Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoog

oog

36 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Trip Unit zei:
angel1 zei:
ik kan dan weer niet tegen bommetjes. word ik ziek van
Klik om te vergroten...

In je drankie ,cola ofzo... Proef je heel ff vieze smaak van,maar tis te doen...
En als je het echt echt vies vind,dan kan je lege capsules halen en daar dan wat indoen...
Klik om te vergroten...
het is niet dat ik het vies vind, ik word er echt ziek van: heel misselijk; etc
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neus oor en oog zijn verbonden met kanaaltjes dus mischien dat het daar aan ligt. Je traanbuis is in ieder geval gevoelig als er iets in je neus gebeurt. Trek maar eens een paar neusharen eruit, dan ga je ook als een baby janken.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuif altijd met mijn linker neusgat, en idd, tranen en een rood oog.
Maar dat vind ik niet zo erg, wat ik echt irri vind is die loopneus die dagen erna....
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
laan zei:
Ik heb een keer pep gehad dat was zo erg, als je dat snoof ging je door de grond van de pijn, en meerdere tranen dat uit je oog liep.
Klik om te vergroten...

Ook 1x gehad.. Ze geloofden me zelfs ni toen ik zei dat ik niet aan het wenen was :rolleyes:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Trip Unit zei:
Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...
Klik om te vergroten...

speed is het enige wat ik neem
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
angel1 zei:
Trip Unit zei:
Hmmm lastig....
Hetzelfde probleem met Xtc?
Misschien moet je eens proberen niets te eten voordat je wat neemt,en anders misschien juist wel...
Klik om te vergroten...

speed is het enige wat ik neem
Klik om te vergroten...

toch niet nog steeds alleen om af te vallen? :openmouth:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
waar haal je dat van? tuurlijk niet??? daarvoor neem ik het niet
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
sorry als ik het verrkeerd heb..

maar ik herken je naam als iemand die toen ze hier net kwam info vroeg over speed, om af te vallen..

nog x, sorry als je iemand anders bent.. :flushed:
a
angel1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb in zo n afval topic mee gediscussieerd ja, maar speed alleen maar gebruiken om af te vallen?nee hoor
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
speed, de naam zegt al genoeg he lijkt me :sunglasses:
Klik om te vergroten...

yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#12
venomdrums zei:
yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
Klik om te vergroten...
zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?
v
venomdrumsLid
01-01-2024, 00:00
#13
platypus zei:
venomdrums zei:
yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
Klik om te vergroten...
zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?
Klik om te vergroten...


vaak genoeg.. maar ik zeg ook niet dat het geen rommel is he dus is het ook niet nodig om te testen. tis eigenlijk gewoon allemaal rommel op drugs gebied . alles heeft wel weer een bepaalde bijwerking die slecht voor je is..maar dat maakt mij niks uit. ik zweer het gewoon bij speed omdat je er nog gewoon helder onderblijft en dus geen vage dingen gaat doen als bv naakt over straat rennen of zoiets :grin:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
angel1 zei:
ik heb in zo n afval topic mee gediscussieerd ja, maar speed alleen maar gebruiken om af te vallen?nee hoor
Klik om te vergroten...

is mijn geheugen toch zo slecht nog niet.. :sunglasses:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
venomdrums zei:
platypus zei:
venomdrums zei:
yeps.. het is gewoon de drugs die helemaal te gek is.. ik ben 100% speedfan en zal niks anders meer gebruiken.. en voor diegene die zeggen dat speed troep is.. ooit eens je pillen laten testen?? kan je behoorlijk van schrikken als je ziet wat voor bende daar zoal in zit.
Klik om te vergroten...
zelfde geld voor speed, heb je die wel eens laten testen?
Klik om te vergroten...


vaak genoeg.. maar ik zeg ook niet dat het geen rommel is he dus is het ook niet nodig om te testen. tis eigenlijk gewoon allemaal rommel op drugs gebied . alles heeft wel weer een bepaalde bijwerking die slecht voor je is..maar dat maakt mij niks uit. ik zweer het gewoon bij speed omdat je er nog gewoon helder onderblijft en dus geen vage dingen gaat doen als bv naakt over straat rennen of zoiets :grin:
Klik om te vergroten...

Ik zie eerder de voordelen ook in van Speed, dan van XTC of Coke... Maar dat wil niet zeggen, dat ik van mening ben dat je gerust ieder weekend een lijntje kan snuiven...

Je kan het wel doen, maar wees dan niet verbaasd als het onverwachts toch fout afloopt...

Een jointje of een biertje is daar en tegen no problem... (en alcohol is toch een heel wat riskantere gedrugs voor de labiele mensen onder ons...)

Ik heb teveel ingevallen koppies gezien door gebruik van speed...

Maja who gives a fuck? Mensen snuiven zich toch wel kapot, dat is de realiteit...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
:)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
flash kieke zei:
Als ik een lijn snuif ,begint men oog te tranen,begint mijn kop pijn te doen en zit ik meestal te kloppen op men hoofd vanachter.(Vraag me niet waarom.)
:)
Klik om te vergroten...

wat voor lijnen gooi jij in 1x naar binnen dan? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."