#1
Omdat ik toen nog nix wist over base of crack en het zo geleerd had te doen.Dat wist ik helemaal niet. Maar waarom doe je dat? Want na stap 1 heb je perfect zuivere basecoke.
Ik geeft nergens aan dat het door stap 2 zuiverder is , gewoon dat het wel degelijk kan.