#1
Maikel’s moeder laten zitten met het eten… sjongejonge hoe oud zijn jullie? ![:wink:]()
😂 hij had afgesproken asperges te gaan eten maar was hij helemaal vergeten😅 hij woont niet meer thuis maar komt af en toe wel is langs om te eten of dergelijksMaikel’s moeder laten zitten met het eten… sjongejonge hoe oud zijn jullie?![]()
Hahah , ik heb het zelf 1 keer gehad , met kaassaus volgens mij en met ham en ei was best te doen. Asperge soep vind ik wel heel lekkuurrr😆😋bah asperges. Wat een geluksvogel is ie dan geweest.
Yes zeker impulsieve ideeën zijn toch net wat anders , en eigenlijk alles was ongepland dus dat maakte het beter hadden tevens ook niet verwacht dat al deze effecten zo erg en sterk eruit kwamen , had ik heel erg opgehoopt dus dit was echt 👌🏻👌🏻👌🏻Een spontane begaai is altijd lachen👍
2c-b en wiet gaan sowieso een goed samen, wiet is psychedelisch 😆 mijn 20mg pure capsule 2c-b ervaring was echt leipHahaha, vaag verhaal 🤪
Zaterdag ga ik met een vriend een 2c-b wandeling maken in een natuurgebied.
Mijn eerste trip was op 24mg, deze gaat mogelijk nog iets sterker worden. Dec weersvoorspelling is goed, zin in!
2c-b en wiet gaan goed samen? Dan overweeg ik wel om mijn vaporizer mee te nemen !
Bijzonder detail. 😅😂 hij had afgesproken asperges te gaan eten (...)
Yes🙃Bijzonder detail. 😅
Erg goed verteld… weet niet wat jij in je systeem hebt, maar nu in t Nederlands?Ging maar 1 keer echte lekker op was zo tryppy, maar kan er geen ID vam hebben we opgedaan Maar ik heb Trump toet verslgen
Gebruik 1/2 keer per maand 1g op een hele dag , en soms 2/3 gram en dan ben ik 4 dagen wazig daarna dan weer 3/4 weken niks ligt er maar net aan wat de portemonnee toelaat en of ik er wel zin in heb etc. zitten ook periodes tussen waar ik helemaal geen drugs gebruik buiten jointjes en alcoholMag je van die 400gr keta niet plat of ben je een regelmatige gebruiker?
Moet je een sterk gestel hebben. 1 dikke lijn keta maakt me wazig en moe en heel soms val ik er goed van in slaap maar na dag 2 of 3 ben ik er al tolerant tegen. het effect duurt bij mij ook maar 2 tot 4 uur en ik ben terug volledig nuchter. 400 gr na een tijd niet gebruik zou me gewoon lamleggen denk ik, ik zou het niet durven proberen. Wel goed dat je vaak pauzes neemt, ook als het niet aan je portemonnee ligtGebruik 1/2 keer per maand 1g op een hele dag , en soms 2/3 gram en dan ben ik 4 dagen wazig daarna dan weer 3/4 weken niks ligt er maar net aan wat de portemonnee toelaat en of ik er wel zin in heb etc. zitten ook periodes tussen waar ik helemaal geen drugs gebruik buiten jointjes en alcohol
Yes heb je helemaal gelijk in, heb best een goede relatie met keta. Lijntjes van 100-150mg zijn wel te doen alhoewel ben ik dan wel superwazig maar wel nog aanspreekbaar en volledig functioneel alleen wat langzamer😅Moet je een sterk gestel hebben. 1 dikke lijn keta maakt me wazig en moe en heel soms val ik er goed van in slaap maar na dag 2 of 3 ben ik er al tolerant tegen. het effect duurt bij mij ook maar 2 tot 4 uur en ik ben terug volledig nuchter. 400 gr na een tijd niet gebruik zou me gewoon lamleggen denk ik, ik zou het niet durven proberen. Wel goed dat je vaak pauzes neemt, ook als het niet aan je portemonnee ligtstay safe and responsible en zo blijven we genieten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."