Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30mg O-PCE: Laat de wapens vallen en begin te dansen

30mg O-PCE: Laat de wapens vallen en begin te dansen

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
stimkinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Metalcored00d zei:
Dus nogmaals, als ik een pure medical grade op een of andere manier in mijn leven kan bemachtigen, dan yes zo graag es proberen.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met 'pure medical grade'? De puurheid?
Mogelijke oplossing: Goeie dealer zoeken!

Geloof mij, je gaat niet teleurgesteld worden door de ket...
M
Metalcored00dLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Proxima You are the MVP!!! dankjewel om al die belangrijke info hier te delen :redheart:
s
stimkinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Proxima zei:
Ik kan je vrijwel zeker verzekeren dat je de 4e dosis ongeveer opschrijft als "1.s.....10 migrammmmmmnnnnnbnbbbb----------" *streep van pen van blad af* 😂
Klik om te vergroten...
Ik zet alarmen, op de tijdstippen dat ik misschien iets kan bijnemen. Maar eerlijk, een goeie dosis disso als 3-HO-PCP behoeft vaak geen 'bijnemen'. Het duurt lang genoeg..
s
stimkinLid
01-01-2024, 00:00
#4
stimkin zei:
Ik zet alarmen, op de tijdstippen dat ik misschien iets kan bijnemen. Maar eerlijk, een goeie dosis disso als 3-HO-PCP behoeft vaak geen 'bijnemen'. Het duurt lang genoeg..
Klik om te vergroten...
En ik leg uiteraard een lijntje klaar. Maar zoals ik al zei, ik neem zelden tot nooit een extra dosis. 4-6uur is ruim voldoende.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
stimkin zei:
En ik leg uiteraard een lijntje klaar. Maar zoals ik al zei, ik neem zelden tot nooit een extra dosis. 4-6uur is ruim voldoende.
Klik om te vergroten...
Oh, goed dat je dit even zegt: ik neem namelijk al mijn O-PCE in capsules (drip is voor mij een no-go).

Dus al mijn vermelde dosis zijn in orale capsules.
s
stimkinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Oh, goed dat je dit even zegt: ik neem namelijk al mijn O-PCE in capsules (drip is voor mij een no-go).

Dus al mijn vermelde dosis zijn in orale capsules.
Klik om te vergroten...
Perfect. Ik neem het ook oraal.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Metalcored00d zei:
Als ik het goed heb moet je wel vrij veel nemen van 2F-DCK tegenover O-PCE om even ver door te breken? Gewone K is voor mij geen optie omdat ik enkel online bestel.
Klik om te vergroten...

Of ik ook doorgebroken ben op O-PCE of überhaupt weet ik niet, maar het is gemakkelijker dieper te gaan dan met 2F-DCK.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Of ik ook doorgebroken ben op O-PCE of überhaupt weet ik niet, maar het is gemakkelijker dieper te gaan dan met 2F-DCK.
Klik om te vergroten...
2F-DCK moest ik al snel 200mg+ van nemen voordat een beetje in een k-hole zat. Zonder tolerantie zit ik met 30mg O-PCE al een stuk dieper dan ik ooit met 2F-DCK heb gehad, ook is O-PCE een veel interessantere reis dan 2F-DCK.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Metalcored00d zei:
Ken ik niet, maar please do share :)
Klik om te vergroten...

De 12 stappen​


  1. Je geeft toe dat je niet met drank of drugs om kunt gaan.
  2. Je geeft toe dat je hulp nodig hebt.
  3. Je accepteert de hulp die je krijgt.
  4. Je kijkt terug op je leven tot nu toe en wat niet goed is gegaan door de verslaving.
  5. Je praat over je problemen met iemand die je vertrouwt.
  6. Je kijkt naar je eigen rol in wat er mis is gegaan. En je onderzoekt je eigen rol.
  7. Je wil je gedrag veranderen. En je doet dat ook.
  8. Je wil de schade herstellen die je hebt veroorzaakt.
  9. Je zoekt contact met mensen die je hebt gekwetst en probeert het goed te maken.
  10. Je kijkt kritisch naar jezelf en blijft dat steeds doen.
  11. Je zorgt voor rust in je leven met meditatie, gebed of iets anders waar jij kalm van wordt.
  12. Je geeft je ervaringen door aan anderen.

Dit is een vereenvoudigde versie. Vergeet het verslavingsgedeelte als dat niet voor jou geldt, neem het niet al te letterlijk, en vergelijk het geheel eens met jouw ervaring.
s
stimkinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Of ik ook doorgebroken ben op O-PCE of überhaupt weet ik niet, maar het is gemakkelijker dieper te gaan dan met 2F-DCK.
Klik om te vergroten...
Volledig mee eens. 2fdck is leeg, koud en kil. Snap de hype niet. Enkel wat dissocieren is toch niet leuk??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."