Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste x 2Cb Fly (i.c.m. wat alcohol)

Eerste x 2Cb Fly (i.c.m. wat alcohol)

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Avalon1975Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mandragora zei:
Inderdaad nu leest je reportje lekker weg, netjes aangepast.
Ook vermakelijk om te lezen, zelf geen ervaring met 2C-B-fly. Lijkt me wel leuk om eens te doen.
Klik om te vergroten...
Tnx
Ik kan het je zeker aanraden !(10-max. 15mg)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Avalon1975 zei:
Tnx
Ik kan het je zeker aanraden !(10-max. 15mg)
Klik om te vergroten...
Ik neem het in overweging, dank je:grin:
d
decor1993Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi, fijne report!

In welke mate is 2CB hetzelfde als 2CB-FLY?

Groetjes
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#4
decor1993 zei:
Hoi, fijne report!

In welke mate is 2CB hetzelfde als 2CB-FLY?

Groetjes
Klik om te vergroten...
Zover ik weet (alleen ervaring met 2CB) word FLY ervaren als iets meer euforisch dan 2CB, het heeft dat entactogene randje. De visuals zijn weer wat minder als bij 2CB. Tot slot duurt FLY een stuk langer en is het potenter.

FLY staat bij mij op m'n lijstje, ik zou het misschien een keer willen doen op een festival. Aangezien het lang duurt en wat socialer is dan de meeste trip middelen.
X
XtremeXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drank is ook niet goed bij drugs
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb begrepen dat je de week voor je 2-CB-FLY consumeert het best een MAOI dieet kunt toepassen, omdat je anders (bijna gegarandeerd) last van hoofdpijn kunt krijgen.

Misselijkheid/last van darmen krijgen schijnt veel voor te komen, daar is volgens mij niets aan te doen. Hoe was dat in jullie groep, @Avalon1975 ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 1 x deze drug genomen, een tweede keer zat er na alle narigheid niet meer in.
Ik had twee 10 mg tabletten genomen en het enige wat er gebeurd is was een zeer vervelend darm gebeuren. Rommelende ingewanden, en urenlang op de wc zitten omdat ik hevige aandrang had, maar er kwam niks...Nee. dit was geen pretje allemaal en ik neem die groene tabletten dus nooit meer.
A
Avalon1975Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb gisteravond voor het eerst 2Cb Fly geprobeerd (met 3 glazen Rosé erbij) en voor alle geïnteresseerden wilde ik ff een samenvatting geven.

Intro
ik ben een 47jarige vrouw en heb 19(!) Jr. geleden voor het allerlaatst iets van drugs gebruikt (xtc en coke), omdat ik aan een gezin ging beginnen ben ik ermee gestopt en ook omdat ik heel veel last had van rotgevoelens de dagen erna. Nu de kids grote pubers zijn heb ik weer zin gekregen om af en toe "in hogere sferen" te verkeren maar dan iets dat geen schadelijke gevolgen heeft voor mijn gezondheid én geen down veroorzaakt. Toen kwam ik uit op 2Cb als "alternatief" voor MDMA.

Gehoopte effect
Waar ik echt op hoopte was een MDMA effect, daarom ook een lichte dosis genomen: eerst 10mg, na een uurtje nog een halve, dus 15mg in totaal. En wat Alcohol van tevoren een tijdens omdat ik hoorde dat dat het effect kan versterken.

Resultaat
En...het resultaat was nog beter dan verwacht! Ik had eerst een glas rosé gedronken toen 10mg genomen en al na 20 min. begon in een heerlijk gevoel te krijgen...😋 een licht MDMA gevoel.

Setting
Ik was in een heel leuk gezelschap bij een vriendin thuis en we hadden het met zijn 6en tegelijk genomen. Mijn man was er wel bij als mijn sitter (just in case het toch verkeerd zou vallen bij me), hij dronk alleen wat alcohol.

Halfje erbij genomen
Omdat het zo'n lekker gevoel was en de anderen er alweer 10 en of 5mg bij begonnen te nemen (zij waren Lsd gewend dus voelden wat minder dan ik), dacht ik ook:"ik wil dit nóg meer voelen! Dus nog een halfje (5mg) erbij genomen.

Heftig resultaat!
Toen hakte het er wel heel lekker heftig in na een half uur ong.! Ik voelde me écht tering lekker! Het leek nog meer op MDMA alleen dan zonder dat hele empathische gevoel, ook wat minder oppeppend dan een "gewoon" pilletje+ ook niet die heftige sexuele gevoelens (ik voelde me wel wat geiler dan normaal en iets knuffeliger).

VISUALS
Ik kreeg op een geg. ook lichte visuals, want ik zat op de wc en zag ineens het douchegordijn ademen! 🤣.
Ik vond het echt superleuk, en ik had gelezen dat dingen zien ademen echt bij 2Cb (Fly)hoort, dus wist precies wat er gebeurde.

Daarna zag ik de lampenkap en meer dingen ademende bewegingen maken haha.

Communicatie lastig/vermoeiend
Wat ik wel lastig vond was om veel te praten, daar had ik niet zo'n zin in en het moest ook nog in het Engels en dat ging echt héél moeilijk, terwijl ik normaal echt heel goed Engels kan praten! Ik kwam niet goed uit mijn woorden en wilde vaak gewoon relaxed op de bank genieten van het heerlijke gevoel in mijn lijf.

Meer VISUALS
Op een geg. moment zat ik op balkon en zag ik ineens een grote boom bewegen, toen allemaal ogen erin die open en dicht gingen, dino- en drakenkoppen, een duivelskop, aapjes.... Maar het mooie was dat het gewoon super cool was om naar te kijken en niet eng omdat ik me helemaal bewust was van het feit dát ik aan het trippen was. (Maar toch wilde ik ook weer niet alleen op het balkon zijn met al die enge koppen, dat dan weer niet 🤣).

LICHTE HOOFD- + KAAKPIJN
Ik voelde op een geg. een hele lichte hoofdpijn opkomen en voelde ook wat spierpijn in mijn kaken (ondanks dat ik niet had geknarst enzo zoals bij MDMA) Maar was niet heel vervelend. De lichte hoofdpijn hield aan, kon er wel mee in slaap vallen.

GEEN ANDERE DRUGS erbij nodig
De rest van het gezelschap nam op een geg. moment nog wat coke erbij en ze blowden er ook bij maar ik had geen behoefte aan meer dan wat ik al voelde en sowieso wil ik geen coke meer doen en ik rook ook niet.

DUUR van het gevoel+trip
Ik had om 20.10 de 10mg genomen , om 21.00 de 5mg en het was pas écht uitgewerkt om 05.30! Dat vond ik wel echt heel lang+ de lichte visuals gingen door tot bijna 5 uur! Dat vond ik niet erg maar het had er gewoon zo heftig ingehakt bij me dat ik achteraf denk dat ik het beter bij die 10mg had kunnen houden, zéker ook omdat ik erbij gedronken had.

CONCLUSIE
Maar hoe dan ook was het een geweldige ervaring ! En ga ik het zéker vaker doen maar dan maar met 1 pilletje (ik heb geen zin om volg. x weer pas om 6uur in slaap te vallen ook) met wat alcohol en dan wel in een andere setting want met een groep van 7 man in totaal vond ik het ook net ff te druk (je word wat gevoeliger voor prikkels enzo merkte ik ook).

ANDERE SETTING next time
Ik ga het thuis alleen samen met mijn man proberen, gewoon lekker chill op de bank èn ik denk dat ik er ook goed op uit zou kunnen gaan maar dan wel maar met 10mg anders ben ik echt teveel van de kaart en ook passief, ik denk dat ik met 10mg nog wel wat zal kunnen dansen, ook al beweeg ik dan misschien net wat langzamer.

TIP: iets eten na een aantal uur
En oja een tip: ik had 3 uur van tevoren een lichte maaltijd op daarna de hele dag niks meer omdat je echt helemaal geen eetlust hebt maar je maag raakt wel een beetje van streek+ je wordt een klein beetje misselijk en om me wat beter te voelen heb ik op een geg. moment (ong. 7 uur na inname) 's nachts wel een heel klein bordje warm eten op en ik moest wel heel rustig eten (voelde raar in mijn maag)+ het leek alsof er geen einde aan mijn kleine portie eten kwam 🤣 Heel raar én ook grappig was dat! Maar daarna voelde ik me echt veel beter!

NEXT DAY
Ik had best goed geslapen ondanks dat ik ook de prikkels echt aan verwerken was. Ik werd wakker met nog steeds die lichte hoofdpijn. Na heel veel drinken+ beetje koffie was het gelukkig over. Ik voel me verder gewoon goed, geen down gevoelens en geen brak gevoel ofzo. Alleen wat moe omdat ik zo laat pas kon slapen en ook wat minder geslapen heb. Verder ben ik alle indrukken nog steeds aan het verwerken.


Nou ik hoop dat ik met mijn verslag wat mensen- die net als ik benieuwd zijn/waren naar 2Cb(Fly)- zo wat geholpen heb. Ik heb zelf ook heel veel gehad aan de 2Cb reports op het forum. Ik heb 2Cb Fly online gekocht omdat ik nergens de "gewone" 2Cb kon vinden. 2Cb Fly is sowieso wat heftiger. Groetjes

About the SEX.....
Dit voeg ik nu een dag later nog ff toe, was het bijna vergeten maar nogal belangrijk bedacht ik 😜
Ik merkte dat ik best wel flink geil werd (alleen niet zo oncontroleerbaar als met MDMA/pilletje), zag dat ook bij de rest. Maar omdat het niet de setting was om sex te hebben met mijn man (en ook niet met de leuke vriendin van een kennis, ik wilde geen drama veroorzaken haha) kwam het er pas van toen ik weer thuis was helaas, want ik weet zeker dat het veel lekkerder was geweest op het moment dat ik er nog heftig in zat zeg maar (thuis was de werking al wat afgezwakt). Maar de volg. och. had ik weer zin (leuk na-effect hihi) en heb ik nog super lekker sex gehad...😋
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb geprobeerd door je tekst heen te lezen..., maar ben afgehaakt.
Als goed bedoelde tip zou ik je aanraden je tekst wat meer leesbaar te maken voor anderen...denk aan alinea's etc..
In het laatste stukje van je tekst zie ik dat je de naam van een vendor kenbaar maakt, dit is absoluut verboden.
Hier word je ook voor gebanned helaas... handig als je nieuw bent op een forum dat je even de basisregels doorneemt.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt goed! Leuk report. 😊
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vendor noemen mag niet
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Avalon1975 zei:
Ik heb gisteravond voor het eerst 2Cb Fly geprobeerd (met 3 glazen Rosé erbij) en voor alle geïnteresseerden wilde ik ff een hele korte samenvatting geven. Intro: ik ben een 47jarige vrouw en heb 19(!) Jr. geleden voor het allerlaatst iets van drugs gebruikt (xtc en coke), omdat ik aan een gezin ging beginnen ben ik ermee gestopt en ook omdat ik heel veel last had van rotgevoelens de dagen erna. Nu de kids grote pubers zijn heb ik weer zin gekregen om af en toe "in hogere sferen" te verkeren maar dan iets dat geen schadelijke gevolgen heeft voor mijn gezondheid én geen down veroorzaakt. Toen kwam ik uit op 2Cb als "alternatief" voor MDMA, en.... waar ik echt op hoopte was een MDMA effect, daarom ook een lichte dosis genomen: eerst 10mg, na een uurtje nog een halve, dus 15mg in totaal. En wat Alcohol van tevoren een tijdens omdat ik hoorde dat dat het effect kan versterken.
En...het resultaat wat nog beter dan verwacht! Ik had eerst een glas rosé gedronken toen 10mg genomen en al na 20 min. begon in een heerlijk gevoel te krijgen, een licht MDMA gevoel. Ik was in een heel leuk gezelschap bij een vriendin thuis en we hadden het met zijn 6en tegelijk genomen. Mijn man was er wel bij als mijn sitter (just in case het toch verkeerd zou vallen bij me), hij dronk alleen wat alcohol. En omdat het zo'n lekker gevoel was en de anderen er alweer 10 en of 5mg bij begonnen te nemen (zij waren Lsd gewend dus voelden wat minder dan ik), dacht ik ook:"ik wil dit nóg meer voelen dus neem er nog een halfje (5mg) bij. Toen hakte met er wel heel lekker heftig in na een half uur ong.! Ik voelde me écht tering lekker! Het leek nog meer op MDMA alleen dan zonder dat hele empathische gevoel, ook wat minder oppeppend dan een "gewoon" pilletje+ ook niet die heftige sexuele gevoelens (ik voelde me wel wat geiler dan normaal en iets knuffeliger). Ik kreeg op een geg. ook lichte visuals, want ik zat op de wc en zag ineens het douchegordijn ademen! 🤣. Ik vond het echt superleuk, en ik had gelezen dat dingen zien ademen echt bij 2Cb (Fly)hoort, dus wist precies wat er gebeurde. Daarna zag ik de lampenkap en meer dingen ademende bewegingen maken haha. Wat ik wel lastig vond was om veel te praten, daar had ik niet zo'n zin in en het moest ook nog in het Engels en dat ging echt héél moeilijk, terwijl ik normaal echt heel goed Engels kan praten! Ik kwam niet goed uit mijn woorden en wilde vaak gewoon relaxed op de bank genieten van het heerlijke gevoel in mijn lijf. Op een geg. moment zat ik op balkon en zag ik ineens een grote boom bewegen, toen allemaal ogen erin die open en dicht gingen, dino en draken koppen, een duivelskop, aapjes.... Maar het mooie was dat het gewoon super cool was om naar te kijken en niet eng omdat ik me helemaal bewust was van het feit dát ik aan het trippen was. (Maar toch wilde ik ook weer niet alleen op het balkon zijn met al die enge koppen, dat dan weer niet 🤣). De rest van het gezelschap nam op een geg. moment nog wat coke erbij en ze blowden er ook bij maar ik had geen behoefte aan meer dan wat ik al voelde en sowieso wil ik geen coke meer doen en ik rook ook niet. Ik had om 20.10 de 10mg genomen , om 21.00 de 5mg en het was pas écht uitgewerkt om 05.30! Dat vond ik wel echt heel lang+ de lichte visuals gingen door tot bijna 5 uur, dat vond ik niet erg maar het had er gewoon zo heftig ingehakt bij me dat ik achteraf denk dat ik het beter bij die 10mg had kunnen houden, zéker ook omdat ik erbij gedronken had. Maar hoe dan ook was het een geweldige ervaring ! En ga ik het zéker vaker doen maar dan maar met 1 pilletje (ik heb geen zin om volg. x weer pas om 6uur in slaap te vallen ook) met wat alcohol en dan wel in een andere setting want met een groep van 7 man in totaal vond ik het ook net ff te druk (je word wat gevoeliger voor prikkels enzo merkte ik ook). Ik ga het thuis alleen samen met mijn man proberen, gewoon lekker chill op de bank èn ik denk dat ik er ook goed op uit zou kunnen gaan maar dan wel maar met 10mg anders ben ik echt teveel van de kaart en ook passief, ik denk dat ik met 10mg nog wel wat zal kunnen dansen, ook al beweeg ik dan misschien net wat langzamer. En oja een tip: ik had 3 uur van tevoren een lichte maaltijd op daarna de hele dag niks meer omdat je echt helemaal geen eetlust hebt maar mijn je maag raakt wel een beetje van streek+ je wordt een klein beetje misselijk en me wat beter te voelen heb ik op een geg. moment (ong. 7 uur na inname) 's nachts wel een heel klein bordje warm eten op en ik moest wel heel rustig eten (voelde raar in mijn maag)+ het leek alsof er geen einde aan mijn kleine portie eten kwam 🤣 Heel raar én ook grappig was dat! Maar daarna voelde ik me echt veel beter!
Nou ik hoop dat ik met mijn verslag wat mensen- die net als ik benieuwd zijn naar 2Cb(Fly)- zo wat geholpen heb. Ik heb zelf ook heel veel gehad aan de 2Cb reports op het forum. Ik heb de 2Cb fly bij *modknip*. Ik kon trouwens nergens 2Cb vinden alleen 2Cb Fly en die is sowieso wat heftiger. Groetjes
Klik om te vergroten...

Ik heb de vendor uit je bericht verwijderd, voor deze keer krijg je hier een waarschuwing voor. Een volgende keer is het een permanente ban. Lees de forumregels even goed door: die staan levensgroot bovenin je beeld, niet te missen.

Daarbij, alinea's en witregels maken je test een stuk leesbaarder :)
A
Avalon1975Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
Ik heb geprobeerd door je tekst heen te lezen..., maar ben afgehaakt.
Als goed bedoelde tip zou ik je aanraden je tekst wat meer leesbaar te maken voor anderen...denk aan alinea's etc..
In het laatste stukje van je tekst zie ik dat je de naam van een vendor kenbaar maakt, dit is absoluut verboden.
Hier word je ook voor gebanned helaas... handig als je nieuw bent op een forum dat je even de basisregels doorneemt.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je advies! Ik heb de basisregels niet goed genoeg gelezen blijkbaar 😬
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind het nu wel goed te lezen :P klinkt als een leuke ervaring ik ben zelf niet echt van de psydelischs en ik heb er genoeg geprobeerd
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inderdaad nu leest je reportje lekker weg, netjes aangepast.
Ook vermakelijk om te lezen, zelf geen ervaring met 2C-B-fly. Lijkt me wel leuk om eens te doen.
A
Avalon1975Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Inderdaad nu leest je reportje lekker weg, netjes aangepast.
Ook vermakelijk om te lezen, zelf geen ervaring met 2C-B-fly. Lijkt me wel leuk om eens te doen.
Klik om te vergroten...
Goed om te horen! Ik heb mijn best gedaan 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."