Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed vraagje

speed vraagje

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nja bij speed heb ik dat niet zo, wel is het zo dat als ik eenmaal zit ik meestal ook blijf zitten en als ik eenmaal bezig ben ik bezig blijf, denk dat het voornamelijk een geestesspelletje is.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
ff n vraagje. Soms als k speed gebruik lijkt het alsof de speed soms wel en soms niet werkt. Kwa geest blijf k ook helder en wakker, en het speed gevoel blijft ook de hele tijd. Maar soms ben k een half uurtje energievol en wil k bewegen en dan ben ik moe en wil k zitten ( kwa lichaam kwa geest niet het speed gevoel is r ng steeds ) en drna wil k weer bewegen en ben k weer opgewekt.

Weet iemand hoe dit komt?

PS: ook als k nix vermoeiends doe
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jah, hebbek totaly ook, als je met iets bezig ben, blijf je er mee bezig
heb zo eens 4 uur bezig geweest met me grammetje te verkappen.

en alsek tuis kom van een feesje kan ek me gemakelijk 5uur bezig houden met constant op me lip te bijten en dan kapot te trekken met men nagels.. is egt kut hoor.. want men lip ligt dan volledig open .. EGT KUT
ma speed is wel tof :)



:P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Nja bij speed heb ik dat niet zo, wel is het zo dat als ik eenmaal zit ik meestal ook blijf zitten en als ik eenmaal bezig ben ik bezig blijf, denk dat het voornamelijk een geestesspelletje is.
Klik om te vergroten...

idd, volgens mij zit t ook zo bij mij. Als k zit, dan blijf k zitte als k loop dan blijf k lopen. En als k eenmaal begin met praten ben k nie te stoppe
B
BennLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik stond gisteren nog in discotheek helemaal hyper maar geen zin om te bewegen .. heel vaag :P
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat had ik ook altyd,als ik bezig was met iets,concentreerde ik me totaal op waar ik mee bezig was en voelde me supers,maar owee als ik even stil ging zitten,dan moest ik wat doen.deed ik dat niet,begon mn buik te rommelen,en voelde ik me niet lekker.als ik dan weer iets ging doen voelde ik me weer lekker.ik heb vaak zat mn huis midden in de nacht tot op de puntjes opgeruimd.en als ik dan weer ging zitten zag ik wel weer een stukje vuil op de grond leggen,en hup,daar ging ik weer.een voordeel was wel dat mn huis toendestyds tot op de puntjes schoon 100% schoon was.........dit had ik als ik alleen zat,dan moest ik wat doen,anders voelde ik me kut,en begon mn maag te borrelen,ik moet wat doen als ik speed op heb,anders gaat t tegen werken......

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."