Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon 'n bommetje maken of oplossen in water in plaats van snuiven helpt."
"GabberFreak17 zei: Tijdje terug relatief veel xtc gebruikt...voor de fun...teveel is slecht vor je gevoel voor depresief zijn enzo...mja begeve moment..kon k me xtc niet meer binnen houden... moest er van overgeven..toen over gestapt op pep... Kan iemand mij een uitleg geven..wat bij pep de gevolgen zijn? bij matig gebruik.. ( Wat ik bij xtc wel had) Was dingen slecht onthouden..niet zoveel zin meer in de dagelijkse sleur.. mzll Gabberboy Klik om te vergroten... vnl. hoofdpijn, 's nachts dikwijls wakker worden, emotionele labiliteit en bij de uitwerking: prikkelbaar, somber en concentratieproblemen. (alles hangt natuurlijk af van persoon tot persoon)"
"Komt waarschijnlijk doordat speed de bloedvaten over het hele lichaam verwijd (met uitzondering van bloedvaten rondom het hart, deze vernauwen waardoor het hartritme verhoogt). Persoonlijk heb ik soms last van plotse warmteopwellingen, zoals het plotseling warm worden van de handen met roodverkleuring tot gevolg."