Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer 6APB op festival, heerlijk maar wel een schrikmomentje

1e keer 6APB op festival, heerlijk maar wel een schrikmomentje

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wollukker zei:
Hoi!

Even een update; Vorige week bij Supersized weer 6-APB gebruikt.
Deze keer iets hoger gedoseerd (250mg succinate) t.o.v. de vorige keer (200mg).

Ik had de vorige keer namelijk het gevoel dat ik net even wat meer had moeten doseren. En dat is gebleken. De 250mg was voor mij perfect :handok1:.
Heerlijke euforie met alles erop en eraan (de effecten zijn bekend, ik zal ze niet allemaal weer opdreunen).
Wel een licht trillend kaakje, maar met MDMA is het klapperen veel erger (heb ik al met zeer lage dosissen).
Come up was weer heerlijk subtiel. De trip zelf lang, constant, niet wazig, en goed te sturen, en de comedown was mild. Had in de auto (als passagier uiteraard) een kleine inkakker maar daarna knapte ik snel weer op. Eenmaal thuis lekker 8 uurtjes geslapen.
De dagen erna geen kater of dip.

Disclaimer: mocht je dit topic tegen komen en ook benieuwd zijn naar 6-APB zou ik met een (veel) lagere dosis beginnen. Iedereen reageert anders op dit stofje en schijnbaar heb ik vrij veel hiervan nodig om de gewenste effecten te ervaren.
Klik om te vergroten...
Nice! Klinkt goed. Fijn dat je je dosering hebt vonden haha. Volgende keer ga ik ook naar de 180mg ipv 160.

heb je een idee hoe lang de trip dit keer duurde?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Djordy63 zei:
Nice! Klinkt goed. Fijn dat je je dosering hebt vonden haha. Volgende keer ga ik ook naar de 180mg ipv 160.

heb je een idee hoe lang de trip dit keer duurde?
Klik om te vergroten...

Als ik het ongeveer in moet schatten:
T+1 begon ik iets te voelen
T+2-2,5 zat ik op mijn plateau
T+5 begon het langzaamaan minder te worden
T+7 was het wel klaar
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wollukker zei:
Als ik het ongeveer in moet schatten:
T+1 begon ik iets te voelen
T+2-2,5 zat ik op mijn plateau
T+5 begon het langzaamaan minder te worden
T+7 was het wel klaar
Klik om te vergroten...
Ah ja. Ongeveer zelfde werkingsduur die ik ook had.. iets langer. Ik had van 16:15 tot +- 20:30 (4 uur 15 minuten).

Volgend weekend heb ik weer een dag festiv, en zit eraan te twijfelen om misschien een booster te nemen na 2 uur. In de hoop dat het wat langer duurt.

feest duur tot 00:00, dus wellicht om 16:00 160mg, 18;00 40mg ofzo. En dan hopen dat het wat langer duurt..
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."