#1
DISCLAIMER 1
Dit is het verhaal over hoe ik een paar jaar geleden onintentioneel zelfmoord heb geprobeerd te plegen. Laat dit als een waarschuwing dienen voor iedereen die zich waagt aan drugsgebruik en daarbij ook zeer depressief en suicïdaal is. Het volledige verhaal van deze gebeurtenis is nog vele malen meer fucked-up en gevaarlijk geweest dan ik hierin beschrijf, maar veel details laat ik weg i.v.m. het beschermen van privacy van de betrokkenen.
DISCLAIMER 2
Alles wat ik hier beschrijf is in een tijdsspan van 27 uur gebeurd en ik kan me hier niets van herinneren. Alle informatie die ik heb over deze gebeurtenis weet ik doordat ik berichten van toen teruggelezen had, doordat ik op wonderbaarlijke wijze in die waas nog wel in staat was om een deel van mijn drugsgebruik te loggen in de app die ik gebruikte en omdat het mij verteld is door mensen die erbij waren toen dit gaande was.
WANNEER: jaren geleden.
WAAR: in een omgeving waar ik extreem veel traumatische gebeurtenissen heb meegemaakt.
WAT: 17 pillen clonazolam van 0,5mg, een onbekende hoeveelheid DMT (geconfirmeerd), een onbekende hoeveelheid MDMA (geconfirmeerd, ik schat dat dit ongeveer 200mg was) en mogelijk ook nog andere middelen, waarvan het onmogelijk is om nog te achterhalen wat dit zou kunnen zijn geweest en hoeveel.
WAAROM: trauma werd aangewakkerd bij me en ik kon dit niet verdragen, dus om hier niet mee te hoeven dealen besloot ik om wat clonazolam te nemen. Ik had echter per ongeluk overgedoseerd en vanaf daar ging het razendsnel bergafwaarts.
IN DIE 27 UUR
Tijdens mijn inname van clonazolam ben ik op een gegeven moment buiten bewustzijn geraakt. Ik heb in die tijd contact gehad met iemand en gezegd tegen diegene dat ik zelfmoord ging plegen met de clonazolam en heb toen alles wat ik had heel snel opgemaakt. Zoals jullie zien leef ik nog, dus dat ging niet bepaald volgens plan. Ik heb toen in een benzodiazepinewaas samen met iemand anders (zonder enige drugservaring) een hele gevaarlijke hoeveelheid drugs geconsumeerd. Naderhand heb ik dus gehoord van die persoon wat ik diegene allemaal gegeven had en dat was absoluut schrikbarend. Van wat die persoon nog weet had ik diegene sowieso dexamfetamine, 2C-B, heel veel MDMA (geschat op 400mg) en 1 pil clonazolam gegeven. Ik had die persoon ook nog DMT aangeboden, maar die sloeg dat (godzijdank) af. Ik heb kennelijk tijdens het trippen aan de DMT ook nog een trap afgelopen, waardoor heel het huis naar verband plastic stonk. Op een gegeven moment wilde ik de zoveelste hijs nemen, maar toen liet ik de pijp stuk vallen en probeerde ik verder te roken door een rietje te gebruiken en de DMT dan vermoedelijk op iets als aluminiumfolie te leggen, maar hier ben ik niet meer aan toe gekomen. Ontzettend veel drugs die ik (volgens betrokkenen) ook nog in bezit had en niet eens gebruikt had, ben ik kwijt geraakt. God mag weten waar al die zakjes uiteindelijk achtergelaten zijn.
TERUG BIJ BEWUSTZIJN
Vanaf het moment dat ik weer bij bewustzijn was heeft geen van ons er lichamelijke problemen klachten gehad of eraan overgehouden, maar onze mentale staat was voor vele maanden erna er alles behalve goed aan toe. Met de hoeveelheid shit die wij toen gebruikt hebben is het echt een mirakel dat we allebei nog leven. Iedere keer dat ik daarbij stilsta krijg ik rillingen over heel m'n lijf.
Mijn boodschap aan iedereen: kijk alsjeblieft uit met benzodiazepines. Vermijd het gewoon volledig als je het niet op voorschrift krijgt en al helemaal als je verslavingsgevoelig bent. Het kan in een mum van tijd voor levensgevaarlijke situaties zorgen.
Dit is het verhaal over hoe ik een paar jaar geleden onintentioneel zelfmoord heb geprobeerd te plegen. Laat dit als een waarschuwing dienen voor iedereen die zich waagt aan drugsgebruik en daarbij ook zeer depressief en suicïdaal is. Het volledige verhaal van deze gebeurtenis is nog vele malen meer fucked-up en gevaarlijk geweest dan ik hierin beschrijf, maar veel details laat ik weg i.v.m. het beschermen van privacy van de betrokkenen.
DISCLAIMER 2
Alles wat ik hier beschrijf is in een tijdsspan van 27 uur gebeurd en ik kan me hier niets van herinneren. Alle informatie die ik heb over deze gebeurtenis weet ik doordat ik berichten van toen teruggelezen had, doordat ik op wonderbaarlijke wijze in die waas nog wel in staat was om een deel van mijn drugsgebruik te loggen in de app die ik gebruikte en omdat het mij verteld is door mensen die erbij waren toen dit gaande was.
WANNEER: jaren geleden.
WAAR: in een omgeving waar ik extreem veel traumatische gebeurtenissen heb meegemaakt.
WAT: 17 pillen clonazolam van 0,5mg, een onbekende hoeveelheid DMT (geconfirmeerd), een onbekende hoeveelheid MDMA (geconfirmeerd, ik schat dat dit ongeveer 200mg was) en mogelijk ook nog andere middelen, waarvan het onmogelijk is om nog te achterhalen wat dit zou kunnen zijn geweest en hoeveel.
WAAROM: trauma werd aangewakkerd bij me en ik kon dit niet verdragen, dus om hier niet mee te hoeven dealen besloot ik om wat clonazolam te nemen. Ik had echter per ongeluk overgedoseerd en vanaf daar ging het razendsnel bergafwaarts.
IN DIE 27 UUR
Tijdens mijn inname van clonazolam ben ik op een gegeven moment buiten bewustzijn geraakt. Ik heb in die tijd contact gehad met iemand en gezegd tegen diegene dat ik zelfmoord ging plegen met de clonazolam en heb toen alles wat ik had heel snel opgemaakt. Zoals jullie zien leef ik nog, dus dat ging niet bepaald volgens plan. Ik heb toen in een benzodiazepinewaas samen met iemand anders (zonder enige drugservaring) een hele gevaarlijke hoeveelheid drugs geconsumeerd. Naderhand heb ik dus gehoord van die persoon wat ik diegene allemaal gegeven had en dat was absoluut schrikbarend. Van wat die persoon nog weet had ik diegene sowieso dexamfetamine, 2C-B, heel veel MDMA (geschat op 400mg) en 1 pil clonazolam gegeven. Ik had die persoon ook nog DMT aangeboden, maar die sloeg dat (godzijdank) af. Ik heb kennelijk tijdens het trippen aan de DMT ook nog een trap afgelopen, waardoor heel het huis naar verband plastic stonk. Op een gegeven moment wilde ik de zoveelste hijs nemen, maar toen liet ik de pijp stuk vallen en probeerde ik verder te roken door een rietje te gebruiken en de DMT dan vermoedelijk op iets als aluminiumfolie te leggen, maar hier ben ik niet meer aan toe gekomen. Ontzettend veel drugs die ik (volgens betrokkenen) ook nog in bezit had en niet eens gebruikt had, ben ik kwijt geraakt. God mag weten waar al die zakjes uiteindelijk achtergelaten zijn.
TERUG BIJ BEWUSTZIJN
Vanaf het moment dat ik weer bij bewustzijn was heeft geen van ons er lichamelijke problemen klachten gehad of eraan overgehouden, maar onze mentale staat was voor vele maanden erna er alles behalve goed aan toe. Met de hoeveelheid shit die wij toen gebruikt hebben is het echt een mirakel dat we allebei nog leven. Iedere keer dat ik daarbij stilsta krijg ik rillingen over heel m'n lijf.
Mijn boodschap aan iedereen: kijk alsjeblieft uit met benzodiazepines. Vermijd het gewoon volledig als je het niet op voorschrift krijgt en al helemaal als je verslavingsgevoelig bent. Het kan in een mum van tijd voor levensgevaarlijke situaties zorgen.