Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-DSMT

O-DSMT

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Vrij hoge dosis, zeker voor de roa.
Was dit de eerste keer dat je opiaten hebt gebruikt?
Klik om te vergroten...

Niet helemaal, maar de keren zijn op één hand te tellen.

Bij mijn fietsongeluk heb ik waarschijnlijk morphine gehad. Herinner me daar niks meer van.

Één keer heroïne met basecoke gespeedballd in Madrid (meneer die het mij aanbood ging er uiteindelijk met mijn betaalpas van door en ik wist ook dat dat zeker kon gebeuren, maar ik verveelde me).

Één (halve?) doos met Franse opium-pillen die mijn overleden vriend daar voorgeschreven gekregen had ik leeggegeten. Die waren erg lekker en je werd er niet misselijk van.

Dan had ik nog een doosje Tramadol van dezelfde vriend. In twee keer leeg gegeten en allebei de keren misselijk van geworden, en de tweede keer in de auto (in een plastic tas) gekotst.

Vond de O-DSMT veel minder misselijkmakender dan Tramadol.

Hoewel ik het niet weer zou bestellen (en het kan zeer binnenkort ook niet meer) was het een leerzamer ervaring.

Heb gelezen dat opiaten een paar keer nodig hebben om te werken. Bij mij is dat misschien nog niet.

Dit hele verhaal besloeg een periode van meer dan twintig jaar.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
18:54

Pesthumeur.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank zij die O- DSMT......ik zie zelf er totaal geen positieve invloed in. Laat staan dat die eruit komt...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Dank zij die O- DSMT......ik zie zelf er totaal geen positieve invloed in. Laat staan dat die eruit komt...
Klik om te vergroten...
Onder de streep is het best slecht ja.

Het had ook invloed op mijn laatste stoelgang.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dat was? Verbeterd of verslechterd?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
En dat was? Verbeterd of verslechterd?
Klik om te vergroten...
Veranderd. Uitwerpselen waren lichter, dunner en veel overvloediger dan normaal. De wc-pot raakte zelfs verstopt!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is me nou ook wat.....de wc verstopt!
Wat een ellende, ik herken het want ik maak dat ook weleens mee....na 2 dagen krijg ik dat wc meestal weer open.
O.T.:
Maar ik heb nooit dit soort gevallen gehad met betrekking tot O-DSMT.....
Ik vind deze rc echt waardeloos. Het heeft me niks positiefs opgeleverd!
En dat spul is nog duur, ook!
Voor mij geldt sowieso: exit O-DSMT. Absoluut!
...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Bij ons betekent het alleen maar dat je het goedje even de hoek om moet duwen. Het blijft alleen in het eerste deel van de zwanehals zitten.

Vermoed dat de constiperende werking er debet aan is.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Door, nee, dankzij de verhalen op dit forum over O-DSMT durf en wil ik het niet eens proberen.
Als je graag een opiaat wil proberen, is kratom aan te raden (met mate en met genoeg pauze ertussen).
Edit: ga met kratom niet af op de doseringen die op de verpakking staan, zeker de eerste keer niet. Bij mij was 1 gram (rode strain) ruim voldoende.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cardboard zei:
Door, nee, dankzij de verhalen op dit forum over O-DSMT durf en wil ik het niet eens proberen.
Als je graag een opiaat wil proberen, is kratom aan te raden (met mate en met genoeg pauze ertussen).
Edit: ga met kratom niet af op de doseringen die op de verpakking staan, zeker de eerste keer niet. Bij mij was 1 gram (rode strain) ruim voldoende.
Klik om te vergroten...
Wil kratom zeker nog proberen, maar het volgende worden RC's die ik zelf heb nu al ingeslagen of misschien nog ga bestellen. Tenzij kratom óók snel verboden wordt.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Wil kratom zeker nog proberen, maar het volgende worden RC's die ik zelf heb nu al ingeslagen of misschien nog ga bestellen. Tenzij kratom óók snel verboden wordt.
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/mogelijke-ban-kratom-en-phenibut-op-komst.70276/

Het gaat vroeg of laat wel stoppen ja, met kratom. Ben er alleen wel van overtuigd dat eerst de RC´s aan de beurt zijn.
W
Wime TasteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn ervaring met o-dsmt was ook redelijk vaag.. 2x30mg pellets.. ik was heel kalm.. maar op een vreemde manier.. weinig waarde voor de prijs
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wime Taste zei:
....... weinig waarde voor de prijs
Klik om te vergroten...
Dat vind ik dus ook.het heeft totaal geen waarde voor de ( hoge) prijs!
2 pellets van 50 mg gaven mij alleen maar een vervelend gevoel. Een derde pellet erbij maakte dit niet beter, eerder slechter, er kwamen nogal wat bijwerkingen zoals jeuk en verstopping van.
Dus ik was er gauw klaar mee.
Exit O- DSMT!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nawoord:

Achteraf bezien kan het goed zijn dat mijn 'stofwisselingsproblemen' op het toilet samenhingen met een toen onbehandelde infectie.

Bij later O-DSMT gebruik had ik er geen last van.

Niet in combinatie met NEP roken (150 MG) en niet als kater-remedie (50 MG).
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
+- 23:00 30 mg O-DSMT geplugd.

Voelde niks.

+- 23:55 90 mg O-DSMT geplugd.

00:15

Voel een warm, benauwd gevoel om mijn borst.

00:17

Voel een lichtelijke misselijkheid opkomen, moeite met concentratie (letters vinden op toetsenbord).

00:22

Jeuk.

00:32

Moeite met ademhalen.. waus gevoel in mijn hoofd. Maagzuur komt naar boven.

00:49

Op mijn bed gaan liggen. Vaag gevoel.

1:21

Enigszins verdoofd.

2:52

Sliep zowat, maar moest opeens kotsen en heb geluidloos in het toilet overgegeven.

3:02

Erectie was weer terug.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan is dit toch allemaal geen fijne ervaring....
Ik heb ook niks met O- DSMT gehad behalve een vervelend drukkend gevoel op mijn borst.
En dan die prijs van dat goedje! Ik had pellets van 50 mg, en die prijs hakte er stevig in.
Veel te duur voor wat het aan effecten gaf.
Dus was ik gauw klaar met dit spulletje.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vrij hoge dosis, zeker voor de roa.
Was dit de eerste keer dat je opiaten hebt gebruikt?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Dan is dit toch allemaal geen fijne ervaring....
Ik heb ook niks met O- DSMT gehad behalve een vervelend drukkend gevoel op mijn borst.
En dan die prijs van dat goedje! Ik had pellets van 50 mg, en die prijs hakte er stevig in.
Veel te duur voor wat het aan effecten gaf.
Dus was ik gauw klaar met dit spulletje.
Klik om te vergroten...
Had het als geschenk bij bij de andere RC's die ik bij mijn andere bestelde RC's kreeg. Vanochtend weer zichtbaar sjacherijnig uit bed gestapt.

Kots nog even snel doorgespoeld.

Mijn pallets waren 30 mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."