#1
Uit Je Bol, de meesten hier kennen het wel denk ik. Veel weten ook dat niet al hun informatie even betrouwbaar is maar wat ik heb ondekt is wel heel extreem. Het afgelopen jaar heb ik veel te maken gehad met de enige echte troep speed, deze kwam vanuit het niets naar deze buurt waar het zelfs mij uiteindelijk zover kreeg om elk weekend te gaan gebruiken. Toen ik een tijd terug voor het eerst het stuk over speed las geloofde ik wel dat het klopte, misschien naiif misschien niet meer dan normaal dat je op zo'n moment betrouwbare informatie verwacht troep vond ik het toch al wel. Toch ben ik er uiteindelijk ook voor gezwicht terwijl ik het zag als wat ik had gelezen in Uit Je Bol. Op onverwachte manier leerde ik de echte speed kennen en die bleek heel anders dan wat ik had gelezen. Waarschijnlijk zijn volgens Uit Je Bol zijn ik en een aantal andere mensen uit deze buurt er inmiddels behoorlijk hopeloos aantoe. Rijp voor het gesticht zou je kunnen zeggen, en al best een tijdje terug we doen het hier al wel langer dan een paar maanden, en stevig gebruik halen we allemaal op z'n minst.
Ze doen net of ze heel wat weten te vertellen over speed maar blijkbaar weten ze nog niet eens genoeg om te weten dat die middeltjes geen van allen een goed alternatief bieden. Ze zijn als een gare fiets voor iemand die gewend is aan een luxe auto. Of dit nou stiekem reclame is of niet het is hoe dan ook een belachelijk bullshitverhaal, schandalig is het hoe dan ook. Dit is geen foiute informatie meer dit is gewoon een grote leugen, en alsof het al niet teveel was komen ze op het laatst met die belachelijke suggesties. Ik vind het allemaal iets te toevallig, ruiken wij hier iets onfris? Ik hou erover op nu, neem nog wat van de enige echte troep die heel ongezond is en onvervangbaar, dat zie je al aan de lengte van dit topic. Deml ke nou echt dat dat met die herbal zooi ook zou lukken?
Laat het duidelijk zijn dat dit verhaal gewoon echt een leugen is, dit is geen verkeerde informatie meer. Dit is manipulatie. Ik ben benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben. Zou hier echt een spelletje gespeeld worden? Zijn hun beweringen gewoon waar en de mijne juist fout? Ik sta overal voor open, momenteel. Toen ik dit schreef was ik ook behoorlijk onder invloed en dan heb ik het niet over Natural Pep of Spirulina, tot in hoeverre ik in deze degene was die bullshit llop te verkondigen kan ik later pas beoordelen als ik weer nuchter ben. Het is hoe dan ook veel te langdradig geworden dat lijkt me wel duidelijk, mijn excuses daarvoor. Ol raad iedereen toch aan het te lezen het is geloof ik een erg vaag verhaal met een heuse complottheorie en alles, ik vermoed dat dit een heel smerig spelletje is dat eigenlijk te smerig is om waar te zijn. De tijd zal het leren wat de waarheid is.
De vraag is natuurlijk wat ze met ''stevig'' bedoelen, 10 gram per dag ofzo? Het gebruik hier varieert naar mijn mening van ''stevig'' tot ''zeer stevig'', dus er zou toch op z'n minst al iemand deze symptomen moeten hebben. Ik heb eigenlijk altijd geloofd dat dit waar was.(waarom zouden ze het verzinnen?) Willen ze mensen manipuleren? Is het propaganda? Dit ios volgens mij in het geval van meth zelfs overdreven. Ik geloof best dat speed uiteindelijk dergelijke gevolgen kan hebben maar daar komt meer bij kijken dan een paar maanden. Eigenlijk is hun verhaal over speed voor het grootste gedeelte bullshit,.Na bijna een jaar veel gebruik om mij heen te hebben gezien en zelf ook genoeg ervaring te hebben opgedaan begin ik steeds benieuwder te worden waar hun die beweringen op gebaseerd hebben, deze bijvoorbeeld.Na een paar maanden stevig gebruik krijgt de speedgebruiker het aanzien van een trillend wrak. Paranoia slaat toe, hij hoort stemmen in zijn hoofd en om zich heen. De psychose heeft veel weg van het laatste stadium van alcoholverslaving, het delirium tremens.
Iemand die dit zo ervaart? De allereerste keer viel het voor mij iig behoorlijk tegen. Toen was ik na een avondje speed zeker twee dagen kapot. Hoelang je gaar ben hangt van verschillende factoren af en kan behoorlijk verschillen. Deze bewering dat ze net zolang zouden zijn lijkt wel ter plekke verzonnen ofzo.Je gaat na een speedtrip net zo lang DOWN als je UP bent geweest.
Dit is volgens hun een amfetaminepsychose? Ik begin bijna zelf te twijfelen maar volgens mij is dat precies wat boven beschreven staat als iets wat je na een paar maanden al zou kunnen gebeuren. Waarom is het hier ineens de benaming van een of andere ''vicieuze cirkel'' die vaker wordt genoemd als veelvoorkomend maar slechts bij zwakke idioten voorkomt die niet eens in staat zijn de klappen op te vangen die er nou eenmaal bijhoren. Maar deze ontlopen ze nooit lang en kan je niet echt een ''vicieuze cirkel'' noemen, die benaming geeft de indruk dat het iets is wat behoorlijk lang aanhoud t en soms zelfs wel maanden kan aanhouden. Naar mijn ervaring verliest de speed het uiteindelijk van je lichaam en kan het uiteindelijk nog maar amper tot helemaal niet de slaap etc onderdrukken, dan moet je er wel aan toegeven. En dan denk ik dat de meeste gewoon op de blaren gaan zitten na gebruik dus dit is uberhaupt niet echt aan de orde. Wederom heeft het totaal nergens mee te maken. Lijkt totaal nergens op gebaseerd en echt gewoon volledig verzonnen.En juist tijdens de uitputting erna heb je zin je energie weer op te wekken met een extra dosis speed. Zo raak je al snel verstrikt in een vicieuse cirkel, die een amfetaminepsychose heet.
Dat is genoeg? Genoeg voor wat? Een paar uur? De hele nacht? Een heel klein likje van je vingertop is genoeg, maar voor wat. Een ranzige smaak in je bek is alles wat ik kan bedenken.Een heel klein likje van het witte kristalachtige poeder op een vingertop is genoeg.
Wederom een vreemde uitspraak, als je spuit wil je geen advies? Ik kan wel iemand bedenken die hier wellicht meer van weet. Over spuiten hoeven ze het niet hebben zeggen ze, de indruk die ik krijg is dat ze het uberhaupt over speed op welke manier dan ook niet hoefde te hebben. En waarom zouden mensen die niet spuiten wel behoefte hebben aan hun belachelijke advies? Ik spuit niet dus ik zit hier wel op te wachten? Bijna een belediging maar ik weet inmiddels waar het vandaan komt.Over spuiten hoeven we het niet te hebben. Wie in dat stadium verkeert, heeft geen behoefte meer aan advies.
En hun kunnen het weten.Speed heeft geen entheogene eigenschappen
En laat dat duidelijk zijn, eigenlijk een understatement na de eerdere beweringen. Heel ongezond doet eerder denken aan een Big Mac dan een of ander xhemisch vergif dat mensen blijkbaar binnen korte tijd helemaal sloopt. Mja zal wel weer aan mij liggen. Maar dan komt het, als klap op de vuurpijl zijn ze zo vriendelijk om nog ff wat ''vervangende'' middelen te adviseren. Wel zo aardig om na de hele tijd bezig te zijn geweest om iets in zo af te zeiken en zwart te maken ook nog ff wat ''alternatieven'' op te noemen die speed toch overbodig maken.en is heel ongezond:
Is het paranoia of zie ik hier de verklaring voor alle bullshit die ze eerder over speed schreven? Is dit hele verhaal eigenlijk gewoon een advertentie voor hun natuurlijke kwakzalverij middeltjes die speed dan zouden vervangen voor de mensen die na dit gelezen te hebben als de dood waren voor geworden voor speed en het idee van veilige *natuurlijke* alternatieven bijne geruststellend vonden, is dit gewoon een schandalige manier van adverteren? Waarom ze die suggesties ook hebben toegevoegd een ding is zeker, ze zijn te schandalig voor woorden. Ik heb er geen enkele geprobeerd maar weet zeker dat er geen een bijzit die half kan bieden wat speed biedt. Waarom komen ze hier uberhaupt mee aan? Leek het ze gewoon vriendelijk om advies te geven over enkele slappe aftreksels die ze in de plaats konden gebruiken.Om wakker te blijven zijn er naast koffie andere natuurlijke middelen, zoals Natural Pep en Guarana, verkrijgbaar in reformzaken en bij sommige drogisten. Bij zwaar lichamelijk werk, lange voettochten etcetera is ginseng aan te bevelen; Siberische volken gebruikten de vliegenzwam voor dit doel. Het kaalkopje, in een kleine dosis, bijvoorbeeld drie tot vijf stuks, maakt zeer energiek als daarbij ook spiruline, bijvoorbeeld drie of vier pillen, wordt ingenomen. Deze combinatie is ideaal om op te dansen.
Spirulina is een natuurprodukt. Het bestaat uit zeldzame, gedroogde algen, die een grote hoeveelheid vitamines en mineralen bevatten. Een grotere dosis werkt eveneens als natuurlijk pepmiddel en is sterk prestatieverhogend. Het wordt door heel veel sportbeoefenaars gebruikt. Spirulina is verkijgbaar is reformzaken. Het is een zeer werkzaam middel, dat ook het humeur positief beinvloed.
Ze doen net of ze heel wat weten te vertellen over speed maar blijkbaar weten ze nog niet eens genoeg om te weten dat die middeltjes geen van allen een goed alternatief bieden. Ze zijn als een gare fiets voor iemand die gewend is aan een luxe auto. Of dit nou stiekem reclame is of niet het is hoe dan ook een belachelijk bullshitverhaal, schandalig is het hoe dan ook. Dit is geen foiute informatie meer dit is gewoon een grote leugen, en alsof het al niet teveel was komen ze op het laatst met die belachelijke suggesties. Ik vind het allemaal iets te toevallig, ruiken wij hier iets onfris? Ik hou erover op nu, neem nog wat van de enige echte troep die heel ongezond is en onvervangbaar, dat zie je al aan de lengte van dit topic. Deml ke nou echt dat dat met die herbal zooi ook zou lukken?
Laat het duidelijk zijn dat dit verhaal gewoon echt een leugen is, dit is geen verkeerde informatie meer. Dit is manipulatie. Ik ben benieuwd wat anderen hierover te zeggen hebben. Zou hier echt een spelletje gespeeld worden? Zijn hun beweringen gewoon waar en de mijne juist fout? Ik sta overal voor open, momenteel. Toen ik dit schreef was ik ook behoorlijk onder invloed en dan heb ik het niet over Natural Pep of Spirulina, tot in hoeverre ik in deze degene was die bullshit llop te verkondigen kan ik later pas beoordelen als ik weer nuchter ben. Het is hoe dan ook veel te langdradig geworden dat lijkt me wel duidelijk, mijn excuses daarvoor. Ol raad iedereen toch aan het te lezen het is geloof ik een erg vaag verhaal met een heuse complottheorie en alles, ik vermoed dat dit een heel smerig spelletje is dat eigenlijk te smerig is om waar te zijn. De tijd zal het leren wat de waarheid is.

