, jullie snappen dat je gewoon grotere en stevigere ballonnen kunt gaan halen als je er meer capsules in kwijt wilt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Jongens, jullie snappen dat je gewoon grotere en stevigere ballonnen kunt gaan halen als je er meer capsules in kwijt wilt?
Klik om te vergroten...
Psychedelibee zei:
Ik zit er aan te denken volgende keer te zoeken naar grotere ballonnen zodat er misschien wel 3 of 4 in kwijt kunnen.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh ja, ik zag alleen een hele grote lap tekst en mensen die gingen meten en meerdere ballonnen vasthouden. excuses. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."