Kreeg bijna een tia tijdens het lezen maar jij hebt je doel wel behaald dacht ik: in outer space gekomen.
Of zo'n rave daar geschikt voor is vraag ik me af.
Indd, da's een understatement 😜 En weet nu waartoe deze kunnen leiden, zulke combo-dosering, zou ik ook nr de toekomst toe eerder in intiemere kringen of nog eerder alleen doen, wetende, dat deze combo me ook voorlopig een zeer positieve, intens vrolijke rush-trip opleverde.Goeiedag, dat zijn beste doseringen en een stevige ervaring. 😄
'Tia'? Als in, hier gaat ie er weer over? Nochtans van vooral, begin tem einde en erna een en al dikvette poditieve belevenis 😄Kreeg bijna een tia tijdens het lezen maar jij hebt je doel wel behaald dacht ik: in outer space gekomen.
Thanx 😄 jua de originele candyflip is LSD + MDMA, wil je die doen of deze met 6-APB? De candyflip met 6-APB vind eigenlijk gewoon betere combo, door de langere en stabielere rush van 6-APB, neem je ze ongeveer samen in en zoals ik heb ervaren, door het variëren in doseringen, settings, ist voor mij altijd al top geweest.Altijd al eens willen candyflippen, maar laatste jaren da "doel" beetje vergeten, dank voor de reminder
Heel goed trip report! Leuk dat je hem in je eigen accent getypt hebt, het leesde alsof je nog onder de invloed was en in praatkick modus
Op zich snap ik dat mensen zich afvragen of een rave geschikt was, maar aan de andere kant is er geen garantie dat het zo verlopen zou hebben als je het rustig thuis deed + het heeft denk ik ook wel iets om neer te komen in zo een vrolijke setting waar iedereen bevriend is met iedereen!
Toen je 1ste x 6apb deed, had je te weinig serotonine, hoe bedoel je, door medische aandoening, fysisch/psychisch? Ben hier nu wel nieuwsgierig naar 😄Ik heb niet bepaald iets dat ik een candyflip per se met ecstasy MOET doen, 6 APB zou voor mij ook goed zijn. Heb alleen niet genoeg ervaring met 6 APB om te weten hoe het is. Eerste keer vond ik niet dat het langer duurde dan MDMA, maar dat kan zijn omdat ik toen te weinig serotonine had. Heb het onlangs een tweede kans willen geven op een festival, maar de security voelde aan iedereens ballen en ben het zo kwijtgeraaktde echte test zal dus nog moeten volgen, maar als 6-APB bij mij inderdaad ook langer werkt dan zou ik inderdaad de candyflip doen op de manier dat jij hem doet met 6-APB ja! Allez ofja in ieder geval wel met mindere doseringen
![]()
Ja dacht het al dat je in goeie nagloed zat haha! ik typ ook beduidend anders in een nagloed
Hopelijk geen te groten dinsdagdip gehad!
Mijn browser vraagt trouwens of ik deze pagina vanuit het Afrikaans wil vertalen dus bij deze ken je jen accent![]()
Mja drugs en dan nog zeker RC's, kunnen zo subjectief zijn. Maar 6-APB is qua stim rc, top of the bill. En tuurlijk is de MDMA-rush in al zn kracht n pracht, ni te evenaren, maar voor mij is 6u zot hard goaan, om dan al enkele uren na de uitwerking van MDMA, reeds onprettige gevoelens nr boven voelt komen en somberheid en lusteloosheid heersen tem kleine week, het echt ni waard. Is ook persoonlijk e.
Allé das ook dikke pech, twas toch ni te veel da ge kwijt waard aan de flikken?
Mijn eerste keren was ook 6-APB HCI, was potentere variant, je had ik qua dosering dus ook minder nodig en was 100mg de max.
Nu sirculeert er hoofdzakelijk de Succinate variant op de markt, zeker als je capsules wenst. Bij een enkele vendor zie je ze de HCI variant aanbieden, enkel in poedervorm.
Nu altijd al die succinate gehad, zit ik qua dosering tussen 150-200mg, uwe fysieke n mentale gezondheid speelt ook mee, oa u BMI. Ben zelf eerder slank, heb snel metabolisme.
Ja eerst 6apb tegoed op zichzelf doen en dan wa aftasten, wa juiste dosering is, en omdat 6apb best ne serotonineslurper is, moet je om goed te zijn, allé om u hersentjes n neurotransmitters terug te laten acclimatiseren, eigenlijk minstens 3 maanden tussenpozen laten.
Haha viel het op?😜 Zat ook nog zo vers in mn kopj en als ge nog wa in de goeie vibes zit, brengt ge zoiets msschn net mé wa meer passie n mé de beleving nog in hoofd. Anders dagen of langer erna, miste msschn die klein details n gade het msschn gewoon vergeten of geen zin.
Awel, nog nooit dinsdagkater of echt down fzo geweest na 6apb of andere stims zoals 4-fma, die ook op je serotonine werken. Enkel mé MDMA hebk da, maar dan ook direct tegoei, bwaaah da's echt kut da ik enkel van MDMA zo zwaar moe herstellen 😖
Ah ik kzag da hier ook al verschillende keren tevoorschijn springen, ook afrikaans - Nederlands 😆 Dus chrome detecteert mijn schrijven als Afrikaans fwa🤣 Waarschijnlijk Zuid-Afrikaans, ma kom da trekt toch ni op die Sud Ofrikoans?🤣
Toen je 1ste x 6apb deed, had je te weinig serotonine, hoe bedoel je, door medische aandoening, fysisch/psychisch? Ben hier nu wel nieuwsgierig naar 😄
Allé das ook dikke pech, twas toch ni te veel da ge kwijt waard aan de flikken?
Mijn eerste keren was ook 6-APB HCI, was potentere variant, je had ik qua dosering dus ook minder nodig en was 100mg de max.
Nu sirculeert er hoofdzakelijk de Succinate variant op de markt, zeker als je capsules wenst. Bij een enkele vendor zie je ze de HCI variant aanbieden, enkel in poedervorm.
Haha viel het op?😜 Zat ook nog zo vers in mn kopj en als ge nog wa in de goeie vibes zit, brengt ge zoiets msschn net mé wa meer passie n mé de beleving nog in hoofd. Anders dagen of langer erna, miste msschn die klein details n gade het msschn gewoon vergeten of geen zin.
Awel, nog nooit dinsdagkater of echt down fzo geweest na 6apb of andere stims zoals 4-fma, die ook op je serotonine werken. Enkel mé MDMA hebk da, maar dan ook direct tegoei, bwaaah da's echt kut da ik enkel van MDMA zo zwaar moe herstellen 😖
Ah ik kzag da hier ook al verschillende keren tevoorschijn springen, ook afrikaans - Nederlands 😆 Dus chrome detecteert mijn schrijven als Afrikaans fwa🤣 Waarschijnlijk Zuid-Afrikaans, ma kom da trekt toch ni op die Sud Ofrikoans?🤣
Letterlijk down door de lockdowns, ach wie werd daar ni ellendig van of nog ellendiger? SSRI'S, zijn toch net antidepressiva, medicijnen tegen depressie (los of als onderdeel van een persoonlijkheidsstoornis) en fobieën? Zie anders nut ni van SSRI's. Wanneer je te weinig neurotransmitters aanmaakt, zoals serotonine, dopamine en noradrenaline, geeft dat net een verstoring vh chemisch evenwicht, waardoor negatieve emoties, gevoelens en angsten zowat vrijgeleide krijgen.Allebei. Door al die lockdowns voelde ik me al slechter dan anders. En ik was ook net een week af van een half jaar SSRI's slikken (niet tegen depressie wel, heb ik gelukkig niet gehad). Die dingen gaan niet goed geweest zijn voor mijn serotoninevoorraad denk ik. Ik had toen ook gelijk een volledige week dinsdagdip erna (en serieuze).
Oh cva nog, eigenlijk van beide 1 dosis, mé moeite €8-10 fzo😆Was aan de security van de zaal. Toch wel een grote 200 mg 6-APB en dikke 200 mg amfetamine moeten afgeven.
Uhu, ondanks HCI, kan n zal dat, ook nog verschil geven met de eerste batches. Natuurlijk blijft elk stofje zo subjectief. Bij jou kan het bvb al duidelijk andere werking n potentie hebben, doordat je halfjaar SSRI's hebt genomen tov iemand die psychisch en fysisch op en top is.Ja, mijn 6-APB was in 2020 gekocht dus was niet de sterke oudere batches aoals ik hoor van mensen. Zou wel HCl versie moeten zijn of dat stond toch op de site, maar denk dat het sowieso geen zo'n sterke is als vroeger, gezien ik 150 mg nam en het een net wel net niet ervaring vond. Ga volgende keer voor 180 mg gaan zoals ik eigenlijk op veel plekken hier lees dat aangeraden is.
Dat was bewust en ook eerste maal, dat ik deze combo in dergelijke doseringen deed, eigenlijk de dosis van elk, als ik ze apart gebruik. En die synergie was dan ook buitengewoon, maar ben nog steeds massa's content, het zo te bb gdaan. Van gewoon vet, naar buitengewoon, onwezenlijk en tegelijkertijd heel lekker 😍 Enkel aan te raden.Dus op zich qua 6-APB dosering zelf is de jouw 200 mg nie speciaal extreem hoog ofzo, maar 't is meer da een candyflip de twee stoffen synergie geeft aan elkaar dus da het effect elkaar versterkt. Heb altijd gehoord da je van beide stoffen best maar 60% pakt van de normale dosering van de stof als je geen flip deed.
Soms zijn er van die exceptionele ervaringen, waarbij alles verbleekt, had al diepe inner closed eyes trips op paddo's en zeker magic truffs.Ja ik snap dat volledig. Heb ooit nog de avond zelf na een psychedelische trip heel de nacht opgebleven om het report te schrijven, in de staart/nagloed. Maar mijn zotste trip ooit was LSD op de Drugsforum meeting halverwege 2021, maar tegen dat ik thuis was was al de dag erna en nooit eraan toegeraakt het report te schrijven af te schrijven ookal wil ik het wel graag schrijven. Zeg het nu al zo lang dat ik het wel nog ga schrijven![]()
Mja ik ging zo fckng down, zo snel na de MDMA-rush en pure melancholie, neerslachtigheid, vulde mijn dagen erna. Wel was dit het heftigst als ik MDMA/XTC op rave, fuif gebruikte. XTC in intiemere kring, was de comedown en dinsdagkater, wat minder heavy, mr nog steeds te nadelig tov voordelen.Da's wel opmerkelijk dan, want het zouden allebei gewoon serotonineslurpers moeten zijn. Zoals ik zei ik had een week dinsdagdip na 6-APBwel beter zo dat je het niet hebt zeker, al kan een lichte "ontmoediging" geen kwaad zoda je het nie té veel doet. Maar gezien je 3 maanden wacht zal dat wel ok zijn.
Ja ging over die pop up van Google Translate, was bij u n toen lette ik er op n was hier ook Translate van Afrikaans nr Nederlands😆
Letterlijk down door de lockdowns, ach wie werd daar ni ellendig van of nog ellendiger? SSRI'S, zijn toch net antidepressiva, medicijnen tegen depressie (los of als onderdeel van een persoonlijkheidsstoornis) en fobieën? Zie anders nut ni van SSRI's. Wanneer je te weinig neurotransmitters aanmaakt, zoals serotonine, dopamine en noradrenaline, geeft dat net een verstoring vh chemisch evenwicht, waardoor negatieve emoties, gevoelens en angsten zowat vrijgeleide krijgen.
Bwa die medicatie en doseringen, werken normaliter juist niet als slurpers van je neurotransmitters, maar juist zeer geleidelijk en zelfs vrij ongevaarlijk bij overdosering. Je gaat ook geen 5 medicijnen voorgeschreven krijgen die vb op je serotonine werken. Dus je moet echt al zot gaan doen, dat deze medicatie, jouw serotonine-niveau zou aangetast bb. Je had namelijk vóór de SSRI's, tekort aan serotonine en misschien andere stofjes. Dus vind het nogal paradoxaal.
Na halfjaar antidepressiva, SSRI's, ist ni de bedoeling dat je plots volledig stopt, maar afbouwt. Tuurlijk gaat je lichaam reageren in de vorm van een dip, down gevoel, als deze plots niks meer van de dagelijkse voorraad serotonine binnenkrijgt.
Oh cva nog, eigenlijk van beide 1 dosis, mé moeite €8-10 fzo😆
Maar ik had bij mijn eerste x 6APB, mn lichaam toch ook al duidelijk laten kennismaken met MDMA, 4-FA en later ook lekker aan de Tramadol en benzo's gezeten.
En de 100mg 6APB HCI was echt wel WOOOW ervaring, dat allemaal meegenomen, vrees ik zelf dat je gewoon de succinate variant had of sterk versneden HCI met succinate.
Ja dat klinkt creepy inderdaad. Ik zou nie kunnen wachten tot het gedaan is om zeker te zijn dat ik nog "normaal" ben. Had dat ook voor stukje in die LSD trip op de meeting, op bepaald punt had ik de mogelijkheid overwogen dat ik niet meer leefde.Maar een heel-ver-weg trip, disconnectie v lichaam en geest, op, vr mij zeer hoge dosis van 450mg 2FDCK. Maar da's nog steeds meest diepe, onaardse trip ervaring ever, die me tot een punt bracht, dat ik tot dan moeilijk kon geloven, je gaat letterlijk een soort grens over, waar van je tbestaan niet kende n waarbij ervoor, tijdens en erna ook meest beangstigende momenten ervaarde. Uzelf bewegingsloos zien liggen, u geest/ziel, los van dat niets betekende omhulsel op dat moment. Ik zag, voelde, ervaarde, dat mn ziel/geest, veel meer is dan dit leven.
Maar heel freaky n fuckedup was toen mn ziel n lichaam terug 1 werden, ziek zot en bevreemdend gevoel en hoe tergend langzaam, je terug op planeet aarde, het nu wederkeert. Je ziel, denken, is terug met je lichaam 1, mr ik kon nog heel lang niets v mn lichaam bewegen, dat was heel weird n beangstigend, ook daar enkel kunnen proberen beseffen wat er gebeurt was. Piuuw blijft heavy ask er aant terug denk (en da gebeurt zeker geregeld), dit typ....
Ik dacht bij een diepe truffel trip eens dat ik fysiek half de grond in gezakt wasDie op paddo's n magic truffs zijn donkerder, mystiek, emotioneel zwaar, bij zo'n inner trip, komen zoveel emoties bij kijken, zie je jezelf vb begraven om mr iets heavy te noemen. Da is weinig fun snapje.
De gedachte dat het allemaal plots minder en minder kan werken werkt niet moriverend om meer tijd tussen te laten? Voor mij is dat een heel belangrijke, dat "eerste keer" gevoel houden, ookal heb ik dat eerste keer gevoel niet meer altijdBwa die 3maanden regel is hier al lang met de grond gelijk gemaakt 😌 6apb is wel waar ik tmeeste tijd tussen laat, mr alsk ondertussen veel amfetamine rc's als 3fa en 4fma neem, en tussendoor nog andere stuff als, 3cmc, 2mmc, 5-mabpt en 5-apb, 2-fma neem, tja ni guuwd e, ma ktrekt mij denk ik allemaal minder n minder aan...
Srry vr de latere reacties, dinsdag tem vrijdag met de vroege gestaan en hier niet echt opgeweest.Zo dan, je bent wel écht goed de kosmos in geknald zo te lezen...
Hoe is 't nou?
Nee, eerder begrijpelijk, omdat je enerzijds met de rave zit, die me grotendeels totaal ontgaan is, maar de uitzonderlijk zalige rush-trip, kan eigenlijk toch nooit een zonde zijn.Ergens ben ik het tegelijkertijd en bijna onverenigbaar eens met zowel @Nihilist88 , @Foxy Methoxy en @MetalGuy .
Lijkt zonde van de rave, maar is ook wel weer optimaal gebruik maken van de gelegenheid. Wellicht niet helemaal zoals bedoeld door de organisers ...
Hoe heeft Y het ervaren .? ...
Awel jua, zé ik zelf al in mn report als kleine opmerking/kantekening, dat ik vr zo'n rave, msschn, beter andere verhouding had gekozen. Maar jua was zo'n vette ver-weg-trip, dak hier ook nix treurig om kon zijn, integendeel, twas alles bijeen zo'n ervaring, die samen met de 'out of body experience' met 2FDCK, op zijn manier op 1 zet en msschn alleen los op 1, omdat ik dit ook letterlijk ervaarde als een potje, zeg mr pot, met daarin alle gelukzaligheid, een euforie van jewelste, voor, tijdens en na de ver-weg-trip, en die totale zintuiglijke ervaringen en lichamelijk en geestelijk genot ervaarde.Dat was een flinke dosering, en je bent ook best ver weg geweest zo te lezen. De combinatie van 6-APB & LSD spreekt me opzich wel aan, denk dat jij iets verder weg was dan waar ik me comfortabel bij zou voelen op zo’n rave.
Vond je het niet zonde van de rave? Je hebt zo te lezen een fijne trip gehad maar ik zie niet echt de meerwaarde van de rave in je report terugkomen, aangezien je er niet veel van mee hebt gekregen volgens mij. Had je deze trip niet liever thuis gehad?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."