Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen adviesje: speed en je haar

een adviesje: speed en je haar

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet uit ervaring dat drugsgebruik nogal wat invloed kan hebben op
je haar. dat de kwaliteit er wat op achteruitgaat zeg maar :cry:
aangezien ik zelf lang haar heb , ben ik vitamine b12 gaan slikken
en dit werkt goed. verder als je veel gebruikt is t misschien niet verkeerd om elke dag een multivitamine te slikken ook op de dagen als
je niet gebruikt natuurlijk. vroeger deed ik dit niet , toen dacht ik wat een onzin., maar de afgelopen 2 jaar doe ik dit elke dag en ik moet zeggen t helpt echt :) , je bent sneller opgeknapt van je speedkater
je lichaam herstelt beter..........
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#2
inderdaad pepgirl...je kan je lichaam niet genoeg verzorgen...zeker als je gebruikt.
ik raad je ook mariadistel aan (natuurprodukt). het is een leverbeschermer. als je lever aangetast geraakt (wat sowieso gebeurt door de drugs) ben je sneller op je teen getrapt, moedeloos, neerslachtig enz...
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
thanks, zal is kijken.
Heb voor een aantal jaren terug is ziekte van pfeiffer gehad
wist toen niet dat ik t had ,dacht dat t van de pep kwam dat ik zo moe was
(gebruikte toen dagelijks)
maar na onderzoek kwam ook uit dat door ziekte van pfeiffer ik een
afwijking aan mn rechterleverkwab had......wat geen kwaad kan trouwens hoor en ook geen functie heeft. gewoon een bultje zeg maar.
maar ja , toch denk je dan af en toe wel van : zou t echt door pfeiffer komen of door t vele drugsgebruik.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik raad je sowieso aan wanneer je een regelmatige gebruiker bent om toch je vitamines e.d. binnen te krijgen. Je lichaam heeft het gewoon nodig, dus je kunt het beter niet zomaar overslaan. Als je zo af en toe 's gebruikt maakt het wat minder uit, maar als je al ieder weekend stijf staat (laat staan elke dag) heb je echt hard je voedingsstoffen nodig.
Misschien iets minder effect van de speed, maar ook minder nadelige effecten van de speed) Wakker blijven lukt dan echt nog wel hoor (met energie :grin: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."