Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej Moon, ik weet niet hoevaak je et gedaan heb enzo, maar als je bolletje slikt is altijd moeilijk schatte hoe hard die in gaat slaan, aangezien er ene keer meer dan andere keer wordt vernietigt in je ingewanden o.a. door maagzuur... Ik weet niet of jullie dat effect/inslaan hebben afgewacht maar je schreef et net alsof jullie meteen ook maar ff 4 lijntjes hebbe opgesnove... nou weet ik natuurlijk ook niet hoe grote/dikke lijnen dat ware maar et klinkt wel als aardig veel meteen. En misschien hebbe jullie wel erg sterk spul (of sterker dan normaal??) gehad hè.. Zijn veel dinge waar et aan kan ligge.. Uit eigen ervaring weet ik dat je soms ook niet meteen voelt dat je anders bent (was ook vage speed, maar ok), en dan meteen weer wat wil hebbe want je wil KNALLE!!! en toen ik zo wat bezig ben geweest zelf heb ik soortgelijke ervaring gehad. Maar ja, dan is et ook wat dom van jezelf snap je? En nog iets, als je die dag dat jullie et genome hebbe weinig gegete en gedronke hebbe, en natuurlijk tijdens het onder invloed zijn van speed neem je niets of weinig, maar als je dan ook weinig heb gedronke etc etc, dus niet rekening houdt met al die belangrijke bijzake kun je knap kapot en down gaan ja..Maar ieder lichaam reageert weer anders hè en als je niet lekker van wordt schijnt vitamine c wel te helpe trouwens.. Maar ook goed eten dus achteraf, want je lichaam krijgt wel een klap (ook eten als je echt geen trek heb als het uitgewerkt is!! :P Maar et kan anders ook leuk zijn hoor zonder al die negatieve bijwerkinge... Nou ja, wat een gelul van mij hè? Maar ik hoop dat je begrijpt dat het bij jullie aan veel dinge heb kunne ligge... Ik hoop dat je er wat aan heb gehad.. Mazzel"