Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn?

Hoofdpijn?

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook dan kun je je nog behoorlijk ellendig gaan voelen
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hej... k had afgelope avond speed op... eerst 1 dikke lijn... t oen later nog een dikke lijn... toen kreeg ik heel erg last van hoofdpijn... iemand enig idee hoe dat kan? ik was uitgeslapen?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij het gebruiken van drugs kunnen altijd nare bijeffecten optreden als hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, overgeven of zelfs jezelf helemaal kut gaan voelen. Dit kan komen door verschillende oorzaken. Vocht in je lichaam, voedsel, je bloed wordt verdund, aderen vernauwen of verwijden. Kortom je loopt altijd een risico als je drugs gebruikt.
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mss kan het ook zijn dat er speed in de voorhoofdholte komt en dit kan ook hoofdpijn veroorzaken maar deze pijn is dan wel tussen de ogen....
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet zeggen dat ik er zelf ook wel eens last van heb, maar dit heeft dan meestal te maken met ook het weinige slapen. Wat ik zelf altijd doe is gewoon een ibuprofen pakken en me met andere dingen gaan bezig houden. Ook al weet ik niet zeker of het gebruik van ibuprofen verder wel verstandig is in combinatie met speed, maar voor mij helpt het in ieder geval. Als je zelf nogal gevoelig bent voor "vreemde" stoffen in je lijf raad ik het je ten zeerste af.
s
speedje01Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon 'n bommetje maken of oplossen in water in plaats van snuiven helpt.
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#7
speed in de voorhoofdholte? denk het niet...
speed zorgt ervoor dat je brein massa's adrenaline en noradrenaline afgeeft. dit laatste werkt vaatverwijdend en verwijde bloedvaten in het hoofd leidt tot hoofdpijn
andere oorzaak: slecht werkende lever of goed werkende lever die de toxines (in dit geval de speed en eventueel de rotzooi waarmee het vermengd is) niet (goed) meer verwerkt krijgt en de gifstoffen dus in de bloedbaan blijven rondzwerven. gevolg: hoofdpijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."