#1
flash kieke zei:Het is speed.Punt uit![]()
Alleen vindt ik het wel raar van de geur en smaak dat jij beschreef over die speed.Maar waarschijnlijk edde u vergist hoor maar weet je zelf niet meer hoe het riekt en smaakt.En begin je je zelf leugens te vertellen zonder dat je het weet. :P
Nee daar ben ik best wel zeker van, want ik heb nu nog wat overschot van die speed en ik heb em nu nog eens goed bestudeerd. Helemaal geurloos is ie ook weer niet, maar het is toch veel minder sterk dan normaal. En wat mij trouwens het meest verbaast is nie de geur, maar die blauwe deeltjes erin. Ik wil weten wat dat is.
