#1
Seek Discomfort: 100 ug 1P-LSD
Een door Jesse Pinkvrouw haar nieuwe tatoeage geïnspireerde titel die zij stomtoevallig de dag ervoor heeft laten zetten. Want dat is precies wat wij hebben gedaan op 100 ug 1P-LSD. Meer hierover in het rapport zelf… maar nu eerst:
Wie: @Jesse Pinkvrouw en ik
Wat: 1P-LSD, allebei 100 ug
Waar: Bij mij thuis
Nadat Pinky in maart ergens had voorgesteld om LSD te doen, zo ongeveer 1,5 week voor ze vertrekt naar Australië, klonk mij dit als muziek in de oren. Na lang plannen was het gisterochtend, op een mooie zaterdagmorgen dan eindelijk zover. Pinky kwam aan op station en had 3 zegels meegebracht van 100 ug. We dachten ergens dat dit de trip van ons leven zou worden.
10:30
We hebben zojuist een bakkie thee gedronken, of nou ja, ze waren nog niet helemaal op maar goed. Het was tijd om te knippen. Dat is altijd een beetje een gepriegel, maar uiteindelijk toch gelukt. Startdosis 80 ug voor ons beiden.
11:00
De zegels zijn ingenomen, het heeft een lange tijd nodig gehad om in te werken en in de eerste instantie voelden we er allebei niet bijster veel van. Nadat we beiden het wachten zat werden hebben we er nog eens 20 ug bij ingegooid.
12:20
20 ug bijgenomen en nu begin ik er wel wat van te voelen. Bij Pinky blijft dit gevoel een beetje hetzelfde en is uiteindelijk aan wal gebleven. Eigenlijk was zij dus voor de rest van de dag mijn tripsitter. We hebben de rest van de middag en begin van de avond eigenlijk vooral veel gekletst en proberen uit te vogelen wat het voor haar nu ‘’net niet’’ maakte. Ze had wel het idee dat ze er steeds tegenaan zat in de eerste instantie, maar dit gevoel raakte ze snel weer kwijt. Wat bij haar voor de nodige teleurstelling zorgde. Ik had het hier dan ook erg met haar te doen, omdat het toch iets is waar ze heel erg naar uit keek. Maar omdat wij beiden van elkaar weten wat we aan elkaar hebben, heeft dit de rest van mijn trip niet negatief beïnvloed. Ze vond het zelfs mooi en was blij voor me om te zien hoe hard ik ging.
Ik had zelf erg veel visuele effecten, geometrie aan het plafond, zeer felle kleuren (zoals mijn planten die lichter groen van kleur waren), objecten die ademden zoals mijn woondeken en de witte muur waar we tegenaan keken die groeven heeft leek ineens egaal, evenals mijn handen en mijn armen die op een fluwelen stofje leken door mijn beharing. Dit voelde zijdezacht aan en kon hier erg van genieten. Ook kwam op een gegeven moment een punt dat ik dacht de trui die ik aan had niet van mij was. Hij zat aan mijn lijf, maar het voelde niet van mij. Was ook gelijk heel apart, want ik wist natuurlijk wel dat ‘ie van mij was.
Verder voelde ik me net een astronaut als ik opstond en door de kamer liep. ‘’Het drugsloopje’’ zoals Jesse het mooi verwoorde. Ik moest hierom lachen. Dit voelde in elk geval aan alsof je door de zwaartekracht van Jupiter naar beneden wordt getrokken, niet altijd even fijn maar wel te handelen.
17:30
Het werd tijd om te eten! Ook al had ik geen honger, het is altijd beter iets dan niets op de maag te hebben rond etenstijd. Pinky had voor ons pizza besteld en die kwam zelfs nog 10 minuten eerder dan verwacht. Die was heerlijk, maar heb de andere helft vanmiddag pas opgegeten omdat ik geen trek had.
(tegen) 19:00
Vanaf hier zie ik dat Pinky méér en méér teleurgesteld lijkt te raken met dat het zo tegenviel de eerste keer. Elke keer er zo tegenaan hikken en dan een ‘’net niet’’ gevoel ken ik helaas ook maar al te goed.
Zeer frustrerend!
Ook zei ze dat haar hoofd begon te bonken en dat ze erg moe was doordat ze toch wel het gevoel had dat ze: niet nuchter was, maar ook niet aan het trippen. Ze gaf hierbij aan dat ze een halfuurtje later naar huis wou. Dus ben ik toch nog even met haar meegelopen naar het station om haar één laatste dikke knuffel te geven en haar het allerbeste te wensen in Australië!
Tot slot
@Jesse Pinkvrouw, ik wil je enorm bedanken voor gisteren. De eerste keer LSD had zeker beter gekund voor jou, maar het is wat het is. Desondanks vond ik het wel super gezellig met jou en ik hoop dat we in de toekomst het nog een keer opnieuw kunnen proberen.
Verder wens ik jou alle geluk, liefde, gezondheid, rijkdom, overvloed en voorspoed toe in Australië! En tot volgend jaar.
Cheerio,
MetalGuy
P.S. Seek Discomfort!💪