Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszogezegde "2cb" heeft mijn hersenen omgedraaid :-/

zogezegde "2cb" heeft mijn hersenen omgedraaid :-/

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het klinkt gewoon als een tripmiddel eigenlijk. Aannemelijk een hoge dosis 2C-B. Volwaardige levensechte hallucinaties (in plaats van ‘slechts’ perceptuele vervormingen en verstoringen) zijn niet heel erg gebruikelijk op psychedelica, maar ook zeker niet uitgesloten.
d
df584874Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag iedereen,
mijn eerste "trip report" of eerder verhaaltje (valt niet veel aan bij te leren :) )

Ik heb bij een straatdealer die normaal alleen coke en wiet verkoopt 2 maal "2cb - pillen" gekocht omdat ik wel van psychedelische drugs houd. toen ik de pillen kreeg was ik wel teleurgesteld, het waren 2 blauwe verkruimelde "pillen". De pillen heb ik niet getest omdat ik minderjarig ben en in België woon dus dit gaat moeilijk. De vriend waar me ik dit had gekocht vertrouwde het niet en vertelde me om ze weg te gooien maar dit vond ik maar zonde. Vervolgens besloot ik ze bij te houden tot ik iemand vond om het me te delen. Ik wouw de pillen niet alleen doen want dit leek me maar zielig maar na een paar maanden begreep ik dat niemand deze 2 verkruimelde mormels met me zou willen consumeren. Ergens rond deze tijd gingen men ouders een weekend weg dus heb ik besloten deze in de avond rond 23u in te nemen alleen op men kamer... (zeer dom idee) ik deed de verkruimelde pillen in een drinkbus met water en schudden hard, vervolgens dronk ik de helft

Rond 23u40 voelde ik een zeer opgewekt, energiek en sociaal effect (had me hier niet aan verwacht, anders zou ik het niet alleen in de nacht nemen). Uit nature ben ik iets meer introvert dan extrovert maar toch vond ik het een goed idee om deze avond vrienden te sturen die ik voor jaren niet had gezien om samen te gaan "chillen" de volgende dag... Ook stond mijn kaak enorm strak, pupillen waren groot en zweten zo hard dat ik me voelden als een waterval. Op dit moment was ik overtuigt dat de "pillen" MDMA bevatten en geen 2cb (nog nooit MDMA gebruikt dus kan ik niet vergelijken maar de effecten tot nu toe lijkten enorm op die van MDMA volgens online research)

04u00 de effecten begonnen stil aan te minderen dus was ik zo ultra slim (uhum, ultra dom) om de rest van het blauwe pil water verder op te drinken... maar een half uur later veranderde alles, de blije moed vervormde zich tot een zeer verwarde moed (een beetje zoals bij mijn lichte salvia divinorum dosis) en 10 minuutjes later begonnen de hallucinaties...
In het verleden heb ik al getript op salvia,10 gram truffels, 100ug 1p-lsd en een keer 200ug 1p-lsd allemaal zeer toffe ervaringen (behalve salvia) maar de visuals van deze blauwe pillen waren 0% te vergelijken. Bij lsd bevoordeeld zie ik sjablonen op muren en golven in bomen enz maar deze nacht zag ik volwaardige 3D hallucinaties.

-mijn klinken van de deur en de ramen van men kamer begonnen levens echt naar beneden en terug naar boven te bewegen
-al mijn ramen gaan open naar de verkeerde kant
-ik zie mensen door mijn raam komen en verdwijnen zodra ik er met men zaklamp op schijn
-zodra ik mijn licht uit doe zie ik al de kleine elektroniche lichtjes (van mijn tv, computer, stekkerblok,...) heen en weer vliegen in men kamer. Zodra ik het licht terug aan doe komen ze terug op hun plaats
-mijn raamkader begon te smelten maar stopte toen ik dichter kwam
-er waren schaduw mensen
-een muur begon te heen en weer te draaien

05u00 ik was deze shit beu, ik vond dat het dringend tijd werd om te proberen slapen en de volgende uren van men leven te skippen (wat bij wonder gelukt is).

De volgende ochtend werd ik wakker en was de blauwe rotzooi volledig uitgewerkt en heb afgesproken met de vrienden die ik eerder had gestuurd (ze moesten maar is weten :joycat:)

Iemand een idee van wat dit spul geweest kon zijn?
ik vermoed een mengeling van van alles en nog wat waar ik nog nooit van heb gehoord.

Sorry voor schrijffouten, ik heb dysorthografie en ik ben al redelijk moe...
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt toch wel alsof het 2-CB was hoor. Betere stemming en zweten op een lage dosis herken ik van mijn laatste tripje. En de visuele vervormingen passen bij een hogere dosis, zeker in combinatie met vermoeidheid.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
df584874 zei:
toen ik de pillen kreeg was ik wel teleurgesteld, het waren 2 blauwe verkruimelde "pillen".
Klik om te vergroten...
Exhibit A.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Het klinkt gewoon als een tripmiddel eigenlijk. Aannemelijk een hoge dosis 2C-B. Volwaardige levensechte hallucinaties (in plaats van ‘slechts’ perceptuele vervormingen en verstoringen) zijn niet heel erg gebruikelijk op psychedelica, maar ook zeker niet uitgesloten.
Klik om te vergroten...


ja of de comedown hallucinaties van mdma
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
mitchieee zei:
ja of de comedown hallucinaties van mdma
Klik om te vergroten...

Klopt! MDMA kan bij flinke doseringen levensechte hallu’s geven en inderdaad hoofdzakelijk in de come down. Vroeger regelmatig gehad zelf, maar toen doseerde ik veel te hoog. Tegenwoordig heb ik dat eigenlijk niet meer omdat ik het bescheiden hou. Maar sommige mensen zijn hier ook gevoeliger voor.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Klopt! MDMA kan bij flinke doseringen levensechte hallu’s geven en inderdaad hoofdzakelijk in de come down. Vroeger regelmatig gehad zelf, maar toen doseerde ik veel te hoog. Tegenwoordig heb ik dat eigenlijk niet meer omdat ik het bescheiden hou. Maar sommige mensen zijn hier ook gevoeliger voor.
Klik om te vergroten...


precies en zeker omdat het gebeurde na 4 uurtjes bij de gene denk ik dat het om mdma gaat iets te veel gesnoept en de eerste keer, mooie hallucinaties, heb het vroeger ook ietsies te bond gemaakt omdat ik de comedown geweldig vond

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."