#1
Je moet het gewoon worden.

acid zei:oké bedankt
dus wss neem ik iets te veel van het goede
en het is ook gewoon "patat" keikei goeie speed
en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij
acid zei:en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij
Colaiuta zei:ben ik de enige die hier allemaal niks van begrijpt?

Saivy zei:
acid zei:één lijn wel een goeie ( beetje gelespeed)
en precies klein beetje moeite met ademhalen
en mijn hart gaat ook hennig
iemand die enige redenen weet
thx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."