Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5meo dmt (freebase)

5meo dmt (freebase)

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komt ie dan, mijn eerste tripreport.

5 meo dmt, ik had er van te voren veel over gelezen en bestudeerd, dit om het feit dat ik het 'helende' en spirituele effect hiervan graag wil ervaren en ik op een punt sta in mijn leven dat er wat moet veranderen in mijn mindset. Trauma en verslaving spelen bij mij een grote rol hierin.
Ik leg dit uit om te laten zien met wat voor instelling ik er in ben gegaan.

Ik had het goedje al wat weken in huis en alles in huis gehaald weegschaaltje, pijpje en zelfs witte salie wierook tegen bad energy in de ruimte. Tripsitter ook geregeld.
De dagen ervoor erg gelet op slaap en eetpatroon om zo 'gezond' mogelijk er in te gaan.

Op Maandag was het dan zo ver. Ik ga aan het begin van de middag de 'trip' doen.
Ik had nog opgeruimd thuis en alles zo zen mogelijk gemaakt. De tripsitter kwam uurtje of 12 binnen en we hebben nog even wat gekletst en zij nog even bakje koffie gedaan.
Ik voelde me net een kind wat voor t eerst op schoolreis ging. Het was zover ik ben op mijn bed gaan zitten met pijp met een voorzichtige dosis van 15mg. Ik dacht niet gelijk knallen gezien het toch een heftig goedje is.
Ik nam de eerste hit en voelde het direct, eerst of je van die golven van de hitte ziet en alles daardoor vervormd. Ik heb toen nog een hit genomen ben gaan liggen met mijn ogen dicht. Ik zag (voor zover je het zien kunt noemen) en ervaarde allemaal patronen die van links en rechts naar het midden toe in elkaar overvloeide en dit in kleursoorten die ik nog nooit had gezien, ik voelde zelfs de kleuren. ik heb dit even zitten aanschouwen, ik kon wel gewoon praten en omschrijven wat er gebeurde. Mijn tripsitter zei nog leg je handen plat want ik leek gespannen. Dat had ook positief effect op de ervaring. Uiteindelijk voelde ik dat het al begon af te nemen. Ik deed mijn ogen open en wat was dat raar. Alles wat ik zag leek heel onecht en leek uit energie te bestaan soms leek het wel een bewegend schilderij wat ik zag. Een andere realiteit. Ook dat zwakte nu af en ik heb even de hele intensiteit laten bezinken en bedacht wil ik verder gaan moet ik het nu doen. Er zat nog genoeg in de pijp. Dus ik neem nog een flinke hit wat ook nog een een stuk beter ging dan de eerste 2. Ik kreeg beduidend meer binnen. Ik geef de pijp aan de tripsitter en nog voordat mijn hoofd het kussen raakt ben ik al weg. Nu ging dat patronenspel een stuk sneller met een soort scherp gezoemen leek ik ineens een soortemet te zweven in het niets en alleen mijn bewustzijn die ik niet kon aansturen was daar verder niks. Ik was dood maar had er ontzettend vrede mee. Toen begon dat scherpe gezoem ineens scheller en harder te worden en leek het te exploderen in een oranje bol van licht en euforie, liefde en blijheid. De oranje bol leek gelijk in deeltjes op te gaan maar het gevoel van die liefde blijheid bleef. Het visuele was nu een soortemet wit licht wat als hele dikke rook om mij heen hing. Maar dan heel onscherp alsof ik hele slechte ogen heb. Ik leek voor mn gevoel omringd te zijn door positieve entiteiten die alleen maar licht uitstraalde en nu komt het bijzondere, ik was ervan overtuigd dat mijn tripsitter bij mij was en probeerde duidelijk te maken dat het goed was dat ze gewoon kon komen. Het leek alsof het een samenzijn was van entiteiten was en we bespraken wat het leven was en hoe achterlijk we doen op aarde en lachten erom hier is er geen leed en alleen maar liefde. Het gekke was dat dit hele gebeuren niet in woorden ging maar gevoelens maar ik snapte wel waar t om ging. Alles was goed. Dit vloeide even over in ellende wat mij plotseling pakte (ik denk mijn eigen ellende) dit voelde zwart en zwaar en voor mijn gevoel liepen de tranen langs mijn gezicht. Loslaten en accepteren leek er te galmen op de achtergrond. Het begon nu vrij snel af te nemen op en die zware ellende leek even boosheid te worden, boosheid op de wereld zoals die is. Alles is een mindfuck zeg! Dit ebde ook vrij snel weg. Ik deed mijn ogen weer open en kwam overeind, heel verbaasd, blij boos verdrietig en alles tegelijk even. Ook dit zakte vrij snel en ik ben gaan proberen uit te leggen wat ik zojuist had ervaren. Ik was wel blij dat ze er was want je probeert het toch allemaal even te plaatsen in je hoofd.

Tijdens het schrijven van deze tripreport is het een dag later. Ik heb lekker geslapen vannacht en nog nadenkend over wat ik nou ervaren heb ben ik nog tot veel inzichten gekomen. Dit gaat nog wel even aanhouden denk ik zomaar. Maar ik voel me prima verder en vooral iets rustiger in mijn hoofd. Wel merk ik dat ik best emo ben.
Ik heb het als zeer positief ervaren. Er gaat nog wel een keer een 2e sessie gebeuren. Maar eerst dit laten inzinken en als ik er klaar voor ben merk ik dat vanzelf wel.

Eindconclusie:
Men....heftig dit spul. Als je dit gaat doen weet echt waar je aan begint. Het raakt je ziel tot aan je binnenste ik en dat kan voor sommige heel confronterend werken. Ik ervaarde het positief maar ik kan me indenken dat wat ik als prachtig en mooi ervaar, voor sommige eng kan overkomen. 'Denken' dat je dood ben kan heftig binnenkomen.
Ik ervaarde dit met 15mg dosis. Goed afwegen is echt essentieel.
In het hele gebeuren is nog wel gebleken dat ik wat meer zen had kunnen zijn en er nog wel verzet was. Ik was tijdens de trip soms gespannen wat zich uitte in gebalde vuisten. Ik ervaarde dit ook als verzetten in de trip. Dus of ik de echte egodood heb gehad durf ik niet te zeggen maar vermoed van niet.
Daarom nog een 2e sessie als ik er klaar voor ben en meer zen als ik nu was.

Pfff wat een verhaal om te typen maar hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes, een zeeuwse DJ
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind jou eerste tripreport ook meteen een leuke om te lezen. Mooi hoe je jou ervaring neerschrijft.
Ik lees ook dat je je goed voorbereid hebt, alsook jou intenties om te gaan trippen hiermee.
Door het lezen van jou ervaring krijg er ook wel wat zin in zo.
Hoelang heeft het ongeveer geduurd ? In wat voor een pijpje heb je dat gerookt?
Die 15 mg lijkt me wel een geschikte dosis om kennis te maken met dat stofje. Mooi hoe je het fysieke en het gevoelsmatige combineert in je tripreport.
Interessant middel:thinking:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi tripreport!

Ben ook met 5-MeO-DMT bezig geweest, maar bij mij is de doorbraak uitgebleven.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Ik vind jou eerste tripreport ook meteen een leuke om te lezen. Mooi hoe je jou ervaring neerschrijft.
Ik lees ook dat je je goed voorbereid hebt, alsook jou intenties om te gaan trippen hiermee.
Door het lezen van jou ervaring krijg er ook wel wat zin in zo.
Hoelang heeft het ongeveer geduurd ? In wat voor een pijpje heb je dat gerookt?
Die 15 mg lijkt me wel een geschikte dosis om kennis te maken met dat stofje. Mooi hoe je het fysieke en het gevoelsmatige combineert in je tripreport.
Interessant middel:thinking:
Klik om te vergroten...
Ik heb het in een glazen.pijpje met zo'n bolletje. De 2e keer toen ik echt weg was duurde het 20 min. Dat is mij achteraf gezegd want had zelf geen flauw benul van tijd.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Ben ook met 5-MeO-DMT bezig geweest, maar bij mij is de doorbraak uitgebleven
Klik om te vergroten...
Heb je er wel wat aan gehad? Ik heb voor mijn gevoel ook nog niet de ego dood gehad oftewel een echte doorbraak. Maar ik heb er nu al veel aan. Dingen lijken ineens een stuk duidelijker te zijn. En een soortemet rust die over me is gevallen. Het besef dat ik beter voor mezelf moet zorgen.
Maar heb ook t gevoel heel sterk dat ik nog een keer terug moet dat het nog niet klaar is. Dus wat niet is kan nog komen. Heb nog van het spul liggen en als de dag daar is komt er een 2e sessie.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een aanvulling. Ik zit te denken om voor de 2e sessie toch te gaan mediteren of iets om meer zen te zijn. Ook overweeg ik om het misschien dan alleen te doen om helemaal geen invloed van buitenaf te hebben. Ik heb wel vaker in mijn leven korte momenten gehad van een andere staat van bewustzijn en dat was altijd als ik alleen was. Toen begreep ik alleen niet wat er gebeurde en leek het eng. Nu wist ik van te voren waar het voor mij om zou draaien en heb zoveel mogelijk kennis over het stofje en wat het doet vergaard. Nu was er ook niks engs aan.
Het is nu of ik weet waar de reis naartoe gaat de komende keer.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk report. Het niet kunnen ontspannen is wel iets wat ik herken. Logisch ook bij zulke heftige stofjes. Alsof je afgeschoten wordt door een kanon. Vanaf het moment dat je de eerste hit neemt is het al snel van "oh fuck dit is heftig maar no way back" Hetzelfde had ik ook met NN-DMT. (Is wel heel anders dan 5-MeO-DMT) Schijnbaar zat ik toen heel gespannen in mijn stoel en met mijn handen echt in de stoel leuning te knijpen. Wist niet eens of ik mijn ogen open of dicht had. Moest dat serieus vragen aan de mensen waar ik mee was. :laughing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet toegeven dat ik op ‘nee’ gestemd heb zonder 5-MeO-DMT ooit gebruikt te hebben (heb het wel al heel lang liggen). Maar ik heb er talloze reports over gelezen en filmpjes over gekeken uit eindeloze fascinatie. Ook enige ervaring met N,N-DMT. N,N-DMT ervaar ik als zo intens dat het i.m.o. echt niet meer recreatief te noemen is (ik kijk er eerder een beetje tegenop dan dat ik er naar uitkijk, ik doe het puur - en slechts sporadisch - uit existentiële nieuwsgierigheid), en aangezien 5-MeO over het algemeen als nog intenser wordt ervaren, is mijn stem slechts een uiting van een sterk vermoeden. :wink:

Heel interessant report hoor! Bedankt voor het delen! Fijn ook dat je een positieve ervaring had. 5-MeO is toch net wat riskanter dan N,N, zowel mentaal als fysiek. Ik ben alvast erg benieuwd naar je volgende ervaring.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZeeuwseDJ zei:
Heb je er wel wat aan gehad? Ik heb voor mijn gevoel ook nog niet de ego dood gehad oftewel een echte doorbraak. Maar ik heb er nu al veel aan. Dingen lijken ineens een stuk duidelijker te zijn. En een soortemet rust die over me is gevallen. Het besef dat ik beter voor mezelf moet zorgen.
Maar heb ook t gevoel heel sterk dat ik nog een keer terug moet dat het nog niet klaar is. Dus wat niet is kan nog komen. Heb nog van het spul liggen en als de dag daar is komt er een 2e sessie.
Klik om te vergroten...
Geen idee.

Waren wel een interessante ervaringen.
Terwijl ik tripte dacht ik "dit is belachelijk! Ik gebruik nóóit meer drugs!" en "Ik wil uitvinden wie ik ben!"...
klaarblijkelijk een zéér oppervlakkig type dat heftige drugs neemt en vervolgens zieke homoporno gaat zitten kijken op zijn smartphone dra dat hij zich weer kan bewegen... en gaat zitten chatten met andere chemsexspoken...

Wel lijken gewone dingen veel mooier de dagen erna.

En je blijft die sub-doorbraak dosissen roken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Geen idee.

Waren wel een interessante ervaringen.
Terwijl ik tripte dacht ik "dit is belachelijk! Ik gebruik nóóit meer drugs!" en "Ik wil uitvinden wie ik ben!"...
klaarblijkelijk een zéér oppervlakkig type dat heftige drugs neemt en vervolgens zieke homoporno gaat zitten kijken op zijn smartphone dra dat hij zich weer kan bewegen... en gaat zitten chatten met andere chemsexspoken...

Wel lijken gewone dingen veel mooier de dagen erna.

En je blijft die sub-doorbraak dosissen roken.
Klik om te vergroten...

Jouw ervaring ermee klinkt wel eerder redelijk uitzonderlijk. Porno kijken en craving ervaren met sub-doorbraak dosissen (als je dat bedoelt) heb ik niet vaak eerder gelezen m.b.t. 5-MeO-DMT, maar hey, alles kan blijkbaar.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Waren wel een interessante ervaringen.
Terwijl ik tripte dacht ik "dit is belachelijk! Ik gebruik nóóit meer drugs!" en "Ik wil uitvinden wie ik ben!"...
klaarblijkelijk een zéér oppervlakkig type dat heftige drugs neemt en vervolgens zieke homoporno gaat zitten kijken op zijn smartphone dra dat hij zich weer kan bewegen... en gaat zitten chatten met andere chemsexspoken...

Wel lijken gewone dingen veel mooier de dagen erna.

En je blijft die sub-doorbraak dosissen roken.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je er dan met een hele andere intentie en instelling in ben gestapt dan mij.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ik moet toegeven dat ik op ‘nee’ gestemd heb zonder 5-MeO-DMT ooit gebruikt te hebben (heb het wel al heel lang liggen). Maar ik heb er talloze reports over gelezen en filmpjes over gekeken uit eindeloze fascinatie. Ook enige ervaring met N,N-DMT. N,N-DMT ervaar ik als zo intens dat het i.m.o. echt niet meer recreatief te noemen is (ik kijk er eerder een beetje tegenop dan dat ik er naar uitkijk, ik doe het puur - en slechts sporadisch - uit existentiële nieuwsgierigheid), en aangezien 5-MeO over het algemeen als nog intenser wordt ervaren, is mijn stem slechts een uiting van een sterk vermoeden. :wink:

Heel interessant report hoor! Bedankt voor het delen! Fijn ook dat je een positieve ervaring had. 5-MeO is toch net wat riskanter dan N,N, zowel mentaal als fysiek. Ik ben alvast erg benieuwd naar je volgende ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik ben nu juist ook heel nieuwsgierig naar de natuurlijke versie van 5 meo dmt en naar die NN dmt. Het ayahuasca ritueel trekt mij ook heel erg. Ik vind het ook heel fascinerend allemaal. Voelt echt als een ontdekking dit voor mijn binnenste ik. Ben er van overtuigd dat bij juiste wijze van gebruik je er nooit een slechter mens van kan worden, alleen maar beter.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZeeuwseDJ zei:
Ik ben nu juist ook heel nieuwsgierig naar de natuurlijke versie van 5 meo dmt en naar die NN dmt. Het ayahuasca ritueel trekt mij ook heel erg. Ik vind het ook heel fascinerend allemaal. Voelt echt als een ontdekking dit voor mijn binnenste ik. Ben er van overtuigd dat bij juiste wijze van gebruik je er nooit een slechter mens van kan worden, alleen maar beter.
Klik om te vergroten...

N,N-DMT is een van de meest schokkende maar ook boeiende dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik kan daar echt uren over lullen zonder echt iets zinnigs uit te kramen, want het is niet in taal uit te drukken en mijn hersenen hebben het nooit echt kunnen verwerken. Ik ben na de eerste (denk ik ‘doorbraak’-)keer ook voor mijn gevoel nooit meer écht dezelfde persoon geweest. Er is een ‘voor DMT’ en ‘na DMT’ in mijn leven, zo heftig is het wel geweest. Positief wel, zeker weten, heb nooit een nare ervaring gehad, maar ik vind het zó bijzonder en weird en mooi en zó eng en mindblowing (understatement) tegelijk. Ik ben er feitelijk een te harde schijterd voor maar toch doe ik het heel af en toe (met vantevoren wat tegenzin en angst) omdat het me toch een opener en completer mens heeft gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden, houd ons op de hoogte van je ervaringen met deze tak van ‘hardcore’ psychedelics. :)

Ayahuasca wil ik zeker ook ooit doen, maar ik ben bang voor het fysieke deel, het gekots enzo. En voor de ‘zwaarheid’ van de ervaring. Maar het moment komt wel dat ik mezelf hiertoe ga zetten (ik wilde typen: dat ik er klaar voor ben, maar klaar ben je volgens mij nooit echt.)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wauw bijzonder! Ik wist al dat deze stof bijzonder is, maar toch altijd leuk om er weer een report van te lezen!

Wat betreft je vraag of 5-MeO-DMT een recreatieve drug is of niet:

Ik heb het zelf niet gedaan, maar het lijkt me zeer zeker van niet. Persoonlijk denk ik al dat psilocybine niet echt recreatief is. Maar daarop kán je mogelijk wel recreatieve ervaringen hebben, met name in gezelschap. Dat heb ik er dan ook vaak op ervaren. Maar imo is het beter om ook psilo niet te zien als een recreatieve drug. Imo ga je met DMT een stap verder en is dat echt geen recreatieve drug meer. Ik moet altijd weer denken aan toen een vriend van me ook even wat van mijn changa (met DMT dus) probeerde en dat hij naar eigen zeggen een entiteit zag die hem "vertelde" dat hij hier te licht over dacht. Dat dit niet iets is om even voor de lol te doen en dat het daarom daar voor nu stopte voor hem. Hij is daar toen aardig van geschrokken. En van wat ik hoor en lees, gaat 5-MeO-DMT zelfs DMT nog flink voorbij. Dus nee, het lijkt me absoluut geen recreatief middel.


ZeeuwseDJ zei:
Ik ben nu juist ook heel nieuwsgierig naar de natuurlijke versie van 5 meo dmt en naar die NN dmt. Het ayahuasca ritueel trekt mij ook heel erg. Ik vind het ook heel fascinerend allemaal. Voelt echt als een ontdekking dit voor mijn binnenste ik. Ben er van overtuigd dat bij juiste wijze van gebruik je er nooit een slechter mens van kan worden, alleen maar beter.
Klik om te vergroten...
Ik heb van iemand die de natuurlijke versie ook heeft gedaan (in ceremoniële setting met sjamaan) gehoord dat er een groot verschil zit tussen de natuurlijke en synthetische versie. En ook dat het erg aan te raden is dit dus in ceremoniële setting te doen.

Persoonlijk heb ik dan wel zoiets van: egodood is toch egodood? Hoe kan die "ervaring" verschillen? Maar goed, iemand die het heeft gedaan heeft natuurlijk meer recht van spreken.

Mij persoonlijk trekt het rituele in groepsverband en met sjamanen me juist minder. Ik heb qua echt diep trippen op een "serieuze" manier altijd de voorkeur gehad voor dat alleen te doen, al begrijp ik dat het aangeraden wordt om dit soort kaliber psychedelica toch op die rituele manier met sjamaan te doen en wil dat ook niet helemaal uitsluiten ooit te doen.

Roze Olifant zei:
N,N-DMT is een van de meest schokkende maar ook boeiende dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt. Ik kan daar echt uren over lullen zonder echt iets zinnigs uit te kramen, want het is niet in taal uit te drukken en mijn hersenen hebben het nooit echt kunnen verwerken. Ik ben na de eerste (denk ik ‘doorbraak’-)keer ook voor mijn gevoel nooit meer écht dezelfde persoon geweest. Er is een ‘voor DMT’ en ‘na DMT’ in mijn leven, zo heftig is het wel geweest. Positief wel, zeker weten, heb nooit een nare ervaring gehad, maar ik vind het zó bijzonder en weird en mooi en zó eng en mindblowing (understatement) tegelijk. Ik ben er feitelijk een te harde schijterd voor maar toch doe ik het heel af en toe (met vantevoren wat tegenzin en angst) omdat het me toch een opener en completer mens heeft gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden, houd ons op de hoogte van je ervaringen met deze tak van ‘hardcore’ psychedelics. :)
Klik om te vergroten...
Ik ben er niet zo diep mee gegaan als jij, maar ik herken de angst voor DMT ondanks er alleen maar moois ermee te hebben ervaren en tegelijk de fascinatie ervoor!

Roze Olifant zei:
Ayahuasca wil ik zeker ook ooit doen, maar ik ben bang voor het fysieke deel, het gekots enzo. En voor de ‘zwaarheid’ van de ervaring. Maar het moment komt wel dat ik mezelf hiertoe ga zetten (ik wilde typen: dat ik er klaar voor ben, maar klaar ben je volgens mij nooit echt.)
Klik om te vergroten...
Ergens ben ik ook benieuwd, maar mij houdt het rituele en het in onbekende setting in groepsverband moeten doen met mensen die je niet kent en waarvan de kans groot is dat er iemand bij zit die luid/negatief is me meer tegen dan het fysieke deel.

Ik heb dik 10 jaar ernstige voedselintolerantie gehad met dagenlang kotsen om de zoveel maanden/weken. Niet leuk, maar ben er zo bekend mee dat het ook weer niet een groot punt is. Kan me echter natuurlijk wel goed voorstellen dat dit heel anders is als je tegelijkertijd hard tript.
P
PolygebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Roze Olifant
Ik ga bij volgende ervaringen zeker weer tripreport schrijven. Vind het ook wel fijn om dat te kunnen doen na zo'n belevenis.
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Waren wel een interessante ervaringen.
Terwijl ik tripte dacht ik "dit is belachelijk! Ik gebruik nóóit meer drugs!" en "Ik wil uitvinden wie ik ben!"...
klaarblijkelijk een zéér oppervlakkig type dat heftige drugs neemt en vervolgens zieke homoporno gaat zitten kijken op zijn smartphone dra dat hij zich weer kan bewegen... en gaat zitten chatten met andere chemsexspoken...

Wel lijken gewone dingen veel mooier de dagen erna.

En je blijft die sub-doorbraak dosissen roken.
Klik om te vergroten...

Ook ik heb de 5-meo-dmt misbruikt om tot een sexuele extase te komen. Met een vaporizer en lage dosissen (6 a 10 per sessie). Het fappen tot het punt dat je bijna klaarkomt. Dan lukt het zelfs om wel 10x een beetje klaar te komen, wat echt zalig is. Daarbij ook je prostaat stimuleren, maakt het helemaal af. Dat is echt 100x gevoeliger dan normaal. Ik raakte daar echt verslaafd aan en was bang dat ik teveel schade aan mezelf ging aanbrengen. Zowel mentaal als lichamelijk. Ik ben niet verslaving gevoelig, maar de drempel word op een gegeven moment gewoon te laag. Zeker agz ik een gram had en gemiddeld 10 a 15 mg gebruikte.

Gelukkig doe ik het zelden tot nooit meer.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
DoeMaarDieMaar zei:
Ook ik heb de 5-meo-dmt misbruikt om tot een sexuele extase te komen. Met een vaporizer en lage dosissen (6 a 10 per sessie). Het fappen tot het punt dat je bijna klaarkomt. Dan lukt het zelfs om wel 10x een beetje klaar te komen, wat echt zalig is. Daarbij ook je prostaat stimuleren, maakt het helemaal af. Dat is echt 100x gevoeliger dan normaal. Ik raakte daar echt verslaafd aan en was bang dat ik teveel schade aan mezelf ging aanbrengen. Zowel mentaal als lichamelijk. Ik ben niet verslaving gevoelig, maar de drempel word op een gegeven moment gewoon te laag. Zeker agz ik een gram had en gemiddeld 10 a 15 mg gebruikte.

Gelukkig doe ik het zelden tot nooit meer.
Klik om te vergroten...
Het was níet mijn bedoeling, maar het schoot er steeds in. Toen ik het in bed deed en toen ik het in het toilet deed (op de grond zittend. Luchtafzuiging en relatief veilig).

Ik wilde weten waarom ik iedere keer seks met iemand anders wilde, niet beginnen aan mijn zoveelste seksuele avontuur.

Wil nog steeds die breakthrough, maar vind het zonder tripsitter link.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."