Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe langer hoe beter

Hoe langer hoe beter

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je de 1ste dag begint met snuiven heb ik vaak een beetje een
gejaagd gevoel. Dag 2/3/4/5/enz enz zijn veel toffer.
Heb je dat lekkere vage gevoel (shit van de dag ervoor is uitgewerkt) + de energie van de nieuwe lading.
Het beste van 2 werelden al zeg ik het zelf. :grin:
Meer mensen die er zo over denken?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik haal dan liever door zonder druks, na 5 uur begin je wakkerder te worden, en met een kopje koffie of 2 is het best te doen.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou jongens (en meisjes natuurlijk :wave: ) kom op....
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet het in je hebben.
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan er op zijn tijd echt van genieten, lekker vaag zijn.
Voel me dan altijd extreem creatief en heb de raarste ideeen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat is speed.. :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat ken ik ergens van :confused:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Schitterend :tearsofjoy:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 dagen doorhalen vind ik nog te doen maar langer echt niet dan hoor en zie ik allemaal dingen die er niet zijn en dat wil ik niet meer meemaken. ik hou het bij een nachtje (soms 2) overslaan en daarna moet ik ook niks meer hebben.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#10
nog relaxerender,, gewoon iedere nacht goed slapen... en dan een lijntje snel in de morge, en in de middag (na het eten) elke dag.. heeerlijk, dan savonds wat bier en slapen maar :wave: (ga je wel raar van dromen btw)

jammer dat hier in de omgeving geen speed-dealer zit.. anders deed ik dat elke dag :beer:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moon zei:
2 dagen doorhalen vind ik nog te doen maar langer echt niet dan hoor en zie ik allemaal dingen die er niet zijn en dat wil ik niet meer meemaken. ik hou het bij een nachtje (soms 2) overslaan en daarna moet ik ook niks meer hebben.
Klik om te vergroten...
idd vind ik ook
1 nacht is ideaal
2 nachten gaat nog als het moet.
maar dan is het ook wel gedaan en moet ik slapen.
dan hoor ik vanalles terwijl er toch eig niks is :tongueout: :tongueout:
denk altijd dat er iemand mijn kamer komt binnengelopen.
of dat mijn ma ofzo onder aan de trap is aan het roepen.
juist of ik lichtflitsen zie in mijn ooghoeken.
dat noemen ze dan ook nog wel eens paranoide. :wave: :wave: :wave:
d
davistaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja 1 nachtje is nog te doen. Maar als je nachtje doorhaalt word ik altijd zo snel moe dat ik al heel snel meer nodig heb... Zo 2 nachtjes overslagen is echt te vaag voor mij... Zie ik altijd maar lichtflitsen en denk ik altijd dat mensen iets zeggen, wat dus uiteindelijk uitloopt in 'Hu??? Ik zei niets, alles in orde met je?'. Wel iets te paranoia ik dan.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind doorhalen maar niet, op een gegeven moment draait alles, en hoor je mensen gillen die er niet zijn :openmouth:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
mooi is dat he :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."