Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive report 3-mmc pre- hoofd- en afterparty techno feest

Live report 3-mmc pre- hoofd- en afterparty techno feest

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Charlotte de Witte - Closer.
We komen langzaam terug, hoewel onze 3e ballon ons er weer helemaal in trok.
Waarom hebben ze zoiets voor ons verboden vraag ik me af.
We gaan ons klaarmaken voor het echte feest, worden straks opgehaald en daar afgezet.
Hopelijk is er ontvangst met m’n telefoon voor updates.
Fijne avond allemaal 🤩🤩
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb inspiratie gekregen van het report van @Wollukker!
Ik ga hem niet overtreffen…

Vanavond met m’n vrouw naar een techno feest. Wilden fietsen, maar lichte knie blessure met skiën en fietsen ging niet lekker. Beter niet doen.

Mijn creatieve idee was om dan een Uber te boeken plus een hotel dichterbij de locatie.
Leek m’n vrouw ook wel wat, dus impulsief gedaan.
Snel ingepakt en die kant op gegaan.

3-mmc in meerdere doseringen mee,B2AF4774-72F0-454B-9FF0-3CB11A1EAE2E.jpeg Ghb en lachgastank staan op de kamer.
Led lampen aan en techno set van Torsten Kanzler nu aan.

Rond 17.45 uur eerste dosis oraal 3-mmc genomen, begint te werken. Droge bek en lekker gevoel. Krijg zin om te dansen.

Uber voor over een paar uur al gereserveerd. Tijdstip van inname keurig genoteerd.

Opwinding krijg ik ook altijd meteen van 3-mmc plus kaakspanning. Zo maar eens knuffelen 😉

To be continued.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oe oe oe wat een perfecte manier om door mijn comedown heen te chillen! :hearteyes: ik kijk er naar uit, heel veel plezier!!
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker Zeehond! Geniet ervan vannacht.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Half uur geleden allebei een ballon genomen en die trok ons zo diep de techno in met die ongelofelijke ontspanning.
Gelukkig hebben we heel wat lachgas ingeslagen voor de toekomst bedenk ik me.

eerste dosering was iets meer dan 200mg voor mij en 200mg voor mijn vrouw.

Elkaar vasthouden, zoenen en strelen is op een zodanig lekker niveau wat je nuchter nooit kunt behalen.

Verder zijn de effecten op mijn mannelijkheid hetzelfde als bij Wolluker.
Maar wel is alles aan ons bizar gevoelig.
We genieten ❤️
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh wat een leuke setting! Veel plezier en geniet ervan samen🥰
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu bijna 2 uur geleden na eerste dosering.
Heerlijk met elkaar, goede gesprekken, knuffelen, seks en alles voelt even intens.
We kijken in elkaars ogen en er is veel liefde en passie.

Oh ja, sokken aan, koude voeten, niet sexy maar boeie 🤣

Hartslag van mij is 99, m’n vrouw 122.

Volgende techno set van Alignment vanuit Intercell ADE 2022. Hele fijne techno, nu via YouTube over de tv.

Zo heerlijk die totale ontspanning.
Dit zijn toch wel avonden en nachten die heel speciaal zijn.
Nuchter hebben we het ook heel goed samen, maar dit is wel een verrijking.

Zullen straks wel bijnemen, voelen het iets minder worden, maar nu nog ok!36124502-5DCD-4F70-AE2C-72865838B93B.jpeg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net allebei 2,5ml Ghb genomen en besloten om pas over een paar uur op het feest weer 3-mmc te nemen.
Kunnen we nu even samen genieten.
Worden rond 22.30 uur opgehaald met Uber. Feest is dichtbij.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Ghb geeft een wat andere wending waarbij de 3-mmc logischerwijs naar de achtergrond verdwijnt.
Het is nu allemaal wat wilder en op sex en aanrakingen gericht, maar heerlijk gewoon.
Zeker omdat we op hetzelfde level zitten 😍
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben wel benieuwd hoe de come down van @Wollukker gaat met z’n vriendin.
Afijn horen we wel een keer.

Wat een leuke vrijdag en start van het weekend 😍
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Charlotte de Witte - Closer.
We komen langzaam terug, hoewel onze 3e ballon ons er weer helemaal in trok.
Waarom hebben ze zoiets voor ons verboden vraag ik me af.
We gaan ons klaarmaken voor het echte feest, worden straks opgehaald en daar afgezet.
Hopelijk is er ontvangst met m’n telefoon voor updates.
Fijne avond allemaal 🤩🤩
Klik om te vergroten...
Sohey, dat is ff een lekker nummertje om op te gaan! Have fun vanavond! Kijk uit naar de rest van het report!💪
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uiteindelijk met een half pilletje flualprazolam geslapen tot 11.30 uur en inmiddels weer thuis.
Beetje sloom maar geen kater. Voel me ok.
Gezond ontbijt en vandaag en morgen geen verplichtingen. Lekker rustig aan doen.
Als de kater komt horen jullie het.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nice! Klinkt echt goed.

Is een benzo na G niet gevaarlijk?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oké we waren 22.45 binnen en allebei 200mg 3-mmc genomen. Kwam er na half uur goed in. De techno voel ik op m’n borst
We gaan lekker
17ED3A8E-8839-4F8E-8D6F-341792382D55.jpeg
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog een laatste dosering 200mg.
Heerlijk dansen
Leuke mensen, alle leeftijden. Mooie gesprekken.
Top feestje
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oké feestje ging door tot 5.00 uur maar 3-mmc raakte uitgewerkt en zijn terug naar hotel gegaan.
Heel zachtjes muziek aan en klein beetje g, zo’n 2ml.
Nog even lekker liggen, led lamp aan, ballonnetje en de dan zo slapen.

3-mmc is prima, maar voor m’n gevoel een beetje te lief, te zacht en te subtiel voor een hard technofeest.
Maar we hebben ons uitstekend vermaakt en voelden ons chill, zelfverzekerd en zin om te dansen.
Ook niet het gevoel dat je je lichaam totaal negeert. Kreeg aan het einde wat pijn in m’n rug van het urenlange dansen.

Slaap lekker 😴
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben blij voor jullie dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. 😍 Fijn uit-chilldagje gewenst vandaag!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Big D-licious zei:
Nice! Klinkt echt goed.

Is een benzo na G niet gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Ja daar moet je heel voorzichtig mee zijn!
Daarom heel weinig g, iets van 1,5ml.
En daarna nog 1,5 uur gewacht met de benzo, half pilletje 0,5mg.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vanmiddag nog even een paar uurtjes geslapen en dat heeft me goed gedaan.
Net ook heel gezond gegeten met veel verse groenten uit de oven met kip en krieltjes.

Ben nog vergeten iets grappigs te vermelden over gisteravond tijdens het feest. Ik heb de tip van @SneeuwStorm onthouden en had een stickervel met hartjes meegenomen.
Die heb ik gebruikt na een leuk gesprekje met mensen en bij ze opgeplakt.
Het is zooo leuk om te doen en de reacties zijn ook zo mooi. Mensen verwachten zoiets niet. Beste tip ooit, thanks 🙏

Love ❤️
B
BumboklaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hee @Zeehond,
Ik heb net je hele report gelezen, en wilde even zeggen dat ik er ongeloof van heb genoten! Wat een top dag moet dit geweest zijn! Zo fijn, met je vrouwtje zo'n ervaring!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."