Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol, 6-apb, mdma & ketamine

Alcohol, 6-apb, mdma & ketamine

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pas op met stimulanten of empathogenen (in dit geval 6-APB en MDMA) in combinatie met ketamine. Die hebben een onverwacht versterkend effect op elkaar.

www.vice.com

Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine

Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.
www.vice.com www.vice.com
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rip brain. Je gebruikt te veel en te vaak achter elkaar.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Space Junior zei:
Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...
Je bent te hebberig en wil te-veel te-vaak.
Kotsen is al een teken dat het lichaam STOP!!!!
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou aanraden om een paar maanden rustig aan te doen. De kater/dip zal nu wel aan het beginnen zijn voor je. Succes daarmee.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Rip brain. Je gebruikt te veel en te vaak achter elkaar.
Klik om te vergroten...
Yep, heb je gelijk in. Beschrijf ik ook in de report hè, vond dit zelf ook wel veel te veel van het goede.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Pas op met stimulanten of empathogenen (in dit geval 6-APB en MDMA) in combinatie met ketamine. Die hebben een onverwacht versterkend effect op elkaar.

www.vice.com

Here’s What Happens When You Mix Cocaine and Ketamine

Want to feel OK on CK? Tread carefully: The concoction can be life-threatening.
www.vice.com www.vice.com
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip! Moet zeggen dat ik normaal gesproken ook geen voorstander ben van het gebruik van ketamine na een stimulant, heb er een vervelende ervaring mee (zie een vorig tripreport van 6-apb+ketamine). Vind het fijner om de effecten gewoon uit te zitten zonder verder gebruik.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Je bent te hebberig en wil te-veel te-vaak.
Kotsen is al een teken dat het lichaam STOP!!!!
Klik om te vergroten...
Dat herken ik inderdaad. Is niet verstandig van me, thanks voor de bevestiging! Heb je suggesties wat volgens jou wél een verantwoorde trip kan zijn bij gebruik van 6-apb? Twijfel zelf ten zeerste of ik dat nog eens zal gebruiken, maar mocht het zich voordoen wil ik dat een volgende keer wel een stuk anders aanpakken.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Druggers zei:
Ik zou aanraden om een paar maanden rustig aan te doen. De kater/dip zal nu wel aan het beginnen zijn voor je. Succes daarmee.
Klik om te vergroten...
Dat was sowieso het plan. Ik gebruik 3 á 4 keer per jaar. Toevallig dat het nu 2 keer in 5 weken is gebeurd. Heb nog geen volgend feestje gepland.
Heb tot nu toe geen last van een dip, moet zeggen dat ik daar over het algemeen nooit echt last van heb.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space Junior zei:
Dat was sowieso het plan. Ik gebruik 3 á 4 keer per jaar. Toevallig dat het nu 2 keer in 5 weken is gebeurd. Heb nog geen volgend feestje gepland.
Heb tot nu toe geen last van een dip, moet zeggen dat ik daar over het algemeen nooit echt last van heb.
Klik om te vergroten...
Zeer jaloers. Als ik dat zou wegwerken lig in een week in bed haha.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Space Junior zei:
Dat herken ik inderdaad. Is niet verstandig van me, thanks voor de bevestiging! Heb je suggesties wat volgens jou wél een verantwoorde trip kan zijn bij gebruik van 6-apb? Twijfel zelf ten zeerste of ik dat nog eens zal gebruiken, maar mocht het zich voordoen wil ik dat een volgende keer wel een stuk anders aanpakken.
Klik om te vergroten...
Probeer het gewoon bij 1 drugs te houden.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dus 400mg 6apb? Of 200 totaal? Ik wil over 2 weken een herkansing na de teleurstelling van enkel 130mg
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebbenzekezine? zei:
Dus 400mg 6apb? Of 200 totaal? Ik wil over 2 weken een herkansing na de teleurstelling van enkel 130mg
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om je te informeren over wat goed is hahaha...
Maar als 130 tegenviel denk ik niet dat het slim is om direct naar 400 te gaan. Weet dat meer mensen in mijn omgeving gewoonweg geen fan van 6-apb zijn omdat de piek toch een stukje lager is dan van bv. mdma. Bovendien zijn er meer factoren die mee kunnen spelen in de ervaring van een trip. Zou óf hetzelfde doseren, óf licht verhogen bij je herkansing.
Veel plezier!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Je bent te hebberig en wil te-veel te-vaak.
Kotsen is al een teken dat het lichaam STOP!!!!
Klik om te vergroten...

Overall mee eens, maar is niet perse altijd waar. Sommige mensen zijn gevoeliger voor overgeven (kotsen, what’s in a name) dan anderen. Zeker in de come-up van entactogenen komt het regelmatig voor, ook op reguliere doseringen, omdat de maagwand geprikkeld wordt. Ik heb het zelf bijvoorbeeld wel eens redelijk onverwacht gehad bij een hele lage dosering 3-MMC. Dat was dan geen ‘stopteken’ van m’n lichaam in de letterlijke zin van het woord, gewoon een vervelende bijwerking die de ene keer sterker aanwezig is dan de andere keer. Of naja, je zou het wel als een stopteken kunnen zien omdat m’n maag dan blijkbaar ‘fuck you’ dacht, maar de dosis was dus echt niet te hoog.

In dit report lijkt het wel degelijk een teken van overdosering. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt na bijnemen, dus ná de come-up fase, maar het zou zomaar kunnen.

Ik word al misselijk als ik de doseringen in dit report lees, zeker gecombineerd met die ketamine. :’) Verder wel een tof report trouwens! Maar linke mix inderdaad. Is nu goed gegaan, had ook een stuk minder goed kunnen uitpakken.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Space Junior zei:
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om je te informeren over wat goed is hahaha...
Maar als 130 tegenviel denk ik niet dat het slim is om direct naar 400 te gaan. Weet dat meer mensen in mijn omgeving gewoonweg geen fan van 6-apb zijn omdat de piek toch een stukje lager is dan van bv. mdma. Bovendien zijn er meer factoren die mee kunnen spelen in de ervaring van een trip. Zou óf hetzelfde doseren, óf licht verhogen bij je herkansing.
Veel plezier!
Klik om te vergroten...

ik zat te denken om 180 te nemen. En een kleine redose.
Maar kans is dat dat ook zal teleurstellen, maar dan weet ik het wel gelijk dat er geen vervanger is voor MDMA voor mij. Dat stofje werkt voor mij helaas ook niet meer zo fijn.

Leuke tijden gehad, zo mag ik die koesteren!
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze Olifant zei:
Overall mee eens, maar is niet perse altijd waar. Sommige mensen zijn gevoeliger voor overgeven (kotsen, what’s in a name) dan anderen. Zeker in de come-up van entactogenen komt het regelmatig voor, ook op reguliere doseringen, omdat de maagwand geprikkeld wordt. Ik heb het zelf bijvoorbeeld wel eens redelijk onverwacht gehad bij een hele lage dosering 3-MMC. Dat was dan geen ‘stopteken’ van m’n lichaam in de letterlijke zin van het woord, gewoon een vervelende bijwerking die de ene keer sterker aanwezig is dan de andere keer. Of naja, je zou het wel als een stopteken kunnen zien omdat m’n maag dan blijkbaar ‘fuck you’ dacht, maar de dosis was dus echt niet te hoog.

In dit report lijkt het wel degelijk een teken van overdosering. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt na bijnemen, dus ná de come-up fase, maar het zou zomaar kunnen.

Ik word al misselijk als ik de doseringen in dit report lees, zeker gecombineerd met die ketamine. :’) Verder wel een tof report trouwens! Maar linke mix inderdaad. Is nu goed gegaan, had ook een stuk minder goed kunnen uitpakken.
Klik om te vergroten...
In het verleden heb ik inderdaad ook wel eens moeten overgeven bij lage doseringen mdma bijvoorbeeld. Merk dat het vaak gepaard gaat met weinig voeding of alcoholgebruik. Maar in dit geval durf ik ook wel toe te geven dat er sprake was van overdosering als ik erop terugkijk.

Thanks voor je review over het report! Wil in de toekomst vaker reports schrijven, kan altijd vol interesse andermans verhalen lezen!
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenzekezine? zei:
ik zat te denken om 180 te nemen. En een kleine redose.
Maar kans is dat dat ook zal teleurstellen, maar dan weet ik het wel gelijk dat er geen vervanger is voor MDMA voor mij. Dat stofje werkt voor mij helaas ook niet meer zo fijn.

Leuke tijden gehad, zo mag ik die koesteren!
Klik om te vergroten...
Verstandige keuze lijkt mij. Wat maakt dat mdma niet meer werkend is voor je?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Space Junior zei:
Verstandige keuze lijkt mij. Wat maakt dat mdma niet meer werkend is voor je?
Klik om te vergroten...
Uhm, geen energie, en als er een rush komt is dat hooguit een uur, voor een hele dag. Redosen geeft alleen beetje kaakklapperen en meer niet. Beetje vaag gevoel. Niet die love feeling.

zelfs na lange pauzes van een jaar geen verschil.

ik las dus dat mensen die dit ook zo ervaren wél goed effect met 6apb of 5mapb ervaren dat een beetje t fijne gevoel terug kwam.

volgende week een poging wagen.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hebbenzekezine? zei:
Uhm, geen energie, en als er een rush komt is dat hooguit een uur, voor een hele dag. Redosen geeft alleen beetje kaakklapperen en meer niet. Beetje vaag gevoel. Niet die love feeling.

zelfs na lange pauzes van een jaar geen verschil.

ik las dus dat mensen die dit ook zo ervaren wél goed effect met 6apb of 5mapb ervaren dat een beetje t fijne gevoel terug kwam.

volgende week een poging wagen.
Klik om te vergroten...
Ahh, vervelend man. Hopen dat 6-apb je wel het gewenste effect gaat geven dan. Mocht je eraan denken ben ik erg benieuwd hoe het was!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenzekezine? zei:
Uhm, geen energie, en als er een rush komt is dat hooguit een uur, voor een hele dag. Redosen geeft alleen beetje kaakklapperen en meer niet. Beetje vaag gevoel. Niet die love feeling.

zelfs na lange pauzes van een jaar geen verschil.

ik las dus dat mensen die dit ook zo ervaren wél goed effect met 6apb of 5mapb ervaren dat een beetje t fijne gevoel terug kwam.

volgende week een poging wagen.
Klik om te vergroten...
Je hebt een duizend keer betere ervaring met 6-apb als je niet zo gericht bent op een rush/euforie.

Ten eerste, het gevoel is een stuk subtieler dan op MDMA.

En ten tweede: als je het subtiele effect merkt en je gedachten rustiger worden: geniet daar dan gewoon van. Zo breng je zelf wat in de ervaring: waardering, dankbaarheid. Dan is het niet slechts een proces van consumeren, maar ben je betrokken en kan dat toch vrij subtiele effect genoeg zijn en kun je iets veel mooiers ervaren dan slechts tijdelijke euforie.

Een beetje zoals je psychedelica ook kan behandelen: het middel is er, maar daarnaast is je eigen betrokkenheid ook cruciaal voor de ervaring.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Space Junior zei:
Ahh, vervelend man. Hopen dat 6-apb je wel het gewenste effect gaat geven dan. Mocht je eraan denken ben ik erg benieuwd hoe het was!
Klik om te vergroten...
J ik heb t 1 malig getest op 130mg liquid, vond het te mild en ging mdma nemen er na. Maar dit is al 4 jaar geleden. Dus ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."