Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsneus, iets vaag

neus, iets vaag

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik wat gesnoven heb, kan het wel eens dat ik moet niezen, meer niet eigelijk. maar als ik dan bijvoorbeeld ga liggen verstopt mijn neus heel erg. als ik dan terug ga staan, gaat eht weer stilletjes weg. het is alleen zo als ik lig. als ik ga slapen word ik dus ook wakker met een erge verstopte neus. even opstaan enzo en dan gaat het op den duur weer weg. vind het oervervelend in elk geval en snap er helemaal niks van
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik begrijp wat je bedoelt, snap daar ook niks van

tip, koop OTRIVIN bijna overal te koop, zelfs supermarkten, AH counter bijv.

1 keer sprayen in het betreffende neusgat en een paar minute later ist helemaal open (LET OP, die zooi is wel verslavend, niet te regelmatig gebruiken, maar snachts ist ideaal)

succes rmee :wave:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi, ik heb een goeie spray ervoor, maar die mogen ook maar een week worden gebruikt. en het blijft gewoon aan de gang dus ik weet niet hoe ik het verder kan oplossen. bommetjes slikken kan ik niet goed. word ik heel misselijk van...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt je neus spoelen met zout water. Dus een beetje afgekoeld gekookt water, een beetje zout erdoor en opsnuiven.
Werkt goed en je kunt het zo vaak doen als je wil.
Lijkt op ontstoken neusholtes zoals jij het beschrijft.
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
super, bedankt voor de tip

heb je toevallig ook enig idee hoe het komt dat ik er alleen liggend zoveel last van heb?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
angel1 zei:
super, bedankt voor de tip

heb je toevallig ook enig idee hoe het komt dat ik er alleen liggend zoveel last van heb?
Klik om te vergroten...

De boel zakt gewoon als je ligt. Als je je hoofd weg legt, komt er denk ik een bepaalde druk op je holtes te staan. En daardoor loopt je neus vol.
Wat je ook kan doen, is naast je neus, een beetje masseren zeg maar. Dan schiet het ook los, daar zitten die neusholtes. En boven je neus ook.
Een vriend van vroeger had dat ook altijd en die duwde dan een paar keer naast z´n neus op die holtes en weg was het.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Colaiuta zei:
1 keer sprayen in het betreffende neusgat en een paar minute later ist helemaal open (LET OP, die zooi is wel verslavend, niet te regelmatig gebruiken, maar snachts ist ideaal)
Klik om te vergroten...

Hahahahaha......
Niet regelmatig, s'nachts ideaal?
Vind iedere nacht vrij veel :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."