Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-abp en 5-meo-mipt

6-abp en 5-meo-mipt

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chocolade is een MAOI en 6-apb gebruikt dezelfde serotonine receptoren van psychedelica. Klinkt als een heftige combinatie inderdaad. Daarbij is Moxy nasaal ook een stuk sterker als oraal. Slaat snel en hard in ook op die manier. De misselijkheid die daarbij komt klinkt alleszins enorm herkenbaar.
O
Ouwe76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij de meeste drugs werkt het wat heftiger en is het korter van duur. Bij nasale inname dan. Verbeter me als ik het mis heb, ben geen professor
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ouwe76 zei:
Bij de meeste drugs werkt het wat heftiger en is het korter van duur. Bij nasale inname dan. Verbeter me als ik het mis heb, ben geen professor
Klik om te vergroten...

Meestal echt een significant stuk korter ja, met in het algemeen een snellere opkomst, sterkere ‘rush’, maar ook een snellere en duidelijkere crash/come-down.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ouwe76 zei:
Paar dagen geleden een simpel weegschaaltje gekocht om toekomstig gevaar wat in te dimmen. Ik had een vergelijkbare hoeveelheid 5-meo-mipt op weegschaaltje gelegd en ik denk dat ik ca 15-20mg oraal heb genomen. Heb volgens mij op wikipedia gelezen dat 15mg behoorlijke dosis is. Dus in combinatie met die 6-abp kan ik goed begrijpen dat ik nogal van de kaart was. Afgelopen weekend heb ik 2 a 3mg gesnoven van 5-meo-mipt maar had wel een behoorlijke bodyload. Gelukkig was t met 3 a 4 uurtjes wel zo goed als verdwenen. Volgende keer ga ik eerst maar eens 5mg oraal doen. Ik wil nu eerst toch de sweet spot gaan vinden.
Klik om te vergroten...
Hoe heb je dit überhaupt op een "simpel weegschaaltje" kunnen wegen? Alle doseringen onder de 50 mg zijn vaak een wilde gok, zeker op een niet zo'n nauwkeurige weegschaal. En best een linke gok met zo'n potente stof. Ik durf haast met zekerheid te zetten dat 2/3 mg afwegen onmogelijk is en daardoor vermoed ik dat je veel meer hebt genomen dan je denkt.
O
Ouwe76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Paar dagen geleden een simpel weegschaaltje gekocht om toekomstig gevaar wat in te dimmen. Ik had een vergelijkbare hoeveelheid 5-meo-mipt op weegschaaltje gelegd en ik denk dat ik ca 15-20mg oraal heb genomen. Heb volgens mij op wikipedia gelezen dat 15mg behoorlijke dosis is. Dus in combinatie met die 6-abp kan ik goed begrijpen dat ik nogal van de kaart was. Afgelopen weekend heb ik 2 a 3mg gesnoven van 5-meo-mipt maar had wel een behoorlijke bodyload. Gelukkig was t met 3 a 4 uurtjes wel zo goed als verdwenen. Volgende keer ga ik eerst maar eens 5mg oraal doen. Ik wil nu eerst toch de sweet spot gaan vinden.
O
Ouwe76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had de deksel vd weegschaal erop gelegd. Die weegt iets van 60 gram. Toen heb ik dus 15mg afgewogen in die deksel. Daar 6 gelijke lijntjes van gemaakt en 1 daarvan opgesnoven. Dus heel veel meer zak het niet zijn denk ik
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ouwe76 zei:
. Nasaal werkte het ook korter, wat ook vrij normaal is.
Klik om te vergroten...
Waarom werkt nasaal korter? Geldt dat voor meerdere soorten drugs?
O
Ouwe76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had beide al eens apart gehad. 6-abp was alweer even geleden. 5-meo-mipt 7 dagen ervoor nasaal genomen maar had er niet heel veel van gemerkt.

Ik denk dat het rond 12.30 was toen ik een 100mg capsule 6-abp had genomen. Ik was met het huishouden bezig en na een uur of 2 voelde ik eigenlijk nog niks. Dus ik besloot om wat 5-meo-mipt te nemen. Deze keer zou ik het oraal nemen. Ik had wat (eyeballed) op stukje wc papier gelegd en het was ongeveer dezelfde hoeveelheid toen ik het vorige week had gesnoven. Ik verwachtte er niet al teveel van omdat het nasaal meestal heftiger is en ik vorige week al had genomen.

Maar ik kan je nu vertellen dat het er behoorlijk heftig aan toe ging. Of het de combi was of gewoon de hoeveelheid 5-meo-mipt of dat ik het nu oraal had genomen, geen idee maar volgende keer gaat het anders. Of de chocolade paaseitjes moeten een bepaalde wisselwerking hebben gehad...?

In ieder geval, in het begin was het nog wel chill, meer kleuren, het golft allemaal, je voelt je op een andere wereld. Mijn hersenen waren ook min of meer uigltgeschakeld. Als ik moest nadenken over iets dan raakte ik compleet de draad kwijt. Ik wou voorverpakte bami opwarmen in de magnetron, dat lukte nog, maar de verpakking open maken, vergeet het maar. En het maakte me zo gek van binnen dat ik niet wist waar ik het moest zoeken en dat was het moment alsof het voelde dat ik te hard ging, soort van zoals met mdma.

Ik moest zorgen dat ik zsm bij mijn toilet kwam want ik voelde wat opkomen. Eerst kon ik nog op mn knieën zitten, 15 sec later zat/lag ik uitgeteld op mn wc vloer de laatste restjes (op dat moment) uit te spugen. En dat gevoel kwam nog 3 keer terug met ongeveer een tussenpoos van anderhalf uur. En het kwam echt vanuit niets. Lag voor pampus op de bank en het kwam zomaar opzetten. Had nog wel wat gedronken maar eten had ik totaal geen zin in en ook bang om het er natuurlijk weer uit te gooien.

Toen ik mezelf goed genoeg voelde maar naar bed gegaan rond half 12, emmertje mee maar niet gebruikt gelukkig. Had klok rond geslapen en ik was blij dat ik het had overleefd. Volgende dag had ik weinig energie maar geen kater oid. Nog wel smiddags even een dutje gedaan van anderhalf uur. Savonds om 10 uur weer gaan slapen maar volgende dag nog niet helemaal fit.

Had me al wel ingelezen over die 5-meo-mipt maar blijkbaar niet goed genoeg. Ik weet van mezelf dat ik meestal wel iets teveel risico neem maar zo beleef je ook weer wat denk ik dan altijd. En ik leer er ook weer van. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren. Want wat een ander schrijft is geen garantie voor jezelf, elk lichaam is/reageert anders.

Iemand een idee of dit puur de 5-meo-mipt is geweest of toch de combi met 6-abp?
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb je die voorverpakte Bami nog opgegeten? Dat lijkt me uitermate smerig om te eten tijdens het trippen en kan de gang naar het toilet prima verklaren.
O
Ouwe76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@VJ: toen ik terug kwam van het toilet was het denk ik al koud en ik had totaal geen trek meer. Heb rond 22 uur alleen nog wat naturel chips gegeten. Kon denk ik wel wat zout gebruiken.

@Snuffelaar: ik had juist het idee dat het oraal een stuk sterker was. Ik had maar iets meer genomen als nasaal een week ervoor. Maar het kan ook aan de combi met 6-abp hebben gelegen dat ik zo hard ging. Ik denk dat ik ca 15 mg 5-meo-mipt heb genomen. Misschien iets meer en ik weet dat het best een grote dosis is. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal. Voel liever iets teveel dan dat ik achteraf denk dat het zonde vd tijd/dosis is geweest. Nasaal werkte het ook korter, wat ook vrij normaal is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."