#1
Wat was het verschil met AL-LAD?
AL-LAD gaf wel een klein beetje geometische patronen in het gezichtsveld (zij het vrij minimaal), maar minder kleurverrijking. Verder redelijk hetzelfde qua niksigheid in psychedelische effecten.Wat was het verschil met AL-LAD?
Je kan van psychedelica wel vaker in een 'flow' komen toch? Dat is meestal ook een soort gedachtenloze space. Daar was dit misschien wel vergelijkbaar mee (ook omdat ik uren doelloos heb rondgefietst), maar dan een flow-like state die niet al te euforisch was of inzicht gaf in mijn eigen gedachten. Het was niet erg reflectief.Een mentaal ‘afvlakkend’ tripmiddel (in dit/jouw geval dan), dat vind ik op zichzelf wel een bijzonder fenomeen. Het wegnemen van gedachten, dat is normaal gesproken bijna wel het laatste wat tripmiddelen doen.
Interessant report!
Je kan van psychedelica wel vaker in een 'flow' komen toch? Dat is meestal ook een soort gedachtenloze space. Daar was dit misschien wel vergelijkbaar mee (ook omdat ik uren doelloos heb rondgefietst), maar dan een flow-like state die niet al te euforisch was of inzicht gaf in mijn eigen gedachten. Het was niet erg reflectief.
Ja maar het voelde alleen niet heel erg vrij en energiekHm, snap denk ik wel wat je bedoelt. Misschien heb ik bij ‘afvlakkend’ meer de persoonlijke associatie met en referentie van wat antidepressiva (SSRI’s/SNRI’s) kunnen doen, of zoiets als methylfenidaat soms. Maar ‘flow’/‘space’ klinkt wel passender voor wat ik zelf - met vlagen - kan ervaren op psychedelica. Even wegvliegen naar ergens anders met je mind, maar dan zonder (drukke) gedachten.
Ik zou niet al trippend door het centrum van Amsterdam gaan fietsen nee, maar mijn ervaring is dat fietsen en trippen op zich best gaat. Maar liefst wel op gescheiden fietspaden en ergens waar je bekend bent. En alleen voor gevorderde trippers natuurlijk.Met lsd (of soortgelijk) een fietstochtje maken door de natuur, dat lijkt me heerlijk. Weinig gevaar ook want praktisch geen verkeer.
Ja, maar volgens mij geldt dat vooral voor doseringen boven de 150 microgram. Ik heb een beetje het idee dat de dose-respons van ETH-LAD niet lineair is (zoals wel het geval lijkt bij LSD). Dus als je boven de 150 microgram gaat zitten dan nemen de effecten (en bijwerkingen) exponentieel toe. Dat zou ook kloppen met de tripreports van 100 microgram die vaak weer als underwhelming ervaren worden.Heeft ETH-LAD niet ook de reputatie iets zwaarder te zijn dan bijvoorbeeld LSD? ik meen mij te herinneren dat het een soort heftigere zwaardere versie van LSD was.
Ik heb het dus ook nog liggen maar eerlijk gezegd nooit aangedurfd door die geluiden. In jouw tripreport zie ik dat overigens niet echt terug komen. Alleen dat wellicht de bodyload heftiger is (die jij ook niet ervaarde).
Toch misschien maar eens uitproberen dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."