#1
Update: 3 uur na inname en ik ga nog best lekker. Ik schrik van mezelf. Een kleine twee jaar geleden was ik nog een mega junkie/polygebruiker! Nu ga ik uren lekker op een mespunt nep! Bijnemen is hier totaal niet aan de orde. Gewoon genieten en op een degelijk uur onder de wol!