Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24u Rave met 6-APB + LSD + (ervoor en erna)

24u Rave met 6-APB + LSD + (ervoor en erna)

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
Foxy Methoxy zei:
Dat was een flinke dosering, en je bent ook best ver weg geweest zo te lezen. De combinatie van 6-APB & LSD spreekt me opzich wel aan, denk dat jij iets verder weg was dan waar ik me comfortabel bij zou voelen op zo’n rave.

Vond je het niet zonde van de rave? Je hebt zo te lezen een fijne trip gehad maar ik zie niet echt de meerwaarde van de rave in je report terugkomen, aangezien je er niet veel van mee hebt gekregen volgens mij. Had je deze trip niet liever thuis gehad?
Klik om te vergroten...
Awel jua, zé ik zelf al in mn report als kleine opmerking/kantekening, dat ik vr zo'n rave, msschn, beter andere verhouding had gekozen. Maar jua was zo'n vette ver-weg-trip, dak hier ook nix treurig om kon zijn, integendeel, twas alles bijeen zo'n ervaring, die samen met de 'out of body experience' met 2FDCK, op zijn manier op 1 zet en msschn alleen los op 1, omdat ik dit ook letterlijk ervaarde als een potje, zeg mr pot, met daarin alle gelukzaligheid, een euforie van jewelste, voor, tijdens en na de ver-weg-trip, en die totale zintuiglijke ervaringen en lichamelijk en geestelijk genot ervaarde.

Nu ik er weekje later op terugkijk, was deze verhouding, voor zo'n rave, of eender welke rave, party, eigenlijk niet de juiste. Omdat ik nu juist het ultiem opgaan in de rave, empathische, sociale aspect, gemist heb, als ik hoorde en later zelf letterlijk ervaarde, na de trip, hoe über lief en meegaand iedereen was, niet int minst schatten X en Y en heb ik indd, door de te hoge intensiteit qua trip, de kans laten liggen om de band met enkele kennissen terug extra punch te geven en te socializen met nieuwe andere peopz.

En zou ik volgende x zeker de LSD dosis minstens met 50microgram verlagen, naar een 130micrgr en 6APB, kan gerust tot 180mg gereduceerd worden.
Dus LSD 100-130microgr en 6APB 180-200mg.
Allesinds mag bij zo'n rave indd de 6APB duidelijk de overhand nemen, waarbij LSD iets vets extra geeft aan de 6APB, in tegenstelling tot de combo verhoudingen van vorig weekend.

Dus jup, dees was geen rave verhouding en beter voor alleen of in intiemere kringen. Maar spijt kan ik er gewoon ni van hebben, ts mn nr1 rush-trip-rush 😍
N
Nihilist88Lid
Vond dit eerder al geweldige, zoniet de geweldigste combo.

Het wordt soort van report, maar meer dan puur over 6apb+LSD, tijdens dit typen, wel redelijk pompaf, piuuuw. Wakker van vrijdag 18u.

Setting: oldskool rave as it should be 😜
Locatie: godverlaten hangaar, maa ooow jom, voorzien van geweldige decoratie, heel kleurrijk, touwen, doeken, wirwar door elkaar, mandala's, aliens, vlinders, lichtspel...ook ingedeeld in ruimtes, mé hoop kussens waar ge kon chille, wa rusten, zelfs matrassen as ge echt op waart👌
Tijd: van zaterdag 12u tem zondag 12u (al is einduur verwaarloosbaar).

Ervoor: vrijdagavond/nacht voldoende gegeten, pasta met zalm en kerstomaatjes, verse ananas, banaan en ijscreme en Omnibianta 3 defence, Curcuma C3 Complex en qua drinken, energy drinks.
En tussen 3-4u reeds 100mg 3-FA genomen, die z'n gekende werking had, pure pep energy, muziek stond non-stop op, zat ook giga met die rave in mn kop, lang liggen bellen/chatten met 2 peopz die er ook hene gingen en echt tijd was echt voorbij gevlogen, twas plots 9u18. Ik zat nog vol na-stimulatie vd 3fa, die vooral bestond uit, denken nog veel te moeten doen, voork richting station ging, kwas hyper, nix moe en had onwezenlijk veel zin in de rave. Maar nam toch nog 50mg 3fa.
Nu douchen, trimmen en scheren, en mn vrouwelijk trekske, wa gaak aandoen, welke parfum, ook de spiegel je vriend😆. Soit keuze gemaakt, skinny jeans me genoeg verluchtingsscheuren, ne trippy t-shirt, ne wide side comfy hoodie van mn favo band Violet Cold, is ook zo precies vr de helft in paars geschilderd, love it en als schoenen, ohja my lovely Dr. Martens combats🤘

Trein om 11u19, had nog 25min om nr station te gaan, easy job, mé ne Monster in de hand n onderweg nog belleke doen mé meiske (die ik hier X zal noemen) die paar haltes later op zelfde trein moest. En hop trein op naar ergens in West-Vlaanderen (hou da geheim, puur omdat de rave ni legaal is aangevraagd en vo de toekomst you know). Mnn kop en al de rest buiten gestoken aan halte, waar da meiske moest opstappen, allé waren er 2, nog beter, en wa een boemeke wasda en in pure gothic style (noem haar hier Y), ikke tegen mezelf, kwijl n mondje toe 😜 We waren alle3 kei energiek en mjua hyper n vol goesting in de rave...en jua ik ondertussen in meer ook😜 Tvoordeel was da we alle3 kei remloos waren. Ik zé dak al 3fa ophad, snachts en nog 50mg rond half10 en voelde n merkte dak ni alleen was en X had 3mmc op en Y ook 3fa, maar dan gesnoven.
En gewoon dit deel vond ik gewoon al zooo mega chill (ook al waren we hyper), onze tetter stond ni stil en gad gewoon al 2 top chick as company😄

12u20: Na, voor mij ritje van uurtje, kwamen we aan en zagen we gezellige bende op tperron staan, veel nieuwe gezichten n echt in alle maten, kleuren en geuren, maar best jonge bende, 16-35j. Beneden en later vervoegde zich nog peopz bij onze leuk bende. Peopz mé vervoer namen volk mee, waren ook 2 busjes bij n zo geraakte iedereen ter plekke.

En daar ter plekke, dat de decoratie, lichtspel magnifiek was, staat hierboven al, maar brengt u drect in dé sfeer. De beatzzz kwamen je tegemoet was er ook al redelijk peopz aanwezig, vooral deel die allemaal organiseerde en hing er direct zone gemoedelijke sfeer, lieten X en Y me kennismaken me ne dude (A) en zn vriendin (B), die mee organiseerde. Alles lekker los, zé ie, schaamte da kennen we hier ni, iedereen komt hier vo tzelfde, samen ff weg vd realiteit en genieten van n met elkaar en steeds mé respect vr elkaar en laat ulder leider door de muziek en al het lekkers 😄

Dus eerst wa verkennen en chill andere peopz ontmoeten en ik zocht ook de dude (Q), die ik al jaren kende, zorgt altijd voor de muziekinstallatie, de speakers van meters hoog en is ook een ex van mijn ex (die tot voor kort nog mn bff, soulmate was). Q is echt zalig, gouwe hart, mr wacko n impulsiviteit, waar ik ni tegenop kan😆.

14u: Kwamen verschillende rond om grief uit te delen, maar ik hield het bij mn eigen stuff, net zoals de 2 girls X en Y. Ik ging met X sowieso 6apb + lsd combo doen, beide reeds gedaan en blijkbaar had Y hier ook wel zin in, zij had beide apart al meermaals gedaan lsd tot 180micrgr en 6apb tot 150mg, mr niet in combo, ook geen MDMA+lsd. Dus X had voor Y al een lagere dosis voorzien, ook al omdat ze vrij tenger/slank was.
Dus ik nam LSD 180microgr + 200mg 6-APB, Erbij vermelden, dit is mijn persoonlijke hoogste dosis in combinatie (apart wel vrij standaard dosis), eerdere dosissen in deze combo waren:
100microgr LSD + 150mg 6APB,
130microgr LSD + 150mg 6APB
100microgr 1p-lsd + 180mg 6APB
Waarvan ik de derde, de vetste vond, 6apb overheerste duidelijk, maar toen wou ik dat ook, nu ging het om totaal andere setting.
X, nam 150microgr LSD en 180mg 6-APB, ook haar hoogste combo dosis.
Y, nam het op ons advies, net wat voorzichtiger aan met 100microgr LSD + 150mg 6-APB.

En eigenlijk was alles al enige tijd lekker bezig en zaten we met top gevoel, nu begon het voor ons echt. Op basis vd dosis kon het wel eens beduidend meer echte trip gaan worden, dan eerder, mr dit mocht best hier zo.

+1u later beginnen zeker de eerste lekkere effecten, mede extra gestimuleerd door de setting, muziek...best snel.

+1.5-2u: En nu spreek ik puur vr mezelf, want hier wordt het allemaal veel intenser en persoonlijker, weer vinden beide stofjes elkaar, al zijn ze voor elkaar gemaakt, dit komt nu al zeer merkbaar nr boven, übervrolijkheid, wat zweverig, heerlijk gevoel door gans je lijf e je weet, ts nog ni dé piek, maar weet dat de aankomende trip+rush gaat knallen en dit voor een heerlijke lange periode.

+2.5-?: Contact met de realiteit heeft plaats gemaakt voor totaal vrijspel vd trip+rush, met een zeer sterk veranderlijk gevoel van je zintuigen, de best sterke visuals en de muziek die een soort 'weg van hier' ervaring opleveren. Ik was echt veel verder weg dan eerdere combo van deze 2 stofjes. Ik was ook niet normaal aanspreekbaar (is later gebleken). Alles rondom mij, was niks meer ivm voorheen, ondertussen waren de best sterke visuals, echt über sterk, ook heerlijke tintelingen onderhuids, soort stimulatie, waardoor ik soort van genot ervaarde, ik voelde me ook echt zweven, los vh aardse, met een ongekend gevoel van intens geluk. Tijdsbesef was volledig weg en beleving, van kleur, geluid en gevoel was wonderbaarlijk, maar ik was echt tijdelijk ontsnapt van de realiteit en voelde me gewoon elders, voor enkele uren. Want als ik zeg geluid, hoorde ik totaal geen muziek, of in vorm, dat mn oren nog nooit bb gehoord, soms zat je in de muziek fzo, dan kon deze weer van heel ver klinken tot moment(en), dat niks van die muziek tot bij mij kwam n andere dingen dit overnamen of zelfs streelzachte, bijna onhoorbaar harpgetokkel, tot pure stiltes, waarbij er dan zo'n gevoel van harmonie overheerste.

Deze ervaring was sowieso veel intenser en duidelijk meer ferme trip, maar de meest euforische ever, want enkel LSD, was altijd al een meer vrolijke psychedelica ivm bvb paddo's en magic truffs, Salvia Divinorum. Namelijk heel visueel, en algemeen veranderlijke zintuigen en dingen ter plekke vervormden, of je zag plots kleine wezentjes uit tapijt tevoorschijn komen, je ziet het leven hier tijdelijk pak leuker en vrolijker n tijd die ff (best lang) stil staat.

+? Echt, de duur, was ook ongezien, tijd was heel lang onbestaande en kan ook enkel spreken in deze setting, alles leek perfect om er het maximale uit te halen en dat is pure speculatie, aangezien ik tijdens deze trip-rush-trance, in volle rave, ook totaal andere zaken hoorden ipv de muziek, tot zelfs volledige stiltes.
Ook zit je op 24u rave, niemand shud je uit je trip-rush-trance of er springen plots felwitte lichten aan.
Dus hoe sterk, lang was de trip-rush-trance tussen piek en come-down? (Lees verder, goeie moed 😆)
Ik kan me een ontzettend trage bewustwording herinneren, waarbij ik nog heel lang vol gepropt was met veel gelukzaligheid en qua beeld alles lang vervormd was, in elkaar liep, ik zag terug echt de dingen rondom mij, ook al was dit allemaal nog totaal absurd, vb mensen waren bende zeer flexibel dansende reuzen elastieken. Kwam er zo een nr mij n heel dicht n zé vanalles, mr was precies chipmunk in onbestaande taal, bleek later X te zijn, die al beetje meer down to earth was en vond blijkbaar alles grappig en viel half op haar omdak die rare elastiek in mijn ogen wou aanraken🤣, was Y er blijkbaar ook bijgekomen n zijn ze blijkbaar bij mij gebleven, wachtend op mijn ietsje meer down to earth fase. Ik was dus nog best ver, als ik dansende elastieken zie ipv menseb n gewoon gesprek aanhoor als brabbelende chipmunks🤣 En deze fase duurde best lang en ging denk ik wel terug bewuster dansen op de muziek, in kei zweverige toestand, kon dan lang naar bepaalde kleurtjes, decoratie staren, met ne big smile. Ik was wel dé piek voorbij, maar het aardse beeld van mijn omgeving, was nog zo absurd, vervormd en ook het algemeen euforische gevoel, de zintuiglijke veranderingen, dat gevoel door mn lijf, dat ik echt als genot ervaarde, was nog zo giga aanwezig, dat ik mn trip-rush gewoon verder zette, in een ander stadium, mr nog ohzo lekker😄

+13u (3u 's nachts, zondagmorgen): jawel tot dan heeft het geduurd, vooraleer ik terug, weliswaar met veel moeite, de tijd kon aflezen, terug effectief terug alles meer realistisch zag, weliswaar nog golvend, normale overgang, dat niet plots alles scherp n helder is, zo ook waren mensen geen reuze elastieken meer, maar terug mensen, nog wel met vreemde contouren, mr hey, daar stond Y en achter mij zat X, eerste wak zé (ja lukte ook, maar wel nog onder indruk vd trip-rush-trance), jaaaawadde hoe vet was me dit, echt zaligste trip-rush ever, kwou ineens keiveel praten n mn belevenis delen. Maar stonden er direct mé water, dacht ik nog ni aan, al goe zij wel. Want khad, toch ni bij besef, al 13u niks gedronken 😮 Maar blijkbaar was Y, die laagste dosis had genomen n ni zooo ver weg is gegaan en een meer stabiele rush had, regelmatig in mijn buurt en liet me regelmatig is drinken, ask da wist, dacht n zé ik amai, ging da dan goe om mij te doen drinken, of deed ik mega raar en raar mr waar, da lukt best goed, ik was blijkbaar, tgeen zij zagen, ook nooit hevig aant dansen, maar stond er vaak zweverig, rustig met vaak gelukzalige blik bij, zij (Y) vond dit echt lijken op in soort van trance zijn. Trance ken ik vooral v meditatie, hypnose nzo, allé zelf nooit gedaan e, dus ik hou het bij de beste rush-trip.

+13-16u: ik had, nog zalige energy dans vibe en mnn tetter stond ook ni stil n ofcourse nog giga kijkers, da merkte ik ook aan mn zicht, kleuren waren nog anders, ineenlopend of juist helder, contouren n dingen staken verder uit of juist dieper. Dat ervaarde ik echt als na-stimulatie en jua toch 2,5 à 3uurtjes. En wat een engeltjes die 2, nu moest ik ook iets eten, had natuurlijk niks eetlust en hongergevoel, mr gingen met mij nr de foodstand (rekening houdend, heel da gebeuren is volledig vrijwillig n niks kost iets, ge moogt bijdrage naar eigen goesting geven) was veel fruit, dus ik banaan gepakt, da lukt me meestal nog, samen met ananas en kiwi gold 😄 Heb ik ook paar hapjes kwark geget van Y en blijven drinken, hebk nep Redbull gepakt, ma da was nen tegenvaller sech, kreeg da ni binnen, vr de eerste keer proefde zoiets kei chemisch, denk da da door de LSD komt, dan protesteren mn smaakpapillen of iets anders tegen zeer onnatuurlijk eten/drinken. Had da is voor mé harry's boterham mé hespenworst, bweikes, smaakte zo vies, kreeg da echt ni binnen en banaan, kiwi gold, ananas, nectarine, da's dan een half mondorgasme😜🤣

+16.5-18u: in de chill ruimte ons op de kussens ges me eten, nog lekker bijgepraat, allé wou mn ervaring wel delen, zow vet😍 X herkende wel wat v mijn ervaring.
Bij Y hadk al gezegd dat ze het als zeer fijn ervaarde, maar wel steeds bij besef van hier en nu was.
X, had ook v beide hogere dosis ivm eerdere ervaringen met deze combo en ook 3 x met 1p lsd, LSD had ze enkel puur gedaan. En ze vond het ook haar beste combo n trip tot hiertoe. Volgens Y was X ook enkele uurtjes ver weg aant genieten en zaten we volgens haar op bepaald punt in zelfde zone, echt ver weg, alleen duurde het bij X half zo lang, maar zij genoot daarna volop vh dansen, visuals en had die lekkere 6apb euforische energy. Dus ook zij zag me best heel lang in soort diepere trip/trance zone zitten. Ts echt blijkbaar puur de verdeling n had echt v beide hoge dosis ni vergeten.
Eigenlijk voor een rave had ik ook beter andere verhouding gedaan of puur stim😄 Ach man wat klaag ik, twas nog zo de max.

+18u: ondertussen 8u 's morgens, wij woude toch ff wa meer rusten en mé 3 op matras gaan liggen, mé deken, was zow cosy, lagen er nog se, echt geslapen bb we ni, mr zowa rusten mé ogen toe deed ook al deugd. Na anderhalf uur, terug beginnen keuvelen met elkaar, lagen daar best knusjes n chapeau da da geregeld was👌😍

+20u30: Zagen dat ca 10u30 was, wij terug nr chill ruimte, zat ook 15 man, zé mn ons der is koffie, thee en chocomelk en ook croissants, keb mij goei warm thee'tje gepakt se. We waren dan nog aant twijfelen, pakken we nog kleine dosis van 3-FA, mr konden binnen halfuur mé koppel meerijden, die mr bekke omweg moesten doen vr mij, en zij woonden net wa verder dan ik 15km fzo, dus stelde voor, da ze anders nr mij thuis mee konden, was allemaal goe n moesten zij maar 1 x omrijden.

+22u05: At my home, na 12u ondertussen, we waren zo halfmoe, ma ge voelt da als slapen ni ga lukken. Dus, energy drankskes gepakt, kiwi gold en verse ananas gesneje, kwark vanille aardbei en plof mé ons 3 de sofa in onder dekentjes en hun ne film laten kiezen, kzeg da's Netflix, Amazon n disney n das plex mé mijn eigen collectie, kdacht da ga wel luchtige film zen, zitten die te kiezen tussen films als A Serbian film, Human centipede2, Gurotesuku en Melancholie der Engel (die laatste, ziekste film ever, waar zelfs mijn maag van keerde)🤣 Ik zeg aah isda ulder smaak, tuurlijk zeden ze, die freakte op mn collectie, zoveel horror en wacko films🤣 kzé jups, that's a part of me, ma heee khou van veel se, want kzen ook disney, Marvel en DC fan😆 Ma nope de goorste ziekste horror kiezen ze 'Melancholie de Engel', hun gewaarschuwd, en zaten hier toch ook met omgekeerde maag n duurt dan de volle 2u38min, ma woude ni opgeven haha 2 nr mn hart😈 Ziekste film ever, konden ze bij deze ook afvinken, maar kzagt aan kopkes, kzé zo zat ik er ook bij, na kijken van deze filmparel😆
Waren nu echt e luiaards bijeen😆

+26u: ca 16u, benk mé hun richting station gestapt en hen bedankt vo een onvergetelijk zalig weekend😄

Dus voila, da wast zowa, waarschijnlijk weer veel te veel onnodige deails, maja ts mijn totale ervaring 😄
F
Foxy MethoxyLid
Dat was een flinke dosering, en je bent ook best ver weg geweest zo te lezen. De combinatie van 6-APB & LSD spreekt me opzich wel aan, denk dat jij iets verder weg was dan waar ik me comfortabel bij zou voelen op zo’n rave.

Vond je het niet zonde van de rave? Je hebt zo te lezen een fijne trip gehad maar ik zie niet echt de meerwaarde van de rave in je report terugkomen, aangezien je er niet veel van mee hebt gekregen volgens mij. Had je deze trip niet liever thuis gehad?
M
MetalGuyLid
Zo dan, je bent wel écht goed de kosmos in geknald zo te lezen...

Hoe is 't nou?
B
BelowTheFlowLid
Ergens ben ik het tegelijkertijd en bijna onverenigbaar eens met zowel @Nihilist88 , @Foxy Methoxy en @MetalGuy .
Lijkt zonde van de rave, maar is ook wel weer optimaal gebruik maken van de gelegenheid. Wellicht niet helemaal zoals bedoeld door de organisers ...
Hoe heeft Y het ervaren .? ...
N
Nihilist88Lid
MetalGuy zei:
Zo dan, je bent wel écht goed de kosmos in geknald zo te lezen...

Hoe is 't nou?
Klik om te vergroten...
Srry vr de latere reacties, dinsdag tem vrijdag met de vroege gestaan en hier niet echt opgeweest.

Jua man da kunt ge wel zeggen 🚀🌌 😍 Geweldige ervaring en zulke ervaring kunt ge vaak ni meer exact zelfde beleven, daarom zo'n nr 1 beleving.

Awel, best lang nagenoten, gans die zondag en nacht, want bizar mr waar, ik voelde me eigenlijk best moe en uitgeput, maar anderzijds zat ik nog vol nagenot n té veel activiteit in mn kopje. Nog ganse nacht liggen chatten met X en Y en ook berichtjes her en der, nr oa koppel da ons vervoerd had.

Ook wast al maandagochtend bij het typen n posten van dit report. Moest dinsdag met de vroege beginnen, dus 4u55 gaat de wekker. Dus die maandag best chill wa liggen Netflixen, Omnibianta 3 defence n Curcuma C3 Complex genomen, voldoende drinken, beetjes eten (niks zwaar, fruit, bolletje toijn en kwark en klaarmaken voor een goede dag/nachtrust, rond 14u GABA 750mg genomen en rond 16u30 16u45, 12mg Flubromazepam genomen, duurt wat langer vooraleer werking, mr werkt dan best lang door, door voorzag hier dikke 12u voor. Rond 18u gedoucht, geschoren en tanden gepoetst en daarna, rond 18u30 moe m'n bedje in en heb ik zeer vast geslapen tot de wekker om 4u55 afging, dus kleine 10u en half geslapen. Had nog kunnen blijven liggen, mr best aanwezige hongergevoel, deed me snel opstaan en zat meteen in m'n vroege shift ritueel, alles in goei tempo, me opfrissen, multivitamine, Rilatine en Spasmomen innemen, witte bol met eiersalade en Redbull gingen vlotjes binnen. En geen zin in fiets, dus vlakbij (200m) bus genomen en had ik best een algemeen uitgeslapen en fris gevoel en ging de werkdag best vlotjes voorbij.
En heb ik rest vd week ca zelfde ritme aangehouden, rond 16u GABA 750mg genomen en steeds tussen 18u-19u30 gaan slapen, werd ook zo vroeg, moe uit mezelf of mede door de GABA, mr nam geen benzo. Sliep dan wel net wat minder vast aan 1 stuk, mr vb, meer REM-slaap en dromen, dan vb 3u best vaste slaap, opstaan vr toilet, lag je al 5u met al slaap achter de kiezen n een klok die rond middernacht aangaf, kroop ik snel knus onder de dons en sliep lekker, met REM-slaap n dromen n vastere slaap, tot de wekker ging.
En telkens zo uitgerust opt werk, heerlijk.

Was nog niet zo lang geleden wel al anders geweest 😌
N
Nihilist88Lid
BelowTheFlow zei:
Ergens ben ik het tegelijkertijd en bijna onverenigbaar eens met zowel @Nihilist88 , @Foxy Methoxy en @MetalGuy .
Lijkt zonde van de rave, maar is ook wel weer optimaal gebruik maken van de gelegenheid. Wellicht niet helemaal zoals bedoeld door de organisers ...
Hoe heeft Y het ervaren .? ...
Klik om te vergroten...
Nee, eerder begrijpelijk, omdat je enerzijds met de rave zit, die me grotendeels totaal ontgaan is, maar de uitzonderlijk zalige rush-trip, kan eigenlijk toch nooit een zonde zijn.

Meisje Y, diegene die ik niet eerder kende en lagere dosissen had genomen? Bij het typen toen, zat ik nog zo in de wolken en vol lof over X en Y. Y vond het, alles bijeen, een top ervaring en vind de combo vr herhaling vatbaar, maar zé ook drect, zo ver als jullie en zeker mij, hoeft ze op dit moment zeker niet. Toen we beiden ik en X ver weg waren, had ze zelf mega fun, met dat ze al even snel omringd werd door andere leukerds, waaronder gast Q en nog 2 meisjes. Ze gaf wel toe dat ze het wel nice vond, dat X sneller back was, want dan had ze het misschien wel moeilijker gehad zé ze. Zowel beide als apart, hebben we het haar later nog paar x gevraagd of ze het ni spijtig vond dat ze het enige tijd zonder X moest doen, maar nee, omdat ze zelf ook in lekkere flow-rush zat mét gezelschap.
Ze is wel een uiterst zorgzaam en meelevend persoon, uit haar eigen en zat er niks mee in om ons wa in het oog te houden, ze genoot er zelf gewoon ook mee van en gunde onze trip😍
R
Roze OlifantLid
Goeiedag, dat zijn beste doseringen en een stevige ervaring. 😄
F
FerdFatoehausLid
Kreeg bijna een tia tijdens het lezen maar jij hebt je doel wel behaald dacht ik: in outer space gekomen.

Of zo'n rave daar geschikt voor is vraag ik me af.
N
Nihilist88Lid
Roze Olifant zei:
Goeiedag, dat zijn beste doseringen en een stevige ervaring. 😄
Klik om te vergroten...
Indd, da's een understatement 😜 En weet nu waartoe deze kunnen leiden, zulke combo-dosering, zou ik ook nr de toekomst toe eerder in intiemere kringen of nog eerder alleen doen, wetende, dat deze combo me ook voorlopig een zeer positieve, intens vrolijke rush-trip opleverde.

Weet ook niet of anderen deze combo-dosering in deze setting, in deze mate hebben ervaren of dat dit echt uitzonderlijke doseringen waren vr een combo?

Anderen kunnen er maar iets aan hebben, ik geeft dit ook voor mij alvast als uitzonderlijk aan. Dus beginners n andere die willen experimenteren, neem deze combo-dosis niet als normaal of evident aan. En indd geen rave doseringen😉
N
Nihilist88Lid
FredKroket zei:
Kreeg bijna een tia tijdens het lezen maar jij hebt je doel wel behaald dacht ik: in outer space gekomen.

Of zo'n rave daar geschikt voor is vraag ik me af.
Klik om te vergroten...
'Tia'? Als in, hier gaat ie er weer over? Nochtans van vooral, begin tem einde en erna een en al dikvette poditieve belevenis 😄
Wou bewust wel de meer hogere sferen opzoeken, maar dacht wel nog veel meer in de rave, dit te beleven. Zo echt mega outer space gaan, da hadk ni gedacht, maar alst zo'n rush-trip-rush opleverd, kank daar enkel mr zeer dankbaar vr zijn. Ondertussen al wel wat trips ervaren en paar die letterlijk alles overstijgen, dat ik hier ook heel veel belang aan hecht en dit aardse bewustzijn, daar soms zo klein tegenover staat 😌🌈🌌
C
CerberusLid
Altijd al eens willen candyflippen, maar laatste jaren da "doel" beetje vergeten, dank voor de reminder :grin:
Heel goed trip report! Leuk dat je hem in je eigen accent getypt hebt, het leesde alsof je nog onder de invloed was en in praatkick modus :grin:
Op zich snap ik dat mensen zich afvragen of een rave geschikt was, maar aan de andere kant is er geen garantie dat het zo verlopen zou hebben als je het rustig thuis deed + het heeft denk ik ook wel iets om neer te komen in zo een vrolijke setting waar iedereen bevriend is met iedereen!
N
Nihilist88Lid
Cerberus zei:
Altijd al eens willen candyflippen, maar laatste jaren da "doel" beetje vergeten, dank voor de reminder :grin:
Heel goed trip report! Leuk dat je hem in je eigen accent getypt hebt, het leesde alsof je nog onder de invloed was en in praatkick modus :grin:
Op zich snap ik dat mensen zich afvragen of een rave geschikt was, maar aan de andere kant is er geen garantie dat het zo verlopen zou hebben als je het rustig thuis deed + het heeft denk ik ook wel iets om neer te komen in zo een vrolijke setting waar iedereen bevriend is met iedereen!
Klik om te vergroten...
Thanx 😄 jua de originele candyflip is LSD + MDMA, wil je die doen of deze met 6-APB? De candyflip met 6-APB vind eigenlijk gewoon betere combo, door de langere en stabielere rush van 6-APB, neem je ze ongeveer samen in en zoals ik heb ervaren, door het variëren in doseringen, settings, ist voor mij altijd al top geweest.

Haha, jua onder invloed vd stofjes zeker ni meer, maar wel nog in enorme 'nagenietende bui', ook door de chats nog met die girls n dude van de rave. Dus onder invloed vg ganse weekend, zeker😄

Jua kvroeg het mezelf ook af e, maar na zo'n top ervaring, kank mij enkel gelukkig prijzen, alles, vanaf nr daar gaan met trein tem moment dat ik bij mij lag te chillen mé de girls en ook daarna. Heeft dit tot totaal belevenis gemaakt, waarbij het geleidelijk aan, terug on earth komen, op zo'n rave, je terecht komt in een top setting vol, klank en lichtspel, de zalige decoratie, de happy dancing, chilling peopz en bij minste bewustwording, meteen schatten die klaarstonden en zij n ook anderen, die ganse periode daaropvolgend, gewoon echt zooo gezellig n mooi maakten. Het totaal plaatje, was perfect als da bestaat 😄
Dus kben er ook van overtuigd, dat wanneer ik deze combo-dosis, alleen thuis had gedaan of met tripsitter, ik een veel kortere n minder vette totaal beleving zou gehad hebben, omdat het dan te groot verschil is tussen, de verre trip en de bewustwording.

Ik moet deze ervaring koesteren, en een volgende keer niet exact hetzelfde willen fzo. Ik weet dat deze combo mij enkel nog maar top gevoel en ervaringen heeft opgeleverd. Dus ist echt beetje kiezen wat je op dat moment wilt 😄
N
Nihilist88Lid
Cerberus zei:
Ik heb niet bepaald iets dat ik een candyflip per se met ecstasy MOET doen, 6 APB zou voor mij ook goed zijn. Heb alleen niet genoeg ervaring met 6 APB om te weten hoe het is. Eerste keer vond ik niet dat het langer duurde dan MDMA, maar dat kan zijn omdat ik toen te weinig serotonine had. Heb het onlangs een tweede kans willen geven op een festival, maar de security voelde aan iedereens ballen en ben het zo kwijtgeraakt :cry: de echte test zal dus nog moeten volgen, maar als 6-APB bij mij inderdaad ook langer werkt dan zou ik inderdaad de candyflip doen op de manier dat jij hem doet met 6-APB ja! Allez ofja in ieder geval wel met mindere doseringen :grin: :wink:

Ja dacht het al dat je in goeie nagloed zat haha! ik typ ook beduidend anders in een nagloed :tearsofjoy:

Hopelijk geen te groten dinsdagdip gehad!

Mijn browser vraagt trouwens of ik deze pagina vanuit het Afrikaans wil vertalen dus bij deze ken je jen accent :wink:
Klik om te vergroten...
Toen je 1ste x 6apb deed, had je te weinig serotonine, hoe bedoel je, door medische aandoening, fysisch/psychisch? Ben hier nu wel nieuwsgierig naar 😄

Mja drugs en dan nog zeker RC's, kunnen zo subjectief zijn. Maar 6-APB is qua stim rc, top of the bill. En tuurlijk is de MDMA-rush in al zn kracht n pracht, ni te evenaren, maar voor mij is 6u zot hard goaan, om dan al enkele uren na de uitwerking van MDMA, reeds onprettige gevoelens nr boven voelt komen en somberheid en lusteloosheid heersen tem kleine week, het echt ni waard. Is ook persoonlijk e.

Allé das ook dikke pech, twas toch ni te veel da ge kwijt waard aan de flikken?

Mijn eerste keren was ook 6-APB HCI, was potentere variant, je had ik qua dosering dus ook minder nodig en was 100mg de max.
Nu sirculeert er hoofdzakelijk de Succinate variant op de markt, zeker als je capsules wenst. Bij een enkele vendor zie je ze de HCI variant aanbieden, enkel in poedervorm.

Nu altijd al die succinate gehad, zit ik qua dosering tussen 150-200mg, uwe fysieke n mentale gezondheid speelt ook mee, oa u BMI. Ben zelf eerder slank, heb snel metabolisme.

Ja eerst 6apb tegoed op zichzelf doen en dan wa aftasten, wa juiste dosering is, en omdat 6apb best ne serotonineslurper is, moet je om goed te zijn, allé om u hersentjes n neurotransmitters terug te laten acclimatiseren, eigenlijk minstens 3 maanden tussenpozen laten.

Haha viel het op?😜 Zat ook nog zo vers in mn kopj en als ge nog wa in de goeie vibes zit, brengt ge zoiets msschn net mé wa meer passie n mé de beleving nog in hoofd. Anders dagen of langer erna, miste msschn die klein details n gade het msschn gewoon vergeten of geen zin.

Awel, nog nooit dinsdagkater of echt down fzo geweest na 6apb of andere stims zoals 4-fma, die ook op je serotonine werken. Enkel mé MDMA hebk da, maar dan ook direct tegoei, bwaaah da's echt kut da ik enkel van MDMA zo zwaar moe herstellen 😖

Ah ik kzag da hier ook al verschillende keren tevoorschijn springen, ook afrikaans - Nederlands 😆 Dus chrome detecteert mijn schrijven als Afrikaans fwa🤣 Waarschijnlijk Zuid-Afrikaans, ma kom da trekt toch ni op die Sud Ofrikoans?🤣
C
CerberusLid
Ik heb niet bepaald iets dat ik een candyflip per se met ecstasy MOET doen, 6 APB zou voor mij ook goed zijn. Heb alleen niet genoeg ervaring met 6 APB om te weten hoe het is. Eerste keer vond ik niet dat het langer duurde dan MDMA, maar dat kan zijn omdat ik toen te weinig serotonine had. Heb het onlangs een tweede kans willen geven op een festival, maar de security voelde aan iedereens ballen en ben het zo kwijtgeraakt :cry: de echte test zal dus nog moeten volgen, maar als 6-APB bij mij inderdaad ook langer werkt dan zou ik inderdaad de candyflip doen op de manier dat jij hem doet met 6-APB ja! Allez ofja in ieder geval wel met mindere doseringen :grin: :wink:

Ja dacht het al dat je in goeie nagloed zat haha! ik typ ook beduidend anders in een nagloed :tearsofjoy:

Hopelijk geen te groten dinsdagdip gehad!

Mijn browser vraagt trouwens of ik deze pagina vanuit het Afrikaans wil vertalen dus bij deze ken je jen accent :wink:
R
Roze OlifantLid
Nihilist88 zei:
Mja drugs en dan nog zeker RC's, kunnen zo subjectief zijn. Maar 6-APB is qua stim rc, top of the bill. En tuurlijk is de MDMA-rush in al zn kracht n pracht, ni te evenaren, maar voor mij is 6u zot hard goaan, om dan al enkele uren na de uitwerking van MDMA, reeds onprettige gevoelens nr boven voelt komen en somberheid en lusteloosheid heersen tem kleine week, het echt ni waard. Is ook persoonlijk e.

Mijn eerste keren was ook 6-APB HCI, was potentere variant, je had ik qua dosering dus ook minder nodig en was 100mg de max.
Nu sirculeert er hoofdzakelijk de Succinate variant op de markt, zeker als je capsules wenst. Bij een enkele vendor zie je ze de HCI variant aanbieden, enkel in poedervorm.

Nu altijd al die succinate gehad, zit ik qua dosering tussen 150-200mg, uwe fysieke n mentale gezondheid speelt ook mee, oa u BMI. Ben zelf eerder slank, heb snel metabolisme.

Ja eerst 6apb tegoed op zichzelf doen en dan wa aftasten, wa juiste dosering is, en omdat 6apb best ne serotonineslurper is, moet je om goed te zijn, allé om u hersentjes n neurotransmitters terug te laten acclimatiseren, eigenlijk minstens 3 maanden tussenpozen laten.

Haha viel het op?😜 Zat ook nog zo vers in mn kopj en als ge nog wa in de goeie vibes zit, brengt ge zoiets msschn net mé wa meer passie n mé de beleving nog in hoofd. Anders dagen of langer erna, miste msschn die klein details n gade het msschn gewoon vergeten of geen zin.

Awel, nog nooit dinsdagkater of echt down fzo geweest na 6apb of andere stims zoals 4-fma, die ook op je serotonine werken. Enkel mé MDMA hebk da, maar dan ook direct tegoei, bwaaah da's echt kut da ik enkel van MDMA zo zwaar moe herstellen 😖

Ah ik kzag da hier ook al verschillende keren tevoorschijn springen, ook afrikaans - Nederlands 😆 Dus chrome detecteert mijn schrijven als Afrikaans fwa🤣 Waarschijnlijk Zuid-Afrikaans, ma kom da trekt toch ni op die Sud Ofrikoans?🤣
Klik om te vergroten...

Ik lees jouw stukken dus echt altijd volledig in een West-Vlaams accent door je manier van schrijven, love that.
C
CerberusLid
Nihilist88 zei:
Toen je 1ste x 6apb deed, had je te weinig serotonine, hoe bedoel je, door medische aandoening, fysisch/psychisch? Ben hier nu wel nieuwsgierig naar 😄
Klik om te vergroten...

Allebei. Door al die lockdowns voelde ik me al slechter dan anders. En ik was ook net een week af van een half jaar SSRI's slikken (niet tegen depressie wel, heb ik gelukkig niet gehad). Die dingen gaan niet goed geweest zijn voor mijn serotoninevoorraad denk ik. Ik had toen ook gelijk een volledige week dinsdagdip erna (en serieuze).

Nihilist88 zei:
Klik om te vergroten...

Was aan de security van de zaal. Toch wel een grote 200 mg 6-APB en dikke 200 mg amfetamine moeten afgeven.

Nihilist88 zei:
Klik om te vergroten...

Ja, mijn 6-APB was in 2020 gekocht dus was niet de sterke oudere batches aoals ik hoor van mensen. Zou wel HCl versie moeten zijn of dat stond toch op de site, maar denk dat het sowieso geen zo'n sterke is als vroeger, gezien ik 150 mg nam en het een net wel net niet ervaring vond. Ga volgende keer voor 180 mg gaan zoals ik eigenlijk op veel plekken hier lees dat aangeraden is.

Dus op zich qua 6-APB dosering zelf is de jouw 200 mg nie speciaal extreem hoog ofzo, maar 't is meer da een candyflip de twee stoffen synergie geeft aan elkaar dus da het effect elkaar versterkt. Heb altijd gehoord da je van beide stoffen best maar 60% pakt van de normale dosering van de stof als je geen flip deed.

Nihilist88 zei:
Klik om te vergroten...

Ja ik snap dat volledig. Heb ooit nog de avond zelf na een psychedelische trip heel de nacht opgebleven om het report te schrijven, in de staart/nagloed. Maar mijn zotste trip ooit was LSD op de Drugsforum meeting halverwege 2021, maar tegen dat ik thuis was was al de dag erna en nooit eraan toegeraakt het report te schrijven af te schrijven ookal wil ik het wel graag schrijven. Zeg het nu al zo lang dat ik het wel nog ga schrijven :grin:

Nihilist88 zei:
Klik om te vergroten...

Da's wel opmerkelijk dan, want het zouden allebei gewoon serotonineslurpers moeten zijn. Zoals ik zei ik had een week dinsdagdip na 6-APB :grin: wel beter zo dat je het niet hebt zeker, al kan een lichte "ontmoediging" geen kwaad zoda je het nie té veel doet. Maar gezien je 3 maanden wacht zal dat wel ok zijn.

Nihilist88 zei:
Klik om te vergroten...
:shrugman:
N
Nihilist88Lid
Cerberus zei:
Allebei. Door al die lockdowns voelde ik me al slechter dan anders. En ik was ook net een week af van een half jaar SSRI's slikken (niet tegen depressie wel, heb ik gelukkig niet gehad). Die dingen gaan niet goed geweest zijn voor mijn serotoninevoorraad denk ik. Ik had toen ook gelijk een volledige week dinsdagdip erna (en serieuze).
Klik om te vergroten...
Letterlijk down door de lockdowns, ach wie werd daar ni ellendig van of nog ellendiger? SSRI'S, zijn toch net antidepressiva, medicijnen tegen depressie (los of als onderdeel van een persoonlijkheidsstoornis) en fobieën? Zie anders nut ni van SSRI's. Wanneer je te weinig neurotransmitters aanmaakt, zoals serotonine, dopamine en noradrenaline, geeft dat net een verstoring vh chemisch evenwicht, waardoor negatieve emoties, gevoelens en angsten zowat vrijgeleide krijgen.

Bwa die medicatie en doseringen, werken normaliter juist niet als slurpers van je neurotransmitters, maar juist zeer geleidelijk en zelfs vrij ongevaarlijk bij overdosering. Je gaat ook geen 5 medicijnen voorgeschreven krijgen die vb op je serotonine werken. Dus je moet echt al zot gaan doen, dat deze medicatie, jouw serotonine-niveau zou aangetast bb. Je had namelijk vóór de SSRI's, tekort aan serotonine en misschien andere stofjes. Dus vind het nogal paradoxaal.
Na halfjaar antidepressiva, SSRI's, ist ni de bedoeling dat je plots volledig stopt, maar afbouwt. Tuurlijk gaat je lichaam reageren in de vorm van een dip, down gevoel, als deze plots niks meer van de dagelijkse voorraad serotonine binnenkrijgt.
Cerberus zei:
Was aan de security van de zaal. Toch wel een grote 200 mg 6-APB en dikke 200 mg amfetamine moeten afgeven.
Klik om te vergroten...
Oh cva nog, eigenlijk van beide 1 dosis, mé moeite €8-10 fzo😆
Cerberus zei:
Ja, mijn 6-APB was in 2020 gekocht dus was niet de sterke oudere batches aoals ik hoor van mensen. Zou wel HCl versie moeten zijn of dat stond toch op de site, maar denk dat het sowieso geen zo'n sterke is als vroeger, gezien ik 150 mg nam en het een net wel net niet ervaring vond. Ga volgende keer voor 180 mg gaan zoals ik eigenlijk op veel plekken hier lees dat aangeraden is.
Klik om te vergroten...
Uhu, ondanks HCI, kan n zal dat, ook nog verschil geven met de eerste batches. Natuurlijk blijft elk stofje zo subjectief. Bij jou kan het bvb al duidelijk andere werking n potentie hebben, doordat je halfjaar SSRI's hebt genomen tov iemand die psychisch en fysisch op en top is.
Maar ik had bij mijn eerste x 6APB, mn lichaam toch ook al duidelijk laten kennismaken met MDMA, 4-FA en later ook lekker aan de Tramadol en benzo's gezeten.
En de 100mg 6APB HCI was echt wel WOOOW ervaring, dat allemaal meegenomen, vrees ik zelf dat je gewoon de succinate variant had of sterk versneden HCI met succinate.
Het is eigenlijk op vrij eenvoudige wijze uit te leggen:

Succinatezouten worden uit barnsteenzuur gemaakt, deze heeft 2 -OH groepen (beter bekend als Hydroxylgroep of alcoholgroep), deze verbinding breken open bij oplossing in water, waarna stoffen zich kunnen binden aan de molecuul om een zout te vormen. Ideaal zou zijn als allebei de groepen gebonden worden aan 6-APB moleculen, wat in verhouding meer 6-APB oplevert int eindproduct. Maar laat mn nu net tijdens het productieproces van 6-APB succinate een overmaat aan barnsteenzuur toevoegen, waardoor er ipv twee 6-APB moleculen, zich mr één 6-APB molecule aan het zuur bindt. De 6-APB verdeeld zich namelijk over de hoeveelheid zuur, aanwezig int mengsel. Dus per 1gram 6-APB succinate, is er meer succinate dan 6apb aanwezig, wat de stof minder potent maakt n meer nodig hebt voor tzelfde effect.

Waterstofchloride, het zuur waar de HCI-varianten v worden gemaakt, heeft maar plaats om 1 molecule te binden. Als je 6-APB laat reageren met HCI, ontstaat er een mengsel, waarin, aan elk HCI molecuul, zich één 6-APB molecuul bindt. Dus ook al zou je overmaat aan HCI toevoegen, er gebeurd nix met de potentie, want de 6-APB moleculen kunnen zich niet verdelen. Onversneden 6-APB HCI, hebben dan zelfs over verschillende batches, een hele consequente dosering.

Zo is algemeen genomen, 6-APB succinate ca 30% zwaarder tov de HCI-variant en zo ook minder potent.

Cerberus zei:
Dus op zich qua 6-APB dosering zelf is de jouw 200 mg nie speciaal extreem hoog ofzo, maar 't is meer da een candyflip de twee stoffen synergie geeft aan elkaar dus da het effect elkaar versterkt. Heb altijd gehoord da je van beide stoffen best maar 60% pakt van de normale dosering van de stof als je geen flip deed.
Klik om te vergroten...
Dat was bewust en ook eerste maal, dat ik deze combo in dergelijke doseringen deed, eigenlijk de dosis van elk, als ik ze apart gebruik. En die synergie was dan ook buitengewoon, maar ben nog steeds massa's content, het zo te bb gdaan. Van gewoon vet, naar buitengewoon, onwezenlijk en tegelijkertijd heel lekker 😍 Enkel aan te raden.
Voorheen deed ik de dosering per stof in combo, ook ca 50-60% minder.
Cerberus zei:
Ja ik snap dat volledig. Heb ooit nog de avond zelf na een psychedelische trip heel de nacht opgebleven om het report te schrijven, in de staart/nagloed. Maar mijn zotste trip ooit was LSD op de Drugsforum meeting halverwege 2021, maar tegen dat ik thuis was was al de dag erna en nooit eraan toegeraakt het report te schrijven af te schrijven ookal wil ik het wel graag schrijven. Zeg het nu al zo lang dat ik het wel nog ga schrijven :grin:
Klik om te vergroten...
Soms zijn er van die exceptionele ervaringen, waarbij alles verbleekt, had al diepe inner closed eyes trips op paddo's en zeker magic truffs.

Maar een heel-ver-weg trip, disconnectie v lichaam en geest, op, vr mij zeer hoge dosis van 450mg 2FDCK. Maar da's nog steeds meest diepe, onaardse trip ervaring ever, die me tot een punt bracht, dat ik tot dan moeilijk kon geloven, je gaat letterlijk een soort grens over, waar van je tbestaan niet kende n waarbij ervoor, tijdens en erna ook meest beangstigende momenten ervaarde. Uzelf bewegingsloos zien liggen, u geest/ziel, los van dat niets betekende omhulsel op dat moment. Ik zag, voelde, ervaarde, dat mn ziel/geest, veel meer is dan dit leven.
Maar heel freaky n fuckedup was toen mn ziel n lichaam terug 1 werden, ziek zot en bevreemdend gevoel en hoe tergend langzaam, je terug op planeet aarde, het nu wederkeert. Je ziel, denken, is terug met je lichaam 1, mr ik kon nog heel lang niets v mn lichaam bewegen, dat was heel weird n beangstigend, ook daar enkel kunnen proberen beseffen wat er gebeurt was. Piuuw blijft heavy ask er aant terug denk (en da gebeurt zeker geregeld), dit typ....

En ja dan heb je deze candyflip rush-trip-trance, die me op een heel fijne, vrolijke manier zeer ver meenam, nr elders. Letterlijk alle goede gevoelens, emoties, lichamelijke en innerlijke bevrediging, puur genot. Eerlijk, dan gaat mijn voorkeur naar deze laatste.

Die op paddo's n magic truffs zijn donkerder, mystiek, emotioneel zwaar, bij zo'n inner trip, komen zoveel emoties bij kijken, zie je jezelf vb begraven om mr iets heavy te noemen. Da is weinig fun snapje.

Cerberus zei:
Da's wel opmerkelijk dan, want het zouden allebei gewoon serotonineslurpers moeten zijn. Zoals ik zei ik had een week dinsdagdip na 6-APB :grin: wel beter zo dat je het niet hebt zeker, al kan een lichte "ontmoediging" geen kwaad zoda je het nie té veel doet. Maar gezien je 3 maanden wacht zal dat wel ok zijn.
Klik om te vergroten...
Mja ik ging zo fckng down, zo snel na de MDMA-rush en pure melancholie, neerslachtigheid, vulde mijn dagen erna. Wel was dit het heftigst als ik MDMA/XTC op rave, fuif gebruikte. XTC in intiemere kring, was de comedown en dinsdagkater, wat minder heavy, mr nog steeds te nadelig tov voordelen.
Jua kweet ook niet hoe tkomt dat 6apb me niks v dinsdagkater oplevert, misschien te veel stims als 4-fa en 4-fma gebruikt?
Bwa die 3maanden regel is hier al lang met de grond gelijk gemaakt 😌 6apb is wel waar ik tmeeste tijd tussen laat, mr alsk ondertussen veel amfetamine rc's als 3fa en 4fma neem, en tussendoor nog andere stuff als, 3cmc, 2mmc, 5-mabpt en 5-apb, 2-fma neem, tja ni guuwd e, ma ktrekt mij denk ik allemaal minder n minder aan...
Want bètablokkers moeten nemen omda u hartslag te tussen al die stuff hartkloppingen geeft, bij dokter in rust ni onder de 110 bpm gaat, bloeddruk rare sprongen maak...
Cerberus zei:
:shrugman:
Klik om te vergroten...
Ja ging over die pop up van Google Translate, was bij u n toen lette ik er op n was hier ook Translate van Afrikaans nr Nederlands😆
C
CerberusLid
Nihilist88 zei:
Letterlijk down door de lockdowns, ach wie werd daar ni ellendig van of nog ellendiger? SSRI'S, zijn toch net antidepressiva, medicijnen tegen depressie (los of als onderdeel van een persoonlijkheidsstoornis) en fobieën? Zie anders nut ni van SSRI's. Wanneer je te weinig neurotransmitters aanmaakt, zoals serotonine, dopamine en noradrenaline, geeft dat net een verstoring vh chemisch evenwicht, waardoor negatieve emoties, gevoelens en angsten zowat vrijgeleide krijgen.

Bwa die medicatie en doseringen, werken normaliter juist niet als slurpers van je neurotransmitters, maar juist zeer geleidelijk en zelfs vrij ongevaarlijk bij overdosering. Je gaat ook geen 5 medicijnen voorgeschreven krijgen die vb op je serotonine werken. Dus je moet echt al zot gaan doen, dat deze medicatie, jouw serotonine-niveau zou aangetast bb. Je had namelijk vóór de SSRI's, tekort aan serotonine en misschien andere stofjes. Dus vind het nogal paradoxaal.
Na halfjaar antidepressiva, SSRI's, ist ni de bedoeling dat je plots volledig stopt, maar afbouwt. Tuurlijk gaat je lichaam reageren in de vorm van een dip, down gevoel, als deze plots niks meer van de dagelijkse voorraad serotonine binnenkrijgt.
Klik om te vergroten...

Ja, het was meer angsten bij mij toen, en verschijnselen van chronische hyperventilatie. Ik heb trouwens niet gezegd dat ik niet heb afgebouwd hé, want dat heb ik wel :) De dip was duidelijk aan de 6-APB te wijten hoor, gezien het op dinsdag begon.
Wat ook kon meespelen is dat ik paar weken ervoor 3-MMC deed, wat volgens mij toch deftig op je serotonine werkt.

Nihilist88 zei:
Oh cva nog, eigenlijk van beide 1 dosis, mé moeite €8-10 fzo😆
Klik om te vergroten...

Ja niet zoveel in geld, maar wel irritant om ter plekke mensen te moeten aanspreken of ze wat over hebben :sweatsmile:
Trouwens 200 mg speed is meer dan 1 dosis hoop ik ? :grin:
Nihilist88 zei:
Maar ik had bij mijn eerste x 6APB, mn lichaam toch ook al duidelijk laten kennismaken met MDMA, 4-FA en later ook lekker aan de Tramadol en benzo's gezeten.
En de 100mg 6APB HCI was echt wel WOOOW ervaring, dat allemaal meegenomen, vrees ik zelf dat je gewoon de succinate variant had of sterk versneden HCI met succinate.
Klik om te vergroten...

Ja, zou gerust kunnen versneden zijn of dat ze logen over HCl zijnde. Zal volgende keer 180 mg nemen.

Nihilist88 zei:
Maar een heel-ver-weg trip, disconnectie v lichaam en geest, op, vr mij zeer hoge dosis van 450mg 2FDCK. Maar da's nog steeds meest diepe, onaardse trip ervaring ever, die me tot een punt bracht, dat ik tot dan moeilijk kon geloven, je gaat letterlijk een soort grens over, waar van je tbestaan niet kende n waarbij ervoor, tijdens en erna ook meest beangstigende momenten ervaarde. Uzelf bewegingsloos zien liggen, u geest/ziel, los van dat niets betekende omhulsel op dat moment. Ik zag, voelde, ervaarde, dat mn ziel/geest, veel meer is dan dit leven.
Maar heel freaky n fuckedup was toen mn ziel n lichaam terug 1 werden, ziek zot en bevreemdend gevoel en hoe tergend langzaam, je terug op planeet aarde, het nu wederkeert. Je ziel, denken, is terug met je lichaam 1, mr ik kon nog heel lang niets v mn lichaam bewegen, dat was heel weird n beangstigend, ook daar enkel kunnen proberen beseffen wat er gebeurt was. Piuuw blijft heavy ask er aant terug denk (en da gebeurt zeker geregeld), dit typ....
Klik om te vergroten...
Ja dat klinkt creepy inderdaad. Ik zou nie kunnen wachten tot het gedaan is om zeker te zijn dat ik nog "normaal" ben. Had dat ook voor stukje in die LSD trip op de meeting, op bepaald punt had ik de mogelijkheid overwogen dat ik niet meer leefde.

Nihilist88 zei:
Die op paddo's n magic truffs zijn donkerder, mystiek, emotioneel zwaar, bij zo'n inner trip, komen zoveel emoties bij kijken, zie je jezelf vb begraven om mr iets heavy te noemen. Da is weinig fun snapje.
Klik om te vergroten...
Ik dacht bij een diepe truffel trip eens dat ik fysiek half de grond in gezakt was :tearsofjoy: maar mezelf "van buitenaf zien" heb ik nog niet gehad.
Nihilist88 zei:
Bwa die 3maanden regel is hier al lang met de grond gelijk gemaakt 😌 6apb is wel waar ik tmeeste tijd tussen laat, mr alsk ondertussen veel amfetamine rc's als 3fa en 4fma neem, en tussendoor nog andere stuff als, 3cmc, 2mmc, 5-mabpt en 5-apb, 2-fma neem, tja ni guuwd e, ma ktrekt mij denk ik allemaal minder n minder aan...
Klik om te vergroten...
De gedachte dat het allemaal plots minder en minder kan werken werkt niet moriverend om meer tijd tussen te laten? Voor mij is dat een heel belangrijke, dat "eerste keer" gevoel houden, ookal heb ik dat eerste keer gevoel niet meer altijd :grin: en ja gezondheid ook belangrijke voor mij. Vanaf de moment dat ik op nuchtere momenten niet meer normaal ben is alarm voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."