Vond dit eerder al geweldige, zoniet de geweldigste combo.
Het wordt soort van report, maar meer dan puur over 6apb+LSD, tijdens dit typen, wel redelijk pompaf, piuuuw. Wakker van vrijdag 18u.
Setting: oldskool rave as it should be 😜
Locatie: godverlaten hangaar, maa ooow jom, voorzien van geweldige decoratie, heel kleurrijk, touwen, doeken, wirwar door elkaar, mandala's, aliens, vlinders, lichtspel...ook ingedeeld in ruimtes, mé hoop kussens waar ge kon chille, wa rusten, zelfs matrassen as ge echt op waart👌
Tijd: van zaterdag 12u tem zondag 12u (al is einduur verwaarloosbaar).
Ervoor: vrijdagavond/nacht voldoende gegeten, pasta met zalm en kerstomaatjes, verse ananas, banaan en ijscreme en Omnibianta 3 defence, Curcuma C3 Complex en qua drinken, energy drinks.
En tussen 3-4u reeds 100mg 3-FA genomen, die z'n gekende werking had, pure pep energy, muziek stond non-stop op, zat ook giga met die rave in mn kop, lang liggen bellen/chatten met 2 peopz die er ook hene gingen en echt tijd was echt voorbij gevlogen, twas plots 9u18. Ik zat nog vol na-stimulatie vd 3fa, die vooral bestond uit, denken nog veel te moeten doen, voork richting station ging, kwas hyper, nix moe en had onwezenlijk veel zin in de rave. Maar nam toch nog 50mg 3fa.
Nu douchen, trimmen en scheren, en mn vrouwelijk trekske, wa gaak aandoen, welke parfum, ook de spiegel je vriend😆. Soit keuze gemaakt, skinny jeans me genoeg verluchtingsscheuren, ne trippy t-shirt, ne wide side comfy hoodie van mn favo band Violet Cold, is ook zo precies vr de helft in paars geschilderd, love it en als schoenen, ohja my lovely Dr. Martens combats🤘
Trein om 11u19, had nog 25min om nr station te gaan, easy job, mé ne Monster in de hand n onderweg nog belleke doen mé meiske (die ik hier X zal noemen) die paar haltes later op zelfde trein moest. En hop trein op naar ergens in West-Vlaanderen (hou da geheim, puur omdat de rave ni legaal is aangevraagd en vo de toekomst you know). Mnn kop en al de rest buiten gestoken aan halte, waar da meiske moest opstappen, allé waren er 2, nog beter, en wa een boemeke wasda en in pure gothic style (noem haar hier Y), ikke tegen mezelf, kwijl n mondje toe 😜 We waren alle3 kei energiek en mjua hyper n vol goesting in de rave...en jua ik ondertussen in meer ook😜 Tvoordeel was da we alle3 kei remloos waren. Ik zé dak al 3fa ophad, snachts en nog 50mg rond half10 en voelde n merkte dak ni alleen was en X had 3mmc op en Y ook 3fa, maar dan gesnoven.
En gewoon dit deel vond ik gewoon al zooo mega chill (ook al waren we hyper), onze tetter stond ni stil en gad gewoon al 2 top chick as company😄
12u20: Na, voor mij ritje van uurtje, kwamen we aan en zagen we gezellige bende op tperron staan, veel nieuwe gezichten n echt in alle maten, kleuren en geuren, maar best jonge bende, 16-35j. Beneden en later vervoegde zich nog peopz bij onze leuk bende. Peopz mé vervoer namen volk mee, waren ook 2 busjes bij n zo geraakte iedereen ter plekke.
En daar ter plekke, dat de decoratie, lichtspel magnifiek was, staat hierboven al, maar brengt u drect in dé sfeer. De beatzzz kwamen je tegemoet was er ook al redelijk peopz aanwezig, vooral deel die allemaal organiseerde en hing er direct zone gemoedelijke sfeer, lieten X en Y me kennismaken me ne dude (A) en zn vriendin (B), die mee organiseerde. Alles lekker los, zé ie, schaamte da kennen we hier ni, iedereen komt hier vo tzelfde, samen ff weg vd realiteit en genieten van n met elkaar en steeds mé respect vr elkaar en laat ulder leider door de muziek en al het lekkers 😄
Dus eerst wa verkennen en chill andere peopz ontmoeten en ik zocht ook de dude (Q), die ik al jaren kende, zorgt altijd voor de muziekinstallatie, de speakers van meters hoog en is ook een ex van mijn ex (die tot voor kort nog mn bff, soulmate was). Q is echt zalig, gouwe hart, mr wacko n impulsiviteit, waar ik ni tegenop kan😆.
14u: Kwamen verschillende rond om grief uit te delen, maar ik hield het bij mn eigen stuff, net zoals de 2 girls X en Y. Ik ging met X sowieso 6apb + lsd combo doen, beide reeds gedaan en blijkbaar had Y hier ook wel zin in, zij had beide apart al meermaals gedaan lsd tot 180micrgr en 6apb tot 150mg, mr niet in combo, ook geen MDMA+lsd. Dus X had voor Y al een lagere dosis voorzien, ook al omdat ze vrij tenger/slank was.
Dus ik nam LSD 180microgr + 200mg 6-APB, Erbij vermelden, dit is mijn persoonlijke hoogste dosis in combinatie (apart wel vrij standaard dosis), eerdere dosissen in deze combo waren:
100microgr LSD + 150mg 6APB,
130microgr LSD + 150mg 6APB
100microgr 1p-lsd + 180mg 6APB
Waarvan ik de derde, de vetste vond, 6apb overheerste duidelijk, maar toen wou ik dat ook, nu ging het om totaal andere setting.
X, nam 150microgr LSD en 180mg 6-APB, ook haar hoogste combo dosis.
Y, nam het op ons advies, net wat voorzichtiger aan met 100microgr LSD + 150mg 6-APB.
En eigenlijk was alles al enige tijd lekker bezig en zaten we met top gevoel, nu begon het voor ons echt. Op basis vd dosis kon het wel eens beduidend meer echte trip gaan worden, dan eerder, mr dit mocht best hier zo.
+1u later beginnen zeker de eerste lekkere effecten, mede extra gestimuleerd door de setting, muziek...best snel.
+1.5-2u: En nu spreek ik puur vr mezelf, want hier wordt het allemaal veel intenser en persoonlijker, weer vinden beide stofjes elkaar, al zijn ze voor elkaar gemaakt, dit komt nu al zeer merkbaar nr boven, übervrolijkheid, wat zweverig, heerlijk gevoel door gans je lijf e je weet, ts nog ni dé piek, maar weet dat de aankomende trip+rush gaat knallen en dit voor een heerlijke lange periode.
+2.5-?: Contact met de realiteit heeft plaats gemaakt voor totaal vrijspel vd trip+rush, met een zeer sterk veranderlijk gevoel van je zintuigen, de best sterke visuals en de muziek die een soort 'weg van hier' ervaring opleveren. Ik was echt veel verder weg dan eerdere combo van deze 2 stofjes. Ik was ook niet normaal aanspreekbaar (is later gebleken). Alles rondom mij, was niks meer ivm voorheen, ondertussen waren de best sterke visuals, echt über sterk, ook heerlijke tintelingen onderhuids, soort stimulatie, waardoor ik soort van genot ervaarde, ik voelde me ook echt zweven, los vh aardse, met een ongekend gevoel van intens geluk. Tijdsbesef was volledig weg en beleving, van kleur, geluid en gevoel was wonderbaarlijk, maar ik was echt tijdelijk ontsnapt van de realiteit en voelde me gewoon elders, voor enkele uren. Want als ik zeg geluid, hoorde ik totaal geen muziek, of in vorm, dat mn oren nog nooit bb gehoord, soms zat je in de muziek fzo, dan kon deze weer van heel ver klinken tot moment(en), dat niks van die muziek tot bij mij kwam n andere dingen dit overnamen of zelfs streelzachte, bijna onhoorbaar harpgetokkel, tot pure stiltes, waarbij er dan zo'n gevoel van harmonie overheerste.
Deze ervaring was sowieso veel intenser en duidelijk meer ferme trip, maar de meest euforische ever, want enkel LSD, was altijd al een meer vrolijke psychedelica ivm bvb paddo's en magic truffs, Salvia Divinorum. Namelijk heel visueel, en algemeen veranderlijke zintuigen en dingen ter plekke vervormden, of je zag plots kleine wezentjes uit tapijt tevoorschijn komen, je ziet het leven hier tijdelijk pak leuker en vrolijker n tijd die ff (best lang) stil staat.
+? Echt, de duur, was ook ongezien, tijd was heel lang onbestaande en kan ook enkel spreken in deze setting, alles leek perfect om er het maximale uit te halen en dat is pure speculatie, aangezien ik tijdens deze trip-rush-trance, in volle rave, ook totaal andere zaken hoorden ipv de muziek, tot zelfs volledige stiltes.
Ook zit je op 24u rave, niemand shud je uit je trip-rush-trance of er springen plots felwitte lichten aan.
Dus hoe sterk, lang was de trip-rush-trance tussen piek en come-down? (Lees verder, goeie moed 😆)
Ik kan me een ontzettend trage bewustwording herinneren, waarbij ik nog heel lang vol gepropt was met veel gelukzaligheid en qua beeld alles lang vervormd was, in elkaar liep, ik zag terug echt de dingen rondom mij, ook al was dit allemaal nog totaal absurd, vb mensen waren bende zeer flexibel dansende reuzen elastieken. Kwam er zo een nr mij n heel dicht n zé vanalles, mr was precies chipmunk in onbestaande taal, bleek later X te zijn, die al beetje meer down to earth was en vond blijkbaar alles grappig en viel half op haar omdak die rare elastiek in mijn ogen wou aanraken🤣, was Y er blijkbaar ook bijgekomen n zijn ze blijkbaar bij mij gebleven, wachtend op mijn ietsje meer down to earth fase. Ik was dus nog best ver, als ik dansende elastieken zie ipv menseb n gewoon gesprek aanhoor als brabbelende chipmunks🤣 En deze fase duurde best lang en ging denk ik wel terug bewuster dansen op de muziek, in kei zweverige toestand, kon dan lang naar bepaalde kleurtjes, decoratie staren, met ne big smile. Ik was wel dé piek voorbij, maar het aardse beeld van mijn omgeving, was nog zo absurd, vervormd en ook het algemeen euforische gevoel, de zintuiglijke veranderingen, dat gevoel door mn lijf, dat ik echt als genot ervaarde, was nog zo giga aanwezig, dat ik mn trip-rush gewoon verder zette, in een ander stadium, mr nog ohzo lekker😄
+13u (3u 's nachts, zondagmorgen): jawel tot dan heeft het geduurd, vooraleer ik terug, weliswaar met veel moeite, de tijd kon aflezen, terug effectief terug alles meer realistisch zag, weliswaar nog golvend, normale overgang, dat niet plots alles scherp n helder is, zo ook waren mensen geen reuze elastieken meer, maar terug mensen, nog wel met vreemde contouren, mr hey, daar stond Y en achter mij zat X, eerste wak zé (ja lukte ook, maar wel nog onder indruk vd trip-rush-trance), jaaaawadde hoe vet was me dit, echt zaligste trip-rush ever, kwou ineens keiveel praten n mn belevenis delen. Maar stonden er direct mé water, dacht ik nog ni aan, al goe zij wel. Want khad, toch ni bij besef, al 13u niks gedronken 😮 Maar blijkbaar was Y, die laagste dosis had genomen n ni zooo ver weg is gegaan en een meer stabiele rush had, regelmatig in mijn buurt en liet me regelmatig is drinken, ask da wist, dacht n zé ik amai, ging da dan goe om mij te doen drinken, of deed ik mega raar en raar mr waar, da lukt best goed, ik was blijkbaar, tgeen zij zagen, ook nooit hevig aant dansen, maar stond er vaak zweverig, rustig met vaak gelukzalige blik bij, zij (Y) vond dit echt lijken op in soort van trance zijn. Trance ken ik vooral v meditatie, hypnose nzo, allé zelf nooit gedaan e, dus ik hou het bij de beste rush-trip.
+13-16u: ik had, nog zalige energy dans vibe en mnn tetter stond ook ni stil n ofcourse nog giga kijkers, da merkte ik ook aan mn zicht, kleuren waren nog anders, ineenlopend of juist helder, contouren n dingen staken verder uit of juist dieper. Dat ervaarde ik echt als na-stimulatie en jua toch 2,5 à 3uurtjes. En wat een engeltjes die 2, nu moest ik ook iets eten, had natuurlijk niks eetlust en hongergevoel, mr gingen met mij nr de foodstand (rekening houdend, heel da gebeuren is volledig vrijwillig n niks kost iets, ge moogt bijdrage naar eigen goesting geven) was veel fruit, dus ik banaan gepakt, da lukt me meestal nog, samen met ananas en kiwi gold 😄 Heb ik ook paar hapjes kwark geget van Y en blijven drinken, hebk nep Redbull gepakt, ma da was nen tegenvaller sech, kreeg da ni binnen, vr de eerste keer proefde zoiets kei chemisch, denk da da door de LSD komt, dan protesteren mn smaakpapillen of iets anders tegen zeer onnatuurlijk eten/drinken. Had da is voor mé harry's boterham mé hespenworst, bweikes, smaakte zo vies, kreeg da echt ni binnen en banaan, kiwi gold, ananas, nectarine, da's dan een half mondorgasme😜🤣
+16.5-18u: in de chill ruimte ons op de kussens ges me eten, nog lekker bijgepraat, allé wou mn ervaring wel delen, zow vet😍 X herkende wel wat v mijn ervaring.
Bij Y hadk al gezegd dat ze het als zeer fijn ervaarde, maar wel steeds bij besef van hier en nu was.
X, had ook v beide hogere dosis ivm eerdere ervaringen met deze combo en ook 3 x met 1p lsd, LSD had ze enkel puur gedaan. En ze vond het ook haar beste combo n trip tot hiertoe. Volgens Y was X ook enkele uurtjes ver weg aant genieten en zaten we volgens haar op bepaald punt in zelfde zone, echt ver weg, alleen duurde het bij X half zo lang, maar zij genoot daarna volop vh dansen, visuals en had die lekkere 6apb euforische energy. Dus ook zij zag me best heel lang in soort diepere trip/trance zone zitten. Ts echt blijkbaar puur de verdeling n had echt v beide hoge dosis ni vergeten.
Eigenlijk voor een rave had ik ook beter andere verhouding gedaan of puur stim😄 Ach man wat klaag ik, twas nog zo de max.
+18u: ondertussen 8u 's morgens, wij woude toch ff wa meer rusten en mé 3 op matras gaan liggen, mé deken, was zow cosy, lagen er nog se, echt geslapen bb we ni, mr zowa rusten mé ogen toe deed ook al deugd. Na anderhalf uur, terug beginnen keuvelen met elkaar, lagen daar best knusjes n chapeau da da geregeld was👌😍
+20u30: Zagen dat ca 10u30 was, wij terug nr chill ruimte, zat ook 15 man, zé mn ons der is koffie, thee en chocomelk en ook croissants, keb mij goei warm thee'tje gepakt se. We waren dan nog aant twijfelen, pakken we nog kleine dosis van 3-FA, mr konden binnen halfuur mé koppel meerijden, die mr bekke omweg moesten doen vr mij, en zij woonden net wa verder dan ik 15km fzo, dus stelde voor, da ze anders nr mij thuis mee konden, was allemaal goe n moesten zij maar 1 x omrijden.
+22u05: At my home, na 12u ondertussen, we waren zo halfmoe, ma ge voelt da als slapen ni ga lukken. Dus, energy drankskes gepakt, kiwi gold en verse ananas gesneje, kwark vanille aardbei en plof mé ons 3 de sofa in onder dekentjes en hun ne film laten kiezen, kzeg da's Netflix, Amazon n disney n das plex mé mijn eigen collectie, kdacht da ga wel luchtige film zen, zitten die te kiezen tussen films als A Serbian film, Human centipede2, Gurotesuku en Melancholie der Engel (die laatste, ziekste film ever, waar zelfs mijn maag van keerde)🤣 Ik zeg aah isda ulder smaak, tuurlijk zeden ze, die freakte op mn collectie, zoveel horror en wacko films🤣 kzé jups, that's a part of me, ma heee khou van veel se, want kzen ook disney, Marvel en DC fan😆 Ma nope de goorste ziekste horror kiezen ze 'Melancholie de Engel', hun gewaarschuwd, en zaten hier toch ook met omgekeerde maag n duurt dan de volle 2u38min, ma woude ni opgeven haha 2 nr mn hart😈 Ziekste film ever, konden ze bij deze ook afvinken, maar kzagt aan kopkes, kzé zo zat ik er ook bij, na kijken van deze filmparel😆
Waren nu echt e luiaards bijeen😆
+26u: ca 16u, benk mé hun richting station gestapt en hen bedankt vo een onvergetelijk zalig weekend😄
Dus voila, da wast zowa, waarschijnlijk weer veel te veel onnodige deails, maja ts mijn totale ervaring 😄