Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik leg ze onder mijn tong,vind snuiven te pijnlijk. Heb ze echt nodig na mijn pliff operatie anders kan ik niet functioneren."
"Dag iedereen, ik weet niet of ik deze vraag mag stellen en anders hoor ik het wel. Ik heb sinds 2014 ernstige rugpijn. Van de artsen krijg ik geen opiaten omdat het erg verslavend werkt en dat snap ik ook wel. Ik kan zonder pijnmedicatie niet functioneren en ben er zelfs door in een zware depressie geraakt. Ik gebruik op dit moment odsmt pellets 100 mg. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen dit medicijn en methyl- ap? Zodat ik de juiste keuze kan maken? Of juist niet ivm het kapot maken van mijn lichaam, wat ik natuurlijk niet wil. Groetjes van Scharrelkip"