Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-b met een extraatje…

2c-b met een extraatje…

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maikel’s moeder laten zitten met het eten… sjongejonge hoe oud zijn jullie? :wink:
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemorgen/middag voor degene die dit lezen 👋
Gesnoept:2.5 pil 2c-b 10mg per stuk
Ketamine 400mg~ per persoon
1 gram dealer haze😂
Met wie?: een goede vriend van me we noemen hem even Maikel (niet zijn echte naam)
Rond de middag om 16:00 het idee gekregen met dit mooie weer een 2c-b trip te doen. Omstreeks 16:45 de pillen bemachtigd en 5-10 minuten later ingenomen. Daarna de trein gepakt naar het centrum, een trein reis van ongeveer 5 minuten. Vanuit het station zijn we een wandeling gaan maken door de stad.

17:30+-
We voelen de eerste effecten al op komen , de tegels buiten beginnen langzaam aan te golven, kleuren zijn feller, kleine lachkicks komen naar boven, trillende beentjes(heb dit altijd met 2c-b en LsD) en lichtjes strak staan. Dit allemaal gebeurde op het moment toen we aan het lopen waren door een poolse supermarkt😂. We merkten toch al snel dat we hier weg moesten want we werden steeds lacherig. Even snel glazen wietpijpje gekocht die we wouden hebben😆 en weg waren we.
17:45+-
Ik en Maikel zijn even voor de winkel op een
Bankje gaan zitten om even goed te peilen hoe ver we al op weg waren. De intensiteit van de trip was nog matig dus maar even bespreken wat we precies wouden gaan doen. Het duurde niet lang voordat we op het idee kwamen een lekker wietje te halen. Dealer geappt en ja hoor snel geregeld die wiet👌🏻.
18:00+-
we hebben de wiet geregeld( 1 gram dealer haze) glazen pijpje volgestopt en allebij wat hijsjes genomen we hadden ook unaniem zin in een jointje. Ik ben meteen begonnen met draaien, het ging allemaal moeizaam met zweetvinger en trillende handen. De intensiteit van de trip was onderhand ook redelijk toegenomen. We zijn samen een parkeer garage in gegaan om voor de gein even op -2 verdieping even te gaan kijken. Hier was tevens niks minder als een lege parkeerplaats maar wel heel veel golven, patronen en andere veranderingen op muren en vloeren.
18:20+-
We waren weer buiten, meteen jointje aangestoken en weer aan de wandel gegaan hierbij zijn we door het prachtige binnen centrum gegaan van onze toch normaal nier zo mooie stad , bloemperken opgezocht en het een en ander aan parken. Hierbij mooi de planten zien vervormen, bakstenen van een flat van kleur zien veranderen.alles wat op de grond lag qua takjes en zand etc lag mooi symmetrisch in een soort ruitjes patroon met de kleuren: rood, groen en oranje dit zijn tevens ook de 3 standaard kleuren die ik terug blijf zien ook met andere tripmiddelen.
19:00+-
Ik en Maikel krijgen het idee ketamine te gaan halen voor bij de trip. De intensiteit van de trip is wel al redelijk af aan het zwakken maar we zijn toch redelijk nog onder invloed😅. 19:30+- bij de dealer aangekomen (1gram ketamine) afgehaald. We zijn doorgelopen naar een naarbij gelegen station en hier de betaalde NS stations toilet opgezocht. Hier naar binnen gegaan en allebij 1 lijn van 150mg~ naar binnen gewerkt. Maikel is ondertussen ook gebeld door zijn moeder die hem afvroeg waar hij bleef. Hij had namelijk afgesproken samen met zijn moeder te gaan eten dus wij helemaal in de stress. Hij moest binnen 10 minuten thuis zijn en ja dat ging hem niet worden.
19:45+-
Voordat we de trein ingestapt zijn kwam ik een maat van me tegen en zijn partner(A) , die ondertussen ook maar even wijs gemaakt wat ik en maikel die dag al uitgevreten hadden😂 daarna de e trein gepakt richting huis, onderweg in de trein voelde het alsof de trein van binnen ook bewoog? Alsof ik in een soort tunnel was en zeker toen de trein zijn eerste stop maakte leek het net alsof hij achteruit reed in stilstand heel vaag maar wel cool. In de trein nog even gebabbeld met die parter, haar situatie is niet al te zuiver dus toch even een goed praatje met haar gemaakt.
20:00+-/20:30+-
Op station aangekomen en aan de wandeling naar huis genomen. Op dit moment realiseerde wij 2 ons ook dat de keta ons al erg in de greep had maar het was nog te doen, we zagen er nog redelijk normaal uit en de ketwalk was nog niet aanwezig. Tijd om nog 1 joint te draaien voor de wandeling richting maikel zijn huis. Hij moest tevens nog steeds eten😅😂. Aangekomen bij t huis heeft hij me de keta en toebehoren gegeven en ben ik het bos in geschoten tegen over zijn huis. Hier 1 mooi lijntje gelegd van 100~mg en deze klapte heerlijk in. Had nog een stukje van de joint gerookt en daarna even van mijn normale disposable vape. Ondertussen ook 1 vriendin gebelt en met haar heel grappig gesprekje gehad. Zij gebruikt zelf geen drugs buiten blowen en edibles hierdoor is zij best benieuwd naar mijn ervaringen en vind het altijd leuk om te zien hoe ik bezig ben onder invloed😂😁
20:45+-
Maikel is mij ondertussen op komen zoeken in het bos wel eerst 3 rondjes gelopen voordat wij mekaar eindelijk tegen het lijf liepen dit was wel een hilarisch moment natuurlijk. Allebij katje wazig en de visuals op het moment waren…😍 ik had ook erge sensory hallucinations de telefoon die ik voelde om de seconde anders, klein, groot, dik , dun , van hout, plastic of metaal gemaakt en dan al deze dingen afwisseld en door mekaar. Ik zelf voelde mezelf of heel groot of heel klein. Voelde mijzelf in en uit me lichaam gaan, ik was niet meer echt op aarde ik was heel zwaar of heel licht en ik leek hier en daar op de maan te lopen.
21:15/21:20+-
Ik en Maikel hebben onze weg vanuit het bos vervolgd richting mijn huis. Ondertussen nog erger gaan trippen, lopen was erg lastig gelukkig lopen er in mijn buurt niet veel mensen meer over straat rond deze tijden alhoewel hebben wij daar op zijn hollands gezegd schijt aan! Bij mij thuis aangekomen waren auditory hallucinations sterk aanwezig, hoorde vrouwelijke en mannelijke stemmen continu mijn naam, Maikel zijn naam
Tegen me roepen, gegiechel, namen van andere in mijn huis. Dit alles was niet eng of iets dergelijks was best funny om van de kaart te zijn want terwijl dit alles gebeurd ben ik mentaal vaak alsnog wel redelijk aanwezig.
Tijd?
De rest van de avond nog even sigaretjes gerookt en wat gelachen, de avond gerecapt en Maikel is naar huis vertrokken. Ik ben naar bed gegaan en viel rond 01:30 in slaap en de volgende dag(vandaag 25 juni) voel ik me erg goed door de dag heen
dit is mijn eerste zo goed als complete trip report ben benieuwd wat jullie er van vinden en hopelijk is het een beetje te volgen. Achteraf vond ik het een geweldige trip zo een heb ik nog niet eerder gehad dit is zeker voor herhaling vatbaar😍👌🏻
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bah asperges. Wat een geluksvogel is ie dan geweest.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#4
VJ_LSD72 zei:
Maikel’s moeder laten zitten met het eten… sjongejonge hoe oud zijn jullie? :wink:
Klik om te vergroten...
😂 hij had afgesproken asperges te gaan eten maar was hij helemaal vergeten😅 hij woont niet meer thuis maar komt af en toe wel is langs om te eten of dergelijks
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
VJ_LSD72 zei:
bah asperges. Wat een geluksvogel is ie dan geweest.
Klik om te vergroten...
Hahah , ik heb het zelf 1 keer gehad , met kaassaus volgens mij en met ham en ei was best te doen. Asperge soep vind ik wel heel lekkuurrr😆😋
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een spontane begaai is altijd lachen👍
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha, vaag verhaal 🤪
Zaterdag ga ik met een vriend een 2c-b wandeling maken in een natuurgebied.
Mijn eerste trip was op 24mg, deze gaat mogelijk nog iets sterker worden. Dec weersvoorspelling is goed, zin in!

2c-b en wiet gaan goed samen? Dan overweeg ik wel om mijn vaporizer mee te nemen !
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#8
XMR zei:
Een spontane begaai is altijd lachen👍
Klik om te vergroten...
Yes zeker impulsieve ideeën zijn toch net wat anders , en eigenlijk alles was ongepland dus dat maakte het beter hadden tevens ook niet verwacht dat al deze effecten zo erg en sterk eruit kwamen , had ik heel erg opgehoopt dus dit was echt 👌🏻👌🏻👌🏻
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
JohnGalt zei:
Hahaha, vaag verhaal 🤪
Zaterdag ga ik met een vriend een 2c-b wandeling maken in een natuurgebied.
Mijn eerste trip was op 24mg, deze gaat mogelijk nog iets sterker worden. Dec weersvoorspelling is goed, zin in!

2c-b en wiet gaan goed samen? Dan overweeg ik wel om mijn vaporizer mee te nemen !
Klik om te vergroten...
2c-b en wiet gaan sowieso een goed samen, wiet is psychedelisch 😆 mijn 20mg pure capsule 2c-b ervaring was echt leip
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shinyzappy zei:
😂 hij had afgesproken asperges te gaan eten (...)
Klik om te vergroten...
Bijzonder detail. 😅
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sally Tessio zei:
Bijzonder detail. 😅
Klik om te vergroten...
Yes🙃
J
JoBroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ging maar 1 keer echte lekker op was zo tryppy, maar kan er geen ID vam hebben we opgedaan Maar ik heb Trump toet verslgen
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brojo50 zei:
Ging maar 1 keer echte lekker op was zo tryppy, maar kan er geen ID vam hebben we opgedaan Maar ik heb Trump toet verslgen
Klik om te vergroten...
Erg goed verteld… weet niet wat jij in je systeem hebt, maar nu in t Nederlands?:)
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mag je van die 400gr keta niet plat of ben je een regelmatige gebruiker?
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aartsbok zei:
Mag je van die 400gr keta niet plat of ben je een regelmatige gebruiker?
Klik om te vergroten...
Gebruik 1/2 keer per maand 1g op een hele dag , en soms 2/3 gram en dan ben ik 4 dagen wazig daarna dan weer 3/4 weken niks ligt er maar net aan wat de portemonnee toelaat en of ik er wel zin in heb etc. zitten ook periodes tussen waar ik helemaal geen drugs gebruik buiten jointjes en alcohol
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Shinyzappy zei:
Gebruik 1/2 keer per maand 1g op een hele dag , en soms 2/3 gram en dan ben ik 4 dagen wazig daarna dan weer 3/4 weken niks ligt er maar net aan wat de portemonnee toelaat en of ik er wel zin in heb etc. zitten ook periodes tussen waar ik helemaal geen drugs gebruik buiten jointjes en alcohol
Klik om te vergroten...
Moet je een sterk gestel hebben. 1 dikke lijn keta maakt me wazig en moe en heel soms val ik er goed van in slaap maar na dag 2 of 3 ben ik er al tolerant tegen. het effect duurt bij mij ook maar 2 tot 4 uur en ik ben terug volledig nuchter. 400 gr na een tijd niet gebruik zou me gewoon lamleggen denk ik, ik zou het niet durven proberen. Wel goed dat je vaak pauzes neemt, ook als het niet aan je portemonnee ligt :wink: stay safe and responsible en zo blijven we genieten!
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aartsbok zei:
Moet je een sterk gestel hebben. 1 dikke lijn keta maakt me wazig en moe en heel soms val ik er goed van in slaap maar na dag 2 of 3 ben ik er al tolerant tegen. het effect duurt bij mij ook maar 2 tot 4 uur en ik ben terug volledig nuchter. 400 gr na een tijd niet gebruik zou me gewoon lamleggen denk ik, ik zou het niet durven proberen. Wel goed dat je vaak pauzes neemt, ook als het niet aan je portemonnee ligt :wink: stay safe and responsible en zo blijven we genieten!
Klik om te vergroten...
Yes heb je helemaal gelijk in, heb best een goede relatie met keta. Lijntjes van 100-150mg zijn wel te doen alhoewel ben ik dan wel superwazig maar wel nog aanspreekbaar en volledig functioneel alleen wat langzamer😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."