Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB + 4ho MIPT

6APB + 4ho MIPT

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij deze wil ik even mijn ervaring delen met deze combinatie in een beknopt tripreport want ik was de tijd behoorlijk kwijt.

Qua voorbereiding heb ik eerst licht gegeten (pasta met tomatensaus) en supplementen genomen van te voren (C, D, alfa lyponzuur en 2 magnesium citraat tabletten)

00:00 Inname 6 APB 200mg succinaat

01:00 Begin het al te voelen en ik word energiek en begin te dansen in de woonkamer op fijne jungle en house mixes.

02:00 de piek is nu aangebroken en gaat heerlijk in steeds intensere golven door mijn lichaam. Ik voel mij extreem blij en sta even stil bij hoeveel liefde ik voel voor mijn vriendin en mijn katten.

02:30 Inname 10mg 4 Ho Mipt

03:30 Ik begin steeds meer op te merken dat kleuren intenser worden en ik zie patronen en tracers steeds meer verschijnen.

04:00 Rond dit tijdstip beginnen de effecten echt op de piek te komen. Ik zie kleuren veranderen en alles vloeit in elkaar over. Soms lijkt het wel daglicht te zijn en ik zie een soort alien achtige scherpte in beelden op tv. Ik moest even gaan liggen om te wennen aan de effecten want zoveel visuals heb ik nog nooit gehad.
Gek genoeg ben ik erg scherp van geest en kan ik alles goed volgen.

04:30 ik besluit de rest van de 6APB in een bommetje te nemen (i know niet al te slim).
Ik draai een klein kush jointje en neem een trekje.
Dit maakte de visuals veel sterker en heb de rest van de dag heerlijk gechilled op de bank en genoten van het visuele spektakel. De extra 6apb had ik beter niet kunnen doen want ik voelde het love gevoel niet veel meer en dit hield mij ook wakker tot 00:00 de volgende dag.

Conclusie: een geweldige tijd gehad en ik raad 4 ho mipt echt aan. Duurt niet te lang en is goed te handelen in deze dosis. Qua 6 apb ga ik echt even een lange pauze nemen want ik heb dit veel te vaak gedaan. Qua Kater heb ik gek genoeg geen last. Ben een beetje vermoeid maar heb gellukig tijdens de roll/trip goed gegeten. (Aardbeien en blue berries) en de supplementen genomen voor het slapen gaan.

Mijn eerst tripreport op het forum . Ik hoop dat ik dit goed heb beschreven. Oja en hier onder 2 tracks waar ik echt ff leip op ging. Mvg !


W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk kort report! Best flinke dosis 6apb. Ervaar je daarin ook misselijkheid of niet?
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi helder report! De dosis 6-APB liegt er niet om inderdaad. Heb je veel ervaring?

Ik zet deze combinatie op mijn to-do lijstje. Maar ga denk ik eerst eens voor de combi 6-APB & 4-HO-MET (125mg + 20mg).
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wollukker zei:
Leuk kort report! Best flinke dosis 6apb. Ervaar je daarin ook misselijkheid of niet?
Klik om te vergroten...
Nee ik word nooit misselijk er van. Het is idd aan de wat hoge kant de dosis want ik heb een behoorlijke tolerantie. Niet aan te raden voor lezers om dit te doen uiteraard.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meneer de uil zei:
Mooi helder report! De dosis 6-APB liegt er niet om inderdaad. Heb je veel ervaring?

Ik zet deze combinatie op mijn to-do lijstje. Maar ga denk ik eerst eens voor de combi 6-APB & 4-HO-MET (125mg + 20mg).
Klik om te vergroten...
Ik neem het te vaak idd en voor mij werkt het gewoon niet rond de 150mg. Ik vind het in hogere dosis meer tot zijn recht komen.

De combi 4 ho met en 6apb lijkt mij ook top. Maar ik ga nu even pauze houden en clean een tijdje.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt als een hele fijne combinatie, ik zet hem op mijn lijst. Lijkt me dat dit ook lekker zou zijn op een festival, wat denk jij?
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#7
Foxy Methoxy zei:
Klinkt als een hele fijne combinatie, ik zet hem op mijn lijst. Lijkt me dat dit ook lekker zou zijn op een festival, wat denk jij?
Klik om te vergroten...
Ik denk het wel. Alleen dan zou ik niet teveel van de 4 ho mipt nemen. Ik doe het altijd thuis.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Poeh, de dosis alleen al laat mij een week goed ziek voelen. Ik kan de kater van 6APB echt niet handelen.

Echter, fijn dat je een toffe trip gehad hebt in ieder geval.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte270 zei:
Poeh, de dosis alleen al laat mij een week goed ziek voelen. Ik kan de kater van 6APB echt niet handelen.

Echter, fijn dat je een toffe trip gehad hebt in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Het werkt blijkbaar bij iedereen anders. Ik heb dat juist met MDMA en 5MAPB. Dagen lang ziek en verdrietig.

Als ik geen supplementen neem en niet eet dan word de kater wel een stuk zwaarder.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ChefCurry zei:
Het werkt blijkbaar bij iedereen anders. Ik heb dat juist met MDMA en 5MAPB. Dagen lang ziek en verdrietig.

Als ik geen supplementen neem en niet eet dan word de kater wel een stuk zwaarder.
Klik om te vergroten...
in ieder geval beter voor jou gelukkig! Is je uiteraard ook gegund natuurlijk. Ik snap er bij mijzelf niets van, ik ben ook altijd degene met supplementen, voor en na de trip. ook echt proteine yoghurt en vers fruit. Het wordt dan wel wat minder maar alsnog is het echt slopend. MDMA is ook wel soms een kater maar niet zo erg als 6APB
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
witte270 zei:
in ieder geval beter voor jou gelukkig! Is je uiteraard ook gegund natuurlijk. Ik snap er bij mijzelf niets van, ik ben ook altijd degene met supplementen, voor en na de trip. ook echt proteine yoghurt en vers fruit. Het wordt dan wel wat minder maar alsnog is het echt slopend. MDMA is ook wel soms een kater maar niet zo erg als 6APB
Klik om te vergroten...
Gember thee ook geprobeerd? Jammer dat je er zo last van hebt. Maar ook veilig want dan neem je het niet zo vaak als ik.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#12
4-HO-MET vind ik echt supervet in redelijk hoge dosis. Vind het veel chiller dan psylocibine of LSD. Haalt het natuurlijk niet bij N-DMT, maar zeker veel gelijkmatiger, kleuriger, opgewekter dan psylocibine. En ik hoef er ook nooit van te kotsen en te schijten. Maar wat is het grote verschil tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET? Ik wil dolgraag weer een keer DMT doen. Heel veel gedaan in het verleden en dat is gewoon een klasse apart. Maar helaasch het is op, ik heb het niet meer. Ik heb ook 5-MeO-DMT gedaan, gewoon omdat ik het toch wilde ervaren al waren de berichten slecht. Dat is werkelijkwaar echt het meest vreemde spul dat ik ooit heb meegemaakt. Salvia kan al helemaal knetterleip zijn, maar 5-MeO..... Je merkt aan alles dat je tript, zonder dat je aan het trippen bent... (kan het bijna niet uitleggen) Geen visuals, alles ziet er normaal uit, je kan een boodschappenlijstje maken enz. Het enige dat ik niet meer kon was bepalen of ik nou dood was of nog leefde; En dat is echt een hele rare ervaring. 5-MeO-DMT, daarvoor moet je echt veel trips gedaan hebben, anders ben je rijp voor een psychiatrische inrichting.

Maar goed, ben dus geinteresseerd wat het verschil is tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#13
mrorange zei:
4-HO-MET vind ik echt supervet in redelijk hoge dosis. Vind het veel chiller dan psylocibine of LSD. Haalt het natuurlijk niet bij N-DMT, maar zeker veel gelijkmatiger, kleuriger, opgewekter dan psylocibine. En ik hoef er ook nooit van te kotsen en te schijten. Maar wat is het grote verschil tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET? Ik wil dolgraag weer een keer DMT doen. Heel veel gedaan in het verleden en dat is gewoon een klasse apart. Maar helaasch het is op, ik heb het niet meer. Ik heb ook 5-MeO-DMT gedaan, gewoon omdat ik het toch wilde ervaren al waren de berichten slecht. Dat is werkelijkwaar echt het meest vreemde spul dat ik ooit heb meegemaakt. Salvia kan al helemaal knetterleip zijn, maar 5-MeO..... Je merkt aan alles dat je tript, zonder dat je aan het trippen bent... (kan het bijna niet uitleggen) Geen visuals, alles ziet er normaal uit, je kan een boodschappenlijstje maken enz. Het enige dat ik niet meer kon was bepalen of ik nou dood was of nog leefde; En dat is echt een hele rare ervaring. 5-MeO-DMT, daarvoor moet je echt veel trips gedaan hebben, anders ben je rijp voor een psychiatrische inrichting.

Maar goed, ben dus geinteresseerd wat het verschil is tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET
Klik om te vergroten...
@mrorange 4-HO-MET is erg visueel. 4-HO-MIPT is dat minder maar geeft meer headspace. Deze 2 combineren is echt aan aanrader!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
mrorange zei:
4-HO-MET vind ik echt supervet in redelijk hoge dosis. Vind het veel chiller dan psylocibine of LSD. Haalt het natuurlijk niet bij N-DMT, maar zeker veel gelijkmatiger, kleuriger, opgewekter dan psylocibine. En ik hoef er ook nooit van te kotsen en te schijten. Maar wat is het grote verschil tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET? Ik wil dolgraag weer een keer DMT doen. Heel veel gedaan in het verleden en dat is gewoon een klasse apart. Maar helaasch het is op, ik heb het niet meer. Ik heb ook 5-MeO-DMT gedaan, gewoon omdat ik het toch wilde ervaren al waren de berichten slecht. Dat is werkelijkwaar echt het meest vreemde spul dat ik ooit heb meegemaakt. Salvia kan al helemaal knetterleip zijn, maar 5-MeO..... Je merkt aan alles dat je tript, zonder dat je aan het trippen bent... (kan het bijna niet uitleggen) Geen visuals, alles ziet er normaal uit, je kan een boodschappenlijstje maken enz. Het enige dat ik niet meer kon was bepalen of ik nou dood was of nog leefde; En dat is echt een hele rare ervaring. 5-MeO-DMT, daarvoor moet je echt veel trips gedaan hebben, anders ben je rijp voor een psychiatrische inrichting.

Maar goed, ben dus geinteresseerd wat het verschil is tussen 4-HO-MIPT en 4-HO-MET
Klik om te vergroten...

Als je nog een boodschappenlijstje kon maken, dan heb je lijkt me geen echte doorbraak gehad op 5-MeO-DMT. De filmpjes die ik gezien heb van mensen die 5-MeO-DMT nemen onder begeleiding laten mensen zien die echt helemaal weg van hier en uit hun lichaam zijn.

Ik heb zelf alleen ervaring met het roken van N,N-DMT en ook daarbij ben je even totaal ‘out’ (waarbij je niet out in de letterlijke zin van het woord bent want je ervaart vanalles, maar in een andere dimensie, niet hier, je bent tijdelijk niet aanspreekbaar en je zou ook niet rechtop blijven staan). Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen om een boodschappenlijstje te maken dan. 😂 Je normale, basale manier van zijn is weg. Je ben geen ‘jou’ meer. Laat staan een boodschappenlijstje maken? Ik denk dat je dan wel moet doelen op sub-breakthrough-ervaringen… Al kan ik me er dan zelfs niks bij indenken lol.

Verder wel met je eens dat het effect van dit middel echt enorm intens is, niet voor te stellen gewoon, 5-MeO-DMT is alleen maar nóg intenser denk ik.

@ChefCurry, tof report! 😄
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Als je nog een boodschappenlijstje kon maken, dan heb je lijkt me geen echte doorbraak gehad op 5-MeO-DMT. De filmpjes die ik gezien heb van mensen die 5-MeO-DMT nemen onder begeleiding laten mensen zien die echt helemaal weg van hier en uit hun lichaam zijn.

Ik heb zelf alleen ervaring met het roken van N,N-DMT en ook daarbij ben je even totaal ‘out’ (waarbij je niet out in de letterlijke zin van het woord bent want je ervaart vanalles, maar in een andere dimensie, niet hier, je bent tijdelijk niet aanspreekbaar en je zou ook niet rechtop blijven staan). Ik kan me er werkelijk niks bij voorstellen om een boodschappenlijstje te maken dan. 😂 Je normale, basale manier van zijn is weg. Je ben geen ‘jou’ meer. Laat staan een boodschappenlijstje maken? Ik denk dat je dan wel moet doelen op sub-breakthrough-ervaringen… Al kan ik me er dan zelfs niks bij indenken lol.

Verder wel met je eens dat het effect van dit middel echt enorm intens is, niet voor te stellen gewoon, 5-MeO-DMT is alleen maar nóg intenser denk ik.

@ChefCurry, tof report! 😄
Klik om te vergroten...
Ja N,N DMT ervaar ik precies zoals jij, dat heb ik denk ik al zon 80 tot 100 keer gedaan ofzo. En wat je zegt klopt, het is echt volledig out of body, ook niet voor de beginner weggelegd. (ook afhankelijk van de dosering uiteraard) 5-MeO heb ik 3 keer gedaan met een gemiddelde dosering dat is uit m'n hoofd zo'n 15 tot 20 mg denk ik? Maar echt drie keer exact dezelfde ervaring. Dus misschien toch wat te laag gezeten. Een boodschappenlijstje is misschien wat overdreven :-P want je weer echt niet meer van voor dat je van achter leeft, maar totaal anders dan N DMT. En ik voelde wel dat ik aan het trippen was maar m'n perceptie van de omgeving veranderde totaal niet. Ik heb 20 minuten in de kleermaker zit op m'n bed gezeten en wist niet meer of ik leefde of dood was. Ik spreek nooit over een bad trip, want als je angstig gaat worden kom je in een neergaand spiraal en dan roep je het over jezelf af. Ik heb ook echt wel soms een minder leuke trip, maar ja dat kan 5 minuten later weer totaal anders zijn. Maar die 5-MeO, ik heb het nou eenmaal op deze manier ervaren, was een beleving die gewoon niet voor de tere zieltjes is. Ik moest daar (net als NDMT de eerste keer) echt wel ff van bijkomen. Dus na drie keer heb ik het er bij gelaten. Misschien dat ik het ooit nog in een wat hogere dosering ga proberen maar dan echt om de ervaring, want MeO is echt het tegenovergestelde van een partydrug, maar goed dat hoef ik jou ook niet meer uit te leggen 😁
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ja, bijzonder hè. Leuk dat jij met nog enkele andere stofjes van die familie hebt geëxperimenteerd! Ik heb zelf qua tryptamines alleen ervaring met psilo, 4-HO-MET, moxy (5-MeO-MiPT) en N,N-DMT. Oh, en ik heb ooit 5-MeO-DALT geprobeerd, maar dat deed oraal amper wat. Psilo en 4-HO-MET zijn inmiddels beide lang geleden. Allebei weer andere stoffen, wel heel duidelijke overeenkomsten. Op hoge dosis (40 mg) leek 4-HO-MET extreem op psilocybine. Moxy vind ik een erg leuke en aparte. Stimulerend, in tegenstelling tot veel andere leden van de tryptamine-familie, en vrij mellow, met een duidelijke positieve, entactogene en ook wel libidoverhogende push (met name dat laatste is vrij vreemd voor me op andere tryptamines). Bodyload wel aanwezig ja. Rustig (bij)doseren per 5 mg helpt. N,N-DMT is… tsja… daar heb ik eigenlijk gewoon nog altijd geen woorden voor. Zo enorm heftig en intens, maar ook kort. Ik ben dus benieuwd of je ‘daar’ ook langdurig kunt komen door een hele hoge dosis paddo’s of truffels te nemen, of dat het toch weer een totaal andere dimensie is. Ik vermoed het laatste, al hebben ze zeker raakvlakken in hun sfeer. Maar ik ben sowieso veel te schijterig om dat te proberen, ik durf echt niet te fucken met grote hoeveelheden psilo haha, ik voel gewoon de potentie die dat zou kunnen hebben op lage doseringen al… Heroic doses, super fascinerend maar niet voor mij! Te bange olifant.

LSD… het is geen tryptamine natuurlijk, wel mijn alltime favorite. LSD heeft gewoon alles. 😍 Die moet je gedaan hebben. Dosering rustig houden de eerste keer, niet te snel te hard. 100 ug max raad ik first timers altijd aan.
Klik om te vergroten...
Ik ga het zeker een keer proberen LSD maar ik wil daar echt klaar voor zijn en idd laag beginnen. Ik kan ook niet zo 1,2,3 een tripsitter regelen.

Afgelopen weekend heb ik een hogere dosis 4 ho mipt samen met 6apb gedaan en ik werd echt weggeblazen qua visuals.

In het donker zag ik de leipste patronen. Kleurflitsen en closed eyed visuals van vrouwen met allemaal andere kleuren ogen haha. Soms een beetje dark ook maar ik vond het niet eng.
Check het bijgevoegde bestand voor een idee van wat ik zag in het plafond.
Het valt mij erg op dat deze tryptamine zo constant is in zijn effect. Wat ook erg mooi is zijn de trippie patronen en plafond wat deels met lijnen op brak en allemaal kleuren uitspuwde. Fotos kijken en natuur in 4k was ook waazinnig.
Ik ben echt dol op dit middel haha.


De eerst volgende keer doe ik een keer zonder 6apb om te kijken hoe dat is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
mrorange zei:
Ja N,N DMT ervaar ik precies zoals jij, dat heb ik denk ik al zon 80 tot 100 keer gedaan ofzo. En wat je zegt klopt, het is echt volledig out of body, ook niet voor de beginner weggelegd. (ook afhankelijk van de dosering uiteraard) 5-MeO heb ik 3 keer gedaan met een gemiddelde dosering dat is uit m'n hoofd zo'n 15 tot 20 mg denk ik? Maar echt drie keer exact dezelfde ervaring. Dus misschien toch wat te laag gezeten. Een boodschappenlijstje is misschien wat overdreven :-P want je weer echt niet meer van voor dat je van achter leeft, maar totaal anders dan N DMT. En ik voelde wel dat ik aan het trippen was maar m'n perceptie van de omgeving veranderde totaal niet. Ik heb 20 minuten in de kleermaker zit op m'n bed gezeten en wist niet meer of ik leefde of dood was. Ik spreek nooit over een bad trip, want als je angstig gaat worden kom je in een neergaand spiraal en dan roep je het over jezelf af. Ik heb ook echt wel soms een minder leuke trip, maar ja dat kan 5 minuten later weer totaal anders zijn. Maar die 5-MeO, ik heb het nou eenmaal op deze manier ervaren, was een beleving die gewoon niet voor de tere zieltjes is. Ik moest daar (net als NDMT de eerste keer) echt wel ff van bijkomen. Dus na drie keer heb ik het er bij gelaten. Misschien dat ik het ooit nog in een wat hogere dosering ga proberen maar dan echt om de ervaring, want MeO is echt het tegenovergestelde van een partydrug, maar goed dat hoef ik jou ook niet meer uit te leggen 😁
Klik om te vergroten...

Ik ben nog te schijterig voor 5-MeO-DMT. Ik heb het liggen, maar weet niet of ik het ooit zal durven. Ik geloof je meteen dat de ervaring niet niks is. Serious business. Zacht uitgedrukt. Zéker geen partydrug… oh my, je zou er maar met die intentie aan beginnen, dan heb je het niet begrepen. 😅 Heb jij ook de alles-is-één-ervaring gehad op dit middel?

En wat zijn je ervaringen met N,N-DMT? 80-100 keer, dat is niet niks zeg!
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik zo apart vind is dat er zoveel verschil zit in de tryptamine groep. Heb er een aantal geprobeerd nu.

Bij 4 ho mipt was ik gewoon aanwezig hoewel ik op de piek wel bijna een dimensie zag doorkomen maar dat ging weer weg. Soort van donkere dimensie die tevoorschijn kwam.
Ik zag ook meer visuals dan met 4 ho met want die heb ik tot nu toch niet goed werkend gekregen waar ik nooit hoger ben gegaan dan 20mg.

4 ho mipt lijkt heel erg flowend en organisch met een aliën randje. De headspace was erg mooi en liefdevol.

5meo mipt vond ik een erg mooie met golvende visuals en prachtige kleuren maar wel best veel last van mijn maag.

De 5 meo dipt was puur lichamelijk. Zelfs in hogere dosis. Deze vond ik mild.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ik ben nog te schijterig voor 5-MeO-DMT. Ik heb het liggen, maar weet niet of ik het ooit zal durven. Ik geloof je meteen dat de ervaring niet niks is. Serious business. Zacht uitgedrukt. Zéker geen partydrug… oh my, je zou er maar met die intentie aan beginnen, dan heb je het niet begrepen. 😅 Heb jij ook de alles-is-één-ervaring gehad op dit middel?

En wat zijn je ervaringen met N,N-DMT? 80-100 keer, dat is niet niks zeg!
Klik om te vergroten...
Ik durf die ook niet haha. Zelfs LSD vind ik nog een te grote stap.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
ChefCurry zei:
Wat ik zo apart vind is dat er zoveel verschil zit in de tryptamine groep. Heb er een aantal geprobeerd nu.

Bij 4 ho mipt was ik gewoon aanwezig hoewel ik op de piek wel bijna een dimensie zag doorkomen maar dat ging weer weg. Soort van donkere dimensie die tevoorschijn kwam.
Ik zag ook meer visuals dan met 4 ho met want die heb ik tot nu toch niet goed werkend gekregen waar ik nooit hoger ben gegaan dan 20mg.

4 ho mipt lijkt heel erg flowend en organisch met een aliën randje. De headspace was erg mooi en liefdevol.

5meo mipt vond ik een erg mooie met golvende visuals en prachtige kleuren maar wel best veel last van mijn maag.

De 5 meo dipt was puur lichamelijk. Zelfs in hogere dosis. Deze vond ik mild.
Klik om te vergroten...

Ja, bijzonder hè. Leuk dat jij met nog enkele andere stofjes van die familie hebt geëxperimenteerd! Ik heb zelf qua tryptamines alleen ervaring met psilo, 4-HO-MET, moxy (5-MeO-MiPT) en N,N-DMT. Oh, en ik heb ooit 5-MeO-DALT geprobeerd, maar dat deed oraal amper wat. Psilo en 4-HO-MET zijn inmiddels beide lang geleden. Allebei weer andere stoffen, wel heel duidelijke overeenkomsten. Op hoge dosis (40 mg) leek 4-HO-MET extreem op psilocybine. Moxy vind ik een erg leuke en aparte. Stimulerend, in tegenstelling tot veel andere leden van de tryptamine-familie, en vrij mellow, met een duidelijke positieve, entactogene en ook wel libidoverhogende push (met name dat laatste is vrij vreemd voor me op andere tryptamines). Bodyload wel aanwezig ja. Rustig (bij)doseren per 5 mg helpt. N,N-DMT is… tsja… daar heb ik eigenlijk gewoon nog altijd geen woorden voor. Zo enorm heftig en intens, maar ook kort. Ik ben dus benieuwd of je ‘daar’ ook langdurig kunt komen door een hele hoge dosis paddo’s of truffels te nemen, of dat het toch weer een totaal andere dimensie is. Ik vermoed het laatste, al hebben ze zeker raakvlakken in hun sfeer. Maar ik ben sowieso veel te schijterig om dat te proberen, ik durf echt niet te fucken met grote hoeveelheden psilo haha, ik voel gewoon de potentie die dat zou kunnen hebben op lage doseringen al… Heroic doses, super fascinerend maar niet voor mij! Te bange olifant.

LSD… het is geen tryptamine natuurlijk, wel mijn alltime favorite. LSD heeft gewoon alles. 😍 Die moet je gedaan hebben. Dosering rustig houden de eerste keer, niet te snel te hard. 100 ug max raad ik first timers altijd aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."