Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare gedachten?!?

rare gedachten?!?

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dat is vrij normaal..meestal na paar nachten wakker blijven..ga ik over alles nadenken..meestal negatief en ben dan echt super achterdochtig...
c
caravanbezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
heey! Zelf heb ik altijd als ik op bed lig na een weekendje door tetteren, dat ik aan de mafste dingen ga denken. De lompste dingen schieten door je hoofd als je dan niet kunt slapen. Zelf weet ik dan eigenlijk niet of ik nou wel of nie slaap. Hebben andere mensen hier ook wel eens last van

Ik erger me altijd kapot als dit gebeurt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Heb dat ook vaker, 't is net of je min of meer aan het dagdromen bent, kan echt alles zijn, alleen droom je terwijl je wakker bent ofzo. Je zit zo'n beetje in de roes tussen wakker en slapen in.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja heb hier ook vaak last van , en als je dan een beetje weer bijkomt
lijkt t net of je hebt geslapen ....tenminste zo voelt t dan.
Dingen die normaal niet in je opkomen , schieten dan door je hoofd.
superachterdochtig.....heb ooit eens gehad dat mensen me bespioneerden
en dat er afluisterapparatuur in mn huis zat en dat mensen me gek probeerden te maken. ........ :flushed: , achteraf kan ik er wel om lachen...maar toen echt niet :)
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben echt geen psycho ofzo hoor :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."