Bijzonder, snuiven deed mij bij bijna niks.
Ja ik heb ondervonden dat de meeste teleurgesteld zijn. Had je geen wave van angst na het snuiven?Bijzonder, snuiven deed mij bij bijna niks.
Ja dat oncomfortabel gevoel is lichte anxiety/ opgejaagdheid. Serieus? Ik zoek naar een speed vervanger, drm dat ik dit besteld heb in the first place. Nu heb ik nog 2fma liggen en 4f-mph, ik heb gelezen dat die meer functioneel zijn dus I’ll give it a shot i guess.. Alleen als ik alleen ben want wie weet begin ik weer cracky te gedragen..Ik werd volgensmij niet echt angstig, wel oncomfortabel alsof ik veel te veel caffeïne gedronken had.
Oraal of pluggen vond ik wel erg chill, bijna geen verschil met speed. Voor mijn gevoel wel meer cardiotoxic.
Ik werd volgensmij niet echt angstig, wel oncomfortabel alsof ik veel te veel caffeïne gedronken had.Ja ik heb ondervonden dat de meeste teleurgesteld zijn. Had je geen wave van angst na het snuiven?
Ja dit vind ik wel een goede beschrijving van 3-FA. Het heeft een heel licht, haast onmerkbaar stimulerend effect. Wat dat betreft zou ik het misschien wel vergelijkbaar vinden met coke; maar dan misschien nog wat saaierIk had het al jaren in huis maar nu eindelijk geprobeerd. 50mg pellet. Voelt op deze dosis als 4fmph/gewone methylfenidaat. Zonder bijwerkingen.
Vooral helder; goed kunnen nadenken, zeer licht euforisch.
3-FA vond ik heel saai in mijn eentje thuis in ieder geval.Alleen als ik alleen ben want wie weet begin ik weer cracky te gedragen..
Ik neem vaak coke, maar vind dat toch wat anders. 3fa vind ik vooral erg functioneel. In deze dosis dan.Ja dit vind ik wel een goede beschrijving van 3-FA. Het heeft een heel licht, haast onmerkbaar stimulerend effect. Wat dat betreft zou ik het misschien wel vergelijkbaar vinden met coke; maar dan misschien nog wat saaier
3-FA vond ik heel saai in mijn eentje thuis in ieder geval.
2-FMA heb ik wel eens geprobeerd om thuis te nemen voor het doen van werk op de computer, maar dat werd uiteindelijk toch een stimfapsessie
Ik zou wat dat betreft wel even opletten op de dosis want 30 milligram 2-FMA was dus eigenlijk al te veel om echt geconcentreerd te werken.
Sommige middelen lenen zich nou eenmaal beter voor binge dan andereJa het is echt niet goed voor je hart. Ik herinner me nu dat ik na een binge 3-FA (sowieso heel dom) last kreeg van onregelmatige hartslag en paniekaanvallen. Had ik daarvoor nooit last van gehad, ook niet met binges speed of 3m
Ergens niet heel raar dat je anxiety kan voelen van dit soort middelen maar dit is wel wat extreem. Vooral aangezien je wel goed met speed gaat...Heb vandaag voor de eerste keer 25mg 3FA in pellet vorm genomen. De pellet zijn 50 mg maar ik heb eerst een halfje genomen om te zien hoe ik reageer. Na 40 min niks te voelen krijg ik enorme anxiety, mijn gezicht word bloed rood en heeft een branderig gevoel. Ik voelde maar lichte euforie, dat was niet eens leuk door de angst. Ik heb 0 stimulant tolerantie en heb al lang niks gebruikt. Door de intense angst begonnen mensen rond mij al door te hebben dat ik onder invloed was van iets, nu heb ik Xanax genomen om zo snel mogelijk mij sober te kunnen gedragen en de anxiety weg te werken. Dit was zeker een teleurstelling. Ik kon maanden lang speed gebruiken overdag zonder dat iemand iets door had, met RCS word ik direct gespot als drug user. Worst drug category ever.
Ik heb al paar keer 4fma geprobeerd in het verleden maar van 1 pellet was ik full on crackhead geworden, net alsof ik 4 dagen na mekaar meth had gebruikt. En zelfde reactie op de huid..
Update: de grote dosis xanax heeft me geholpen om terug normaal te zijn, de mensen die me beschuldigden hebben hun excuses aangeboden. Ik heb gwn gezegd dat ik last heb stress aanvallen, close call. Never again
Wel bijzonder dat je nog euforie kon onderscheiden van je anxiety/angst.... Kan je dat verder toelichten misschien?Ik voelde maar lichte euforie,
2-FMA heb ik wel eens geprobeerd om thuis te nemen voor het doen van werk op de computer, maar dat werd uiteindelijk toch een stimfapsessie
Ik zou wat dat betreft wel even opletten op de dosis want 30 milligram 2-FMA was dus eigenlijk al te veel om echt geconcentreerd te werken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."