#1
Vrij hoge dosis, zeker voor de roa.
Was dit de eerste keer dat je opiaten hebt gebruikt?
Niet helemaal, maar de keren zijn op één hand te tellen.
Bij mijn fietsongeluk heb ik waarschijnlijk morphine gehad. Herinner me daar niks meer van.
Één keer heroïne met basecoke gespeedballd in Madrid (meneer die het mij aanbood ging er uiteindelijk met mijn betaalpas van door en ik wist ook dat dat zeker kon gebeuren, maar ik verveelde me).
Één (halve?) doos met Franse opium-pillen die mijn overleden vriend daar voorgeschreven gekregen had ik leeggegeten. Die waren erg lekker en je werd er niet misselijk van.
Dan had ik nog een doosje Tramadol van dezelfde vriend. In twee keer leeg gegeten en allebei de keren misselijk van geworden, en de tweede keer in de auto (in een plastic tas) gekotst.
Vond de O-DSMT veel minder misselijkmakender dan Tramadol.
Hoewel ik het niet weer zou bestellen (en het kan zeer binnenkort ook niet meer) was het een leerzamer ervaring.
Heb gelezen dat opiaten een paar keer nodig hebben om te werken. Bij mij is dat misschien nog niet.
Dit hele verhaal besloeg een periode van meer dan twintig jaar.