Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspiet & ademhaling

spiet & ademhaling

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet het gewoon worden.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nah patat... :grin:

whahaha ik heb geen idee tbh...
maar hij had t over gele speed... misschien dat dat de link is... :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij est in ieder geval: afwazig.
M
MissParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb net hetzelfde probleem, het is net of mijn hart de enigste is dat op de speed reageert maar ja
maar als je last hebt van zware hartkloppingen het vooral heel rustig doen, ni aan denken en geen speed meer pakken op dat moment :wink:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
juist...! :wave:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij snuiven jullie gewoon teveel in een keer.

Ik heb toch best wel veel speed gebruikt, maar nooit last van mijn hart gehad ofzo.

Of blowen jullie er ook zwaar bij?
a
acidLid
01-01-2024, 00:00
#7
oké bedankt
dus wss neem ik iets te veel van het goede
en het is ook gewoon "patat" keikei goeie speed

en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
sambal bij?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
acid zei:
oké bedankt
dus wss neem ik iets te veel van het goede
en het is ook gewoon "patat" keikei goeie speed

en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij
Klik om te vergroten...

Die dikke teut erbij, dat gaat bij mij altijd verkeerd....
a
acidLid
01-01-2024, 00:00
#10
ligt eraan
beter één v d twee ja

peace
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#11
acid zei:
en naturlijk af en toe een dikke teut v Eindhove ofzo erbij
Klik om te vergroten...

die zijn lekker hier hoor... maar kijk er maar mee uit, net zo gevaarlijk als een mexicano met sate-saus :confused:

ben ik de enige die hier allemaal niks van begrijpt?
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Colaiuta zei:
ben ik de enige die hier allemaal niks van begrijpt?
Klik om te vergroten...

Uitgaande aan de antwoorden die zijn gegeven kan ik de voorzichtige conclusie trekken dat u mogelijk niet de enige bent.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Patat speed = keiard goeie speed :mrgreen:
Denk ik toch.... :) :wave:
a
acidLid
01-01-2024, 00:00
#14
na het snuiven van één enkele lijn (wel een goeie) en gele speed

en ik heb precies al een klein beetje moeite met ademhalen
en mijn hart gaat ook niet op een normaal ritme.
(en ik heb al meer as 1x gesnove haha)

iemand die enige redenen weet, ofwel is het gwoon patat speed !!!!
thx
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
:confused:
Klik om te vergroten...
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
acid zei:
één lijn wel een goeie ( beetje gelespeed)

en precies klein beetje moeite met ademhalen
en mijn hart gaat ook hennig

iemand die enige redenen weet
thx
Klik om te vergroten...

Kun je dat gebrabbel ook vertalen naar het Nederlands?
Anders zou ik deze topic op slot moeten doen wegens onleesbaarheid.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#18
patatspiet speciaal met uitjes denk ik dat het is
a
acidLid
01-01-2024, 00:00
#19
lolbroek dacht ik in holland he
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht mafklapper in oesbeekjestam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."