Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-mmc live tripreport

3-mmc live tripreport

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AardappelknaapLid
01-01-2024, 00:00
hallo allemaal,

Ik ben kippenman(man, 20) en ga op deze mooie vrijdag middag 3-mmc gebruiken. Normaliter schrijf ik 3-mmc mijn ervaringen op in mijn notities maar nu zal ik deze ook met jullie delen. Als jullie vragen hebben over mijn ervaring of graag willen praten met me kun je reageren of me een pm sturen!

***dit topic wordt elke keer als ik wat interessants ga doen upgedate***

15.22 eerste bommetje zit er in, een redelijk bommetje dus. verwachting is dat ik over precies 21 minuten de eerste hoofdprikkels krijg.

15.43 de hoofdprikkels komen langzaam op zoals verwacht

15.49 de stimulatie begint langzaam te komen, ik begin ook goed geil te worden

15.58 ik ben momenteel naar edm aan het luisteren, mijn favoriete genre als ik high ben van de 3-mmc

16.10 ik ga nu een jointje draaien, ik heb er nog eentje liggen die rook ik zo eerst op.

16.25 ik ben nu klaar met draaien(zie foto 2 en 3). Er zit 0.7 gram wiet in de joint en nog wat kief dat in het onderste bakje van mijn grinder had zitten. Ik heb ondertussen ook alvast wat 3-mmc fijngestampt zodat ik er 2 lijntjes van kan leggen zodra ik klaar ben met het roken van de joint. Helaas schoot ik uit met mijn pas waardoor ik op de vloerbedekking heb gemorst. Zonde.

16.30 ik ben nu aan het smoken

16.35 ik sta buiten m'n jointje te roken en alles om me heen klinkt heel appart, het klinkt allemaal gedempt en een beetje verdoofd. Best gaaf!

16.40 klaar met smoken, ik heb precies de helft van de joint opgerookt. Dat is meer dan ik eigenlijk van plan was.

16.56 ik ga nu de lijnen eindelijk snuiven!

16.59 klaar met de lijnen snuiven, ik ben echt extreem stoned en high!!!!!
F
FerdFatoehausLid
Lekker man enjoy
Hoe gaat het na die jonko
A
AardappelknaapLid
FredKroket zei:
Lekker man enjoy
Hoe gaat het na die jonko
Klik om te vergroten...
echt geweldig bro, ik voel me perfect!
U
UlixesLid
Lekker man geniet ervan!
N
Neo-ShulginistLid
Kippenman zei:
hallo allemaal,

Ik ben kippenman(man, 20) en ga op deze mooie vrijdag middag 3-mmc gebruiken. Normaliter schrijf ik 3-mmc mijn ervaringen op in mijn notities maar nu zal ik deze ook met jullie delen. Als jullie vragen hebben over mijn ervaring of graag willen praten met me kun je reageren of me een pm sturen!

***dit topic wordt elke keer als ik wat interessants ga doen upgedate***

15.22 eerste bommetje zit er in, een redelijk bommetje dus. verwachting is dat ik over precies 21 minuten de eerste hoofdprikkels krijg.

15.43 de hoofdprikkels komen langzaam op zoals verwacht

15.49 de stimulatie begint langzaam te komen, ik begin ook goed geil te worden

15.58 ik ben momenteel naar edm aan het luisteren, mijn favoriete genre als ik high ben van de 3-mmc

16.10 ik ga nu een jointje draaien, ik heb er nog eentje liggen die rook ik zo eerst op.

16.25 ik ben nu klaar met draaien(zie foto 2 en 3). Er zit 0.7 gram wiet in de joint en nog wat kief dat in het onderste bakje van mijn grinder had zitten. Ik heb ondertussen ook alvast wat 3-mmc fijngestampt zodat ik er 2 lijntjes van kan leggen zodra ik klaar ben met het roken van de joint. Helaas schoot ik uit met mijn pas waardoor ik op de vloerbedekking heb gemorst. Zonde.

16.30 ik ben nu aan het smoken

16.35 ik sta buiten m'n jointje te roken en alles om me heen klinkt heel appart, het klinkt allemaal gedempt en een beetje verdoofd. Best gaaf!

16.40 klaar met smoken, ik heb precies de helft van de joint opgerookt. Dat is meer dan ik eigenlijk van plan was.

16.56 ik ga nu de lijnen eindelijk snuiven!

16.59 klaar met de lijnen snuiven, ik ben echt extreem stoned en high!!!!!
Klik om te vergroten...
Even kritische vraag tussendoor hoor @Kippenman

Ben je niet eigenlijk een haan?
A
AardappelknaapLid
Neo-Shulginist zei:
Even kritische vraag tussendoor hoor @Kippenman

Ben je niet eigenlijk een haan?
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, maar ik hou te veel van die naam weg te doen😒
D
DennisScaniaLid
Lekker man . Een goeie chille avond . Binnenkort ook maar eens doen
F
FerdFatoehausLid
En, @Kippenman wie gehts
P
Powder RangerLid
Kippenman zei:
echt geweldig bro, ik voel me perfect!
Klik om te vergroten...
Marihuana in combinatie met 3M maakt me altijd klapvaag πŸ˜‚ is dat bij jou ook het geval?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."