#1
Nice! Klinkt goed. Fijn dat je je dosering hebt vonden haha. Volgende keer ga ik ook naar de 180mg ipv 160.Hoi!
Even een update; Vorige week bij Supersized weer 6-APB gebruikt.
Deze keer iets hoger gedoseerd (250mg succinate) t.o.v. de vorige keer (200mg).
Ik had de vorige keer namelijk het gevoel dat ik net even wat meer had moeten doseren. En dat is gebleken. De 250mg was voor mij perfect.
Heerlijke euforie met alles erop en eraan (de effecten zijn bekend, ik zal ze niet allemaal weer opdreunen).
Wel een licht trillend kaakje, maar met MDMA is het klapperen veel erger (heb ik al met zeer lage dosissen).
Come up was weer heerlijk subtiel. De trip zelf lang, constant, niet wazig, en goed te sturen, en de comedown was mild. Had in de auto (als passagier uiteraard) een kleine inkakker maar daarna knapte ik snel weer op. Eenmaal thuis lekker 8 uurtjes geslapen.
De dagen erna geen kater of dip.
Disclaimer: mocht je dit topic tegen komen en ook benieuwd zijn naar 6-APB zou ik met een (veel) lagere dosis beginnen. Iedereen reageert anders op dit stofje en schijnbaar heb ik vrij veel hiervan nodig om de gewenste effecten te ervaren.
heb je een idee hoe lang de trip dit keer duurde?